Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запасні частини до колійних машин
Очікувана вартість
3 231 293,52 UAH
UA-2020-04-03-002735-b 94172fb42aa8413d873e4ad63100a21b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2020 10:00
Очікувана вартість: 3 231 293,52 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


запасні частини до колійних машин

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 06 квітня 2020 15:00
Дата відповіді: 21 квітня 2020 16:33
Проаналізувавши умови тендерної документації, з’ясовано, що вимоги різних її розділів суперечать один одному, а саме: відповідно до розділу «Технічні характеристики (Додаток А)» тендерної документації вимагається «Гарантійний строк зберігання повинен становити 12 місяців від дати отримання кінцевим споживачем.» Одночасно Додатком №4 «Дані на товар» вимагається «У разі, якщо технічними вимогами визначено гарантійні строки: …У колонці 10 – вказується гарантійний строк зберігання продукції, який обчислюється від дня виготовлення продукції, у відповідності до вимог цієї тендерної документації.» З метою уникнення непорозумінь, для можливості належної підготовки тендерної пропозиції, просимо Вас надати роз’яснення та вказати, з якого моменту повинен обчислюватись гарантійний термін зберігання продукції – з моменту виготовлення продукції або з моменту поставки продукції кінцевому споживачу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни.
Внесення змін у Додаток 6
Дата подання: 06 квітня 2020 15:02
Дата відповіді: 21 квітня 2020 16:33
Згідно пункту 1 Додатку 6 тендерних документації передбачено надання: «Довідка МВС України або відповідного територіального підрозділу або нотаріально завірена копія (дата видачі довідки має бути не раніше ніж за 30 календарних днів до дати фактичного кінцевого строку подання тендерних пропозицій (включно) …». У зв’язку із оголошенням карантину на території України, державні органи, що здійснюють видачу вказаних довідок, перейшли на дистанційну форму роботи, що унеможливлює одержання вказаної довідки у паперовому вигляді. З метою недопущення дискримінації учасників та обмеження кола участі у торгах, просимо Вас внести зміни в тендерну документацію, а саме доповнити пункт 1 Додатку 6 наступним: «…або відтворена на папері копія електронної Довідки МВС України або відповідного територіального підрозділу, завірена печаткою учасника….»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-03-002735-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 10 квітня 2020 22:31
Вимога
Продукція, що вимагається до закупівлі (аукціон UA-2020-04-03-002735-b), не є продукцією суто залізничного призначення, та може використовуватись у інших видах транспорту та галузях промисловості.
Враховуючи вищенаведене, просимо видалити з таблиці Вимог до оцінки відповідності продукції (Додаток №1 Тендерної документації) з колонки Продукція залізничного призначення позначки «+». Враховуючи те, що вся продукція, що вимагається до закупівлі (аукціон № UA-2020-04-03-002735-b) не є продукцією суто залізничного призначення, та може використовуватись у інших видах транспорту та галузях промисловості, просимо змінити п. 2.3. Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та викласти його у наступній редакції: «2.3 Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати: 2.3.1 Для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення – лист виробника або визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення (локомотив, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо); Для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що не входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення:
- підтвердження про актуальність креслеників шляхом їх письмового узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом. Письмове узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом повинно бути датовано не раніше минулого календарного року;
- документ (документи) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо);
2.3.2 для виробів, загального призначення:
- скановану копію кресленика на продукцію, з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;
- документ (документи) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо); Якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання. В іншому разі просимо викласти нормативний документ, згідно якого продукція, що вимагається до закупівлі, визначена продукцією залізничного призначення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 квітня 2020 16:34
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Номер вимоги: UA-2020-04-03-002735-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 10 квітня 2020 22:32
Вимога
У пункті 2.1 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі сказано наступне: «…Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95…».
Для можливості участі у процедурі закупівлі іноземних виробників просимо Вас дану частину пункту 2.1 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі викласти у наступній редакції: «…Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95. Для продукції, яка виготовлена на території країн СНД, допускається погодження ТУ з уповноваженою організацією залізничної адміністрації країни СНД…» Також просимо Вас доповнити п. 2.3. Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі наступним : «Для продукції іноземного виробництва (яка виготовлена на території країн СНД), допускається надання сканованої копії кресленика на продукцію, з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;- документу (документів) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо)»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 квітня 2020 16:34
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Номер вимоги: UA-2020-04-03-002735-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕРА-ЛТД", Код ЄДРПОУ:39998322
Дата подання: 11 квітня 2020 08:05
Вимога замовнику
Згідно п.2.1 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: «Для продукції залізничного призначення надати:
- на продукцію, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів або технічних умов або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслеників відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції;
- для дослідних зразків (партій), установчих серій (перших промислових партій) – копію протоколу (акту) приймальної комісії щодо визначення необхідності проведення експлуатаційних випробувань (підконтрольної експлуатації) продукції, яка виготовляється згідно з вимогами технічних умов (технічних завдань) або креслеників, узгоджених АТ «Укрзалізниця», відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009), або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017.
Копії повинні бути завірені підписом виробника та печаткою - за наявності…».
Ми вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що порушує норми Статті 5 «Закону України про публічні закупівлі «1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах… 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників…», оскільки іноземні виробники не зможуть надати вказані документи.
Враховуючи вищевказане, для можливості участі у процедурі закупівлі іноземних виробників, просимо озвучену вимогу «Для продукції залізничного призначення надати:
- на продукцію, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів або технічних умов або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслеників відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції;
- для дослідних зразків (партій), установчих серій (перших промислових партій) – копію протоколу (акту) приймальної комісії щодо визначення необхідності проведення експлуатаційних випробувань (підконтрольної експлуатації) продукції, яка виготовляється згідно з вимогами технічних умов (технічних завдань) або креслеників, узгоджених АТ «Укрзалізниця», відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009), або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017.
Копії повинні бути завірені підписом виробника та печаткою - за наявності…» видалити з п. 2.1 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 квітня 2020 16:34
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Номер вимоги: UA-2020-04-03-002735-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕРА-ЛТД", Код ЄДРПОУ:39998322
Дата подання: 11 квітня 2020 08:06
Вимога замовнику
Для можливості участі у процедурі закупівлі іноземних виробників просимо Вас
доповнити п. 2.3. Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі наступним : «Для продукції, яка виготовлена на території країн СНД, допускається надання сканованої копії кресленика на продукцію, з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;- документу (документів) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо)»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 квітня 2020 16:34
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-30-000008 ● 5d624952a21343ada96c4ae1ac1a5954
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2020 12:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.12.2020 № 75
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 30.12.2020 № 75

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
5 UA-2020-04-03-002735-b 03.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-18 16:37:37

Щодо надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-04-03-002735-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Відповідно до частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Пунктом 1 Розділу І «Перелік документів на підтвердження відсутності підстав, визначених частинами першою і частиною другою статті 17, які переможець процедури закупівлі має надати Замовнику у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір» додатку №6 до тендерної документації до переможця торгів встановлено вимогу подання Довідки МВС України або відповідного територіального підрозділу (електронна форма, оригінал або нотаріально завірена копія (дата видачі довідки має бути не раніше ніж за 30 календарних днів до дати фактичного кінцевого строку подання тендерних пропозицій (включно), також приймаються довідки видані з дати фактичного кінцевого строку подання тендерних пропозицій але не пізніше 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель про намір укласти договір)) про відсутність судимостей у службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
Аналізом тендерних пропозицій переможців ТОВ «ІНФІНІТ ТРЕЙД» (код в ЄДРПОУ 42781636) за лотом №1 та ТОВ «МАНТІКОР» (код в ЄДРПОУ 38149217) за лотом №2 встановлено, що в складі їх пропозицій довідка МВС не завантажена до електронної системи.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- чи надано переможцем торгів ТОВ «ІНФІНІТ ТРЕЙД» довідку про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до пункту 6 частини третьої статті 17 Закону, зокрема: службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку?
- чи надано переможцем торгів ТОВ «МАНТІКОР» довідку про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до пункту 6 частини третьої статті 17 Закону, зокрема: службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку?
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту відповідно до статті 8 Закону.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-21 15:24:45

Відповідь на запит

Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 18.01.2021 (16:37:37), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі запасних частин до колійних машин (Код за ДК 021:2015: 34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-03-002735-b) та повідомляє наступне.
Пунктом 1 Додатку № 6 тендерної документації вимагається надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір Довідки МВС України або відповідного територіального підрозділу (електронна форма, оригінал або нотаріально завірена копія (дата видачі довідки має бути не раніше ніж за 30 календарних днів до дати фактичного кінцевого строку подання тендерних пропозицій (включно), також приймаються довідки видані з дати фактичного кінцевого строку подання тендерних пропозицій але не пізніше 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель про намір укласти договір)) про відсутність судимостей у службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
У строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір Переможцем торгів по Лоту № 1 ТОВ «Інфініт Трейд», на виконання вимог тендерної документації 01.06.2020, на адресу, яка передбачена тендерною документацією, надано Довідку МВС України про відсутність судимостей у службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
У строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір Переможцем торгів по Лоту № 2 ТОВ «Мантікор», на виконання вимог тендерної документації 29.05.2020, на адресу, яка передбачена тендерною документацією, надано Довідку МВС України про відсутність судимостей у службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
Додаток № 1 (PDF файл з назвою «МВС Інфініт 3729»).
Додаток № 2 (PDF файл з назвою «МВС Мантікор 3729»).

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-04-03-002735-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 22 січня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі запасні частини до колійних машин (ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-03-002735-b). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення норм частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-03-002735-b) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення норм частини першої статті 23 Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.

2021-01-29 12:59:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 06 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 615 646,76 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 8 078,23 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 48400 UAH

Аукціон

Початок: 30 квітня 2020 12:37
Закінчення: 30 квітня 2020 13:04
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

449.54 м
Ланцюг пластинчатий шаг=130мм
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 квітня 2020 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД 1 615 646,76
UAH з ПДВ
1 615 646,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МОРОНІ 1 615 646,76
UAH з ПДВ
1 615 646,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" 1 532 032,32
UAH з ПДВ
1 532 032,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 квітня 2020 12:57
Технічна частина
20 квітня 2020 19:26
Технічна частина.pdf
20 квітня 2020 19:26
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

21 квітня 2020 08:11
Пропозиція цін.pdf

Публічні документи

29 квітня 2020 00:18
Електронний підпис
29 квітня 2020 00:06
Електронний підпис
29 квітня 2020 00:05
ТЕНДЕР_лот 1_цінова.pdf
29 квітня 2020 00:05
ТЕНДЕР_лот 1_тех.pdf
29 квітня 2020 00:05
ТЕНДЕР_лот 1_квал.pdf
28 квітня 2020 22:38
Licenziya_1588095751.zip
28 квітня 2020 22:38
Licenziya DEA_1588095751.PDF
28 квітня 2020 22:38
Dovirenist_1588095751.zip
28 квітня 2020 22:38
Doverennost DEA_1588095751.PDF
28 квітня 2020 22:38
BG 2591-20G NVP SEAL.zip
28 квітня 2020 22:37
Licenziya_1588095751.zip
28 квітня 2020 22:37
Licenziya DEA_1588095751.PDF
28 квітня 2020 22:37
Dovirenist_1588095751.zip
28 квітня 2020 22:37
Doverennost DEA_1588095751.PDF
28 квітня 2020 22:37
BG 2591-20G NVP SEAL.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД

ТОВ МОРОНІ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ"
#40526699
Відхилено 1 532 032,32
UAH з ПДВ
28 травня 2020 17:26
ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД
#42781636
Переможець 1 615 646,76
UAH з ПДВ
28 травня 2020 17:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2020 17:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД
#42781636
1 615 646,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 червня 2020 15:33
ЦЗВ-03-02320-01.pdf укладений
10 червня 2020 15:33
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2021 14:34
ЦЗВ-03-02320-01.pdf укладений
14 червня 2021 14:34
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 13:38
ЦЗВ-03-02320-01 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2020 13:38
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 11:12
ЦЗВ-03-02320-01 (1).pdf зміни до договору
26 червня 2020 11:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закуіпвлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-02320-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-02320-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 червня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 931 994,48
UAH (в тому числі ПДВ 321 999,08 UAH)