Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з встановлення протипожежного обладнання (встановлення систем пожежної сигналізації та керування евакуюванням) у спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №307 з поглибленим вивченням природничих наук Деснянського району міста Києва, вул.Лісківська, 4-Б
Очікувана вартість
1 463 993,00 UAH
UA-2020-04-03-002818-b ● ece5abeda93b4078b1746d4945015e03
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | спеціалізована школа № 307 |
Код ЄДРПОУ: | 22871936 |
Вебсайт: | http://307.in.ua |
Місцезнаходження: | 02097, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул.Лисківська,буд.4-Б |
Контактна особа: |
Духніч Ірина Миколаївна +380445302014 sh307din@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2020 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 квітня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2020 14:37 |
Очікувана вартість: | 1 463 993,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 319,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з встановлення протипожежного обладнання (встановлення систем пожежної сигналізації та керування евакуюванням) у спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №307 з поглибленим вивченням природничих наук Деснянського району міста Києва, вул.Лісківська, 4-Б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02163, Україна, м. Київ, місто Київ, вулиця Лісківська, 4-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплату наданих послуг Замовник здійснює шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця у національній валюті України не пізніше 10 числа місяця, наступного за звітним на підставі підписаного Сторонами Акту приймання наданих послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2020 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2020 16:00 |
Тендерна документація на Послуги з встановлення протипожежного обладнання.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
вимоги
Дата подання: 04 квітня 2020 12:33
Дата відповіді: 06 квітня 2020 11:44
Доброго дня. ВИМОГА ВІД ВАС: Документальне підтвердження можливості виконавця цілодобово спостерігати за станом
пожежної сигналізації (наявність пульта), повідомляти замовника та відповідальний територіальний
підрозділ ДСНС України в м. Києві про спрацювання систем пожежної сигналізації. Можливо або ні мати СУБПІДРЯД на послуги стостереження замість власного пульта?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.
Відповідь:
Учасник процедури закупівлі повинен надати документальне підтвердження наявності власного або орендованого пульта централізованого спостереження за засобами пожежної сигналізації.
Відповідь:
Учасник процедури закупівлі повинен надати документальне підтвердження наявності власного або орендованого пульта централізованого спостереження за засобами пожежної сигналізації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-03-002818-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ", Код ЄДРПОУ:37250307
Дата подання: 06 квітня 2020 20:21
Кваліфікаційні критерії
Враховуючи специфіку об’єкту Учасники також надає серед документів тендерної пропозиції сертифікати (чи інший документ), що підтверджують
проходження працівниками Учасника спеціального навчання для надання послуг в закладах освіти.
Згідно ліцензійних вимог виконання даного виду робіт потребують ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення. Ліцензія видаеться на обьекти з незначним, середнім або вимоким ступенем ризику щодо пожежної безпеки. Поділ на навчальні заклади або ще будь які не застосовується. Якщо якась організація проводить якесь спеціальне навчання, то це її особисте діло - це її платні послуги. Тому просимио вказати згідно якого документу ви потребуєте від нас незрозумілий "сертифікати (чи інший документ), що підтверджують проходження працівниками Учасника спеціального навчання". Якщо такого документу не існуе вимагаемо видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
проходження працівниками Учасника спеціального навчання для надання послуг в закладах освіти.
Згідно ліцензійних вимог виконання даного виду робіт потребують ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення. Ліцензія видаеться на обьекти з незначним, середнім або вимоким ступенем ризику щодо пожежної безпеки. Поділ на навчальні заклади або ще будь які не застосовується. Якщо якась організація проводить якесь спеціальне навчання, то це її особисте діло - це її платні послуги. Тому просимио вказати згідно якого документу ви потребуєте від нас незрозумілий "сертифікати (чи інший документ), що підтверджують проходження працівниками Учасника спеціального навчання". Якщо такого документу не існуе вимагаемо видалити дану вимогу.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 квітня 2020 15:26
Шановний Учаснику! В тендерній документації даної процедури закупівлі чітко прописано, що при відсутності в Учасника документа на ту чи іншу вимогу Замовника то ним надається інформаційна довідка у довільній формі що до відсутності зазначених документів або подаються аналогічні документи з пояснювальною запискою стосовно надання таких документів.
Також, звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник піклується про безпеку, в першу чергу, дітей, тому для Замовника дуже важливо вибрати виконавця робіт та послуг висококваліфікованого, з великим досвідом на ринку надання таких послуг та на те, що Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі», в ст. 22 якого сказано, що тендерна документація може містити іншу інформацію та вимоги і. т.д., яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник вважає, що дана вимога не є дискримінаційною.
Також, звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник піклується про безпеку, в першу чергу, дітей, тому для Замовника дуже важливо вибрати виконавця робіт та послуг висококваліфікованого, з великим досвідом на ринку надання таких послуг та на те, що Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі», в ст. 22 якого сказано, що тендерна документація може містити іншу інформацію та вимоги і. т.д., яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник вважає, що дана вимога не є дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2020-04-03-002818-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ", Код ЄДРПОУ:37250307
Дата подання: 06 квітня 2020 20:30
Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю
Ваша вимога: "документ, який підтверджує відповідність системи менеджменту інформаційної безпеки Учасника вимогам ДСТУ ISO/ISE 27001:2015, виданий органом сертифікації" Питання: Доведіть або спростуйте яку інформаційну безпеку знгідно даної закупівлі ми можемо порушити? Ви не надаете нам ніякі документи, окрім підписаного договору, також ми не побачимо у вас щось більше того, що можимо побачити при огляду обїекту. Отже вимагаем скасувати надання документу ДСТУ ISO/ISE 27001:2015
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 квітня 2020 15:35
Шановний Учаснику, в тендерній документації на закупівлю Код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (послуги з встановлення протипожежного обладнання (встановлення систем пожежної сигналізації та керування евакуюванням) у спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №307 з поглибленим вивченням природничих наук Деснянського району міста Києва, вул.Лісківська, 4-Б) не вимагається надання "документу, який підтверджує відповідність системи менеджменту інформаційної безпеки Учасника вимогам ДСТУ ISO/ISE 27001:2015, тому неможливо відмінити те, чого не має.
Номер вимоги: UA-2020-04-03-002818-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ", Код ЄДРПОУ:37250307
Дата подання: 06 квітня 2020 20:35
Установчі та інші документи
Шановний замовнику ДОВЕДІТЬ АБО СПРОСТУЙТЕ яким чином вимагаєма вами "Копія декларація відповідно матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення Учасника зареєстровану відповідно до чинного законодавства" покращить виконання робіт згідно даної закупівлі. ВИМАГАЕМО відмінити непотрібну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 квітня 2020 15:37
: Шановний Учаснику, в тендерній документації на закупівлю Код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (послуги з встановлення протипожежного обладнання (встановлення систем пожежної сигналізації та керування евакуюванням) у спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №307 з поглибленим вивченням природничих наук Деснянського району міста Києва, вул.Лісківська, 4-Б) не вимагається надання "Копії декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення Учасника зареєстровану відповідно до чинного законодавства", тому неможливо відмінити те, чого не має.
Номер вимоги: UA-2020-04-03-002818-b.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ", Код ЄДРПОУ:37250307
Дата подання: 06 квітня 2020 20:43
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
Шановний ЗАМОВНИКУ якщо ми надамо вам копії діючих на кінцеву дату подання тендерних пропозицій сертифікатів відповідності
(або деклараціями про відповідність) на обладнання, що монтується, а саме: кабелі, прилади приймально контрольні, сповіщувачі пожежні димові оптичні, сповіщувачі пожежні ручні, устаткування управління та індикації мовленнєвого оповіщування, гучномовці, то ці документи не будуть росповсюдживатись на те обладнання, яке вам буде встановлене. Тому вимагаемо змінити даний вислов на "Надати довідку про те, що учасник надасть дані документи після монтажу даної системи"
Розгорнути
Згорнути
(або деклараціями про відповідність) на обладнання, що монтується, а саме: кабелі, прилади приймально контрольні, сповіщувачі пожежні димові оптичні, сповіщувачі пожежні ручні, устаткування управління та індикації мовленнєвого оповіщування, гучномовці, то ці документи не будуть росповсюдживатись на те обладнання, яке вам буде встановлене. Тому вимагаемо змінити даний вислов на "Надати довідку про те, що учасник надасть дані документи після монтажу даної системи"
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 квітня 2020 15:50
Шановний Учаснику в Додатку № 6 тендерної документації чітко сформульовано: «В проекті мають бути передбачені прилади та матеріали виробництва України, та які сертифіковані виробником» та надати довідку в довільній формі про гарантійні терміни на роботи та обладнання не менше 12 місяців.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-03-002818-b.b5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Фізична особа - підприємець Черепанський Петро Леонович, Код ЄДРПОУ:1620619015
Дата подання: 27 травня 2020 12:04
Дата подання: 27 травня 2020 12:04
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Заміна платіжки
Дата: 27 травня 2020 18:37
Рішення від 01.06.2020 № 10729.pdf
Дата публікації: 01 червня 2020 23:53
Номер скарги: UA-2020-04-03-002818-b.b6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Фізична особа - підприємець Черепанський Петро Леонович, Код ЄДРПОУ:1620619015
Дата подання: 27 травня 2020 18:39
Дата подання: 27 травня 2020 18:39
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 червня 2020 21:01
рішення від 01.06.2020 № 10749 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 червня 2020 21:00
Про перенесення розгляду скарги UA-2020-04-03-002818-b.b6.pdf
Дата публікації: 17 червня 2020 23:42
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.06.2020 № 12084.pdf
Дата публікації: 19 червня 2020 22:34
Рішення від 18.06.2020 № 12084.pdf
Дата публікації: 23 червня 2020 22:58
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-004" |
1 162 218,54
UAH з ПДВ
|
1 079 451,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" |
1 172 452,74
UAH з ПДВ
|
1 079 452,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа - підприємець Черепанський Петро Леонович |
1 219 974,00
UAH з ПДВ
|
1 083 111,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ" |
1 299 750,00
UAH з ПДВ
|
1 102 041,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Переможець |
1 079 451,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2020 15:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 12:10
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2020 13:20
|
додаткова угода _7.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2020 13:13
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2020 14:54
|
додаткова угода_6.pdf | зміни до договору |
06 жовтня 2020 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2020 16:33
|
Додаткова угода _5.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2020 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2020 15:03
|
додаткова угода_4.pdf | зміни до договору |
31 липня 2020 12:46
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2020 17:06
|
додаткова угода _3.pdf | зміни до договору |
06 липня 2020 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2020 16:43
|
додаткова угода _2.pdf | зміни до договору |
06 липня 2020 16:40
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2020 16:07
|
додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
06 липня 2020 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2020 15:48
|
договір пожежн.обладн..pdf | укладений |
01 липня 2020 15:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею213 та 637 Цивільного кодексу України та частиною 3 статті 173 Господарського кодексу України, Сторони дійшли згоди та установили, що у зв'язку з допущенням технічної помилки при підписанні Договору тазастосувати їх в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | ПО/26-06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена в договірній ціні (Додаток) та складає:1021 757 грн.59коп.(Один мільйон двадцять одна тисяча сімсот п'ятдесят сім грн.59коп.) |
Номер договору про закупівлю: | ПО/26-06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з витратами Замовника на утримання служби з технічного нагляду за виконання робіт за Договором, Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена в договірній ціні (Додаток) та, становить 1008661,02грн.(Один мильйонвісім тисяч шістсот шістдесят одна грн.02.коп.) |
Номер договору про закупівлю: | ПО/26-06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони вирішили викласти Пункт1.3 Договору в новій редакції :"Строк встановлення системи пожежної сигналізації – до 28 серпня 2020 року." |
Номер договору про закупівлю: | ПО/26-06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Сторони вирішили викласти Пункт1.3 Договору в новій редакції :"Строк встановлення системи пожежної сигналізації – до 28 вересня 2020 року." 2.Решта пунктів Договору залишається незмінними і обов'язковими для виконання Сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | ПО/26-06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з проведенням експертизи кошторисної документації та за взаємною згодою Сторін зменшити ціну Договору на 5266,87 грн. (п'ять тисяч двісті шістдесят шість грн. 87 коп. ) .Внести зміни до пункту 2.1.Договору № ПО /26-06 від «26» червня 2020 р.та викласти його в наступної редакції: «Вартість робіт за цім договорм,зазначена в Договорній ціні та складає: 1 003 394,15 грн. (один мільйон три тисячі триста дев’яносто чотири гривні 15 коп.)в тому числі ПДВ 20% -167232,85грн |
Номер договору про закупівлю: | ПО/26-06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з проведенням технічного нагляду було встановлено зменшення обсягу робіт, за взаємною згодою Сторін сума Договору зменшується на 3 627,53 грн. (три тисячі шістсот двадцять сім гривен 53 копійки) і Вартість робіт за цім договорм,зазначена в Договорній ціні та складає: 999 766, 62 грн. (дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч сімсот шістдесят шість гривень 62 коп.) у т.ч. ПДВ 166 627,77(сто шістдесят шість тисяч шістсот двадцять сім гривень 77коп) |
Номер договору про закупівлю: | ПО/26-06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |