Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки для НУШ
Очікувана вартість
427 000,00 UAH
UA-2020-04-03-002795-b def341319d89446099258492d4818ed1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жанна Броницька

+380971220537 ztprodukty@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, національно-патріотичного виховання, молоді та спорту Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 02143040
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Лесі Українки, 1
Контактна особа: Жанна Броницька
+380971220537
ztprodukty@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 23 квітня 2020 13:56
Очікувана вартість: 427 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,59%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 штуки
Ноутбуки для НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Лесі Українки, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 15:55
документація ноутбуки НУШ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Дата подання: 06 квітня 2020 11:41
Дата відповіді: 07 квітня 2020 15:35
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Статті 3 Закону «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі, як: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для провадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Крім цього, така вимога демонструє ознаки змови між Замовником та певним учасником, що призводе до корупції. Зазначена вимога є дискримінаційної та протиправною, так як протирічить ст.3, ст. 5, п.4 ст.16, п.4 ст22 Закону України «Про публічні закупівлі».

Відповідно до п.4., ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 07 квітня 2020 13:56
Дата відповіді: 07 квітня 2020 14:50
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Аналоги і еквіваленти товару допускаються. Еквівалентом (аналогом) буде вважатись Товар, технічні та якісні характеристики якого відповідатимуть Технічному завданню, або кращі.
2) Монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання обов’язкове.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-03-002795-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 06 квітня 2020 11:40
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.

Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2020 15:36
Відповідно до Статті 3 Закону «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі, як: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для провадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Крім цього, така вимога демонструє ознаки змови між Замовником та певним учасником, що призводе до корупції. Зазначена вимога є дискримінаційної та протиправною, так як протирічить ст.3, ст. 5, п.4 ст.16, п.4 ст22 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п.4., ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Номер вимоги: UA-2020-04-03-002795-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:32881326
Дата подання: 29 квітня 2020 13:51
Невідповідність технічних та кваліфікаційних вимог.
Детальний опис у вкладенні
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 травня 2020 14:40
Відповідь у вкладенні.
Номер вимоги: UA-2020-04-03-002795-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:32881326
Дата подання: 04 травня 2020 15:33
Невідповідність кваліфікаційних вимог
Детальний опис у вкладенні
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2020 17:32
Відділ освіти, національно-патріотичного виховання, молоді та спорту Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області у відповідь на лист Вих. №03-04/05-20 від 04.05.2020 р. повідомляє наступне.

У вимогах тендерної документації було чітко вказано про надання листа згідно додатку №4 в якому має бути вказана відповідність запропонованої продукції предмету закупівлі. ФОП Лещенко Л.І. було надано листа згідно даної форми. Вказання парт-номерів не вимагалося. Також виконані всі умови розділу ІІІ п.1, та п.6.
Не надання парт-номера не може бути причиною відхилення тендерної пропозиції, відповідно до частини першої статті 28 Закону.
Зважаючи на вашу скаргу вважаємо за доцільне повідомити, що вимагатимемо постачання операційної системи, що відповідає наступним вимогам:
Вимоги до операційної системи OEM Windows 10 Professional:
Операційна система повинна мати Сертифікат автентичності (Certificate of Authenticity) Microsoft - спеціальну наклейку, яка кріпиться на поверхню або задню панель ноутбука, має глибокий друк, приховане зображення та знак несанкціонованого видалення (зміна кольору при видаленні), містить позначку “OEM”, а також 25-ти значний ключ продукту, що має співпадати з ключем, який зазначається при активації програми. Комплектація оригінальним носієм (ОБОВ’ЯЗКОВА!) – лазерним диском з голографічним захистом та чотиризначним СІД-кодом (призначений виключно для відновлення операційної системи). Оригінальний носій є обов’язковим компонентом ліцензійного програмного забезпечення ОЕМ версій, що постачається локальними виробниками комп’ютерної техніки. Інформація щодо справжності ліцензій Windows 10 OEM Учасника торгів буде перевірена Замовником в представництві компанії Майкрософт.

Вимоги до операційної системи, що постачається виробником обладнання
Обладнання повинне мати етикетку справжнього програмного забезпечення Microsoft (Genuine Microsoft Label (GML) – наклейка, розміщена на нових комп’ютерах міжнародних виробників та локальних прямих ОЕМ партнерів, які містять попередньо інстальовану копію операційної системи Windows. Така етикетка замість Сертифікату автентичності Microsoft розміщується зазвичай на задній або нижній панелі пристрою, вона не містить ключ продукту, але захищена фарбою, що змінює колір залежно від куту зору.

Вимоги до програмного забезпечення Microsoft Office 2019:
Версія MICROSOFT OFFICE PRO PLUS 2019 UKR OLP NL ACDMC (не нижче).
Із обов’язковою реєстрацією та наявністю ключа на порталі Volume License Service Centre https://www.microsoft.com/Licensing/servicecenter/default.aspx
Також Відділ освіти, національно-патріотичного виховання, молоді та спорту Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області повідомляє, що ми вимагатимемо від ФОП Лещенко Л.І. надати зразок запропонованої техніки ще до підписання договору для перевірки відповідності вимогам закупівлі.

Відділ освіти, національно-патріотичного виховання, молоді та спорту Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області повідомляє, що Наказ Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 р. № 704 "Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів", зареєстрований Міністерством юстиції України за № 1050/29180 від 28.07.2016 р., встановлює мінімальні вимоги до засобів навчання та до обладнання. Звертаємо Вашу увагу, що даний Наказ не забороняє встановлювати кращі технічні параметри. На виконання вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовником передбачена можливість подання учасниками аналогічного товару, за умови, що характеристики запропонованого товару будуть відповідати або будуть кращими за показники, наведені у документації, що було зазначено нами у відповіді на запитання від 07.04.2020, 13:56 Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення.
Відповідно до Статті 3 Закону, принципи здійснення закупівель. Під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. ст.3, ст. 5, п.4 ст.16, п.4 ст22 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII. відповідно до п.4. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII.

Відділ освіти, національно-патріотичного виховання, молоді та спорту Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області повідомляє, що ми зверталися за роз’ясненням щодо перевірки справжності програмного забезпечення на гарячу лінію Майкрософт Україна за тел.080030880, де отримали інструкції щодо перевірки програмного забезпечення.
Існують спеціальні державні органи, що мають право на здійснення даної діяльності а саме: Органи Нацполіції. Органи податкової служби. Державні інспектори з питань інтелектуальної власності, які здійснюють такий контроль відповідно до Положення №674(4).

Повідомляємо, що Відділ освіти, національно-патріотичного виховання, молоді та спорту Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області здійснює дану закупівлю на законних підставах та керуючись Законодавством України, а заме Законом про публічні закупівлі.
Відділ освіти, національно-патріотичного виховання, молоді та спорту Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області повідомляє, що згідно Закону України Замовник відхиляє пропозицію учасника у випадках, передбачених ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»,. А саме, якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Жодних з цих пунктів ФОП Лещенко Л.І. порушено не було отже відсутні підстави для відхилення даної пропозиції.

Відповідно до всього вищесказаного Відділ освіти, національно-патріотичного виховання, молоді та спорту Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області повідомляє про відсутність підстав для відхилення ФОП Лещенко Л.І. згідно положень Закону.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

29 квітня 2020 13:51
Скарга-Житомир РДА.pdf

Документи

Документи подані скаржником

04 травня 2020 15:33
Скарга-Житомир РДА_1.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-12-000027 ● 18a37ff94dec4890b8ff2e7c264474f4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 травня 2020 15:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.05.2020
№ 30

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.05.2020 № 30.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкуретної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-04-03-002795-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір про закупівлю від 18.05.2020 року № 28 розірвано.

2020-05-25 16:50:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Усунуто шляхом розірвання договору

2020-05-26 09:12:07

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2020 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лещенко Лідія Іванівна 342 200,00
UAH з ПДВ
342 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ПРО" 348 000,00
UAH з ПДВ
345 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Супруненко Тетяна Андріївна 382 800,00
UAH з ПДВ
347 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 425 865,00
UAH з ПДВ
425 865,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2020 16:33
Електронний підпис
22 квітня 2020 16:33
Виписка.pdf
22 квітня 2020 16:33
Витяг з ЭДР 01.04.2020.pdf
22 квітня 2020 16:33
Витяг ДФС 06.04.20.pdf
22 квітня 2020 16:32
Статут Асап Про.pdf
22 квітня 2020 16:32
Довідка наявність МТБ.pdf
22 квітня 2020 16:32
Порівняльна таблиця.pdf
22 квітня 2020 16:32
Проект договору.pdf
22 квітня 2020 16:32
Довідка Працівників.pdf
22 квітня 2020 16:32
Авторизаційний лист.pdf
22 квітня 2020 16:32
Тендерна пропозиція.pdf
22 квітня 2020 16:32
Довідка з МВС 01.04.20.pdf

Публічні документи

21 квітня 2020 12:37
Електронний підпис
21 квітня 2020 12:28
Установчі документи.pdf
21 квітня 2020 12:28
Аналогічні договори.rar
21 квітня 2020 12:28
Довідки до закупівлі.pdf
21 квітня 2020 12:28
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лещенко Лідія Іванівна

ТОВ "АСАП ПРО"

ФОП Супруненко Тетяна Андріївна

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лещенко Лідія Іванівна
#2107516746
Переможець 342 200,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 15:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2020 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лещенко Лідія Іванівна
#2107516746
342 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 16:47
догов28_ду1.pdf укладений
25 травня 2020 16:46
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 15:45
догов28.pdf укладений
18 травня 2020 15:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Вимога Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.05.2020 р.