Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Жашківське виробниче управління житлово-комунального господарства |
Код ЄДРПОУ: | 03356909 |
Місцезнаходження: | 19200, Україна , Черкаська обл., Жашків, Соборна |
Контактна особа: |
Ражева Ірина Володимирівна +380474760720 pankratova1975@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2020 15:38 |
Оскарження наміру укласти договір: | 09 квітня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
03 квітня 2020 15:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-16-000090 ● abef959599944fe9935e038f803c4963
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2020 17:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.04.2020 №26
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 16.04.2020 № 26
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-04-03-002604-b, 03.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-17 18:31:57
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Електроенергія» ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-03-002604-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держуадитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, виникла необхідність в отриманні пояснення з наступного питання:
- з яких підстав вами не оприлюднений додаток № 2 до договору від 14.04.2020 № 71061000058 про постачання електричної енергії споживачу, якій відповідно до пункту 3.2. розділу 3 є невід’ємною частиною договору?
Крім того, просимо надати ID номери процедур закупівель відкритих торгів, які були двічі відмінені через відсутність достатньої кількості учасників, що стало підставою для застосування вами переговорної процедури відповідно до пункту 4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-21 12:59:29
ВІдповідь
1.Жашківське ВУЖКГ надає ID номери процедур закупівель відкритих торгів, які були двічі відмінені через відсутність достатньої кількості учасників:
ID 2ec5d62f2c0da4ca597a1f05542b7c9f5
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-14-000372-b та ID 5f1f2f0067a401cb87e16dc34ad4f04
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-28-000892-c,що стало підставою для застосування переговорної процедури, що стало підставою для застосування вами переговорної процедури відповідно до пункту 4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі».
2.Додаток №2 (перелік об’єктів споживача) не було опубліковано в зв’язку з тим,що на момент публікування договору про закупівлю-даний додаток не було підписано керівником. Станом на 21.04.2020 року о 10год.47хв. помилку виправлено та додаток №2 до договору опубліковано,шляхом внесення змін до договору.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуто,договір розірвано
2020-05-04 14:07:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання замовником договору.
2020-05-07 15:56:51
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Черкасиенергозбут» #42474208 |
Переможець |
1 898 788,63
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2020 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 травня 2020 13:23
|
додаткова угода.jpg | укладений |
04 травня 2020 13:18
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2020 11:12
|
перелік 4ст.PDF | зміни до договору |
21 квітня 2020 10:57
|
перелік 3ст.PDF | зміни до договору |
21 квітня 2020 10:57
|
перелік 2ст.PDF | зміни до договору |
21 квітня 2020 10:57
|
перелік 1ст.PDF | зміни до договору |
21 квітня 2020 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2020 18:23
|
специфікація.PDF | зміни до договору |
14 квітня 2020 18:09
|
дог.6ст.PDF | зміни до договору |
14 квітня 2020 18:09
|
дог.5ст.PDF | зміни до договору |
14 квітня 2020 18:09
|
дог.4ст.PDF | зміни до договору |
14 квітня 2020 18:09
|
дог.3ст.PDF | зміни до договору |
14 квітня 2020 18:09
|
дог.2ст.PDF | зміни до договору |
14 квітня 2020 18:09
|
дог.1ст.PDF | зміни до договору |
14 квітня 2020 18:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовником не опубліковано додаток №2(перелік обєктів споживача) до договору по причині,що даний додаток на момент опублікування договору не було підписано. |
Номер договору про закупівлю: | 71061000058 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | відсутня |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 квітня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
167 012,32
UAH (в тому числі ПДВ 27 835,39 UAH)
|
Причини розірвання договору: | 1. В зв’язку з виявленою технічною помилкою,яку неможливо усунути Сторони домовились розірвати договір №71061000058 від « 14 » 04 2020р: |