Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з встановлення протипожежного обладнання (встановлення систем пожежної сигналізації та керування евакуюванням) у спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №307 з поглибленим вивченням природничих наук Деснянського району міста Києва, вул.Лісківська, 4-Б
Очікувана вартість
1 463 993,00 UAH
UA-2020-04-03-002818-b ece5abeda93b4078b1746d4945015e03
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Духніч Ірина Миколаївна

+380445302014 sh307din@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: спеціалізована школа № 307
Код ЄДРПОУ: 22871936
Вебсайт: http://307.in.ua
Місцезнаходження: 02097, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул.Лисківська,буд.4-Б
Контактна особа: Духніч Ірина Миколаївна
+380445302014
sh307din@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 14:37
Очікувана вартість: 1 463 993,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 319,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з встановлення протипожежного обладнання (встановлення систем пожежної сигналізації та керування евакуюванням) у спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №307 з поглибленим вивченням природничих наук Деснянського району міста Києва, вул.Лісківська, 4-Б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02163, Україна, м. Київ, місто Київ, вулиця Лісківська, 4-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплату наданих послуг Замовник здійснює шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця у національній валюті України не пізніше 10 числа місяця, наступного за звітним на підставі підписаного Сторонами Акту приймання наданих послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимоги
Дата подання: 04 квітня 2020 12:33
Дата відповіді: 06 квітня 2020 11:44
Доброго дня. ВИМОГА ВІД ВАС: Документальне підтвердження можливості виконавця цілодобово спостерігати за станом пожежної сигналізації (наявність пульта), повідомляти замовника та відповідальний територіальний підрозділ ДСНС України в м. Києві про спрацювання систем пожежної сигналізації. Можливо або ні мати СУБПІДРЯД на послуги стостереження замість власного пульта?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.
Відповідь:
Учасник процедури закупівлі повинен надати документальне підтвердження наявності власного або орендованого пульта централізованого спостереження за засобами пожежної сигналізації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-03-002818-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ", Код ЄДРПОУ:37250307
Дата подання: 06 квітня 2020 20:21
Кваліфікаційні критерії
Враховуючи специфіку об’єкту Учасники також надає серед документів тендерної пропозиції сертифікати (чи інший документ), що підтверджують
проходження працівниками Учасника спеціального навчання для надання послуг в закладах освіти.
Згідно ліцензійних вимог виконання даного виду робіт потребують ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення. Ліцензія видаеться на обьекти з незначним, середнім або вимоким ступенем ризику щодо пожежної безпеки. Поділ на навчальні заклади або ще будь які не застосовується. Якщо якась організація проводить якесь спеціальне навчання, то це її особисте діло - це її платні послуги. Тому просимио вказати згідно якого документу ви потребуєте від нас незрозумілий "сертифікати (чи інший документ), що підтверджують проходження працівниками Учасника спеціального навчання". Якщо такого документу не існуе вимагаемо видалити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 квітня 2020 15:26
Шановний Учаснику! В тендерній документації даної процедури закупівлі чітко прописано, що при відсутності в Учасника документа на ту чи іншу вимогу Замовника то ним надається інформаційна довідка у довільній формі що до відсутності зазначених документів або подаються аналогічні документи з пояснювальною запискою стосовно надання таких документів.
Також, звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник піклується про безпеку, в першу чергу, дітей, тому для Замовника дуже важливо вибрати виконавця робіт та послуг висококваліфікованого, з великим досвідом на ринку надання таких послуг та на те, що Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі», в ст. 22 якого сказано, що тендерна документація може містити іншу інформацію та вимоги і. т.д., яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник вважає, що дана вимога не є дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2020-04-03-002818-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ", Код ЄДРПОУ:37250307
Дата подання: 06 квітня 2020 20:30
Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю
Ваша вимога: "документ, який підтверджує відповідність системи менеджменту інформаційної безпеки Учасника вимогам ДСТУ ISO/ISE 27001:2015, виданий органом сертифікації" Питання: Доведіть або спростуйте яку інформаційну безпеку знгідно даної закупівлі ми можемо порушити? Ви не надаете нам ніякі документи, окрім підписаного договору, також ми не побачимо у вас щось більше того, що можимо побачити при огляду обїекту. Отже вимагаем скасувати надання документу ДСТУ ISO/ISE 27001:2015
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 квітня 2020 15:35
Шановний Учаснику, в тендерній документації на закупівлю Код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (послуги з встановлення протипожежного обладнання (встановлення систем пожежної сигналізації та керування евакуюванням) у спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №307 з поглибленим вивченням природничих наук Деснянського району міста Києва, вул.Лісківська, 4-Б) не вимагається надання "документу, який підтверджує відповідність системи менеджменту інформаційної безпеки Учасника вимогам ДСТУ ISO/ISE 27001:2015, тому неможливо відмінити те, чого не має.
Номер вимоги: UA-2020-04-03-002818-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ", Код ЄДРПОУ:37250307
Дата подання: 06 квітня 2020 20:35
Установчі та інші документи
Шановний замовнику ДОВЕДІТЬ АБО СПРОСТУЙТЕ яким чином вимагаєма вами "Копія декларація відповідно матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення Учасника зареєстровану відповідно до чинного законодавства" покращить виконання робіт згідно даної закупівлі. ВИМАГАЕМО відмінити непотрібну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 квітня 2020 15:37
: Шановний Учаснику, в тендерній документації на закупівлю Код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (послуги з встановлення протипожежного обладнання (встановлення систем пожежної сигналізації та керування евакуюванням) у спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №307 з поглибленим вивченням природничих наук Деснянського району міста Києва, вул.Лісківська, 4-Б) не вимагається надання "Копії декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення Учасника зареєстровану відповідно до чинного законодавства", тому неможливо відмінити те, чого не має.
Номер вимоги: UA-2020-04-03-002818-b.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ", Код ЄДРПОУ:37250307
Дата подання: 06 квітня 2020 20:43
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
Шановний ЗАМОВНИКУ якщо ми надамо вам копії діючих на кінцеву дату подання тендерних пропозицій сертифікатів відповідності
(або деклараціями про відповідність) на обладнання, що монтується, а саме: кабелі, прилади приймально контрольні, сповіщувачі пожежні димові оптичні, сповіщувачі пожежні ручні, устаткування управління та індикації мовленнєвого оповіщування, гучномовці, то ці документи не будуть росповсюдживатись на те обладнання, яке вам буде встановлене. Тому вимагаемо змінити даний вислов на "Надати довідку про те, що учасник надасть дані документи після монтажу даної системи"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 квітня 2020 15:50
Шановний Учаснику в Додатку № 6 тендерної документації чітко сформульовано: «В проекті мають бути передбачені прилади та матеріали виробництва України, та які сертифіковані виробником» та надати довідку в довільній формі про гарантійні терміни на роботи та обладнання не менше 12 місяців.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-03-002818-b.b5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Фізична особа - підприємець Черепанський Петро Леонович, Код ЄДРПОУ:1620619015
Дата подання: 27 травня 2020 12:04
Скарга
Скарга до Антимонопольного комітету України
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Заміна платіжки
Дата: 27 травня 2020 18:37
Рішення від 01.06.2020 № 10729.pdf
Дата публікації: 01 червня 2020 23:53
Номер скарги: UA-2020-04-03-002818-b.b6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Фізична особа - підприємець Черепанський Петро Леонович, Код ЄДРПОУ:1620619015
Дата подання: 27 травня 2020 18:39
Скарга
Скарга до Антимонопольного комітету України.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 червня 2020 21:01
рішення від 01.06.2020 № 10749 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 червня 2020 21:00
Про перенесення розгляду скарги UA-2020-04-03-002818-b.b6.pdf
Дата публікації: 17 червня 2020 23:42
Рішення від 18.06.2020 № 12084.pdf
Дата публікації: 23 червня 2020 22:58

Документи подані скаржником

27 травня 2020 12:03
Платіжка від 27.05.2020(1).pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 1 162 218,54
UAH з ПДВ
1 079 451,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" 1 172 452,74
UAH з ПДВ
1 079 452,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець Черепанський Петро Леонович 1 219 974,00
UAH з ПДВ
1 083 111,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ" 1 299 750,00
UAH з ПДВ
1 102 041,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 травня 2020 13:22
Електронний підпис
22 травня 2020 13:22
про юридичну особу.pdf
22 травня 2020 13:22
кошторис новий.pdf
22 травня 2020 13:21
Довідка_20115815120510327185.pdf.p7s
22 травня 2020 13:21
Довідка_20115815120510327185.pdf
22 травня 2020 13:21
public_doc.pdf
22 травня 2020 13:21
public_doc.p7s
17 квітня 2020 22:04
Електронний підпис
17 квітня 2020 21:52
ст.17.pdf
17 квітня 2020 21:52
сертифікати завірені-2.pdf
17 квітня 2020 21:52
сертифікати завірені-1.pdf
17 квітня 2020 21:52
пропозиція.pdf
17 квітня 2020 21:52
про субпідрядника.pdf
17 квітня 2020 21:52
про працівників.pdf
17 квітня 2020 21:52
кошториси.pdf
17 квітня 2020 21:52
копії медичних книжок.pdf
17 квітня 2020 21:52
копії довідок з банку.pdf
17 квітня 2020 21:52
згоди на обробку даних.pdf
17 квітня 2020 21:52
Сертифікат ISO 9001 копія.pdf
17 квітня 2020 21:52
Повноваження.pdf
17 квітня 2020 21:52
накладна ПЦС.pdf
17 квітня 2020 21:52
Медичні книжки 01.pdf
17 квітня 2020 21:52
Ліцезія.pdf
17 квітня 2020 21:52
Лабораторія.pdf
17 квітня 2020 21:52
Копія-Статут.pdf
17 квітня 2020 21:52
Копія-Ліцензії ПС.pdf
17 квітня 2020 21:52
копія Витягу ЄДР.pdf
17 квітня 2020 21:52
Копія виписки з ЄДР.pdf
17 квітня 2020 21:52
звіт ISO 9001-2.pdf
17 квітня 2020 21:52
звіт ISO 9001-1.pdf
17 квітня 2020 21:52
document(219).pdf
17 квітня 2020 21:52
document(218).pdf

Публічні документи

16 квітня 2020 12:25
Електронний підпис
16 квітня 2020 12:19
тендерна пропозиція.pdf
16 квітня 2020 12:19
проект договору.pdf
16 квітня 2020 12:19
навчання працівників.pdf
16 квітня 2020 12:19
Ліцензія.pdf
16 квітня 2020 12:19
лист-згода.pdf
16 квітня 2020 12:19
додаток 8_ст17.pdf
16 квітня 2020 12:19
гарантійний строк.pdf
16 квітня 2020 12:19
відомості єдр.pdf
16 квітня 2020 12:19
витяг пдв.pdf
16 квітня 2020 12:19
витяг ЄДРПОУ.pdf
16 квітня 2020 12:19
аналогічний договір 2.pdf
16 квітня 2020 12:19
аналогічний договір 1.pdf
16 квітня 2020 12:19
ISO 9001.pdf

Публічні документи

18 квітня 2020 17:46
Електронний підпис
18 квітня 2020 13:17
Електронний підпис
18 квітня 2020 13:15
10. Тендерна пропозиція.pdf
18 квітня 2020 13:15
32. Лист-згода Вітязь-КБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"

Фізична особа - підприємець Черепанський Петро Леонович

ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Переможець 1 079 451,00
UAH з ПДВ
18 травня 2020 15:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2020 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
1 079 451,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 12:10
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 13:20
додаткова угода _7.pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 13:13
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 14:54
додаткова угода_6.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 14:49
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 16:33
Додаткова угода _5.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 15:27
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 15:03
додаткова угода_4.pdf зміни до договору
31 липня 2020 12:46
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 17:06
додаткова угода _3.pdf зміни до договору
06 липня 2020 17:04
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 16:43
додаткова угода _2.pdf зміни до договору
06 липня 2020 16:40
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 16:07
додаткова угода _1.pdf зміни до договору
06 липня 2020 16:01
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 15:48
договір пожежн.обладн..pdf укладений
01 липня 2020 15:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтею213 та 637 Цивільного кодексу України та частиною 3 статті 173 Господарського кодексу України, Сторони дійшли згоди та установили, що у зв'язку з допущенням технічної помилки при підписанні Договору тазастосувати їх в новій редакції
Номер договору про закупівлю: ПО/26-06
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена в договірній ціні (Додаток) та складає:1021 757 грн.59коп.(Один мільйон двадцять одна тисяча сімсот п'ятдесят сім грн.59коп.)
Номер договору про закупівлю: ПО/26-06
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з витратами Замовника на утримання служби з технічного нагляду за виконання робіт за Договором, Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена в договірній ціні (Додаток) та, становить 1008661,02грн.(Один мильйонвісім тисяч шістсот шістдесят одна грн.02.коп.)
Номер договору про закупівлю: ПО/26-06
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили викласти Пункт1.3 Договору в новій редакції :"Строк встановлення системи пожежної сигналізації – до 28 серпня 2020 року."
Номер договору про закупівлю: ПО/26-06
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони вирішили викласти Пункт1.3 Договору в новій редакції :"Строк встановлення системи пожежної сигналізації – до 28 вересня 2020 року." 2.Решта пунктів Договору залишається незмінними і обов'язковими для виконання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: ПО/26-06
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з проведенням експертизи кошторисної документації та за взаємною згодою Сторін зменшити ціну Договору на 5266,87 грн. (п'ять тисяч двісті шістдесят шість грн. 87 коп. ) .Внести зміни до пункту 2.1.Договору № ПО /26-06 від «26» червня 2020 р.та викласти його в наступної редакції: «Вартість робіт за цім договорм,зазначена в Договорній ціні та складає: 1 003 394,15 грн. (один мільйон три тисячі триста дев’яносто чотири гривні 15 коп.)в тому числі ПДВ 20% -167232,85грн
Номер договору про закупівлю: ПО/26-06
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з проведенням технічного нагляду було встановлено зменшення обсягу робіт, за взаємною згодою Сторін сума Договору зменшується на 3 627,53 грн. (три тисячі шістсот двадцять сім гривен 53 копійки) і Вартість робіт за цім договорм,зазначена в Договорній ціні та складає: 999 766, 62 грн. (дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч сімсот шістдесят шість гривень 62 коп.) у т.ч. ПДВ 166 627,77(сто шістдесят шість тисяч шістсот двадцять сім гривень 77коп)
Номер договору про закупівлю: ПО/26-06
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 999 766,62
UAH (в тому числі ПДВ 166 627,77 UAH)