Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові роботи по об'єкту: "Капітальний ремонт приміщень, літера "Б", будівлі по вул. Суворова, 39 у м. Херсоні" ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 (ДК 021:2015: 45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 858 416,00 UAH
UA-2020-04-03-001932-a 025b0c71404f495ebe4d2c34716562b7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Холодов Денис Васильович

380552461050 upkapbud@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05517216
Місцезнаходження: 73025, Україна , Херсонська обл., Херсон, Суворова, 38
Контактна особа: Холодов Денис Васильович
380552461050
upkapbud@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до пункту 6 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проєкті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проєкту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов'язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
При виконанні робіт із капітального ремонту приміщень, літера «Б», будівлі по вул. Суворова, 39 ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація) за договором підряду від 15.11.2019 № 15/11 (далі – Договір), укладеному за результатами відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-09-000168-a) на закупівлю робіт із приватним підприємством проектно, будівельно-монтажною фірмою (далі- ПП ПБМФ) «Промальп», виникла необхідність виконання додаткових будівельних робіт без виконання яких неможливо виконувати основні роботи за Договором, а саме:
-демонтажу в повному обсязі крокв та мауерлатів із влаштуванням нової кроквяної системи та мауерлатів з урахуванням навантаження нової покрівлі;
-демонтаж непридатної кладки парапету з черепашнику по всьому периметру І поверху будівлі;
-відновлення та вирівнювання кладки парапету з керамічної цегли по всьому периметру І поверху будівлі;
-демонтаж аварійної балконної плити та зовнішніх металевих сходів на ІІ поверх;
-розбирання непридатної кладки з черепашнику ІІ поверху будівлі;
-улаштування монолітного з/б армопоясу по всьому периметру будівлі;
-відновлення кладки стін ІІ поверху будівлі з газобетоних блоків;
-влаштування армопоясу кладки ІІ поверху будівлі;
-вогнезахисна обробка нових дерев’яних конструкцій;
-встановлення металоплатикових вікон на ІІ поверсі будівлі;
-влаштування внутрішнього виходу на ІІ поверх будівлі (протипожежний люк із розсувними сходами);
-посилення віконних та дверних прорізів;
-частковий демонтаж підшивки стелі із подальшим відновленням;
-часткова заміна балок горищного перекриття;
-посилення частки балок горищного перекриття;
-часткова заміна балок підлоги на І поверсі;
-заміна перекриття між І та ІІ поверхом;
-нове проєктне рішення щодо улаштування несучих балок перекриття, підтримуючих колон та елементів їхнього спирання в приміщеннях І поверху;
-передбачено роботи із демонтажу на період виконання робіт та подальшого монтажу силового кабелю, що закріплений на фасаді будівлі;
-нове проєктне рішення щодо влаштування ґанку дворого виходу (метал.).
На сьогодні, додаткові роботи внесено до проєктної документації, проведено повторну експертизу відкоригованого проєкту та отримано позитивний експертний звіт від 01.04.2020 року № 157-20Д.
Наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі підтверджуються наступними документами:
1. Протокол технічних рішень від 16.03.2020
2. Відкоригована проєктна документація «Капітальний ремонт приміщень, літера «Б», будівлі по вул. Суворова 39 у м. Херсоні»;
3. Позитивний експертний звіт від 01.04.2020 № 157-20Д;
4. Договір від 15.11.2019 № 15/11 на виконання робіт за об’єктом «Капітальний ремонт приміщень, літера «Б», будівлі по вул. Суворова 39 у м. Херсоні».
Враховуючи вищевикладене, управлінням капітального будівництва Херсонської міської ради, як замовником, застосовується переговорна процедура закупівлі додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проєкті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проєкту «Капітальний ремонт приміщень, літера «Б», будівлі по вул. Суворова 39 у м. Херсоні», та вартість яких не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, у попереднього виконавця цих робіт – ПП ПБМФ «Промальп».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 16:11
Оскарження наміру укласти договір: 14 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Додаткові роботи по об'єкту: "Капітальний ремонт приміщень, літера "Б", будівлі по вул. Суворова, 39 у м. Херсоні" ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 (ДК 021:2015: 45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, вул. Суворова, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки проводиться шляхом попередньої оплати Замовником, після пред’явлення Підрядником рахунка на аванс для придбання матеріалів та попередню оплату робіт в розмірі до 50% від договірної ціни згідно вимог постанови КМУ від 04.12.2019 №1070. Підрядник впродовж 6-ти місяців з дня надходження коштів попередньої оплати, підтверджує їх використання за призначенням згідно з актом виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3. Аванс 10 Робочі 50
Виконання робіт Поетапна оплата Замовником виконаних робіт на підставі підписаних Сторонами актів виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3. Пiсляоплата 10 Робочі 50

Тендерна документація

03 квітня 2020 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство, проектно будівельно-монтажна фірма "Промальп"
#31488281
Переможець 2 840 904,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 16:11

Документи

03 квітня 2020 16:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2020 16:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство, проектно будівельно-монтажна фірма "Промальп"
#31488281
2 840 904,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 квітня 2020 16:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:28
Додаткова угода 2 (Суворова, 39).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:28
Електронний підпис укладений
22 квітня 2020 14:59
Договір № 16-4.pdf укладений
22 квітня 2020 14:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із відсутністю повного фінансування для завершення робіт, відповідно до підпункту 3 пункту 11.1 Договору, подовжити строк виконання робіт та внести зміни в пункти 1.1, 5.1, 10.1 Договору.
Номер договору про закупівлю: 16/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 394 419,70
UAH (в тому числі ПДВ 399 069,95 UAH)