Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-04-03-001614-b ● c9e9924ae0124f01926dbb7bb0e4d626
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" Закарпатської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01992268 |
Місцезнаходження: | 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, ВУЛ. ФРАНКА ІВАНА, будинок 39 |
Контактна особа: |
Оксана Станкович +380313123450 odlmukachevo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2020 13:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Тендерна документація
10 квітня 2020 13:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2020 13:10 |
додаток 3 зі змінами ТХ.doc | |
10 квітня 2020 13:10 |
Зміни до ТД - охорона-10.04.20.doc | |
03 квітня 2020 13:27 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc | |
03 квітня 2020 13:27 |
Додаток 5 Перелік документів від переможця.doc | |
03 квітня 2020 13:27 |
Додаток 4 Довідка про відсутність підстав.doc | |
03 квітня 2020 13:27 |
Додаток 2 Перелік док-ів.doc | |
03 квітня 2020 13:27 |
Додаток 6.Договір охорона Лот 2.doc | |
03 квітня 2020 13:27 |
Додаток 6.Договір охорона Лот 1.doc | |
03 квітня 2020 13:27 |
ТД - охорона-03.04.20.doc |
10 квітня 2020 13:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 квітня 2020 13:10 |
додаток 3 зі змінами ТХ.doc
|
|||
10 квітня 2020 13:10 |
Зміни до ТД - охорона-10.04.20.doc
|
|||
03 квітня 2020 13:27 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
|
|||
03 квітня 2020 13:27 |
Додаток 5 Перелік документів від переможця.doc
|
|||
03 квітня 2020 13:27 |
Додаток 4 Довідка про відсутність підстав.doc
|
|||
03 квітня 2020 13:27 |
Додаток 2 Перелік док-ів.doc
|
|||
03 квітня 2020 13:27 |
Додаток 6.Договір охорона Лот 2.doc
|
|||
03 квітня 2020 13:27 |
Додаток 6.Договір охорона Лот 1.doc
|
|||
03 квітня 2020 13:27 |
ТД - охорона-03.04.20.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримiнацiйнi вимоги
Дата подання: 07 квітня 2020 15:29
Дата відповіді: 10 квітня 2020 12:15
Доброго дня, шановний Замовнику!
У пп. 3.4. Додатку № 3 ТД встановлено вимогу до учасника «наявність власних груп швидкого реагування у м. Мукачево, що повинні прибути на об’єкт після отримання сигналу тривоги з об’єкту, що охороняється». Також п 1. Додатку № 2 ТД у довiдцi про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Замовником вимагається зазначення «фактичної адреси діючого підрозділу охорони Учасника (чергової частини), що цілодобово функціонує в межах Закарпатської області».
Данi вимоги необґрунтованi та такi, що порушують принцип недискримінації Учасників, адже призводять до штучного та формального обмеження потенцiйних Учасників для суб’єктивного визначення переможця торгів серед Учасникiв вже зареєстрованих в межах Закарпатської області та, якi мають власнi групи швидкого реагування у м. Мукачево. Тим самим, зводячи добросовісну конкуренцію серед Учасників до нуля.
Щоб не дискримінувати Учасників, Ви можете зобов'язати їх надати гарантійний лист щодо оренди примiщення у Закарпатськiй області та створення за його адресою цiлодобового підрозділу охорони та, у разi визнання Учасника переможцем, зобов'язати надати пiдтверджуючi документи до підписання договору.
Теж саме стосується груп швидкого реагування у м. Мукачево, адже гарантійний лист з обов’язком забезпечення наявностi власних груп швидкого реагування у м. Мукачево, у разi визнання Учасника переможцем, розширить коло Учасникiв торгiв та сприятиме, в першу чергу, економiї Ваших коштiв як Замовника послуг. Адже всi ми знаємо, що при наявностi власних ГШР i матерiальної бази, їх нескладно передислокувати з одного регiону в iнший на перiод виконання договору. Тим бiльше, що бiльшiсть охоронних компанiй, зараз мають своїх представникiв в регiонах.
На підставі вищевикладеного, просимо переглянути данi вимоги тендерної документації та припинити порушувати основнi принципи здійснення закупівель.
Наголошуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників та відповідно до ч. 4 ст. 22 Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет висловлює Вам свою повагу та повідомляє, що ні в якому разі не має на меті дискредитувати жодного з потенційних учасників.
Тендерний комітет пояснює свою позицію щодо вимог тендерної документації.
Роз’яснюємо, що КНП «Обласна дитяча лікарня» ЗОР є багатопрофільна та інфраструктурно розгалуджена, що включає поліклінічний корпус, стаціонарні корпуси, автопарк карет швидкої допомоги ,кімнату зберігання наркотичних засобів, котельні та інше. На об’єкті зосереджені критичні вузли локальної інфраструктури та засоби для безперебійної роботи. Зважаючи на специфіку закладу, послуга має бути надана якісна, переможець торгів повинен мати матеріально-технічну базу та кваліфікованих працівників. В закладі цілодобово (24 години на добу 7 днів на тиждень) протягом року (без святкових днів) перебуває велика кількість дітей з батьками та медичний персонал. Рух транспорту (за необхідністю закладу) повинен контролюватися. Візити сторонніх осіб, небажаних гостей теж має бути контрольованим, а також захист від проникнення ззовні повинен бути оперативним та кваліфікованим. Все вище зазначене має забезпечити якісна та професійна охоронна служба.
Тендерний комітет пояснює свою позицію щодо вимог тендерної документації.
Роз’яснюємо, що КНП «Обласна дитяча лікарня» ЗОР є багатопрофільна та інфраструктурно розгалуджена, що включає поліклінічний корпус, стаціонарні корпуси, автопарк карет швидкої допомоги ,кімнату зберігання наркотичних засобів, котельні та інше. На об’єкті зосереджені критичні вузли локальної інфраструктури та засоби для безперебійної роботи. Зважаючи на специфіку закладу, послуга має бути надана якісна, переможець торгів повинен мати матеріально-технічну базу та кваліфікованих працівників. В закладі цілодобово (24 години на добу 7 днів на тиждень) протягом року (без святкових днів) перебуває велика кількість дітей з батьками та медичний персонал. Рух транспорту (за необхідністю закладу) повинен контролюватися. Візити сторонніх осіб, небажаних гостей теж має бути контрольованим, а також захист від проникнення ззовні повинен бути оперативним та кваліфікованим. Все вище зазначене має забезпечити якісна та професійна охоронна служба.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-03-001614-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 07 квітня 2020 14:47
Щодо дозволів ГУНП в Закарпатській області на право носіння відомчої зброї та дозвільної системи МВС України на право функціонування об'єкту дозвільної системи в м. Мукачево
Дана вимога є дискримінаційною. Послуги з охорони надаються на підставі ліцензії МВС, яка немає обмежень ні за територією областей, ні за часом, ні за об'єктами охорони. Така ліцензія не має територіальних обмежень для надання послуг та діє по всій території України. Встановивши вказану вимогу, замовник свідомо звузив коло потенційних учасників до 1-2 компаній, що діють у м. Мукачево, обмеживши право на учать та надання послуг у майбутньому інших субєктів охоронної діяльності. Окрім того, особа могла отримати відповідні дозволи в будь-якому адмінцентрі і використовувати її по всій країні. Тому Ваша прив'язка до конкретної області надає перевагу "місцевим" компаніям, а отже, порушує принцип рівності т аоб'єктивної оцінки. Відповідно, вимагаємо виключити вказану вимогу з тендерної документаці
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 квітня 2020 12:17
Вашу вимогу розглянуто. Прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-04-03-001614-b.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "ВАРТА ІП", Код ЄДРПОУ:40679124
Дата подання: 28 квітня 2020 12:39
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Доброго дня шановний Замовнику. Дуже цікавим є Ваш протокол відхилення №54 від 23 квітня 2020 року по закупівлі UA-2020-04-03-001614-b. Ми звичайно розуміємо і бачимо по історії закупівель, що ТОВ "ЮРИДИЧНЕ АГЕНСТВО ОФІЦЕРІВ ЗАПАСУ "ЩИТ" є Вашим старим добрим другом, але ж колись хтось має нагадати Вам, що Ви керуєтесь Законом України “Про публічні закупівлі”, а не за власним бажанням, вигодою та домовленостями.
Відповідно до п. п. 1, 4, 5, 6 ч. ч. 1, 4 ст. 5, ч. 4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII Замовники зобов’язані, здійснювати закупівлі за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників.
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Провівши моніторинг усіх Ваших закупівель ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони в жодній , окрім останньої не було викладеної вимоги про наявність у Учасника працівників старших груп швидкого реагування озброєних вогнепальною (травматичною) зброєю та наявності власного об’єкту дозвільної системи.
Доводимо до Вашого відому, що охоронна діяльність здійснюється відповідно до Закону України “Про охоронну діяльність” та на підставі ліцензії виданої МВС України. Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 9, ч. 5 ст. 11 ЗУ “Про охоронну діяльність”
- для забезпечення охоронної діяльності придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України.
- суб'єкт охоронної діяльності зобов'язаний забезпечувати дотримання законодавства в організації та функціонуванні охорони, прийомі на роботу персоналу охорони, в організації правил носіння відповідного одягу та розпізнавальних знаків, а також в оснащенні засобами оборони та індивідуального захисту.
Така ліцензія не зобов’язує суб’єктів мати в наявності ні вогнепальну ні травматичну зброю та об’єкти дозвільної системи, а надає право використовувати спеціальні засоби, до яких належить на приклад: револьвер Флобер для відстрілу травматичних патронів, але для його використання непотрібно дозвільної системи. Суб’єкти охоронної діяльності, які надають охоронні послуги, можуть залучати до штату працівників з особистою травматичною зброєю при наявності відповідних дозволів, які ПП ”Варта ІП” надала в тендерній пропозиції відповідно до вимог (п. 3.4 Додатку 3) Замовника, а саме: скан. копії дозволів працівників – старших груп швидкого реагування на носіння травматичної зброї. Що до п.2 Додатку 2 умов тендерної документації, ПП ”Варта ІП” надала завірену довідку про працівників, які мають необхідні знання і досвід по наданню послуг охорони, також скан. копії свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації, посвідчення, що підтверджує належність даного працівника до персоналу охорони Учасника.
Володіючи даною інформацією, яка є публічною та встановивши вказану вимогу, Ви завчасно звузили коло потенційних учасників до однієї компанії, що діє у Закарпатській області, свідомо вчинивши протиправну, корупційну змову з Учасником ТОВ "ЮРИДИЧНЕ АГЕНСТВО ОФІЦЕРІВ ЗАПАСУ "ЩИТ" , обмеживши право на участь та надання послуг інших суб’єктів охоронної діяльності. Так, як Ваші дії несуть корупційний характер, це пряма загроза прозорості та законності проведення державних закупівель.
На підставі вище викладеного, ми вимагаємо скасувати рішення про визначення Переможцем ТОВ "ЮРИДИЧНЕ АГЕНСТВО ОФІЦЕРІВ ЗАПАСУ "ЩИТ" та завершити процедуру згідно чинного законодавства, в іншому випадку ми звернемося до Антимонопольного комітету України та Державного бюро розслідувань України і той період, протягом якого буде йти розгляд скарги, охороняти Вашу Обласну дитячу лікарню доведеться самим працівникам!.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. п. 1, 4, 5, 6 ч. ч. 1, 4 ст. 5, ч. 4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII Замовники зобов’язані, здійснювати закупівлі за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників.
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Провівши моніторинг усіх Ваших закупівель ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони в жодній , окрім останньої не було викладеної вимоги про наявність у Учасника працівників старших груп швидкого реагування озброєних вогнепальною (травматичною) зброєю та наявності власного об’єкту дозвільної системи.
Доводимо до Вашого відому, що охоронна діяльність здійснюється відповідно до Закону України “Про охоронну діяльність” та на підставі ліцензії виданої МВС України. Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 9, ч. 5 ст. 11 ЗУ “Про охоронну діяльність”
- для забезпечення охоронної діяльності придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України.
- суб'єкт охоронної діяльності зобов'язаний забезпечувати дотримання законодавства в організації та функціонуванні охорони, прийомі на роботу персоналу охорони, в організації правил носіння відповідного одягу та розпізнавальних знаків, а також в оснащенні засобами оборони та індивідуального захисту.
Така ліцензія не зобов’язує суб’єктів мати в наявності ні вогнепальну ні травматичну зброю та об’єкти дозвільної системи, а надає право використовувати спеціальні засоби, до яких належить на приклад: револьвер Флобер для відстрілу травматичних патронів, але для його використання непотрібно дозвільної системи. Суб’єкти охоронної діяльності, які надають охоронні послуги, можуть залучати до штату працівників з особистою травматичною зброєю при наявності відповідних дозволів, які ПП ”Варта ІП” надала в тендерній пропозиції відповідно до вимог (п. 3.4 Додатку 3) Замовника, а саме: скан. копії дозволів працівників – старших груп швидкого реагування на носіння травматичної зброї. Що до п.2 Додатку 2 умов тендерної документації, ПП ”Варта ІП” надала завірену довідку про працівників, які мають необхідні знання і досвід по наданню послуг охорони, також скан. копії свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації, посвідчення, що підтверджує належність даного працівника до персоналу охорони Учасника.
Володіючи даною інформацією, яка є публічною та встановивши вказану вимогу, Ви завчасно звузили коло потенційних учасників до однієї компанії, що діє у Закарпатській області, свідомо вчинивши протиправну, корупційну змову з Учасником ТОВ "ЮРИДИЧНЕ АГЕНСТВО ОФІЦЕРІВ ЗАПАСУ "ЩИТ" , обмеживши право на участь та надання послуг інших суб’єктів охоронної діяльності. Так, як Ваші дії несуть корупційний характер, це пряма загроза прозорості та законності проведення державних закупівель.
На підставі вище викладеного, ми вимагаємо скасувати рішення про визначення Переможцем ТОВ "ЮРИДИЧНЕ АГЕНСТВО ОФІЦЕРІВ ЗАПАСУ "ЩИТ" та завершити процедуру згідно чинного законодавства, в іншому випадку ми звернемося до Антимонопольного комітету України та Державного бюро розслідувань України і той період, протягом якого буде йти розгляд скарги, охороняти Вашу Обласну дитячу лікарню доведеться самим працівникам!.
Рішення замовника: Очікується
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 594 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 5 940,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
8 посл
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (Прохідна №1 та прохідна №2)
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮРИДИЧНЕ АГЕНСТВО ОФІЦЕРІВ ЗАПАСУ "ЩИТ" |
592 000,00
UAH з ПДВ
|
484 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОЦЕЛОТ" |
539 500,00
UAH з ПДВ
|
539 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ВАРТА ІП" |
550 000,00
UAH з ПДВ
|
483 571,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ВАРТА ІП" #40679124 |
Відхилено |
483 571,20
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 14:17
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ЮРИДИЧНЕ АГЕНСТВО ОФІЦЕРІВ ЗАПАСУ "ЩИТ" #33379240 |
Переможець |
484 000,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 14:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 14:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2021 14:12
|
Дод.уг.3 до дог.№101.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2021 14:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2021 10:32
|
Дод.уг.2 до дог.№101.pdf | зміни до договору |
22 січня 2021 10:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2020 11:44
|
Дод.уг.1 до дог.№101.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2020 10:15
|
Договір №101.pdf | укладений |
05 травня 2020 10:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку- продовжено термін дії договору до 31.03.2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 101 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 101 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 101 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |