Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38598277 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
Контактна особа: |
Владислав Грива +380567428217 tender_jkh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2020 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2020 14:55 |
Очікувана вартість: | 13 052 040,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 65 260,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 60000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Генеральному підряднику аванс (попередню оплату) у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором, згідно до Календарного графіку виконання Робіт, протягом 90 календарних днів, з моменту надходження бюджетних коштів | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 10 календарних днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 65 |
Iнша подія | Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у термін 14 календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором Робіт та підписання акта державної (робочої) комісії з прийняття об’єкта в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника - Розпорядника коштів | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2020 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2020 16:27 |
ТД Павлоград Козацької Слави 03.04.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-11-000003 ● b8b905fa63584f2487b3c6d7baf7af63
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 серпня 2020 11:47 |
07.08.2020 № 159
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.08.2020 № 159
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3
UA-2020-04-03-002946-b
03.04.2020 Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
(код за ЄДРПОУ 38598277) Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-13 10:17:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-04-03-002946-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Чому Замовником не було відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ "РЕСУРС-МОНОЛІТ" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме: на вимогу п.3 Додатку 2 до тендерної документації, переможцем торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір не було оприлюднено в електронній системі закупівель оригінал або нотаріально завірену копію довідки виданої уповноваженим органом за визначеною законодавством формою про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів, (обов’язкових платежів), яка діє на дату подання документального підтвердження-на території України.
2. Чому проект договору про закупівлю, який наведено в Додатку №5 тендерної документації, не містить обов’язкове зазначення порядку змін його умов щодо якості предмета закупівлі, робіт що не відповідає вимогам пункту 7 частини 2 статті 22 Закону (в редакції, що діяла до 19.04.2020) та абз. 3), 5) пункту 4. «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу 6 тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-17 15:12:01
Відповідно до вимог ч. 5 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (в ред. що діяла до 19.04.2020, далі-Закон України) надаємо наступні пояснення на запит.
1. Щодо наявності, на думку Органу моніторингу, підстав для відхилення, тендерної пропозиції переможця ТОВ «Ресурс-Моноліт», то слід зазначити наступне.
Виключні підстави для відхилення замовником тендерних пропозицій учасників (переможця) регламентовані ст. 30 Закону України. Так, п. 2 ст. 30 Закону України встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця в разі ненадання останнім документів, що підтверджують відсутність підстав передбачених ст. 17 цього Закону (визначених умовами Тендерної документації по закупівлі (далі-ТД)). Разом з тим, ч. 3 Додатку 2 ТД встановлена, необхідність оприлюднення переможцем у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, у тому числі, оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки виданої уповноваженим органом за визначеною законодавством формою про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів, (обов’язкових платежів), яка діє на дату подання документального підтвердження-на території України. Окремі вимоги до оригіналу вказаного документу ТД, Закону України не містить.
Повідомлення про намір замовником оприлюднено 23.04.2020, та відповідно у встановлений Законом України (умовами ТД) строк, а саме 24.04.2020 переможцем ТОВ «Ресурс-Моноліт» оприлюднено оригінал необхідної довідки уповноваженого органу від 21.04.2020 № 11719 про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, яка дійсна включно до 30.04.2020. Достовірність наданих переможцем даних замовником перевірено. Отже, правових підстав для відхилення переможця ТОВ «Ресурс-Моноліт» у замовника не було.
2. Щодо наявності порушень, на думку Органу моніторингу, п. 7 ч.2 ст. 22 Закону України та умов ТД, то слід зазначити.
Вимогами п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону України регламентовано, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Як вбачається ТД містить проект договору про закупівлю з визначенням порядку змін його умов. Отже порушення вищенаведеної статті Закону України відсутні. Крім того, порушень умов ТД також не вбачається, оскільки проект договору про закупівлю складено з урахуванням вимог, у тому числі, Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) та проектом договору також передбачено, що при укладанні договору про закупівлю сторони керуються наведеним Законом України.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-26 13:14:39
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-04-03-002946-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Чому Замовником не було відхилено тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ "РЕСУРС-МОНОЛІТ" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
- відповідно до пункту 1 Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник має надати у складі тендерної пропозиції інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Учасник ТОВ "РЕСУРС-МОНОЛІТ" у складі тендерної пропозиції не було надано інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі;
- відповідно до пункту 6 Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. ТОВ "РЕСУРС-МОНОЛІТ" не надано у складі тендерних пропозицій вище зазначену інформацію;
- відповідно до пункту «г» Приміток у розділі «Інші документи, які надає учасник – переможець» Додатку 2 до тендерної документації, учасник гарантує, що вказана в наданих ним в довідках (листах) інформація є актуальною на дату проведення аукціону. ТОВ "РЕСУРС-МОНОЛІТ" у складі тендерної пропозиції не надано відповідну гарантію;
- відповідно до підпункту 3 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження критерію, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, учасник у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язаний надати копію «Балансу» та копія «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності –фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний період. Учасником ТОВ "РЕСУРС-МОНОЛІТ" у складі тендерної пропозиції надано фінансову звітність малого підприємництва та звіт про фінансові результати за 2019 рік як копію з копії Звіту доставленого до Центру обробки електронних звітів Держстату України, а не з оригіналу паперового носія інформації, що не відповідає вище зазначеним вимогам тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-31 15:52:10
Відповідно до вимог ч. 5 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (в ред. що діяла до 19.04.2020, далі-Закон України) надаємо наступні пояснення на запит.
1. Щодо хибності підстави для відхилення тендерної пропозиції (далі-ТП )Учасника ТОВ "РЕСУРС-МОНОЛІТ" у зв’язку з ненаданням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 1 Роздліу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації по даній процедурі закупівлі (далі-ТД), встановлений спосіб подання учасниками тендерних пропозицій, а також, встановлений загальний перелік документів (інформації), що мають бути завантажені учасниками у складі тендерної пропозиції, у тому числі, і відображена необхідність надання учасниками інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), конкретизаяція якої міститься у п. 6 Розділу 3 ТД. А саме, у вказаному пункті Розділу 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ТД чітко відображено замовником, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи з інформацією, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
- договірну ціну та пояснювальну записку до неї;
- локальний кошторис;
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення;
- ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години;
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні);
- календарний графік виконання робіт.
Також, у вказаному пункті Розділу 3 ТД визначено, що інформація щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі зазначена у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
На виконання вищенаведених умов ТД, у складі ТП Учасника «Ресурс-Моноліт» містяться файли: «710_ДЦ_ДЦ_2.pdf», «710_ДЦ_ЕНРСМ3.pdf», «710_ДЦ_ДЦ_4.pdf», «710_ДЦ_ОПР.pdf», «710_ДЦ_ДЦ_3.pdf», «710_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1_ГП.pdf», «710_ДЦ_ЛС2_2-1-1_ГП.pdf», «710_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf», «710_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4_ЕЗ.pdf», «710_ДЦ_Т2.pdf», «710_ДЦ_ЛС1_2-1-4_ЕЗ.pdf», «710_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2_ГП.pdf», «710_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf», «710_ДЦ_ЛС1_2-1-2_ГП.pdf», «710_ДЦ_ИВР.pdf» з визначеними ТД замовникам документами (інформацією). При цьому звертає на себе увагу і той факт, що інформація (документи), щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, надана ТОВ «Ресурс-Моноліт» відповідає і Додатку 3 до ТД. Отже правові підстави для відхилення ТП Учасника «Ресурс-Моноліт» на підставі ст.30 Закону України, відсутні.
Разом з тим, із запиту не вбачається, що саме мається на увазі Органом моніторингу, а саме яку саме інформацію щодо необхідних технічних, якісних або кількісних характеристик предмета закупівлі не було надано Учасником ТОВ «Ресурс-Моноліт»; вказане унеможливлює надання замовником більш аргументованих та детальних пояснень.
2. Щодо підстави для відхилення ТП Учасника ТОВ «Ресурс-Моноліт» через ненадання гарантії, то слід зазначити, що умовами ТД взагалі не передбачено надання учасником (переможцем) документально оформленої гарантії щодо актуальності інформації на дату проведення аукціону. Так, у п. «г» Приміток Додатку 2 до ТД, встановлено, що
«Учасник гарантує, що вказана в наданих ним в довідках (листах) інформація є актуальною на дату проведення аукціону. Якщо з дати завантаження учасником довідок (листів) на веб-портал Уповноваженого органу будь-яка інформація вказана Учасником зазнала змін, Учасник зобов’язаний протягом строку подання тендерних пропозицій завантажити уточнюючі довідки (листи) на заміну попередніх».
При цьому, як вбачається, з вказаної умови ТД, замовником не передбачено надання Учасниками у складі ТП будь-якого документального підтвердження з цього приводу (окремі вимоги у ТД відсутні), а зазначається відповідне твердження, що у разі надання учасником відповідної ТП по закупівлі, то тим самим учасники підтверджують факт актуальності на дату проведення аукціону інформації, що міститься в наданих листах (довідках), а також зазначений обов’язок для учасників завантажити уточнюючі довідки (листи) на заміну попередніх, за наявності викладених у вказаному пункті ТД обставин.
З урахуванням наведеного, правових підстав для відхилення ТП ТОВ «Ресурс-Моноліт» і з цієї підстави, відповідно до вимог ст. 30 Закону України, відсутні.
3. Щодо підстави для відхилення ТП, через надання ТОВ «Ресурс-Моноліт» фінансової звітності, яка нібито не відповідає умовам ТД, то слід зазначити наступне.
Відповідно до умов, п.п. 3 п. 1 Додатку 1 до ТД встановлено, що на підтвердження критерію, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, учасник у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язаний надати копію «Балансу» та копія «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності –фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний період. Як вбачається, ТД не містить інших окремих вимог до вказаної фінансової звітності.
Учасником ТОВ «Ресурс-Моноліт» у повному обсязі виконало вищезазначену умову ТД, та у складі ТП надано файл «Звіт про фінансові результати 2020РМ.pdf» у якому міститься за останній звітний період (а саме за 2019) «Фінансова звітність малого підприємства», та «Звіт про фінансові результати» з відображенням факту її прийняття «з використанням прямого з’єднання» та з перевіркою електронних цифрових підписів уповноваженим органом.
З урахуванням наведеного, у замовника були відсутні правові підстави для відхилення ТП Учасника ТОВ «Ресурс-Моноліт» з цієї підстави, згідно ст. 30 Закону України.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку Замовник не згоден з висновком про результати моніторингу закупівлі, та з інформацією, викладеному у ньому, у тому числі, щодо встановлення порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону «Про публічні закупівлі» (в ред. Закону від 25.12.2015 № 922-VIII, далі - Закон). Вважаємо, що висновок з викладеною у ньому інформацією є протиправними, необгрунтованими, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, керуючись ч. 10 ст. 7-1 Закону вказаний висновок, у встановлений Законом строк, буде оскаржено замовником до суду.
2020-09-08 11:13:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (установлено розбіжності: - проект договору про закупівлю не містить повного переліку змін істотних умов договору, які зазначено Замовником у тендерній документації.)
Оскарження в суді
Опис: | Провадження у справі №160/11199/20 відкрито відповідно до ухвали суду від 21.09.2020 (яка надійшла на адресу позивача (Департаменту) 09.10.2020 . |
Дата публікації: | 12 жовтня 2020 |
Документи:
12 жовтня 2020 10:36
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС-МОНОЛІТ" |
12 951 450,00
UAH з ПДВ
|
12 951 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК СКІФ ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
13 040 034,00
UAH з ПДВ
|
13 040 034,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС-МОНОЛІТ" #33262345 |
Переможець |
12 951 450,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 17:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 15:59
|
д.у.2.pdf | укладений |
22 грудня 2020 15:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2020 12:56
|
Козац.Слави.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2020 12:49
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2020 12:28
|
Договор 14.pdf | укладений |
08 травня 2020 12:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до п.6.1, 13.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | дод. угода №1 до Договору № 14 від 07.05.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |