Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт входу та частини коридору 1 поверху СЗШ №1 м. Трускавця» Львівської області. Коригування.
Очікувана вартість
1 968 332,00 UAH
UA-2020-04-03-001867-a 0feec2a397f7447687b825581e279198
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Драновська Світлана

+380324751785 trusk_vo2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Трускавецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02144513
Вебсайт: http://tmr.gov.ua
Місцезнаходження: 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1
Контактна особа: Драновська Світлана
+380324751785
trusk_vo2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 21 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2020 23:59
Початок аукціону: 27 квітня 2020 11:01
Очікувана вартість: 1 968 332,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,46%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
"Капітальний ремонт входу та частини коридору 1 поверху СЗШ №1 м. Трускавця» Львівської області. Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі 30 % вартості річного обсягу робіт. Порядок здійснення розрахунків здійснюється у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Сума авансу перераховується Підряднику протягом 14 календарних днів з моменту подання Підрядником необхідних документів. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс не пізніше місячного строку та надати відповідні акти виконаних робіт. Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. По закінченню вказаного терміну, невикористані суми авансу повертаються Замовнику Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого та державного бюджетів. Аванс 14 Календарні 30
Виконання робіт Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого та державного бюджетів. Подальші розрахунки проводяться за фактично виконані роботи протягом 14-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту Пiсляоплата 14 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 квітня 2020 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 22:47
4-Перелік змін,що вносяться.doc
17 квітня 2020 22:47
4-Додатки до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-КапРемонтКоридору.doc
13 квітня 2020 12:40
3-Додатки до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-КапРемонтКоридору.doc
03 квітня 2020 15:39
2-Додатки до ТД-КапРемонтКоридору.doc
17 квітня 2020 22:47
4-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-КапРемонтКоридору.doc
13 квітня 2020 12:40
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-КапРемонтКоридору.doc
03 квітня 2020 15:39
2-ТД-КапРемонтКоридору.doc
13 квітня 2020 12:40
3-Перелік змін,що вносяться.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Банківська гарантія
Дата подання: 06 квітня 2020 20:09
Дата відповіді: 07 квітня 2020 09:24
Доброго дня! Тендерною документацією передбачено забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, але не вказано банківські реквізити бенефіціара (Замовника), що є необхідним для оформлення документу. Будь-ласка, надайте потрібну інформацію для правильного оформлення банківської гарантії. Дякую.
Відповідь: Замовник
Відділ освіти Трускавецької міської ради,
Адреса: м. Трускавець, вул. Бориславська, 1.

Банківські реквізити:
Відділення державного казначейства у м. Трускавець Львівської області
Адреса: 82200, м. Трускавець, вул. Річки, 22

ЄДРПОУ 02144513
МФО 820172
Р/р 88 820172 0344 241005100 025540
Щодо навчання працівників
Дата подання: 07 квітня 2020 11:03
Дата відповіді: 10 квітня 2020 12:37
Чому не внесена вимога щодо наявності працівників, які пройшли перевірку знань з охорони праці, електробезпеки та робіт на висоті враховуючи вимоги технічного завдання. Без перевірки знань працівник не може виконувати роботи підвищеної небезпеки. А отже відсутність такої вимоги дає підстави сумніватися в розумінні замовником характеру робіт та вимог, які повинні ставитися до підрядника, який їх виконує. Просимо внести відповідні зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Ваше зауваження враховане та будуть опубліковані відповідні зміни
Щодо неналежних вимог
Дата подання: 07 квітня 2020 11:11
Дата відповіді: 10 квітня 2020 12:37
Відповідно до п.6 Розділу І Технічного завдання передбачено встановлення перегородок металопластикових напівзасклених, відповідно до п.27 Розділу 2 передбачено встановлення дверних коробок в кам'яних стінах. Враховуючи те, що роботи будуть виконуватися в навчальному закладі, де перебувають більше 50 осіб одночасно, виникає питання, чому Замовником не вимагається від Учасників надання сертифікатів відповідності на металопластикові конструкції, та підтвердження їх відповідності вимогам пожежної безпеки. Вимагаємо внести відповідні зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Ваше зауваження враховане та будуть опубліковані відповідні зміни
Щодо вимог до учасника
Дата подання: 07 квітня 2020 11:21
Дата відповіді: 10 квітня 2020 12:39
Технічною специфікацію до ТД вимагається виконання елктромонтажних робіт, зокрема прокладення силових кабелів. п.7.2 Таблиці 3 Додатку №1 до ТД передбачено вимоги щодо надання учасником Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці. Вимагаємо передбачити конкретно види робіт на які потрібно надати декларацію, а саме зварювальних робіт, робіт на висоті, робіт у діючих електроустановках, та ін. Просимо повідомити клас наслідків об'єкта будівництва. Також просимо передбачити вимоги щодо надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці не лише учасником, а й субпідрядником, оскільки роботи проводяться у навчальному закладі, де одночасно перебуває більше 50 осіб, що свідчить про необхідність наявності кваліфікованих виконавців та субвиконавців для виконання цих робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Ваше зауваження враховане та дана вимога буде викладена в новій редакції
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-11-000008 ● 066acffe94b04f43b38891eead8cde9a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2020 14:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

11.06.2020 № 104

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.06.2020 № 104.


Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-04-03-001867-a 03.04.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Дані автоматичних індикаторів ризиків, що спрацювали (RISK1-4_1).

В.о начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Члени тендерного комітету вирішили: 1. Здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, що викладено у Висновку органу державного фінансового контролю про результати моніторингу закупівлі - "Капітальний ремонт входу та частини коридору 1 поверху СЗШ №1 м. Трускавця» Львівської області. Коригування. (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), а саме відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД» на підставі ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону, що діяв до 19.04.2020 р.) а саме: «1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.». 2. Забезпечити недопущення таких порушень в подальшому при здійснення публічних закупівель. 3. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.

2020-06-23 16:14:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 11:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" 1 599 996,00
UAH з ПДВ
1 599 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД" 1 818 300,00
UAH з ПДВ
1 818 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2020 23:52
Електронний підпис
25 квітня 2020 23:51
Штатний розпис.jpg
25 квітня 2020 19:24
Електронний підпис
25 квітня 2020 19:22
договірна ціна.pdf
25 квітня 2020 19:22
зведений кошторис.pdf
25 квітня 2020 19:22
пояснювальна записка.pdf
25 квітня 2020 19:22
обєктний кошторис.pdf
25 квітня 2020 19:22
409_ДЦ_Т3-10.doc
25 квітня 2020 19:22
409_ДЦ_Т2.doc
25 квітня 2020 19:22
409_ДЦ_ИВР.doc
25 квітня 2020 19:22
409_ДЦ_ЛС1_2-1-1.doc
25 квітня 2020 19:22
409.imd
25 квітня 2020 19:22
409_ДЦ_ЛС1_2-1-3.doc
25 квітня 2020 19:22
409_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.doc
25 квітня 2020 19:22
409_ДЦ_ЛС1_2-1-2.doc
25 квітня 2020 19:22
409_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.doc
25 квітня 2020 19:22
409_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.doc
25 квітня 2020 19:22
409_ДЦ_ССР_8адм.doc
25 квітня 2020 19:22
409_ДЦ_ОС_2-1_1.doc
25 квітня 2020 19:22
409_ДЦ_ССР_5.doc
25 квітня 2020 19:22
409_ДЦ_ССР_7приб.doc
25 квітня 2020 19:22
409_ДЦ_ОС_2-1_2.doc
25 квітня 2020 19:22
409_ДЦ_ДЦ_4розр.doc
25 квітня 2020 19:22
409_ДЦ_ДЦ_2пояс.doc
25 квітня 2020 19:22
409_ДЦ_ДЦ_3.doc
25 квітня 2020 19:22
409.bdcu
25 квітня 2020 19:22
технічні завдання.pdf
25 квітня 2020 19:22
сертифiкат_WHS_-_PERFECT.pdf
25 квітня 2020 19:22
сертифiкат_WHS.pdf
25 квітня 2020 19:22
сертифiкат_VEKA.pdf
25 квітня 2020 19:22
Акти Гармонія.pdf
25 квітня 2020 19:22
Охорона праці.pdf
25 квітня 2020 19:22
Договір Гармонія.pdf
25 квітня 2020 19:22
електробезпека Герлях.pdf
25 квітня 2020 19:22
податковий_розрахунок.pdf
25 квітня 2020 19:22
квитанцiя_2_податкова.pdf
25 квітня 2020 19:22
Відгук Гармонія.jpg
25 квітня 2020 19:22
Статут СЧН.pdf
25 квітня 2020 19:22
ІД Витяг з ЄДР.pdf
25 квітня 2020 19:22
інформаційна довідка.jpg
25 квітня 2020 19:22
Ліцензія ДСНС.pdf
25 квітня 2020 19:21
Дозвіл СЧН.pdf
25 квітня 2020 19:21
Паспортнi данi.pdf
25 квітня 2020 19:21
Ліцензія.pdf
25 квітня 2020 19:21
Довідка статистика.pdf
25 квітня 2020 19:21
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
25 квітня 2020 19:21
Рішення засновника.jpg

Публічні документи

12 червня 2020 10:31
Електронний підпис
12 червня 2020 10:29
Електронний підпис
12 червня 2020 10:21
_6372~1.ZIP
12 червня 2020 10:21
_-BAA5~1.ZIP
12 червня 2020 10:20
Документ_ЄДР_1006753005.zip
25 квітня 2020 14:14
Електронний підпис
25 квітня 2020 14:11
Гаантія-№ 8615_20-ТГ.zip
25 квітня 2020 14:11
55. Звіт № 1ДФ.rar
25 квітня 2020 14:11
51. Сертифікати.zip
25 квітня 2020 14:11
52. Протоколи 2018-2020.rar
25 квітня 2020 14:11
48. Акти № 1,2 за 2018 рік.pdf
25 квітня 2020 14:11
49. Акт № 3 від 25.09.2019.PDF
25 квітня 2020 14:11
30. Виписка з ЄДР.PDF
25 квітня 2020 14:11
24. Рішення № 1.PDF
25 квітня 2020 14:11
27. Опис від 04.01.18.PDF
25 квітня 2020 14:11
28. Опис від 09.01.18.PDF
25 квітня 2020 14:11
50. Відгук.pdf
25 квітня 2020 14:11
25. Копія наказу.pdf
25 квітня 2020 14:11
31. Документ_ЄДР_1005285042.zip
25 квітня 2020 14:11
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД"
#37197537
Рішення скасоване 1 599 996,00
UAH з ПДВ
04 червня 2020 10:32
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД"
#37197537
Відхилено 1 599 996,00
UAH з ПДВ
04 червня 2020 10:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД"
#41850560
Рішення скасоване 1 818 300,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 16:16
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД"
#41850560
Відхилено 1 818 300,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 16:57

Документи

04 червня 2020 10:33
Електронний підпис

Документи

23 червня 2020 16:57
Електронний підпис
23 червня 2020 16:56
_П №10 Коридор СЗШ №1.pdf
23 червня 2020 16:19
П №10 Коридор СЗШ №1.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
23 червня 2020 16:57
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі