Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

планшет/нетбук (трансформер)
Очікувана вартість
224 000,00 UAH
UA-2020-04-03-001995-b a1506f51d35e4aa684037b4f18eb4481
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана

+380983169858 detimariup150@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів № 2 Донецької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 21969797
Місцезнаходження: 87526, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Азовстальська, 150
Контактна особа: Оксана
+380983169858
detimariup150@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 14:21
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2020 15:00
Очікувана вартість: 224 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штуки
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (планшет/нетбук (трансформер))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87529, Україна, Донецька область, Маріуполь, Азовстальська, 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 квітня 2020 08:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 08:54
оголошення.doc
07 квітня 2020 08:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 08:54
оголошення.doc
03 квітня 2020 14:21
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 06 квітня 2020 13:49
Дата відповіді: 06 квітня 2020 15:02
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: -Товар повинен постачатися спеціалізованим транспортом постачальника (без посередників) згідно з правилами перевезення та за рахунок постачальника. Постачальник самостійно проводить розвантажувальні роботи. Вартість товару має включати підключення та налаштування.(додаток 3 тендерної документації)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-03-001995-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 06 квітня 2020 15:33
Умови
Шановний Замовнику!

В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.

Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

1) Так, відповідно до вимог Замовника «Гарантійний термін на поставлений товар повинен складати: не менше 60 місяців з дати поставки товару покупцю.».

Звертаємо увагу Замовника на той факт, що навіть виробники не дають на свою продукцію гарантію більше 2-3-х років (24-36 міс). Подальшу відповідальність за продукцію несе вже сам покупець (користувач). Замовник же вимагає, щоб Постачальник надавав гарантію вдвічі більшу, ніж сам виробник продукції. Цю вимогу виконати впродовж 5 років буде технічно неможливо.. 5 років - це термін, за який значно змінюються технології, тож знайти аналогічну заміну дефектної деталі/компоненту в 2025 році не виявиться можливим. Вимога гарантії 5 років)наштовхує на думку про створення штучного обмеження для учасників, можливу наявність обраного постачальника, на виконання гарантійних зобов'язань яким будуть "закриватися очі".

Оскільки частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо Замовника переглянути вимоги щодо гарантійного строку на товар, що є предметом цієї закупівлі, скоротити термін гарантії на товар до 36 місяців, дозволити більш широкому колу учасників прийняти участь в закупівлі та отримати Вам, як Замовнику, нижчу ціну за товар, зекономити кошти платників податків.

2) Крім того наявна вимога: «Товар повинен постачатися спеціалізованим транспортом постачальника (без посередників) згідно з правилами перевезення та за рахунок постачальника.»

Вимоги мати власний або орендований транспортний засіб та заборона залучати служби доставки є дискримінацією по відношенню до тих потенційних учасників, що успішно тривалий час здійснюють діяльність в межах всієї України, здатні вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно тендерної документації, проте користуються послугами поштових транспортних компаній на підставі укладеного договору на перевезення із транспортною організацією.

Встановивши такі вимоги, Замовник штучно обмежив коло потенційних учасників процедури закупівлі, при цьому об’єктивно не довівши та не підтвердивши документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги.

3) Наступна сумнівна вимога: «Копію листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику, що підтверджує права використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві.».


Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію.

Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадають під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.

Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності.
Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення вищеперелічених дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 квітня 2020 09:06
Внесено зміни до тендерної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 квітня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 167 976,00
UAH з ПДВ
167 976,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 квітня 2020 14:54
Електронний підпис
20 квітня 2020 14:48
Фін звіт.pdf
20 квітня 2020 14:48
Фін звіт 2.pdf
20 квітня 2020 14:48
Новий штатний розпис.pdf
20 квітня 2020 14:48
Наказ (директор).pdf
20 квітня 2020 14:48
Довідка з Банку квіт.pdf
20 квітня 2020 14:48
Витяг (ПДВ) 2020 рік.pdf
20 квітня 2020 14:48
Висновок СЕЕ.pdf
20 квітня 2020 14:48
Авторизаційний лист.pdf
20 квітня 2020 14:48
ISO 14001-2015 до 29.09.22.pdf
20 квітня 2020 14:48
ISO 9001-2015 до 29.09.22.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: тендерна документація не відповідає
Період оскарження
Коментар щодо відміни: тендерна документація не відповідає
Період оскарження
Коментар щодо відміни: тендерна документація не відповідає
Період оскарження
Коментар щодо відміни: тендерна документація не відповідає
Період оскарження
Коментар щодо відміни: тендерна документація не відповідає
Період оскарження
Коментар щодо відміни: тендерна документація не відповідає
Період оскарження
Коментар щодо відміни: тендерна документація не відповідає
Період оскарження
Коментар щодо відміни: тендерна документація не відповідає
Період оскарження
Коментар щодо відміни: тендерна документація не відповідає
Період оскарження
Коментар щодо відміни: тендерна документація не відповідає
Період оскарження
Коментар щодо відміни: тендерна документація не відповідає
Період оскарження
Коментар щодо відміни: тендерна документація не відповідає
Період оскарження
Коментар щодо відміни: тендерна документація не відповідає
Період оскарження
Коментар щодо відміни: тендерна документація не відповідає
Період оскарження
Коментар щодо відміни: тендерна документація не відповідає
Період оскарження
Коментар щодо відміни: тендерна документація не відповідає
Період оскарження
Коментар щодо відміни: тендерна документація не відповідає
Дата відміни
20 квітня 2020 15:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій