Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-32 Контрольно-пропускний пункт «Нові Трояни» – Кубей, км 12 +138 – км 22+980
The current average repair of the public road of public importance T-16-32 "New Trojans" checkpoint - Kubai, km 12 +138 - km 22 + 980
Очікувана вартість
140 120 844,00 UAH
UA-2020-04-03-001915-a acc27bc5c49b41948855e9f283f29b16
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25829550
Contact point: Nosulenko Anna Sergiivna
+380487932826
asnn@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 16 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 14:39
Очікувана вартість: 140 120 844,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 203 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4203000 UAH
Publication date: 03 квітня 2020 15:49
Enquiries until: 16 травня 2020 10:00
Complaints submission until: до 22 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 травня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 140 120 844 UAH including VAT
Minimal lowering step: 4 203 000 UAH
Minimal lowering step, %: 3,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-32 Контрольно-пропускний пункт «Нові Трояни» – Кубей, км 12 +138 – км 22+980 (джерело фінансування закупівлі - державний та/або місцевий бюджети)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

The current average repair of the public road of public importance T-16-32 "New Trojans" checkpoint - Kubai, km 12 +138 - km 22 + 980
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг детально викладено в проекті договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 травня 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 16:32
перелік змін Т-16-32 12-22.doc
18 травня 2020 16:32
ЗТД 4 Т-16-32 12-22.docx
03 квітня 2020 15:46
ПРоект договору ПСР 2020 динамічна ціна.docx
18 травня 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 08:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 09:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 16:32
перелік змін Т-16-32 12-22.doc
13 травня 2020 08:48
перелік змін Т-16-32 12-22.doc
05 травня 2020 09:12
перелік змін Т-16-32 12-22.doc
27 квітня 2020 15:29
перелік змін Т-16-32 12-22.doc
18 травня 2020 16:32
ЗТД 4 Т-16-32 12-22.docx
13 травня 2020 08:48
ЗТД 3 Т-16-32 12-22.docx
05 травня 2020 09:12
ЗТД 2 Т-16-32 12-22+.docx
27 квітня 2020 15:29
ЗТД Т-16-32 12-22+.docx
03 квітня 2020 15:46
ТД Т-16-32 12-22+.docx
03 квітня 2020 15:46
ПРоект договору ПСР 2020 динамічна ціна.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-03-001915-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 08 квітня 2020 11:45
Стосовно умов ТД
Шановний Замовнику, повідомляємо, що для виконання робіт (у випадку перемоги у даній процедурі закупівлі) наше підприємство планує використовувати мобільний асфальтобетонний завод.
Основною відмінністю (перевагою) мобільного (переміщуваного) асфальтобетонного заводу над звичайним (стаціонарним) є швидкість та простота переміщення АБЗ.
Мобільний АБЗ може бути у найкоротший час переміщений у будь-яке місце (у т.ч. в безпосередній близькості до об’єкту ремонту).
ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, дійсно встановлюють обмеження у часі та відстані транспортування асфальтобетонних сумішей.
Зокрема п. 20.8.2 ДБН встановлює, що:
«Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин….
Таблиця 20.2а – Максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей:
З капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь)- відстань транспортування не більше 150 км.
З перехідним типом дорожнього одягу- відстань транспортування не більше 110 км.
В межах населеного пункту- відстань транспортування не більше 75 км.
Таким чином, ДБН В.2.3-4-2015 встановлює обмеження у відстані і часі перевезення асфальтобетонних сумішей з моменту їх випуску.
Звісно, що випуск асфальтобетонних сумішей буде відбуватись в момент виконання робіт, тобто після укладення договору про закупівлю та фактичного початку виконання робіт.
Однак в ТД Замовник вимагає, щоб учасник розраховував відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження асфальтобетонної установки на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт.
У разі не дотримання Учасником вищезазначених вимог, його пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає вимогам даної тендерної документації.
Звісно, що між моментом подання тендерної пропозиції і моментом випуску асфальтобетонних сумішей (у випадку перемоги у закупівлі і укладення відповідного договору) є значний проміжок часу.
Оскільки переміщення навіть мобільного асфальтобетонного заводу потребує певних грошових та людських витрат, жоден власник/орендар не переміщуватиме мобільний АБЗ лише для того, щоб подати пропозицію для участі у закупівлі.
Натомість, у випадку перемоги у закупівлі, переміщення мобільної АБЗ є і доцільним, і технічно можливим.
Розуміючи це, значна Замовників в умовах своїх документацій прямо прописують можливість використання мобільного заводу і зазначають, що у разі такого використання майбутнє місце розташування заводу має підтверджуватись документами від власника/користувача земельної ділянки.
Так, Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області визначає, що «у разі використання мобільного асфальтобетонного заводу учасник повинен надати лист-згоду власника земельної ділянки на розміщення асфальтобетонного заводу на його території із зазначенням адреси ділянки» (див. зокрема процедури №№ UA-2019-07-29-001328-b, UA-2019-07-08-000571-b тощо).
Аналогічне положення у своїх документаціях прописує Служба автомобільних доріг у Сумській області (див. зокрема процедури №№ UA-2019-11-07-001196-c, /UA-2019-11-13-000748-a тощо).
Натомість Замовник у даній процедурі закупівлі фактично унеможливлює застосування учасниками мобільних асфальтобетонних заводів, оскільки вимагає, щоб вже на момент подання тендерної пропозиції (а не на момент виконання робіт, що було б доцільним та обґрунтованим) асфальтобетонний завод знаходився вже у місці, в якому учасник планує його розмістити у випадку перемоги у закупівлі.
Порушення прав Учасника полягає у тому, що наш мобільний асфальтобетонний завод, який ми плануємо використовувати, наразі не знаходиться у безпосередній близькості до об’єкту ремонту, а тому Учасник не може підготувати пропозицію, яка б відповідала вимозі Документації.
Враховуючи вищевикладене, умова «Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці нижче» має бути виключена з Тендерної документації з метою приведення останньої у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
Вимагаємо:
1. Виключити вимогу щодо розрахунку відстані транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС з місця фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції.
2. Передбачити у тендерній документації можливість використання учасником мобільного заводу.
3. Передбачити у тендерній документації можливість розрахунку відстані транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС з місця, де планується розташування АБЗ на момент виконання робіт за договором.

Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2020 17:42
Доброго дня.
1. Орієнтовний загальний строк для демонтажу, переміщення та монтажу на новому місці АБЗ становить 60 кал.днів;
2. Орієнтовний строк на отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря становить також 60 кал.днів;
3. Атестація АБЗ займає до 45 кал.днів.
Отже розпочати роботи за предметом закупівлі Учасник, який планує переміщувати АБЗ після перемоги в процедурі, зможе не раніше ніж через декілька місяців (мінімум 3) , тоді як на укладання договору Законом відведено лише 20 кал. днів.
З огляду на вищевказане вимушені відхилити Вашу вимогу.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-10-13-000032 ● b57920cd256c4e43a7ba07c26f2bf066
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2021 13:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2021 № 361

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2020-04-03-001915-a 03.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-10-19 13:38:57

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-32 Контрольно-пропускний пункт «Нові Трояни» – Кубей, км 12 +138 – км 22+980 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-03-001915-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-10-21 11:30:52

Відповідь на запит Держаудитслужби України

У відповідь на запит повідомляємо наступне.
Процедуру закупівлі проведено відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі»(далі-Закон). Станом на дату оголошення 03.04.2020р. в Законі відсутні вимоги щодо необхідності обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та його очікуваної вартості.
Якщо ж маються на увазі зміни від 16.12.2020р. до Постанову КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710, то вони набрали чинності 19.12.2020р., тобто значно пізніше оголошення відповідної процедури закупівлі.
Разом з тим повідомляємо, що технічні і якісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання) та очікувана вартість обгрунтовуються розробленою і затвердженою проектно – кошторисною документацію.

Розмір бюджетного призначення обгрунтовується Рішенням Одеської обласної ради від 03 березня 2020 року №1246-VІІ, Постановою КМУ від 01.04.2020р. №254 «Про затвердження Умов залучення кредитних коштів та надання державних гарантій у 2020 році для забезпечення виконання боргових зобов’язань за запозиченнями Державного агентства автомобільних доріг і переліків об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення та обсягів бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії» (зі змінами); Постановою КМУ від 01.07.2020р. №539 «Про виділення коштів для здійснення будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» (зі змінами); Постановою КМУ від 17.02.2021 р. №122 «Деякі питання дорожнього господарства».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-10-22 09:15:08

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-32 Контрольно-пропускний пункт «Нові Трояни» – Кубей, км 12 +138 – км 22+980 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-03-001915-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та документів щодо підстав укладання додаткових угод до договору підряду від 20.06.2020
№ 6П/20 (далі – Договір) (окрім додаткової угоди від 12.10.2021 № 8 до Договору, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 12.10.2021) та причин їх відсутності в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи (усі додаткові угоди
до Договору) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-10-26 13:56:29

відповідь на запит про надання пояснення


У відповідь на запит повідомляємо наступне:

Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в редакції , оприлюдненню в системі Прозорро підлягають додаткові угоди, щодо зміни істотних умов договори на підставах передбачених частиною 4 статті 36 в попередній редакції Закону/ частиною 5 ст. 41 в поточній редакції Закону.
Так як підставами внесення змін до договору було збільшення/зменшення фінансування з бюджетів відповідних рівнів , що не є змінами істотних умов договору , додаткові угоди не підлягають оприлюдненню, згідно з вимогами Закону.

До пояснення додаються додаткові угоди з першої по восьму, включно.

Надання інформації про усунення порушення замовником

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі №UA-2020-04-03-001915-a за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-32 Контрольно-пропускний пункт «Нові Трояни» – Кубей, км 12 +138 – км 22+980 (45233142-6 Ремонт доріг)» було оприлюднено висновок, згідно зі змістом якого, замовником було допущено порушення, наявність яких є причиною для припинення зобов’язань за договором, укладеним з переможцем даної закупівлі. Так, у якості порушення, ДАСУ розглядає: 1) Відсутність у складі тендерної пропозиції ТОВ «РДС» копій трудової книжки та наказу про призначення на посаду штатного працівника, зазначеного під пунктом 43 довідки, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – водія автотранспортних засобів Гаманюка Петра Сидоровича; 2) Відсутність, у наданому в складі тендерної пропозиції ТОВ «РДС», атестаті виробництва від 27.03.2020 №АВ.ВА.044-20 зазначення посилання на ДСТУ Б В.2.7-127:2015 щодо виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей. по-перше, звертаэмо увагу, що відповідно до частини 5 статті 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи), щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Разом з тим, в даному випадку, орган державного фінансового контролю, не звернувся до Замовника по питанням, які винесені у висновку. Цим самим він позбавив Замовника права пояснити свої дії та надати грунтовну аргуменацію своїх рішень. Замовник категорично не погоджується з наданим висновком, з огляду на наступне. 1. Відповідно до умов п.1.2. частини І, додатку 3 тендерної документації (далі-ТД), вимагалося обов’язкове надання працівників за професією – «Оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії)» в кількості не менше 32 осіб. Учасник ТОВ «РДС» надав за відповідною посадою 34 працівника, тобто на 2 працівника більше ніж вимагалося Замовником. Відтак, відсутність копій трудової книжки та наказу про призначення на посаду штатного працівника водія автотранспортних засобів Гаманюка Петра Сидоровича жодним чином не вплинула на зміст тендерної пропозиції учасника ТОВ «РДС» і, тим паче, на його спроможність виконати роботи за договором, у разі перемоги у закупівлі. Вимогу стосовно підтвердження наявності 32 операторів машин та механізмів учасником виконано в повному обсязі. Разом з тим, з метою з’ясування описаної обставини нами як Замовником вищевказаних торгів було направлено відповідний запит за роз’ясненням від 29.05.2020 р. №02-1759/13. Так, виходячи зі змісту відповіді учасника ТОВ «РДС», не завантаження вищевказаних документів на працівника Гаманюка Петра Сидоровича сталася по причині збою в роботі майданчика. Додатковим підтвердженням цьому є, те що в процедурі за №UA-2020-04-17-004798-b «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-27 Контрольно-пропускний пункт «Серпневе»-Тарутине-Арциз-Сарата, км 70+414 – км 81+370», (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-17-004798-b), в складі пропозиції ТОВ «РДС» документи на даного працівника надані (файл «копії наказів механізаторів» на сторінці 33) (витяг з даного файлу додається). Процедури оголошувалися та проходили одна за одною, з різницею в декілька днів. Отже тендерна пропозиція учасника повною мірою відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Підстави для відхилення відсутні. 2. Щодо другого пункту зазначимо, що законодавством не перебачено обов’язкової атестації асфальтобетонних заводів на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно до ДСТУ Б В.2.7.-119 та ДСТУ Б В.2.7.-127:2015. Окрім того атестація відповідно до ДСТУ Б В.2.7.-127 рекомендується виключно у разі застосування при виконанні робіт щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей. Технічним же завданням до даної процедури закупівлі взагалі не передбачено використання щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей. Роботи проводяться лише звичайними асфальтобетонними сумішами, щодо виробництва яких діє ДСТУ Б В.2.7.-119. Тому цілком логічно і правильно, що учасник процедури закупівлі надав атестат виробництва на відповідність саме ДСТУ Б В.2.7.-119. А не на ДСТУ Б В.2.7.-127 щодо щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей, які загалом не будуть використовуватися на об’єкті по предмету закупівлі. (додається витяг з тендерної документації «технічне завдання», в якому зазначено які саме асфальтобетоні суміші мають використовуватися). Отже тендерна пропозиція учасника і в цій частині повною мірою відповідає умовам тендерної документації. Підстави для відхилення відсутні. Відтак, вважаємо безапеляційність тез, стосовно наявності порушень з боку замовника по закупівлі №UA-2020-04-03-001915-a надуманою, описані обставини такими, що не можуть розглядатися як порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а висновок про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2020-04-03-001915-a таким, що потребує внесення змін. В інакшому випадку, будемо змушені оскаржувати наявний висновок в порядку, передбаченому діючим законодавством.

2021-11-10 15:18:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 18 листопада 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Замовник не погоджується з інформацією, викладеною у висновку ДАСУ, з огляду на що подано позов до суду.
Дата публікації: 16 листопада 2021

Документи:

16 листопада 2021 10:07
Електронний підпис
16 листопада 2021 10:06
позовна заява Т-16-32.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 червня 2020
UA-2020-04-03-001915-aacc27bc5c49b41948855e9f283f29b16
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

25 травня 2020 19:55
402 ð¢.ÐÇ.rar
23 травня 2020 17:05
Сертифікат ISO 14001.PDF
23 травня 2020 17:05
Лист від ТФ Ескадор.pdf
23 травня 2020 17:05
Лист від Рента Лізинг.pdf
23 травня 2020 17:05
коток.pdf
23 травня 2020 17:05
Відомості ЄДРПОУ.pdf
23 травня 2020 17:05
Витяг зі статуту.PDF
23 травня 2020 15:37
ЦПУ.pdf
23 травня 2020 15:37
ЦПУ маркірувальник.pdf
23 травня 2020 15:37
Формальні помилки.pdf
23 травня 2020 15:37
Форма 4-ОПП.pdf
23 травня 2020 15:37
Транспортна схема.PDF
23 травня 2020 15:37
Статут.PDF
23 травня 2020 15:37
Скан витягу ПДВ.pdf
23 травня 2020 15:37
Сертифікат ISO 9001.PDF
23 травня 2020 15:37
Паспорт директора.pdf
23 травня 2020 15:37
Опис.pdf
23 травня 2020 15:37
Ліцензія.pdf
23 травня 2020 15:36
Листи Розмічальників.pdf
23 травня 2020 15:36
Копія наказу Іванов.pdf
23 травня 2020 15:36
Копії тех паспортів 2.PDF
23 травня 2020 15:36
Копії тех паспортів 1.PDF
23 травня 2020 15:36
Копії наказів ТОВ РДС 2.pdf
23 травня 2020 15:36
Копії наказів ТОВ РДС 1.pdf
23 травня 2020 15:36
ІСО2.pdf
23 травня 2020 15:36
ІСО1.pdf
23 травня 2020 15:36
ІСО.pdf
23 травня 2020 15:36
ІСО ще.pdf
23 травня 2020 15:36
ДС 4 філія Ескадор - РДС.PDF
23 травня 2020 15:36
ДС 4 Ескадор - РДС.pdf
23 травня 2020 15:36
Дозвіл на викиди.pdf
23 травня 2020 15:35
Договор на атестацию.pdf
23 травня 2020 15:35
Договір ТрансЛайнГруп.pdf
23 травня 2020 15:35
Договір поставки.pdf
23 травня 2020 15:35
Договір оренди РДС.PDF
23 травня 2020 15:35
Договір Лабораторія.pdf
23 травня 2020 15:35
Довідка про санкціїї.PDF
23 травня 2020 15:35
Довідка про довкілля.PDF
23 травня 2020 15:35
Довідка про АБЗ.PDF
23 травня 2020 15:35
Довідка за ст 17.PDF
23 травня 2020 15:35
Атестат АБЗ.pdf
23 травня 2020 15:35
Швець РВ.PDF
23 травня 2020 15:35
Устуянов.PDF
23 травня 2020 15:35
трудова Іванов.PDF
23 травня 2020 15:34
Тихоненко.PDF
23 травня 2020 15:34
Терещенко.PDF
23 травня 2020 15:34
Танцюра.PDF
23 травня 2020 15:34
Сулима.PDF
23 травня 2020 15:34
Мордик.PDF
23 травня 2020 15:34
Молозін.PDF
23 травня 2020 15:34
Маренич.PDF
23 травня 2020 15:34
Мамалига.PDF
23 травня 2020 15:34
Лапшин.PDF
23 травня 2020 15:34
Колесник.PDF
23 травня 2020 15:34
Кілор.PDF
23 травня 2020 15:34
Кириленко.PDF
23 травня 2020 15:33
Зібровський.PDF
23 травня 2020 15:33
Дудьєв.PDF
23 травня 2020 15:33
Гриценко.PDF
23 травня 2020 15:33
Гончар.PDF
23 травня 2020 15:33
Гайдай.PDF
23 травня 2020 15:33
Боцу.PDF
23 травня 2020 15:33
Бортневський.PDF
23 травня 2020 15:33
Блажко.PDF
23 травня 2020 15:33
Березовський.PDF
23 травня 2020 15:33
Андрюшин.PDF
23 травня 2020 15:33
Ангелов.PDF
23 травня 2020 15:33
КБ 80П.PDF
23 травня 2020 15:33
КБ 76П.PDF
23 травня 2020 15:33
КБ 54П.PDF
23 травня 2020 15:32
КБ 34П.PDF
23 травня 2020 15:32
Дог.№54П.PDF
23 травня 2020 15:32
Дог.№34П.PDF
23 травня 2020 15:32
Дог. №80П.PDF
23 травня 2020 15:32
Дог. №76П.PDF
23 травня 2020 15:32
Відгук від САД Одеса.PDF

Документи

Публічні документи

16 червня 2020 11:25
Документи переможця.pdf
25 травня 2020 18:18
Персонал.pdf
25 травня 2020 18:10
Персонал.doc
25 травня 2020 17:59
Персонал.pdf
25 травня 2020 17:59
Техніка.pdf
25 травня 2020 17:59
АБЗ.pdf
25 травня 2020 17:59
МТБ.pdf
25 травня 2020 17:59
Лабораторія.pdf
25 травня 2020 17:59
Техніка.doc
25 травня 2020 17:59
Персонал.doc
25 травня 2020 17:59
АБЗ Інвентарна картка.pdf
25 травня 2020 17:59
ISO 9001.pdf
25 травня 2020 17:59
ISO 9001 Звіт.pdf
25 травня 2020 17:59
Повноваження.pdf
25 травня 2020 17:59
Інші документи.pdf
25 травня 2020 17:59
Гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" 139 900 000,00
UAH з ПДВ
139 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 140 000 000,00
UAH з ПДВ
140 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 11:25
Документи переможця.pdf
25 травня 2020 18:18
Персонал.pdf
25 травня 2020 18:10
Персонал.doc
25 травня 2020 17:59
Персонал.pdf
25 травня 2020 17:59
Техніка.pdf
25 травня 2020 17:59
АБЗ.pdf
25 травня 2020 17:59
МТБ.pdf
25 травня 2020 17:59
Лабораторія.pdf
25 травня 2020 17:59
Техніка.doc
25 травня 2020 17:59
Персонал.doc
25 травня 2020 17:59
АБЗ Інвентарна картка.pdf
25 травня 2020 17:59
ISO 9001.pdf
25 травня 2020 17:59
ISO 9001 Звіт.pdf
25 травня 2020 17:59
Повноваження.pdf
25 травня 2020 17:59
Інші документи.pdf
25 травня 2020 17:59
Гарантія.zip

Публічні документи

25 травня 2020 19:55
402 ð¢.ÐÇ.rar
23 травня 2020 17:05
Сертифікат ISO 14001.PDF
23 травня 2020 17:05
Лист від ТФ Ескадор.pdf
23 травня 2020 17:05
Лист від Рента Лізинг.pdf
23 травня 2020 17:05
коток.pdf
23 травня 2020 17:05
Відомості ЄДРПОУ.pdf
23 травня 2020 17:05
Витяг зі статуту.PDF
23 травня 2020 15:37
ЦПУ.pdf
23 травня 2020 15:37
ЦПУ маркірувальник.pdf
23 травня 2020 15:37
Формальні помилки.pdf
23 травня 2020 15:37
Форма 4-ОПП.pdf
23 травня 2020 15:37
Транспортна схема.PDF
23 травня 2020 15:37
Статут.PDF
23 травня 2020 15:37
Скан витягу ПДВ.pdf
23 травня 2020 15:37
Сертифікат ISO 9001.PDF
23 травня 2020 15:37
Паспорт директора.pdf
23 травня 2020 15:37
Опис.pdf
23 травня 2020 15:37
Ліцензія.pdf
23 травня 2020 15:36
Листи Розмічальників.pdf
23 травня 2020 15:36
Копія наказу Іванов.pdf
23 травня 2020 15:36
Копії тех паспортів 2.PDF
23 травня 2020 15:36
Копії тех паспортів 1.PDF
23 травня 2020 15:36
Копії наказів ТОВ РДС 2.pdf
23 травня 2020 15:36
Копії наказів ТОВ РДС 1.pdf
23 травня 2020 15:36
ІСО2.pdf
23 травня 2020 15:36
ІСО1.pdf
23 травня 2020 15:36
ІСО.pdf
23 травня 2020 15:36
ІСО ще.pdf
23 травня 2020 15:36
ДС 4 філія Ескадор - РДС.PDF
23 травня 2020 15:36
ДС 4 Ескадор - РДС.pdf
23 травня 2020 15:36
Дозвіл на викиди.pdf
23 травня 2020 15:35
Договор на атестацию.pdf
23 травня 2020 15:35
Договір ТрансЛайнГруп.pdf
23 травня 2020 15:35
Договір поставки.pdf
23 травня 2020 15:35
Договір оренди РДС.PDF
23 травня 2020 15:35
Договір Лабораторія.pdf
23 травня 2020 15:35
Довідка про санкціїї.PDF
23 травня 2020 15:35
Довідка про довкілля.PDF
23 травня 2020 15:35
Довідка про АБЗ.PDF
23 травня 2020 15:35
Довідка за ст 17.PDF
23 травня 2020 15:35
Атестат АБЗ.pdf
23 травня 2020 15:35
Швець РВ.PDF
23 травня 2020 15:35
Устуянов.PDF
23 травня 2020 15:35
трудова Іванов.PDF
23 травня 2020 15:34
Тихоненко.PDF
23 травня 2020 15:34
Терещенко.PDF
23 травня 2020 15:34
Танцюра.PDF
23 травня 2020 15:34
Сулима.PDF
23 травня 2020 15:34
Мордик.PDF
23 травня 2020 15:34
Молозін.PDF
23 травня 2020 15:34
Маренич.PDF
23 травня 2020 15:34
Мамалига.PDF
23 травня 2020 15:34
Лапшин.PDF
23 травня 2020 15:34
Колесник.PDF
23 травня 2020 15:34
Кілор.PDF
23 травня 2020 15:34
Кириленко.PDF
23 травня 2020 15:33
Зібровський.PDF
23 травня 2020 15:33
Дудьєв.PDF
23 травня 2020 15:33
Гриценко.PDF
23 травня 2020 15:33
Гончар.PDF
23 травня 2020 15:33
Гайдай.PDF
23 травня 2020 15:33
Боцу.PDF
23 травня 2020 15:33
Бортневський.PDF
23 травня 2020 15:33
Блажко.PDF
23 травня 2020 15:33
Березовський.PDF
23 травня 2020 15:33
Андрюшин.PDF
23 травня 2020 15:33
Ангелов.PDF
23 травня 2020 15:33
КБ 80П.PDF
23 травня 2020 15:33
КБ 76П.PDF
23 травня 2020 15:33
КБ 54П.PDF
23 травня 2020 15:32
КБ 34П.PDF
23 травня 2020 15:32
Дог.№54П.PDF
23 травня 2020 15:32
Дог.№34П.PDF
23 травня 2020 15:32
Дог. №80П.PDF
23 травня 2020 15:32
Дог. №76П.PDF
23 травня 2020 15:32
Відгук від САД Одеса.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"
#33387560
Переможець 139 900 000,00
UAH з ПДВ
11 червня 2020 09:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2020 09:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"
#33387560
139 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2021 09:17
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2021 16:37
6П 20 ДУ8 12 10 21.pdf зміни до договору
12 жовтня 2021 16:35
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 15:32
6П 20 Т-16-32 12-22 Евродор 30 06 20.pdf укладений
02 липня 2020 15:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з завершенням надання послуг, Сторони дійшли згоди зменшити суму договору відповідно до п. 3.5. розділу ІІІ. «Ціна договору» та п.п. 1. та п.п. 4 п. 18.3. розділу ХVІІІ. «Внесення змін до Договору і його розірвання» (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника та узгодження ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт) на 7 473 351,00 грн. В зв’язку з цим п. 3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору», пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Строк дії Договору», викласти в наступній редакції: п. 3.1. Ціна договору становить 132 426 649,00 грн. (сто тридцять два мільйона чотириста двадцять шість тисяч шістсот сорок дев’ять грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 22 071 108,17 грн. (двадцять два мільйона сімдесят одна тисяча сто вісім грн. 17 коп.). п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання до 13 жовтня 2021 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 13 жовтня 2021 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 6П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2020 — 13 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 132 426 649,00
UAH (в тому числі ПДВ 22 071 108,17 UAH)