Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-04-03-001614-b c9e9924ae0124f01926dbb7bb0e4d626
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Станкович

+380313123450 odlmukachevo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" Закарпатської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01992268
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, ВУЛ. ФРАНКА ІВАНА, будинок 39
Контактна особа: Оксана Станкович
+380313123450
odlmukachevo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 13:27
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2020 18:00
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Тендерна документація

10 квітня 2020 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 13:10
додаток 3 зі змінами ТХ.doc
03 квітня 2020 13:27
додаток 3 технічні характеристики.doc
10 квітня 2020 13:10
Зміни до ТД - охорона-10.04.20.doc
03 квітня 2020 13:27
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
03 квітня 2020 13:27
Додаток 5 Перелік документів від переможця.doc
03 квітня 2020 13:27
Додаток 4 Довідка про відсутність підстав.doc
03 квітня 2020 13:27
Додаток 2 Перелік док-ів.doc
03 квітня 2020 13:27
Додаток 6.Договір охорона Лот 2.doc
03 квітня 2020 13:27
Додаток 6.Договір охорона Лот 1.doc
03 квітня 2020 13:27
ТД - охорона-03.04.20.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримiнацiйнi вимоги
Дата подання: 07 квітня 2020 15:29
Дата відповіді: 10 квітня 2020 12:15
Доброго дня, шановний Замовнику! У пп. 3.4. Додатку № 3 ТД встановлено вимогу до учасника «наявність власних груп швидкого реагування у м. Мукачево, що повинні прибути на об’єкт після отримання сигналу тривоги з об’єкту, що охороняється». Також п 1. Додатку № 2 ТД у довiдцi про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Замовником вимагається зазначення «фактичної адреси діючого підрозділу охорони Учасника (чергової частини), що цілодобово функціонує в межах Закарпатської області». Данi вимоги необґрунтованi та такi, що порушують принцип недискримінації Учасників, адже призводять до штучного та формального обмеження потенцiйних Учасників для суб’єктивного визначення переможця торгів серед Учасникiв вже зареєстрованих в межах Закарпатської області та, якi мають власнi групи швидкого реагування у м. Мукачево. Тим самим, зводячи добросовісну конкуренцію серед Учасників до нуля. Щоб не дискримінувати Учасників, Ви можете зобов'язати їх надати гарантійний лист щодо оренди примiщення у Закарпатськiй області та створення за його адресою цiлодобового підрозділу охорони та, у разi визнання Учасника переможцем, зобов'язати надати пiдтверджуючi документи до підписання договору. Теж саме стосується груп швидкого реагування у м. Мукачево, адже гарантійний лист з обов’язком забезпечення наявностi власних груп швидкого реагування у м. Мукачево, у разi визнання Учасника переможцем, розширить коло Учасникiв торгiв та сприятиме, в першу чергу, економiї Ваших коштiв як Замовника послуг. Адже всi ми знаємо, що при наявностi власних ГШР i матерiальної бази, їх нескладно передислокувати з одного регiону в iнший на перiод виконання договору. Тим бiльше, що бiльшiсть охоронних компанiй, зараз мають своїх представникiв в регiонах. На підставі вищевикладеного, просимо переглянути данi вимоги тендерної документації та припинити порушувати основнi принципи здійснення закупівель. Наголошуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників та відповідно до ч. 4 ст. 22 Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет висловлює Вам свою повагу та повідомляє, що ні в якому разі не має на меті дискредитувати жодного з потенційних учасників.
Тендерний комітет пояснює свою позицію щодо вимог тендерної документації.
Роз’яснюємо, що КНП «Обласна дитяча лікарня» ЗОР є багатопрофільна та інфраструктурно розгалуджена, що включає поліклінічний корпус, стаціонарні корпуси, автопарк карет швидкої допомоги ,кімнату зберігання наркотичних засобів, котельні та інше. На об’єкті зосереджені критичні вузли локальної інфраструктури та засоби для безперебійної роботи. Зважаючи на специфіку закладу, послуга має бути надана якісна, переможець торгів повинен мати матеріально-технічну базу та кваліфікованих працівників. В закладі цілодобово (24 години на добу 7 днів на тиждень) протягом року (без святкових днів) перебуває велика кількість дітей з батьками та медичний персонал. Рух транспорту (за необхідністю закладу) повинен контролюватися. Візити сторонніх осіб, небажаних гостей теж має бути контрольованим, а також захист від проникнення ззовні повинен бути оперативним та кваліфікованим. Все вище зазначене має забезпечити якісна та професійна охоронна служба.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-03-001614-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 07 квітня 2020 14:47
Щодо дозволів ГУНП в Закарпатській області на право носіння відомчої зброї та дозвільної системи МВС України на право функціонування об'єкту дозвільної системи в м. Мукачево
Дана вимога є дискримінаційною. Послуги з охорони надаються на підставі ліцензії МВС, яка немає обмежень ні за територією областей, ні за часом, ні за об'єктами охорони. Така ліцензія не має територіальних обмежень для надання послуг та діє по всій території України. Встановивши вказану вимогу, замовник свідомо звузив коло потенційних учасників до 1-2 компаній, що діють у м. Мукачево, обмеживши право на учать та надання послуг у майбутньому інших субєктів охоронної діяльності. Окрім того, особа могла отримати відповідні дозволи в будь-якому адмінцентрі і використовувати її по всій країні. Тому Ваша прив'язка до конкретної області надає перевагу "місцевим" компаніям, а отже, порушує принцип рівності т аоб'єктивної оцінки. Відповідно, вимагаємо виключити вказану вимогу з тендерної документаці
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 квітня 2020 12:17
Вашу вимогу розглянуто. Прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-04-03-001614-b.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "ВАРТА ІП", Код ЄДРПОУ:40679124
Дата подання: 28 квітня 2020 12:39
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Доброго дня шановний Замовнику. Дуже цікавим є Ваш протокол відхилення №54 від 23 квітня 2020 року по закупівлі UA-2020-04-03-001614-b. Ми звичайно розуміємо і бачимо по історії закупівель, що ТОВ "ЮРИДИЧНЕ АГЕНСТВО ОФІЦЕРІВ ЗАПАСУ "ЩИТ" є Вашим старим добрим другом, але ж колись хтось має нагадати Вам, що Ви керуєтесь Законом України “Про публічні закупівлі”, а не за власним бажанням, вигодою та домовленостями.
Відповідно до п. п. 1, 4, 5, 6 ч. ч. 1, 4 ст. 5, ч. 4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII Замовники зобов’язані, здійснювати закупівлі за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників.
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Провівши моніторинг усіх Ваших закупівель ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони в жодній , окрім останньої не було викладеної вимоги про наявність у Учасника працівників старших груп швидкого реагування озброєних вогнепальною (травматичною) зброєю та наявності власного об’єкту дозвільної системи.
Доводимо до Вашого відому, що охоронна діяльність здійснюється відповідно до Закону України “Про охоронну діяльність” та на підставі ліцензії виданої МВС України. Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 9, ч. 5 ст. 11 ЗУ “Про охоронну діяльність”
- для забезпечення охоронної діяльності придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України.
- суб'єкт охоронної діяльності зобов'язаний забезпечувати дотримання законодавства в організації та функціонуванні охорони, прийомі на роботу персоналу охорони, в організації правил носіння відповідного одягу та розпізнавальних знаків, а також в оснащенні засобами оборони та індивідуального захисту.
Така ліцензія не зобов’язує суб’єктів мати в наявності ні вогнепальну ні травматичну зброю та об’єкти дозвільної системи, а надає право використовувати спеціальні засоби, до яких належить на приклад: револьвер Флобер для відстрілу травматичних патронів, але для його використання непотрібно дозвільної системи. Суб’єкти охоронної діяльності, які надають охоронні послуги, можуть залучати до штату працівників з особистою травматичною зброєю при наявності відповідних дозволів, які ПП ”Варта ІП” надала в тендерній пропозиції відповідно до вимог (п. 3.4 Додатку 3) Замовника, а саме: скан. копії дозволів працівників – старших груп швидкого реагування на носіння травматичної зброї. Що до п.2 Додатку 2 умов тендерної документації, ПП ”Варта ІП” надала завірену довідку про працівників, які мають необхідні знання і досвід по наданню послуг охорони, також скан. копії свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації, посвідчення, що підтверджує належність даного працівника до персоналу охорони Учасника.
Володіючи даною інформацією, яка є публічною та встановивши вказану вимогу, Ви завчасно звузили коло потенційних учасників до однієї компанії, що діє у Закарпатській області, свідомо вчинивши протиправну, корупційну змову з Учасником ТОВ "ЮРИДИЧНЕ АГЕНСТВО ОФІЦЕРІВ ЗАПАСУ "ЩИТ" , обмеживши право на участь та надання послуг інших суб’єктів охоронної діяльності. Так, як Ваші дії несуть корупційний характер, це пряма загроза прозорості та законності проведення державних закупівель.
На підставі вище викладеного, ми вимагаємо скасувати рішення про визначення Переможцем ТОВ "ЮРИДИЧНЕ АГЕНСТВО ОФІЦЕРІВ ЗАПАСУ "ЩИТ" та завершити процедуру згідно чинного законодавства, в іншому випадку ми звернемося до Антимонопольного комітету України та Державного бюро розслідувань України і той період, протягом якого буде йти розгляд скарги, охороняти Вашу Обласну дитячу лікарню доведеться самим працівникам!.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 594 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 940,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 21 квітня 2020 14:54
Закінчення: 21 квітня 2020 15:21
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

8 посл
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (Прохідна №1 та прохідна №2)
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮРИДИЧНЕ АГЕНСТВО ОФІЦЕРІВ ЗАПАСУ "ЩИТ" 592 000,00
UAH з ПДВ
484 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОЦЕЛОТ" 539 500,00
UAH з ПДВ
539 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВАРТА ІП" 550 000,00
UAH з ПДВ
483 571,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 16:27
Електронний підпис
17 квітня 2020 16:53
Електронний підпис
17 квітня 2020 16:50
обл дит лік 2020 тендер21.pdf

Публічні документи

15 квітня 2020 13:43
Електронний підпис
15 квітня 2020 13:40
Свідоцтво оцелот.jpg
15 квітня 2020 13:40
Ліцензія оцелот.jpg
15 квітня 2020 13:40
ЄП Оцелот.jpg
15 квітня 2020 13:40
Довідка статистики 2.jpg
15 квітня 2020 13:40
Довідка статистики 1.jpg

Публічні документи

17 квітня 2020 16:18
Електронний підпис
17 квітня 2020 16:15
Договір Лот 1.PDF
17 квітня 2020 16:15
Про захист довкілля.PDF
17 квітня 2020 16:15
Розрахунок вартості.PDF
17 квітня 2020 16:15
Дозвола на зброю 2.PDF
17 квітня 2020 16:15
Дозвола на зброю 1.PDF
17 квітня 2020 16:15
Наказ про призначення.PDF
17 квітня 2020 16:15
Виписка.PDF
17 квітня 2020 16:15
Витяг податку.PDF
17 квітня 2020 16:15
Статут.PDF
17 квітня 2020 16:15
Відгук.PDF
17 квітня 2020 16:15
Аналогічний договір.pdf
17 квітня 2020 16:15
Працівники.PDF
17 квітня 2020 16:15
Ліцензія.PDF
17 квітня 2020 16:15
тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮРИДИЧНЕ АГЕНСТВО ОФІЦЕРІВ ЗАПАСУ "ЩИТ"

ПП "ОЦЕЛОТ"

ПП "ВАРТА ІП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ВАРТА ІП"
#40679124
Відхилено 483 571,20
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 14:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ЮРИДИЧНЕ АГЕНСТВО ОФІЦЕРІВ ЗАПАСУ "ЩИТ"
#33379240
Переможець 484 000,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 14:18

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "ВАРТА ІП" #40679124

№ рішення у справі

63/72-р/к

Дата рішення у справі

21.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

23 квітня 2020 14:16
Електронний підпис
23 квітня 2020 14:16
Протокол №54 відх..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 14:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮРИДИЧНЕ АГЕНСТВО ОФІЦЕРІВ ЗАПАСУ "ЩИТ"
#33379240
484 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 14:13
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 14:12
Дод.уг.3 до дог.№101.pdf зміни до договору
02 квітня 2021 14:10
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 10:32
Дод.уг.2 до дог.№101.pdf зміни до договору
22 січня 2021 10:28
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 11:44
Дод.уг.1 до дог.№101.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 11:39
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 10:15
Договір №101.pdf укладений
05 травня 2020 10:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку- продовжено термін дії договору до 31.03.2021 року
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 544 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 90 750,00 UAH)