Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт покрівлі адмінбудівлі за адресою: м.Суми, пл. Привокзальна, 5
Очікувана вартість
166 100,00 UAH
UA-2020-04-03-002559-b fc89f8981bb042ac8f5e3335d34c6b46
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Купка

+380503009237
+380680764641
kupka-ym@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі сумської дирекції
Код ЄДРПОУ: 22981300
Місцезнаходження: 40003, Україна , Сумська обл., м. Суми, пл. Привокзальна, 5
Контактна особа: Юлія Купка
+380503009237,+380680764641
kupka-ym@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 13:11
Очікувана вартість: 166 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 661,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт покрівлі адмінбудівлі за адресою: м.Суми, пл. Привокзальна, 5 (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Попередня оплата в розмірі 30% від Договірної ціни з урахуванням ПДВ 20% сплачується Замовником не пізніше 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Договору. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Остаточні розрахунки здійснюються протягом 5 (п’ти) банківських днів з моменту підписання сторонами Актів виконання робіт, що складаються на підставі наданих Замовнику форм КБ-2В та КБ-3 після надання Виконавцем повного об’єму робіт відповідно до додатку 1 до цього Договору. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2020 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 15:26
Konkursna dokumentatsiia.zip

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні умови виконання робіт
Дата подання: 07 квітня 2020 10:35
Дата відповіді: 07 квітня 2020 16:31
1. Шановний Замовник робіт, прошу зазначити висоту адмінбудівлі за адресою: м. Суми, пл. Привокзальна, 5, або етажність. 2. В Технічній специфікації не вказано яким чином фіксувати примикання, а саме брус, або металеві сандрики (відливи чи фартухи), або металеві пояски, або спец. металеві планки 3. В Технічній специфікації зазначено п. 7 Улаштування примикань висотою 400 мм (нові примикання), а не ремонт примикань. Це технічна помилка, чи на старій покрівлі зовсім відсутні примикання. 4. В Технічній специфікації відсутні витрати на улаштування покрівельних аераторів (покрівельні флюгарки) з розрахунку 1 шт. на 40 м.кв. покрівлі відповідно до технологічної карти та вимог ДБН В.2.6-220:2017 Покриття будівель та споруд. Це помилка Замовника робіт, чи обов’язкові вимоги Замовника, що до виконання робіт без лаштування покрівельних аераторів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Надаємо відповідь на Ваші запитання:1. Етажність вказаної будівлі становить 4 поверхи. 2. Примикання фіксуються існуючими металевими відливами. 3. В п.7 технічної специфікації визначається улаштування (ремонт) існуючих примикань. 4. Улаштування покрівельних аераторів унеможливлена існуючою «розуклонкою» покрівлі, яка не виключає їх затікань-підтоплень в разі їх монтажу.
покрівельні вентилятори – аератори
Дата подання: 07 квітня 2020 10:54
Дата відповіді: 08 квітня 2020 09:27
1. В ДЕФЕКТНОМУ АКТІ (технічній специфікації) відсутні покрівельні вентилятори – аератори. Прошу зазначити необхідність монтажу флюгарок - аераторів 2. В пункті ДЕФЕКТНОГО АКТУ (технічній специфікації) не чітко вказано обсяг робіт. Прошу уточнення
Відповідь: Улаштування покрівельних аераторів унеможливлена існуючою «розуклонкою» покрівлі, яка не виключає їх затікань-підтоплень в разі їх монтажу.
Будівельне сміття
Дата подання: 07 квітня 2020 11:38
Дата відповіді: 07 квітня 2020 17:09
В Технічному завданні (технічній специфікації) не вказані затрати : А) Навантаження будівельного сміття вручну – РН20-40-1 Б) Перевезення будівельного сміття до 30 км, та його утилізацію – С311-15-М В) Невизначена кількість будівельного сміття після демонтажу та розбирання конструкцій Прошу вказати за чий рахунок дані витрати Замовник чи Підрядник, Якщо за рахунок підрядника прошу зазначити В Технічному завданні (технічній специфікації)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності до п. 2.2. проекту договору (додаток 5 до Заявки) «Ціна Договору є договірною. Порядок визначення вартості договірної ціни проводиться згідно положень ДСТУ БД..1.-1:2013 (додаток №1 до Договору «Договірна ціна» - надається Виконавцем до моменту підписання Договору) та локального кошторису (додаток 2 до Договору – надається Виконавцем до моменту підписання Договору)» У вартість робіт входить вартість вивезення будівельного сміття після виконання Виконавцем (Переможцем) зобов’язань по Договору.
Оздоблення парапетів
Дата подання: 07 квітня 2020 11:49
Дата відповіді: 07 квітня 2020 17:13
В ДЕФЕКТНОМУ АКТІ (технічній специфікації) відсутнє покриття парапетів (оздоблення парапетів). Матеріал та конструкція – оздоблення парапетів. Прошу зазначити необхідність виконання даних робіт, кількість парапетів та обсяги робіт
Відповідь: Існуюче покриття парапетів не потребує іншого оздоблення так, як воно влаштоване з оцинкованого листа та знаходиться в задовільному стані.
Приймання виконаних робіт ЗАМОВНИКОМ
Дата подання: 07 квітня 2020 12:20
Дата відповіді: 08 квітня 2020 09:38
В Технічній специфікації Замовника робіт (пункт 8 Улаштування підкладного шару покрівельних матеріалів з застосуванням газопламеневих пальників – 525 м.кв.) розробником кошторисної документації не вірно визначений обсяг робіт, а саме : 1. Улаштування нової покрівлі із підкладного шару покрівельних матеріалів повинно відповідати обсягам улаштування цементної стяжки 62,0 м.кв. 2. Залишок обсягу робіт потрібно кваліфікувати, як ремонт старої руберойдної покрівлі підкладним євроруберойдом з застосуванням газопламеневих пальників 525,0 – 62,0 = 463,0 м.кв. Шановний Замовник робіт, прошу Вас уточнити – це помилка В Технічній специфікації Замовника робіт, чи так потрібно виконавцю робіт розраховувати свої витрати на ремонт покрівлі і в такому виді будуть прийматися роботи у підрядника ЗАМОВНИКОМ, тобто без відповідності фактично виконаних робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В технічній специфікації помилки в об’ємах щодо улаштування підкладного шару покрівельних матеріалів, а саме 525 м.кв, так, як підкладний і броньований руберойд буде влаштовуватись по всій площі покрівлі.
гарантійний термін на виконані роботи
Дата подання: 07 квітня 2020 12:40
Дата відповіді: 07 квітня 2020 17:00
1. Замовник робіт не зазначив гарантійний термін на виконані роботи підрядником, та на матеріали використані виконавцем робіт 2. Замовник робіт не зазначив в якому вигляді повинні надані гарантійні зобов’язання Підрядника 3. Замовник робіт не зазначив які супроводжувальні документи повинен надати Виконавець робіт на використані матеріали 4. Замовник робіт не зазначив вимоги до виконавця робіт (наявність у підрядника дозволів на виконання РОБІТ З ПІДВИЩЕНОЮ НЕБЕЗПЕКОЮ)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п. 4.1. проекту договору якість робіт, що є предметом цього Договору та матеріали, що використовуються при їх виконанні, повинні відповідати вимогам діючим нормативним документам, стандартам, технічним та іншим умовам прийнятних для даного виду робіт. Виконавець зобов’язується надати копії документів, що підтверджують якість матеріалів, які використовуються при виконанні робіт (висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікати якості /відповідності, тощо).
Окрім того в п.4.3. зазначено, що у разі неякісного надання робіт та використання неякісних матеріалів, Виконавець зобов’язується протягом 5-ти робочих днів, з моменту пред’явлення Замовником претензії, усунути недоліки.
В п. 4.2. проекту договору вказано, що виконавець гарантує якість робіт та перед початком робіт надає Замовнику копії всіх необхідних дозволів та ліцензій.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА "УКРТЕНДЕРБУД" 130 000,00
UAH з ПДВ
124 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДМАРКА" 150 000,00
UAH з ПДВ
125 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОБУДЕНЕРГО" 148 000,00
UAH з ПДВ
129 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНДЕР КОМПАНІ" 155 762,00
UAH з ПДВ
155 762,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 квітня 2020 13:06
ЛИСТ-ВIДГУК.pdf
19 квітня 2020 13:04
ВIДОМОСТI ПРО УЧАСНИКА.pdf
19 квітня 2020 13:04
ТЕХНIЧНА СПЕЦИФIКАЦIЯ.pdf
19 квітня 2020 13:04
ДОВIДКА АНАЛОГИ.pdf
19 квітня 2020 13:04
ДОВIДКА СУБПIДРЯДНИКИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА "УКРТЕНДЕРБУД"

ТОВ "БУДМАРКА"

ТОВ "ЕКОБУДЕНЕРГО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНДЕР КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА "УКРТЕНДЕРБУД"
#43282719
Очікує рішення 124 990,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 13:44

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 квітня 2020 18:04
Коментар щодо відміни: Всі процедури розпочаті відповідно до Положення про порядок проведення конкурсу з визначення постачальників (виконавців) товарів (робіт, послуг) по яким договір не було укладено до 19.04.2020 мають бути завершені (відмінені) уповноваженою особою, у зв’язку набранням чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі»; та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель».
Документи:
21 квітня 2020 18:04
Електронний підпис
21 квітня 2020 18:04
PROTOKOLNE RIShENNIa 113.zip