Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друкована продукція з елементами захисту - код ДК 021:2015 – 22450000-9 (Документи про загальну середню освіту, що виготовляються на основі фотокомп’ютерних технологій)
Очікувана вартість
26 937 213,30 UAH
UA-2020-04-03-002319-a 36364de6e13e4784a6ad6a4413586b9b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лазнюк Наталія Петрівна

380442901814 info@inforesurs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Інфоресурс"
Код ЄДРПОУ: 37533381
Вебсайт: http://www.inforesurs.gov.ua
Місцезнаходження: 03057, Україна , м. Київ обл., м. Київ, О. Довженка, 3
Контактна особа: Лазнюк Наталія Петрівна
380442901814
info@inforesurs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Наказом Міністерства освіти і науки України від 04 лютого 2014 року № 97 «Про затвердження технічних описів документів про освіту та вчені звання», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 12 лютого 2014 року за № 283/25060 (зі змінами), затверджені технічні описи документів про загальну середню освіту, що виготовляються на основі фотокомп’ютерних технологій.
Згідно з абзацом четвертим пункту 2.1 розділу 2 Положення
про інформаційно-виробничу систему інформаційного та документарного забезпечення установ та громадян України в галузі освіти (ІВС «ОСВІТА»), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 10 грудня 2003 року № 811 «Про затвердження Положення про ІВС «ОСВІТА» та Порядку замовлення документів про базову середню освіту та повну загальну середню освіту, видачі та обліку їх карток», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2004 року за № 201/8800 (далі – наказ МОН № 811), документи у галузі освіти створюються в рамках єдиного виробничого циклу ІВС «ОСВІТА», до якого належать такі етапи: збір замовлень на створення документів та первинних даних; контроль достовірності первинних даних; формування замовлень на створення документів у галузі освіти; формування в електронному вигляді зображень карток документів, що містять персональні дані осіб, та відтворення їх на пластиковому носії інформації; передавання пластикових карток документів замовнику.
Забезпечення функціонування ІВС «ОСВІТА» згідно з наказом МОН № 811 (в тому числі забезпечення створення спеціалізованого програмного забезпечення, технічного ведення ІВС «ОСВІТА», структурної систематизації інформації, оновлення інформаційних ресурсів ІВС «ОСВІТА», доступу фізичних та юридичних осіб до зазначених ресурсів, а також виготовлення документів про загальну середню освіту на основі фотокомп’ютерних технологій, відповідно до замовлень таких документів) має здійснювати лише інформаційно-технічний адміністратор ІВС «ОСВІТА», який визначається Міністерством освіти і науки України.
Міністерство освіти і науки України визначило приватне акціонерне товариство «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій» (далі - ПрАТ «НДІ ПІТ») інформаційно-технічним адміністратором ІВС «ОСВІТА», уклавши з останнім договір від 22.11.2007 «Про співробітництво та забезпечення виконання функцій інформаційно-технічного адміністратора ІВС «ОСВІТА». Згідно з пунктом 3.13 вказаного договору ПрАТ «НДІ ПІТ» забезпечує своєчасне виготовлення і облік документів в галузі освіти України на базі ІВС «ОСВІТА», а також здійснює забезпечення даних процесів необхідним технологічним обладнанням.
Необхідно також відмітити, що згідно з інформацією, наданою ПрАТ «НДІ ПІТ», усі майнові (у тому числі виключні) права на способи обробки інформації та складові комп’ютерної програми ІВС «ОСВІТА», в рамках якої виготовляються документи про загальну середню освіту на основі фотокомп’ютерних технологій, що запатентовані та зареєстровані як об’єкти інтелектуальної власності (далі – майнові права), належать ПрАТ «НДІ ПІТ». Для функціонування виробничого циклу ІВС «ОСВІТА», в рамках якої створюються документи про загальну середню освіту, використовуються наступні об’єкти інтелектуальної власності:
• Спосіб маркування та ідентифікації документів (патент на корисну модель
від 11.01.2010 № 47136);
• Спосіб захисту інформації в мережах передачі даних та ідентифікації доступу
до неї (патент на корисну модель від 11.01.2010 № 47137);
• Спосіб установлення зв’язку в комп’ютерних мережах (патент на корисну модель від 25.03.2010 № 48777);
• Спосіб забезпечення життєдіяльності комп’ютерної мережі (патент на корисну модель від 25.05.2010 № 50324);
• Спосіб обміну інформацією в інформаційно-виробничій системі (патент на корисну модель від 25.06.2010 № 51100);
• Спосіб функціонування інформаційно-виробничої системи (патент на корисну модель від 25.06.2010 № 51101);
• Комп’ютерна програма «НДІ ПІТ Крипто» (Бібліотека функцій криптографічних перетворень) (свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір від 20.06.2007 № 20988);
• Комп’ютерна програма «Програма первинного збору даних «Education» (свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір від 05.12.2011 № 41231);
• Комп’ютерна програма «Комплекс програм виробництва інформаційно-виробничої системи «ОСВІТА» («Виробництво») (свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір від 25.11.2002 № 6639).
Отже, на підставі пункту другого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 18:55
Оскарження наміру укласти договір: 14 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
784.332 штуки
Друкована продукція з елементами захисту - код ДК 021:2015 – 22450000-9 (Документи про загальну середню освіту, що виготовляються на основі фотокомп’ютерних технологій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, м. Київ, м. Київ, м. Київ, вул. Смілянська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Оплата за товари, що поставляються за рахунок коштів Державного бюджету України: попередньої оплати, яка здійснюється на підставі пункту 30 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для реалізації загальнодержавних заходів у сфері освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 лютого 2020 року № 131, в розмірі 30 відсотків від ціни товарів, що постачаються за кошти Державного бюджету України, та здійснюється Покупцем протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дня підписання Договору. У разі затримки бюджетного фінансування попередня оплата здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дня надходження бюджетних коштів на реєстраційний рахунок Покупця, вказаний у Розділі 13 Договору. Аванс 15 Календарні 26
Поставка товару Оплати, крім попередньої, за товари, поставлені за рахунок коштів Державного бюджету України, яка здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дня отримання товарів на підставі накладних на відпуск товарно-матеріальних цінностей за умови наявності бюджетних коштів на реєстраційному рахунку Покупця, вказаному в Розділі 13 Договору. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за товари, поставлені за рахунок коштів Державного бюджету України, здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дня надходження бюджетних коштів на реєстраційний рахунок Покупця, вказаний у Розділі 13 Договору. Пiсляоплата 15 Календарні 60
Поставка товару Оплата за товари, що поставляються за рахунок коштів Покупця, здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дня отримання товарів на підставі накладних на відпуск товарно-матеріальних цінностей. Пiсляоплата 15 Календарні 14

Тендерна документація

03 квітня 2020 18:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 18:18
Протокол про намір укласти договір 2020.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій»
#30674051
Переможець 26 937 213,30
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 18:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2020 18:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій»
#30674051
26 937 213,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 15:37
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 11:43
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 11:36
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 18:07
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 18:07
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:42
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:40
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 17:51
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 17:49
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 10:44
Додаткова 2.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 10:36
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2020 17:12
ДУ 1 20_04_21-2.pdf зміни до договору
23 квітня 2020 17:10
Електронний підпис укладений
21 квітня 2020 16:27
Договір №20_04_21-2 від 21.04.2020 (фотокомп. документи).pdf укладений
21 квітня 2020 16:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою сторони домовились зменшити ціну Договору.
Номер договору про закупівлю: 20/04/21-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фактичне зменшення замовлень, що постачаються (фінансуються) за рахунок коштів Державного бюджету України
Номер договору про закупівлю: 20/04/21-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фактичне зменшення замовлень закладами освіти документів про загальну середню освіту, що виготовляються на основі фотокомп’ютерних технологій, та постачаються (фінансуються) за рахунок коштів Державного бюджету України
Номер договору про закупівлю: 20/04/21-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фактичне зменшення замовлень закладами освіти документів про загальну середню освіту, що виготовляються на основі фотокомп’ютерних технологій, та постачаються (фінансуються) за рахунок коштів Державного бюджету України
Номер договору про закупівлю: 20/04/21-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін відповідно до пункту 8 частини п"ятої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв"язку із застосуванням частини шостої цієї статті: дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 20/04/21-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін відповідно до пункту 8 частини п"ятої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв"язку із застосуванням частини шостої цієї статті: дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 20/04/21-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 24 251 068,44
UAH (в тому числі ПДВ 4 041 844,74 UAH)