Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з програмування смарт-карток з вбудованою мікросхемою програмними додатками, які використовуються наявною системою АСООП для обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг
Очікувана вартість
3 200 000,00 UAH
UA-2020-04-03-001820-a b58fe86de9e547e7a0e0f3935a065759
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катричева Катерина

380564620422 KP-CEP@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Центр електронних платежів" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 43022656
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, Героїв АТО, 30
Контактна особа: Катричева Катерина
380564620422
KP-CEP@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
27 вересня 2019 р. між КП «ЦЕП» та ТОВ «МД СОФТ» було укладено договір № 27/09-19 (номер закупівлі: UA-2019-10-07-001028-a) на поставку програмного комплексу «Автоматизованої інформаціної системи оплати проїзду». Дана система дозволяє автоматизувати процес оплати та обліку послуг пасажирських перевезень у громадському транспорті м. Кривий Ріг.
Право інтелектуальної власності на дану систему, як на комп’ютерну програму, належить ТОВ «Сімбол Транспорт». 06.02.2020 р. між КП «ЦЕП» та ТОВ «МД СОФТ» було укладено договір №3 (номер закупівлі: UA-2020-01-11-001625-c) придбання ліцензії на право користування програмним комплексом «Автоматизована інформаційна система оплати проїзду».
Офіційним дилером (ексклюзивним постачальником) ТОВ «Сімбол Транспорт» у Дніпропетровській області, який уповноважений на постачання усіх програмних продуктів даного товариства та на наданнях супутніх послуг, є ТОВ «МД СОФТ», на підставі дилерського договору № 240119-3 від 24.01.2019 року, ліцензійного договору № 27/09/19 від 27.09.2019 року. За цими договорами ТОВ «МД СОФТ» належить виключне право використання усіх програмних продуктів ТОВ «Сімбол Транспорт» та їх передачі (відчуження, продажу) третім особам.
З метою подальшого впровадження системи оплати проїзду, у КП «ЦЕП» виникла потреба у закупівлі послуги з програмування смарт-карток з вбудованою мікросхемою програмними додатками, які використовуються наявною Автоматизованою системою обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг. При цьому, така закупівля є додатковою до тієї, що вже була проведена у листопаді 2019 року та результатом якої із ТОВ «МД СОФТ» було укладено договір № 17/12-19 від 17 грудня 2019 року (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-18-001806-c).
В рамках єдиної Автоматизованої інформаційної системи оплати проїзду можуть використовуватись лише транспортні картки (смарт-картки) запрограмовані комп’ютерною програмою: «Програмне забезпечення для персоналізації транспортних карток Persoserver Symbol Transport». Виключне право (виключна ліцензія) на використання комп’ютерних програм, що використовуються при записі/програмуванні програмних продуктів на смарт-картки: комп’ютерна програма: «Програмне забезпечення для персоналізації транспортних карток Persoserver Symbol Transport», реєстраційний номер 4117, дата реєстрації 19.12.2018р.; комп’ютерна програма: «Транспортний процесинг СРТТ Symbol Transport», реєстраційний номер 4119, дата реєстрації 19.12.2018р, належить ТОВ «Сімбол Транспорт», яке, в свою чергу, діє через свого дилера ТОВ «МД СОФТ».
Також, можливість використання лише таких карток підтверджується інформацією, яка зазначена у Посібнику користувача, та підтверджується Листом ТОВ «Сімбол Транспорт», в якому описано Порядок функціонування Програмного комплексу.
Власне цим і зумовлюється необхідність отримання послуг програмування саме смарт-карток комп’ютерною програмою: «Програмне забезпечення для персоналізації транспортних карток Persoserver Symbol Transport».
Крім того, із смарт-картками запрограмованими іншими комп’ютерними програмами інших виробників, наявна у КП «ЦЕП» Автоматизована інформаційна система, працювати не зможе.
Відповідно до наявної у ТОВ «Сімбол Транспорт» інструкції з використання програмних продуктів та обладнання, запрограмоване наявне обладнання діючої системи АСООП, сумісне виключно з смарт-карткою на яку записані запрограмовані дані комп’ютерною програмою: «Програмне забезпечення для персоналізації транспортних карток Persoserver Symbol Transport».
Таким чином, у КП «ЦЕП» наявні потреби у закупівлі саме послуги з програмування смарт-карток з вбудованою мікросхемою програмними додатками, комп’ютерною програмою: «Програмне забезпечення для персоналізації транспортних карток Persoserver Symbol Transport».
Крім того, як зазначено вище, єдиним можливим надавачем послуги з програмування смарт-карток з вбудованою мікросхемою програмними додатками, комп’ютерною програмою: «Програмне забезпечення для персоналізації транспортних карток Persoserver Symbol Transport» є ТОВ «МД СОФТ».
Також, як зазначено вище, із ТОВ «МД СОФТ» вже було укладено договір, предмет якого тотожній предмету даної переговорної процедури.
Керуючись зазначеним, Замовником, з метою забезпечення сумісності функціонування смарт-картки із Автоматизованою інформаційною системою оплати проїзду, а також в рамках здійснення додаткової закупівлі в того самого постачальника з метою уніфікації, забезпечення сумісності з наявними технологіями, послугами, прийнято рішення щодо проведення переговорної процедури на підставі п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дана переговорна процедура має всі ознаки, передбачені п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» та є додатковою закупівлею до тих, що вже проведені та за якими укладені договори із ТОВ «МД СОФТ».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 16:06
Оскарження наміру укласти договір: 14 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з програмування смарт-карток з вбудованою мікросхемою програмними додатками, які використовуються наявною системою АСООП для обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Героїв АТО, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

03 квітня 2020 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "МД СОФТ"
#41490758
Переможець 3 196 000,00
UAH
03 квітня 2020 16:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2020 16:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МД СОФТ"
#41490758
3 196 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 червня 2021 17:26
Додаткова угода №3 до договору №32.pdf зміни до договору
08 червня 2021 17:24
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:19
Додаткова угода №2 до договору №32.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:18
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 12:08
Додаткова угода №1 до договору №32.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 12:06
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 11:44
Договір №32 від 17.04.2020.pdf укладений
17 квітня 2020 11:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з набуттям Виконавцем статусу платника ПДВ
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з затримкою фінансування витрат Замовника
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з передбаченням на 2021 рік планових призначень для погашення кредиторської заборгованості, згідно рішення Криворізької міської ради від 24.02.2021 року № 269
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 196 000,00
UAH