Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція корпусу терапевтичного відділення №1 КЛПЗ «Міська лікарня №1» за адресою: вул. Василівська, 31 м.Слов’янськ, Донецька область" Код ДК 021:2015: 45454000-4 - ресконструкция
Очікувана вартість
21 320 150,00 UAH
UA-2020-04-03-002934-b 02e6395e5e524e16aac118187921597c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Мільська

+380955637522 sl-ugkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03364636
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., місто Слов'янськ, ПЛОЩА СОБОРНА, будинок 3
Контактна особа: Ірина Мільська
+380955637522
sl-ugkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2020 19:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 12:37
Очікувана вартість: 21 320 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 106 601,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 106600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструція корпусу терапевтичного відділення №1 КЛПЗ «Міська лікарня №1» за адресою: вул. Василівська, 31 м.Слов’янськ, Донецька область" Код ДК 021:2015: 45454000-4 - ресконструкция

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Василівська,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Порядок та строки фінансування визначаються Постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти", умовами цього Договору та узгодженим Сторонами Планом фінансування виконаних робіт (Додаток №3), який є невід`ємною частиною Договору. План фінансування виконаних робіт складається з урахуванням Календарного графіку виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 16:23
ДОДАТОК 3.rtf
03 квітня 2020 16:23
Додаток ИЭСНП.doc
03 квітня 2020 16:23
Експертиза реконструкція терапевтичного відділення №1 (1).pdf
03 квітня 2020 16:23
ТД амбулатория.doc
03 квітня 2020 16:23
Общая ПЗ.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-22-000101 ● ed523f5a58ea42969b3c96f5b787c7c3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020 18:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.06.2020 № 162

Київ


Про початок моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
58 UA-2020-04-03-002934-b 03.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Процедури закупівель в рамках програми встановлюються Фінансовою угодою (Стаття 6.04 Процедури проведення процесу закупівлі – «Позичальник забезпечує, що кожен Кінцевий бенефіціар придбає устаткування, забезпечить замовлення послуги та інших робіт для Проекту шляхом прийнятної процедури закупівель, що є задовільною для Банку та відповідає його політикам і стандартам, зазначеним в його Посібнику з питань закупівель...»). Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської ради, як Замовник у пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначив кінцевого строку подання тендерних пропозицій відповідно до вимог проведення процедури закупівлі Європейського інвестиційного банку.

2020-07-15 09:02:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ РІФ 2015" 19 592 782,99
UAH з ПДВ
19 592 782,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕНЕРГОСЕРВІС" 20 815 284,00
UAH з ПДВ
20 815 284,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа – підприємець Будюхін Григорій Васильович 20 909 080,00
UAH з ПДВ
20 909 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Моноліт-Центр" 20 989 000,00
UAH з ПДВ
20 989 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 13:24
Електронний підпис
21 квітня 2020 13:23
Довідки з ЕЦП.rar
21 квітня 2020 13:23
Довідки (аукціон).pdf
20 квітня 2020 13:21
Електронний підпис
20 квітня 2020 13:17
411.imd
20 квітня 2020 13:17
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

20 квітня 2020 11:07
Електронний підпис
20 квітня 2020 11:05
ЕБГ_КЕС_UA-2020-04-03-002934-b.zip
20 квітня 2020 11:05
Кошторис.rar
20 квітня 2020 11:05
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 квітня 2020 09:15
Електронний підпис
16 квітня 2020 09:14
кошторис.rar
16 квітня 2020 09:03
Пiдписаний_G1119-9981-GL_tender.pdf
16 квітня 2020 09:03
Пiдписаний_Лицензия.pdf
16 квітня 2020 09:03
ТД _compressed.pdf

Публічні документи

29 квітня 2020 13:05
Довідка податкова.PDF
17 квітня 2020 16:53
Статут .pdf
17 квітня 2020 16:53
Наявність працівників.pdf
17 квітня 2020 16:53
Ліцензія.pdf
17 квітня 2020 16:53
Лист субпідрядники.pdf
17 квітня 2020 16:53
Копії дозволів.pdf
17 квітня 2020 16:53
Витяг ПДВ.pdf
17 квітня 2020 16:53
G7376.20.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ РІФ 2015"

ТОВ "КОМЕНЕРГОСЕРВІС"

Фізична особа – підприємець Будюхін Григорій Васильович

ТОВ "Моноліт-Центр"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ РІФ 2015"
#40105210
Відхилено 19 592 782,99
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 11:10
ТОВ "КОМЕНЕРГОСЕРВІС"
#34298194
Відхилено 20 815 284,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 11:55
Фізична особа – підприємець Будюхін Григорій Васильович
#2265713818
Відхилено 20 909 080,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 15:37
ТОВ "Моноліт-Центр"
#34722653
Переможець 20 989 000,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 14:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2020 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Моноліт-Центр"
#34722653
20 989 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2021 10:33
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2021 09:32
Договір 118 ЕИБ.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 17:22
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 10:38
IMG_0003.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 10:36
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 15:41
Договор №118 від 15.05.20.pdf укладений
15 травня 2020 15:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти в новій редакції п.18.1, додатки №2, №3 та внести зміни до Договору р.20- банківськи реквізити
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): договір правонаступництво
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2020 — 31 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 20 989 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 498 166,67 UAH)