Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
44160000-9 - Pipelines, pipelines, pipes, casing pipes, tubes and related products
Очікувана вартість
3 690 000,00 UAH
UA-2020-04-03-002380-b a6965603d214462eb79c843d1d472acf
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сенич Тетяна Ігорівна

+380342720785 tender2015@tke.if.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДП Івано-Франківськтеплокомуненерго
Код ЄДРПОУ: 03346058
Вебсайт: http://www.tke.if.ua
Місцезнаходження: 76007, Україна , Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, Б.Хмельницького,59а
Контактна особа: Сенич Тетяна Ігорівна
+380342720785
tender2015@tke.if.ua
Додаткові контактні особи: Сурков Михайло Михайлович
+380503741151
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: GovE Ivano-Frankivskteplokomunenergo
National ID: 03346058
Contact point: Senych Tetiana
+380342720785
tender2015@tke.if.ua
Additional contacts: Surkov Mykhaylo Mykhaylovych
+380503741151

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2020 15:11
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2020 15:11
Очікувана вартість: 3 690 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 03 квітня 2020 15:06
Enquiries until: 25 квітня 2020 15:11
Complaints submission until: до 01 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 травня 2020 15:11

Information

Estimated total value: 3 690 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби


Scope of the procurement

Тендерна документація

03 квітня 2020 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 15:06
ТД (труби Лот 1 Лот 2 2020).doc
03 квітня 2020 15:06
ТД (труби Лот 1 Лот 2 2020).doc
03 квітня 2020 15:06
ТД (труби Лот 1 Лот 2 2020).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо нотаріально засвідченого перекладу
Дата подання: 20 квітня 2020 18:18
Дата відповіді: 22 квітня 2020 10:17
Станом на проведення тендеру, на території України діє карантин. Що діє за наказом МОЗ: Під час карантину з метою убезпечення від масового поширення вірусної інфекції рекомендуємо нотаріусам здійснити всі можливі профілактичні заходи та призупинити особистий прийом громадян. Закликаємо громадян на період карантину утриматися від особистого відвідування державних нотаріальних контор та приватних нотаріусів, консультуватися із нотаріусами засобами телефонного та інтернет-зв’язку. Просимо замовника внести зміни до ТД, замість нотаріального засвідчення перекладу. Переклад повинен бути засвідчений Учасником торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Переклад повинен бути нотаріально засвідчений.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-28-000020 ● e1dde30be4a247da9c4df02cf0cc0e4b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2020 14:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

28.05.2020_ № 27

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 28.05.2020 №27


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-04-03-002380-b 03.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами розгляду висновку моніторингу процедури закупівлі № UA-2020-04-03-002380-b Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 09.06.2020 року повідомляю наступне: 03.04.2020 року тендерний комітет ДМП «ІФТКЕ» вирішив затвердити тендерну документацію та розмістити оголошення на закупівлю за кодом CPV за ДК021:2015 – 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (ЛОТ 1 - Труби (сталеві); ЛОТ 2 - Трубна арматура різна (коліна стальні)) в електронній системі Prozorro. Участь в даній закупівлі по ЛОТу №1 - Труби (сталеві) взяло 2 учасника, а саме: ТОВ “Термо-Ізол” та ТОВ "ІВЦ Газком". Відповідно до частини першої статті 28 Закону України” Про публічні закупівлі” оцінка тендерних пропозицій проведено автоматично електронною системою закупівель, на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Електронною системою визначено найнижчу ціну учасника № 1 ТОВ “Термо-Ізол” 3 300 000, 00 грн. з ПДВ. Відповідно до вимог тендерної документації переможець торгів в 5-ти денний термін з дня оголошення переможцем повинен подати наступні документи: 1) п.2 ч.1 ст.17 – довідка у довільній формі про те, що юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. 2) п.п.5, 6 ч.1 ст.17 – оригінал або нотаріально засвідчена копія довідки, про те, що службова (посадова) особа учасника або фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (довідку можна отримати у сервісному центрі МВС). 3) ч.2 ст.17 - оригінал або нотаріально засвідчена копія довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов'язкових платежів), дійсну на дату подання. 4) Для ідентифікації осіб: копія паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера керівника учасника (фізичної особи); особи, що уповноважена підписувати договір; особи, що уповноважена підписувати тендерну пропозицію. Однак, 18.05.2020 року учасником подано довідку про відсутність податкового боргу не дійсну на дату подання та повідомлення про те, що у зв’язку із поширення корона вірусної інфекції діючу довідку про відсутність податкового боргу буде надано пізніше. На виконання умов ТД довідку про відсутність податкового боргу учасником подано 26.05.2020 року з порушенням терміну. Враховуючи викладене, гостру необхідність в наявності матеріалів для проведення належної підготовки до опалювального сезону 2020/2021рр. тендерний комітет дійшов висновку про недоцільність відхилення такої тендерної пропозиції. Участь в даній закупівлі по ЛОТу №2 - Трубна арматура різна (коліна стальні) взяло 2 учасника, а саме: ТОВ "ІВЦ Газком" та ТОВ “Термо-Ізол”. Відповідно до частини першої статті 28 Закону України” Про публічні закупівлі” оцінка тендерних пропозицій проведено автоматично електронною системою закупівель, на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Електронною системою визначено найнижчу ціну учасника № 1 ТОВ "ІВЦ Газком" 80 152, 20 грн. з ПДВ. За результатами розгляду висновку моніторингу процедури закупівлі №UA-2020-04-03-002380-b Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 09.06.2020 року повідомляю наступне: Підписано додаткову угоду № 1 про розірвання Договору поставки № 20-245 від "26" травня 2020 р. за кодом CPV за ДК021:2015 – 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (ЛОТ 2 - Трубна арматура різна (коліна стальні)).

2020-06-16 17:04:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Труби (сталеві)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 600 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 18 000,00 UAH з ПДВ


Title: Steel pipes
Current status: Complete
Estimated total value: 3 600 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 18 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 13 травня 2020 11:56
Auction planned date: 13 травня 2020 11:56
Закінчення: 13 травня 2020 12:17
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

132.352 т
Труби (сталеві)
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76007, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Б. Хмельницького,59а
Дата доставки: 31 грудня 2020

Steel pipes
CPV: 44160000-9

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 травня 2020
UA-2020-04-03-002380-ba6965603d214462eb79c843d1d472acf
Найменування: ДП Івано-Франківськтеплокомуненерго
Код ЄДРПОУ: 03346058
Місцезнаходження: 76007, Україна, Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, Б.Хмельницького,59а
Учасник Документи Рішення
ТОВ Термо - Ізол Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІВЦ ГАЗКОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

26 травня 2020 09:42
Документи переможця
18 травня 2020 15:00
Документи переможця
18 травня 2020 15:00
Документи переможця
18 травня 2020 14:27
Документи переможця 1
18 травня 2020 13:59
Документи переможця
18 травня 2020 13:58
довідка мвс
27 квітня 2020 17:23
Електронний підпис
27 квітня 2020 17:23
Електронний підпис
27 квітня 2020 17:21
Технічні 3.pdf
27 квітня 2020 17:21
Технічні 2.pdf
27 квітня 2020 17:21
Технічні 1.pdf
27 квітня 2020 17:21
Сертифікати на метал.pdf
27 квітня 2020 17:21
Довідка про тех. харак..pdf
27 квітня 2020 17:21
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
27 квітня 2020 17:21
Витяг ПДВ.pdf
27 квітня 2020 17:21
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
27 квітня 2020 17:21
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
27 квітня 2020 17:21
Статут.pdf
27 квітня 2020 17:21
Наказ та Протокол.pdf
27 квітня 2020 17:21
Згода про персон. дані.pdf
27 квітня 2020 17:21
Довідка ст. 17 Закону.pdf
27 квітня 2020 17:21
Довідка про ФОП.pdf
27 квітня 2020 17:21
Довідка про Укрсепро.pdf
27 квітня 2020 17:21
Довідка про санкції.pdf
27 квітня 2020 17:21
Довідка про печатку.pdf
27 квітня 2020 17:21
Відгук Полтава.PDF
27 квітня 2020 17:21
відгук Львів 2016-2018.pdf
27 квітня 2020 17:21
Договор Полтава 2.PDF
27 квітня 2020 17:21
Договір Франківськ.pdf
27 квітня 2020 17:21
Договір Полтава 1.pdf
27 квітня 2020 17:21
договір львів 2018.pdf
27 квітня 2020 17:21
Довідка про Договора.pdf
27 квітня 2020 17:21
Довідка про Довкілля.pdf
27 квітня 2020 17:21
Гарантія переможця.pdf
27 квітня 2020 17:21
Гарантія виробника.pdf
27 квітня 2020 17:21
Пропозиція лот 1.pdf

Документи

Публічні документи

21 травня 2020 14:45
Scan10767.JPG
21 травня 2020 14:45
Scan10766.JPG
21 травня 2020 14:45
Scan10765.JPG
21 травня 2020 14:45
Scan10764.JPG
20 травня 2020 16:14
Договір 4 ст.pdf
20 травня 2020 16:14
Договір 3 ст.pdf
20 травня 2020 16:14
Договір 2 ст.pdf
20 травня 2020 16:14
Договір 1 ст.pdf
20 травня 2020 16:14
Довідка_20134593090840708751.pdf.p7s
20 травня 2020 16:14
Довідка_20134593090840708751.pdf
20 травня 2020 16:14
Довідка про корупцію.pdf
05 травня 2020 11:37
Довідка щодо печатки.pdf
05 травня 2020 11:37
Погодження договору.pdf
05 травня 2020 11:37
Проект Договору.pdf
05 травня 2020 11:37
Опис предмету Лот1.pdf
05 травня 2020 11:37
Технічне завдання Лот1.pdf
05 травня 2020 11:37
Витяг ПДВ.jpg
05 травня 2020 11:37
Виписка.pdf
05 травня 2020 11:37
Наказ.pdf
05 травня 2020 11:37
Протокол зборів.pdf
05 травня 2020 11:37
Статут ІВЦ Газком.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Термо - Ізол

ТОВ "ІВЦ ГАЗКОМ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2020 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІВЦ ГАЗКОМ" 3 430 315,10
UAH з ПДВ
3 412 315,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Термо - Ізол 3 472 080,00
UAH з ПДВ
3 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2020 14:45
Scan10767.JPG
21 травня 2020 14:45
Scan10766.JPG
21 травня 2020 14:45
Scan10765.JPG
21 травня 2020 14:45
Scan10764.JPG
20 травня 2020 16:14
Договір 4 ст.pdf
20 травня 2020 16:14
Договір 3 ст.pdf
20 травня 2020 16:14
Договір 2 ст.pdf
20 травня 2020 16:14
Договір 1 ст.pdf
20 травня 2020 16:14
Довідка_20134593090840708751.pdf.p7s
20 травня 2020 16:14
Довідка_20134593090840708751.pdf
20 травня 2020 16:14
Довідка про корупцію.pdf
05 травня 2020 11:37
Довідка щодо печатки.pdf
05 травня 2020 11:37
Погодження договору.pdf
05 травня 2020 11:37
Проект Договору.pdf
05 травня 2020 11:37
Опис предмету Лот1.pdf
05 травня 2020 11:37
Технічне завдання Лот1.pdf
05 травня 2020 11:37
Витяг ПДВ.jpg
05 травня 2020 11:37
Виписка.pdf
05 травня 2020 11:37
Наказ.pdf
05 травня 2020 11:37
Протокол зборів.pdf
05 травня 2020 11:37
Статут ІВЦ Газком.pdf

Публічні документи

26 травня 2020 09:42
Документи переможця
18 травня 2020 15:00
Документи переможця
18 травня 2020 15:00
Документи переможця
18 травня 2020 14:27
Документи переможця 1
18 травня 2020 13:59
Документи переможця
18 травня 2020 13:58
довідка мвс
27 квітня 2020 17:23
Електронний підпис
27 квітня 2020 17:23
Електронний підпис
27 квітня 2020 17:21
Технічні 3.pdf
27 квітня 2020 17:21
Технічні 2.pdf
27 квітня 2020 17:21
Технічні 1.pdf
27 квітня 2020 17:21
Сертифікати на метал.pdf
27 квітня 2020 17:21
Довідка про тех. харак..pdf
27 квітня 2020 17:21
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
27 квітня 2020 17:21
Витяг ПДВ.pdf
27 квітня 2020 17:21
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
27 квітня 2020 17:21
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
27 квітня 2020 17:21
Статут.pdf
27 квітня 2020 17:21
Наказ та Протокол.pdf
27 квітня 2020 17:21
Згода про персон. дані.pdf
27 квітня 2020 17:21
Довідка ст. 17 Закону.pdf
27 квітня 2020 17:21
Довідка про ФОП.pdf
27 квітня 2020 17:21
Довідка про Укрсепро.pdf
27 квітня 2020 17:21
Довідка про санкції.pdf
27 квітня 2020 17:21
Довідка про печатку.pdf
27 квітня 2020 17:21
Відгук Полтава.PDF
27 квітня 2020 17:21
відгук Львів 2016-2018.pdf
27 квітня 2020 17:21
Договор Полтава 2.PDF
27 квітня 2020 17:21
Договір Франківськ.pdf
27 квітня 2020 17:21
Договір Полтава 1.pdf
27 квітня 2020 17:21
договір львів 2018.pdf
27 квітня 2020 17:21
Довідка про Договора.pdf
27 квітня 2020 17:21
Довідка про Довкілля.pdf
27 квітня 2020 17:21
Гарантія переможця.pdf
27 квітня 2020 17:21
Гарантія виробника.pdf
27 квітня 2020 17:21
Пропозиція лот 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІВЦ ГАЗКОМ"

ТОВ Термо - Ізол

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Термо - Ізол
#35009379
Переможець 3 300 000,00
UAH з ПДВ
14 травня 2020 15:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2020 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Термо - Ізол
#35009379
3 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 11:56
Підписаний контракт укладений
26 травня 2020 11:55