Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщення Житомирського дошкільного навчального закладу №10, м. Житомира, вулиця Михайла Грушевського, буд. 89/97
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-04-03-002443-a 0796212743f44d92a58b3468f09912d1
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуть Наталія Євгеніївна

+380969742315 goldfish1963@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський дошкільний навчальний заклад №10
Код ЄДРПОУ: 22061568
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Михайла Грушевського, будинок 89/97
Контактна особа: Гуть Наталія Євгеніївна
+380969742315
goldfish1963@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 21:01
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 11:00
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщення Житомирського дошкільного навчального закладу №10, м. Житомира, вулиця Михайла Грушевського, буд. 89/97
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вулиця Михайла Грушевського, будинок 89/97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник перераховує Підряднику кошти у сумі, яка вказана в актах виконаних робіт тільки при наявності всіх відповідних документів, протягом 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 квітня 2020 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2020 13:58
ПЕРЕЛIК ЗМIН 1 - ТД Поточний ремонт ДНЗ 10.docx
11 квітня 2020 13:58
Додаток 1. Проект договору.docx
11 квітня 2020 13:58
ТД Поточний ремонт - ДНЗ 10.doc
03 квітня 2020 21:01
Додаток 3. Лист-згода ОПД.docx
03 квітня 2020 21:01
Додаток 2 Технічне завдання.docx
11 квітня 2020 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 21:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2020 13:58
ПЕРЕЛIК ЗМIН 1 - ТД Поточний ремонт ДНЗ 10.docx
11 квітня 2020 13:58
Додаток 1. Проект договору.docx
03 квітня 2020 21:01
Додаток 1. Проект договору.docx
11 квітня 2020 13:58
ТД Поточний ремонт - ДНЗ 10.doc
03 квітня 2020 21:01
ТД Поточний ремонт - ДНЗ 10.doc
03 квітня 2020 21:01
Додаток 3. Лист-згода ОПД.docx
03 квітня 2020 21:01
Додаток 2 Технічне завдання.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-03-002443-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Грищенко Сергій Володимирович, Код ЄДРПОУ:2783203496
Дата подання: 07 травня 2020 22:29
вимога
вимога щодо дискваліфікації учасника
Скасована
Дата: 07 травня 2020 22:30
Причина: помилково
Номер вимоги: UA-2020-04-03-002443-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Грищенко Сергій Володимирович, Код ЄДРПОУ:2783203496
Дата подання: 07 травня 2020 22:37
вимога
стосовно дискваліфікації учасника
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 травня 2020 21:19
Розглянувши Вашу вимогу стосовно дискваліфікації учасника ФОП Грищенко Сергій Володимирович повідомляємо наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» визначає одними з основних принципів здійснення закупівель об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Відповідно до 5.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Пунктом 5.1.1. даного розділу передбачено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
- сканкопію аналогічного договору про надання послуг з ремонту приміщень ( за 2017 рік або 2018 рік або 2019 рік).
- позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом керівника замовника, окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування предмету закупівлі згідно договору, та інформацію про: суму (вартість) наданих послуг (або виконаних робіт), дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині повноти надання послуг (виконання робіт), відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості надання послуг (виконання робіт).
Учасником ФОП Грищенко Сергій Володимирович не підтверджено кваліфікаційний критерій наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме у тендерній пропозиції учасника наданий лист-відгук від замовника Вих №138/1 від 22.05.2019 року, що не відповідає вимогам тендерної документації. Наданий Лист відгук не містить інформації про суму (вартість) наданих послуг (або виконаних робіт) (вимога абз.3 п. 5.1.1. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»).
Стосовно «відсутності спеціального зразка для надавання подібних відгуків» повідомляємо Вам, що Замовником у тендерній документації чітко зазначено, яка інформація повинна бути зазначена у позитивному відгуку (або рекомендаційному листі) від замовника згідно аналогічного договору (інформація перелічена в абз.3 п. 5.1.1. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»). Якщо на момент підготовки тендерної пропозиції в учасників закупівлі відсутній позитивний відгук (або рекомендаційний лист) від замовника згідно аналогічного договору, який відповідав би умовам тендерної пропозиції – в таких учасників є можливість звернутись до замовника згідно аналогічного договору про надання такого відгуку. Також, статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що в фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Також частиною 2 статті 18 Закону визначено що скарги, які стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Учасник ФОП Грищенко Сергій Володимирович, у період визначений Законом, не звертався до Замовника щодо усунення даної норми з тендерної документації та не оскаржував умови тендерної документації до органу оскарження, тому, відповідно до абз. 20 п.20 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» відсутність будь-яких запитань або уточнень щодо змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, розцінюється як таке, що Учасники процедури закупівлі, які беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 30 Закону, Замовником правомірно прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів ФОП Грищенко Сергій Володимирович за предметом закупівлі Поточний ремонт приміщення Житомирського дошкільного навчального закладу №10, м. Житомира, вулиця Михайла Грушевського, буд. 89/97 (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт).
Одночасно повідомляємо Вам, що при розгляді тендерних пропозицій учасників закупівлі, тендерний комітет Житомирського дошкільного навчального закладу №10 дотримується позиції Управління Північного Офісу Держаудитслужби в Житомирській області та Антимонопольного комітету України та вимог Закону України «Про публічні закупівлі», та дотримується принципів публічних закупівель щодо добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники закупівлі, як суб’єкти оскарження, мають право звертатись до органу оскарження – Антимонопольного комітету України відповідно до статті 18 Закону 922.

Документи подані скаржником

07 травня 2020 22:29
вимога

Документи подані скаржником

07 травня 2020 22:37
вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 11:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Грищенко Сергій Володимирович 213 179,91
UAH з ПДВ
197 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" 248 251,20
UAH з ПДВ
197 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 16:48
файл
21 квітня 2020 16:48
оновлений договір
21 квітня 2020 16:48
jоновлена тех док
21 квітня 2020 16:48
оновлена пропозиція
20 квітня 2020 22:19
Електронний підпис
20 квітня 2020 22:19
32.imd
20 квітня 2020 22:16
фінансова звітність.pdf
20 квітня 2020 22:16
тех доки.pdf
20 квітня 2020 22:16
реквізити.pdf
20 квітня 2020 22:16
працівники_1.pdf
20 квітня 2020 22:16
працівники.pdf
20 квітня 2020 22:16
право підпису.pdf
20 квітня 2020 22:16
паспорт_код.PDF
20 квітня 2020 22:16
мтб.pdf
20 квітня 2020 22:16
дод3.pdf
20 квітня 2020 22:16
дод2.pdf
20 квітня 2020 22:16
дод1.pdf
20 квітня 2020 22:16
довкілля.pdf
20 квітня 2020 22:16
довідка.pdf
20 квітня 2020 22:16
довідка аналог дог.pdf
20 квітня 2020 22:16
гарантійні листи.pdf
20 квітня 2020 22:16
відгук.pdf
20 квітня 2020 22:16
витяг єдр.pdf
20 квітня 2020 22:16
витяг єдиного податку.PDF
20 квітня 2020 22:16
виписка єдр.pdf
20 квітня 2020 22:16
аналогічні дог.pdf

Публічні документи

29 квітня 2020 17:04
Електронний підпис
29 квітня 2020 17:04
кошторис (2).pdf
29 квітня 2020 17:04
2.imd
20 квітня 2020 15:47
Електронний підпис
20 квітня 2020 15:47
IMG_20200420_143502.jpg
20 квітня 2020 15:47
IMG_20200420_143452.jpg
18 квітня 2020 12:24
Електронний підпис
18 квітня 2020 12:23
рішення директор.PDF
18 квітня 2020 12:23
довідка мех.PDF
18 квітня 2020 12:23
порядок змін.PDF
18 квітня 2020 12:23
Договір.PDF
18 квітня 2020 12:23
кошторисні документи.PDF
18 квітня 2020 12:23
лист згода.PDF
18 квітня 2020 12:23
санкції.PDF
18 квітня 2020 12:23
Лист довкілля.PDF
18 квітня 2020 12:23
гарант лист тз.PDF
18 квітня 2020 12:23
відсутність підстав.PDF
18 квітня 2020 12:23
відсутність боргів.PDF
18 квітня 2020 12:23
досвід.PDF
18 квітня 2020 12:23
тендерна пропозиція.PDF
18 квітня 2020 12:23
18Дозвіл 871.PDF
18 квітня 2020 12:23
18 Ліцензія ТПК ДАБІ0001.PDF
18 квітня 2020 12:23
18 Дозвіл 522.PDF
18 квітня 2020 12:23
18 5 3 Дозвіл 871.PDF
18 квітня 2020 12:23
18 3 Дозвіл 872.PDF
18 квітня 2020 12:23
18 1.PDF
18 квітня 2020 12:23
28 Виписка ТПК 03 02 2020.pdf
18 квітня 2020 12:23
19 Стаут ТПК.PDF
18 квітня 2020 12:23
17 Витяг ПДВ.pdf
18 квітня 2020 12:23
14 і 15 роб_тники.PDF
18 квітня 2020 12:23
4 відгук солод.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Грищенко Сергій Володимирович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Грищенко Сергій Володимирович
#2783203496
Відхилено 197 499,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 17:20
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"
#38329812
Відхилено 197 500,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 13:02

Документи

28 квітня 2020 17:20
Електронний підпис
28 квітня 2020 17:18
Протокол
21 квітня 2020 11:22
Звіт з ЄДР (припинено)
21 квітня 2020 11:22
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

04 травня 2020 13:02
Електронний підпис
04 травня 2020 13:01
Протокол

Інформація про відміну

Дата відміни
04 травня 2020 13:02
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі