Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
фармацевтична продукція –
(imipenem and cilastatin; calistin; meropenem)
Очікувана вартість
656 883,70 UAH
UA-2020-04-03-002364-b ● 9ac830d1c13347af810f60c453cd3409
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01998383 |
Місцезнаходження: | 54058, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Київська, буд. 1 |
Контактна особа: |
ВІкторія Цибко +380950409731 mokl1948@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2020 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2020 15:19 |
Очікувана вартість: | 656 883,70 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 284,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 упаковка
Іміпенем, циластатин
порошок для приготування розчину для інфузій 500 мг / 500 мг 10 скляних флаконів з порошком
порошок для приготування розчину для інфузій 500 мг / 500 мг 10 скляних флаконів з порошком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54058, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Київська,буд.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 травня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Imipenem and cilastatin
2 упаковка
Колістиметат натрію порошок для розчину для ін'єкцій або інфузій 1 000 000 МО 10 флаконів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54058, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Київська,буд.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 травня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Colistin
90 упаковка
Меропенем порошок для приготування розчину для ін'єкцій 1000 мг по 10 флаконів з порошком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54058, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Київська,буд.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 травня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Meropenem
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 3 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2020 09:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2020 09:40 |
Проект договору зміни.docx | |
14 квітня 2020 09:40 |
Перелік змін.docx | |
14 квітня 2020 09:40 |
ТД ліки 1.doc | |
14 квітня 2020 09:40 |
ТД ліки зміни.doc | |
14 квітня 2020 09:40 |
Проект договору 1.docx | |
06 квітня 2020 16:25 |
ТД ліки.doc | |
06 квітня 2020 16:25 |
Проект договору.docx |
14 квітня 2020 09:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
14 квітня 2020 09:40 |
Проект договору зміни.docx
|
||||||||||||
14 квітня 2020 09:40 |
Перелік змін.docx
|
||||||||||||
14 квітня 2020 09:40 |
ТД ліки 1.doc
|
||||||||||||
14 квітня 2020 09:40 |
ТД ліки зміни.doc
|
||||||||||||
14 квітня 2020 09:40 |
Проект договору 1.docx
|
||||||||||||
06 квітня 2020 16:25 |
ТД ліки.doc
|
||||||||||||
06 квітня 2020 16:25 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо терміну придатності та строку поставки товару
Дата подання: 08 квітня 2020 12:29
Дата відповіді: 09 квітня 2020 16:03
Добрий день, відповідно до пункту 4 Додатку №2 до тендерної документації , пункту 2.7. проекту Договору замовником встановлено, що строк придатності лікарських засобів на момент поставки повинен становити не менше 70% від загального терміну придатності, встановленого виробником. Звертаємо Вашу увагу на те, що у більшості випадків ввезення в Україну лікарських засобів іноземного виробництва забезпечення такого строку придатності неможливе у зв'язку з тривалістю процесу виробництва готових лікарських засобів з субстанції, контролю якості, поставки, проходження митних процедур тощо. Крім того, для продукції різних виробників строк придатності лікарських засобів з однаковим МНН та формою випуску можу бути суттєво різним, внаслідок чого встановлення строку придатності у відсотковому вигляді становить їх у нерівне становище, а для деяких взагалі може унеможливити участь у торгах. Відповідно до пункту 5 Спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 щодо закупівлі лікарських засобів, під час визначення у тендерній документації вимог до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки рекомендовано враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів, а також враховувати строк, протягом якого даний лікарський засіб планується бути використаний і вимоги галузевих нормативних актів. Враховуючи те, що закупівля лікарських засобів здійснюється для задоволення річної потреби в межах фінансування на 2020 рік, просимо внести зміни до пункту 4 Додатку №2 до тендерної документації , пункту 2.7. проекту Договору та встановити, що строк придатності товару на момент поставки має становити не менше 70% або не менше 12 місяців від загального терміну придатності, встановленого виробником .
Також, повідомляємо, що пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів. Не рекомендується встановлювати такий строк поставки лікарських засобів, який завідомо обмежує конкуренцію, створює дискримінаційні вимоги та ускладнює поставку лікарського засобу (наприклад, 5 днів). Відповідно до частини 14 статті 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов'язковими для розгляду. Проте, замовником у пункті 7 Додатку №2 до тендерної документації , пункту 5.1. проекту Договору встановлені вимоги щодо постачання товарів (лікарських засобів) протягом не більше 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання письмової заявки. Зазначена вимога є дискримінаційною та спрямованою на створення антиконкурентних умов для учасників, в тому числі за територіальною ознакою. Зважаючи на неприпустимість порушення принципів публічних закупівель, та з урахуванням висловленої позиції Антимонопольного комітету, Мінекономрозвитку та МОЗ України просимо внести зміни до тендерної документації та встановити строк поставки протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання письмової заявки Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Дивиться оновлений варіант ТД
Дякуємо за питання
Дякуємо за питання
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" #42210926 |
Переможець |
570 491,90
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2020 08:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2020 15:12
|
Ат фарма 190.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2020 15:00
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2020 09:15
|
Договор 190.pdf | укладений |
15 травня 2020 09:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків |
Номер договору про закупівлю: | 190 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |