Реконструкція бульвару Козацької Слави в м. Павлоград
Очікувана вартість
13 052 040,00 UAH
UA-2020-04-03-002946-b 980fb8bc2a9645be91a7edead9c6cebc
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Владислав Грива
+380567428217
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 14:55
Очікувана вартість: 13 052 040,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65 260,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція бульвару Козацької Слави в м. Павлоград
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, бульвар Козацької Слави
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Генеральному підряднику аванс (попередню оплату) у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором, згідно до Календарного графіку виконання Робіт, протягом 90 календарних днів, з моменту надходження бюджетних коштів Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 10 календарних днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Календарні 65
Iнша подія Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у термін 14 календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором Робіт та підписання акта державної (робочої) комісії з прийняття об’єкта в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника - Розпорядника коштів Пiсляоплата 14 Календарні 5

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

03 квітня 2020 16:29
Електронний цифровий підпис
03 квітня 2020 16:27
ТД Павлоград Козацької Слави 03.04.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-11-000003 ● b8b905fa63584f2487b3c6d7baf7af63
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-08-07
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-08-11 11:47:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

07.08.2020 № 159

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.08.2020 № 159
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

3
UA-2020-04-03-002946-b

03.04.2020 Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
(код за ЄДРПОУ 38598277) Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС-МОНОЛІТ" 12 951 450,00
UAH з ПДВ
12 951 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК СКІФ ДЕВЕЛОПМЕНТ" 13 040 034,00
UAH з ПДВ
13 040 034,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 квітня 2020 12:46
sign.p7s
27 квітня 2020 12:44
Лист про ліцензію.pdf
24 квітня 2020 15:32
sign.p7s
24 квітня 2020 15:30
Лист про довідку ДФС.pdf
24 квітня 2020 15:30
Довідка ДФС.pdf
18 квітня 2020 14:07
sign.p7s
18 квітня 2020 14:07
sign.p7s
18 квітня 2020 14:06
710_ДЦ_ИВР.pdf
18 квітня 2020 14:06
710_ДЦ_ЛС1_2-1-2_ГП.pdf
18 квітня 2020 14:06
710_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
18 квітня 2020 14:06
710_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2_ГП.pdf
18 квітня 2020 14:06
710_ДЦ_ЛС1_2-1-4_ЕЗ.pdf
18 квітня 2020 14:06
710_ДЦ_Т2.pdf
18 квітня 2020 14:06
710_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4_ЕЗ.pdf
18 квітня 2020 14:06
710_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
18 квітня 2020 14:06
710_ДЦ_ЛС2_2-1-1_ГП.pdf
18 квітня 2020 14:06
710_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1_ГП.pdf
18 квітня 2020 14:06
710_ДЦ_ДЦ_3.pdf
18 квітня 2020 14:06
710_ДЦ_ОПР.pdf
18 квітня 2020 14:06
710_ДЦ_ДЦ_4.pdf
18 квітня 2020 14:06
710_ДЦ_ЕНРСМЗ.pdf
18 квітня 2020 14:06
710_ДЦ_ДЦ_2.pdf
18 квітня 2020 14:06
IG-20486-300.pdf.p7s.p7s
18 квітня 2020 14:06
IG-20486-300.pdf
18 квітня 2020 14:06
Проект договору.pdf
18 квітня 2020 14:06
Статут РМ.pdf
18 квітня 2020 14:06
Витяг ПДВ (РМ).pdf
18 квітня 2020 14:06
Реєстр документів.pdf
18 квітня 2020 14:06
Довідка про санкції.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 15:35
реестр НДС заверенный.pdf
17 квітня 2020 15:35
протокол.pdf
17 квітня 2020 15:35
протокол заверенный.pdf
17 квітня 2020 15:35
приказ директор.pdf
17 квітня 2020 15:35
лицензия заверенная.pdf
17 квітня 2020 15:35
выписка заверенная.pdf
17 квітня 2020 15:35
Довідка субпідрядники.pdf
17 квітня 2020 15:35
Довідка санкції.pdf
17 квітня 2020 15:35
Довідка МТБ.pdf
17 квітня 2020 15:35
Довідка корупція.pdf
17 квітня 2020 15:35
Довідка злочини.pdf
17 квітня 2020 15:35
Довідка досвід роботи.pdf
17 квітня 2020 15:35
Довідка банкрутство.pdf
17 квітня 2020 15:35
Довідка АП.pdf
17 квітня 2020 15:34
Гарантійний лист.pdf
17 квітня 2020 15:34
ОПРЛС_2-1-4_ЕЗ.pdf
17 квітня 2020 15:34
ОПРЛС_2-1-3.pdf
17 квітня 2020 15:34
ОПРЛС_2-1-2_ГП.pdf
17 квітня 2020 15:34
ОПРЛС_2-1-1_ГП.pdf
17 квітня 2020 15:34
ОПР.pdf
17 квітня 2020 15:34
ЛС2_2-1-1_ГП.pdf
17 квітня 2020 15:34
ЛС1_2-1-4_ЕЗ.pdf
17 квітня 2020 15:34
ЛС1_2-1-3.pdf
17 квітня 2020 15:34
ЛС1_2-1-2_ГП.pdf
17 квітня 2020 15:34
ИВР.pdf
17 квітня 2020 15:34
ДЦ.pdf
17 квітня 2020 15:34
ДЦ_4.pdf
17 квітня 2020 15:34
ДЦ_2.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС-МОНОЛІТ"
#33262345
Переможець 12 951 450,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 17:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 17:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС-МОНОЛІТ"
#33262345
12 951 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 травня 2020 12:28
Договор 14.pdf укладений
08 травня 2020 12:22

Актуальні тендери

До пошуку