Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Саджанці кущів із закритою кореневою системою
Seedlings of bushes with a closed root of system
Очікувана вартість
5 011 733,00 UAH
UA-2020-04-03-001586-a 74691b363bc04185a75b813352e17194
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скрипник Сергій Володимирович

380988317908 kp_dar2019@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ДАРНИЦЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 31722949
Місцезнаходження: 02121, Україна , Київська область обл., Київ, Горлівська, 220
Контактна особа: Скрипник Сергій Володимирович
380988317908
kp_dar2019@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Enterprise on the content of greenery Darnitsky district. Kyiv
National ID: 31722949
Contact point: Skripnik Serhii
380988317908
kp_dar2019@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2020 00:00
Початок аукціону: 19 травня 2020 15:39
Очікувана вартість: 5 011 733,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,18%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150000 UAH
Publication date: 03 квітня 2020 14:43
Enquiries until: 24 квітня 2020 00:00
Complaints submission until: до 30 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 травня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 5 011 733 UAH including VAT
Minimal lowering step: 9 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,18 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03450000-9: Розсадницька продукція


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22673 штуки
Саджанці кущів із закритою кореневою системою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, м. Київ, Тростянецька 58 А
ДК 021:2015: 03450000-9 — Розсадницька продукція

Seedlings of bushes with a closed root of system
CPV: 03450000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 14:33
Тендерна документація (Зміни).pdf
17 квітня 2020 14:32
Зміни.pdf
17 квітня 2020 14:32
Додаток 5 (Зміни).pdf
13 квітня 2020 15:04
Д.4 Технічні умови (Зміни).pdf
03 квітня 2020 14:45
Д.3 Кфаліфікація ст.17.pdf
03 квітня 2020 14:45
Д.2 Кфаліфікація ст.16.pdf
03 квітня 2020 14:45
Д.1 Тендерна пропозиція.pdf
17 квітня 2020 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 14:33
Тендерна документація (Зміни).pdf
13 квітня 2020 15:07
Тендерна документація (Зміни).pdf
03 квітня 2020 14:44
Тендерна документація.pdf
17 квітня 2020 14:32
Зміни.pdf
17 квітня 2020 14:32
Додаток 5 (Зміни).pdf
03 квітня 2020 14:46
Д.5 Проект договору.pdf
13 квітня 2020 15:04
Д.4 Технічні умови (Зміни).pdf
03 квітня 2020 14:46
Д.4 Технічні умови.pdf
03 квітня 2020 14:45
Д.3 Кфаліфікація ст.17.pdf
03 квітня 2020 14:45
Д.2 Кфаліфікація ст.16.pdf
03 квітня 2020 14:45
Д.1 Тендерна пропозиція.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін поставки товару, стандарт ГОСТ
Дата подання: 08 квітня 2020 09:48
Дата відповіді: 10 квітня 2020 13:49
Доброго дня! 1. У Додатку 4, в пункті 10 Замовник вимагає виконання поставки рослин у "друга декада травня 2020 року". Виходячи з термінів подання пропозиції (ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ до 04.05.20) до кінця другої декади травня 2020 неможливим є навіть факт підписання договору, а тим більше факт поставки посадкового матеріалу. 2. Міждержавні стандарти озеленення та лісівництва вказують на те, що ГОСТ 28829 - 90 більше не діє, що унеможливлює його дотримання. Таким чином Замовник вимагає від учасника те, чого не можливо виконати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. На ваше питання хочемо повідомити наступне, що тендерний комітет взяв до уваги ваші зауваження і найближчим часом буде внесено зміни до тендерної документації.
Додаток 5 тендерної документації та вимоги ГОСТ
Дата подання: 14 квітня 2020 14:24
Дата відповіді: 16 квітня 2020 14:35
Доброго дня! У Додатку 5 (Проект договору) до тендерної документації, в пункті 1.2. та у пункті 2.1. проекту Договору, Замовник вимагає поставити товар, який відповідає вимогам ГОСТ. Міждержавні стандарти озеленення та лісівництва вказують на те, що ГОСТ 28829 - 90 більше не діє, що унеможливлює його дотримання. Прохання внести зміни у Додаток 5 до тендерної документації та вказати чинні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. На ваше питання хочемо повідомити наступне, що тендерний комітет взяв до уваги ваші зауваження і найближчим часом буде внесено зміни до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-03-001586-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ІП "Корнеліс", Код ЄДРПОУ:31346983
Дата подання: 08 квітня 2020 09:51
Додаткове завантаження файлу ТД у форматі .doc
Прохання завантажити файл Тендерна документація у форматі .doc для подальшої більш коректної роботи з даним файлом та додатками до нього.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 квітня 2020 13:53
Доброго дня, шановний Учаснику. Ваше прохання завантажити файл Тендерна документація у форматі .doc для подальшої більш коректної роботи з даним файлом та додатками до нього уважно розглянуто. Повідомляємо, що Тендерна Документація по даній закупівлі завантажена на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а також не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищевикладене, підстави для задоволення Вашого питання та завантаження Тендерної документації у форматі .doc, у Замовника відсутні.
Розгорнути Згорнути
Доброго дня, шановний Учаснику. Ваше прохання завантажити файл Тендерна документація у форматі .doc для подальшої більш коректної роботи з даним файлом та додатками до нього уважно розглянуто. Повідомляємо, що Тендерна Документація по даній закупівлі завантажена на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а також не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищевикладене, підстави для задоволення Вашого питання та завантаження Тендерної документації у форматі .doc, у Замовника відсутні.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-30-000023 ● 3f7a287a0a6d4864a3d397f3f576eed7
  • Статус: вирішено ● Дата: 14 серпня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2020 08:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.06.2020 № 109
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 30.06.2020 № 109

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
21 UA-2020-04-03-001586-a 03.04.2020
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ДАРНИЦЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА (далі – Замовник) щодо висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 14.07.2020 (далі – Висновок), який надійшов під час здійснення моніторингу N UA-M-2020-06-30-000023, повідомляє наступне. 1. В змісті Висновку наявні зауваження щодо наданого в складі тендерної пропозиції ТОВ «АГРІТЕК» листа–відгуку, а саме відсутня інформація щодо дати видачі зазначеного документа, в зв’язку з чим не дається можливим підтвердити вимогу п.3.3 Додатку № 2 тендерної документації (далі – ТД). Замовник просить врахувати, що зміст вимогу п.3.3 Додатку № 2 ТД дійсно передбачає надання листа – відгуку, однак вимога сформульована в дещо іншій редакції ніж вказано в змісті Висновку. Так, в п.3.3 Додатку № 2 ТД зазначено, наступне: «3.3) Оригінали позитивних листів-відгуків по всіх аналогічних договорах*, з переліку, визначеного в Довідці, складеної учасником у довільній формі, про повне виконання щонайменше одного аналогічного договору* за 2017-2019 роки, видані не раніше ніж за п’ятнадцять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій, за підписом та печаткою керівника замовника, відгуки мають містити інформацію про номер та дату укладення відповідного договору, щодо виконання якого надається відповідний відгук, інформацію про найменування товарів замовнику, інформацію про повне виконання учасником своїх обов’язків згідно договору, інформацію про якісні (технічні, тощо) вимог товару, строки виконання договору.» Таким чином, в п.3.3 Додатку № 2 ТД міститься умова про період видання листів-відгуків, а не вимога, що листи-відгуки мають бути датовані, тобто містити дату видання не раніше ніж за п'ятнадцять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Враховуючи вищезазначене, відсутність дати видання в змісті листа – відгуку, наданого на виконання вимог п.3.3 Додатку № 2 ТД, не суперечить вимогам ТД. При цьому, за відсутності дати видання, в змісті листа – відгуку, не виникає підстав стверджувати, що лист-відгук, наданий в складі тендерної пропозиції ТОВ «АГРІТЕК», виданий раніше ніж за п’ятнадцять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. 2. В змісті Висновку наявні зауваження щодо відсутності в складі тендерної пропозиції ТОВ «АГРІТЕК» згоди на обробку персональних даних від особи, яку уповноважено підписати договір. Замовник просить врахувати, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «АГРІТЕК» надано файл з назвою «Дарниця». На сторінці 141 файлу з назвою «Дарниця» міститься Довідка щодо ознайомлення з проектом договору та гарантії зобов’язань, інформації про уповноважену особу від 29.04.2020 вих. № 41, в змісті вказаної довідки зазначено наступне: «…Інформація про уповноважену особу (посада, прізвище ім’я, по-батькові, контактний телефон) на підписання договору про закупівлю: Гордієнко Віктор Миколайович – директор ТОВ «АГРІТЕК»…». На сторінці 8 файлу з назвою «Дарниця» міститься Згода на обробку персональних даних від 10.04.2020 вих. № 43, в якій надано згоду на обробку персональних даних за підписом Гордієнка Віктора Миколайовича – директора ТОВ «АГРІТЕК». 3. В змісті Висновку наявні зауваження щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ІП «Корнеліс» у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації. Замовник просить врахувати, що пропозиція учасника ІП «Корнеліс» була відхилена з наступних підстав, а саме: «витяги з Державного земельного кадастру про земельні ділянки сформовані раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, що являється порушенням». У відповідності до п. 1.3. Додатку № 2 ТД учасник обов’язково надає у складі тендерної пропозиції витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, інформація про яку вказана в довідці про наявність власного/орендованого обладнання та матеріально-технічної бази. Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку має бути сформований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку має підтверджувати право власності/право користування учасника земельною ділянкою інформація про яку вказана в довідці про наявність власного/орендованого обладнання та матеріально-технічної бази. Згідно з п. 3 Порядку ведення Державного земельного кадастру затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 року № 1051 (надалі – Порядок) Державний земельний кадастр ведеться на електронних та паперових носіях. Документи в паперовій формі, які створюються під час ведення Державного земельного кадастру, витяги з Державного земельного кадастру про об'єкт Державного земельного кадастру, довідки, що містять узагальнену інформацію про землі (території), викопіювання з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану), кадастрові плани земельних ділянок та інші документи створюються шляхом роздрукування їх електронної (цифрової) форми за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру. Під час створення ідентичних за документарною інформацією та реквізитами документів в електронній та паперовій формі кожен з документів є оригіналом і має однакову юридичну силу. У відповідності до п. 162 Порядку, однією з форм надання відомостей з Державного земельного кадастру є витяг з Державного земельного кадастру про об'єкт Державного земельного кадастру. В п. 165 Порядку зазначено, що надання відомостей Державного земельного кадастру відповідно до пунктів 162 і 163 цього Порядку здійснюється на платній основі, крім випадків передбачених в п. 165 Порядку. Порядок отримання витягу з Державного земельного кадастру і перелік необхідних документів визначено в п. 166 Порядку. Відмова у наданні відомостей з Державного земельного кадастру надається у формі повідомлення, виключно з підстав наведених в п. 168 Порядку. При цьому в п. 168 Порядку не передбачено можливості надання відмови у наданні відомостей з Державного земельного кадастру у разі відсутності дій із земельними ділянками, які перераховані в п. 178 Порядку. У відповідності до п. 162 Порядку відомості з Державного земельного кадастру є актуальними на дату та час формування документів, визначених підпунктами 1-4 цього пункту. Замовник просить врахувати, що витяги, довідки, викопіювання та копії документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру, в паперовій та електронній формі відповідно до Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” мають однакову юридичну силу ( п. 162 Порядку). Таким чином, витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку міг бути наданий в паперовій (відсканований) та/або електронній формі відповідно до Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Враховуючи вищезазначене, пояснення ІП «Корнеліс» щодо неможливості надання витягу з Державного земельного кадастру, сформованого згідно тендерної документації, а саме, не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, - не відповідає дійсності. Окрім зазначеного, п. 1.3. Додатку № 2 ТД не передбачав можливості надання альтернативного документу для витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, зокрема, інформації з Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку. З урахуванням вищезазначеного, Замовник не вбачає в своїх діях порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що мають своїм наслідком вжиття заходів щодо розірвання договору.

2020-07-21 21:24:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

-

2020-08-14 08:49:18

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 травня 2020
UA-2020-04-03-001586-a74691b363bc04185a75b813352e17194
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ДАРНИЦЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 31722949
Місцезнаходження: 02121, Україна, Київська область обл., Київ, Горлівська, 220
Учасник Документи Рішення
ІП "Корнеліс" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Флорекс Україна Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ АГРІТЕК Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 травня 2020 00:03
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

01 травня 2020 12:24
Електронний підпис
01 травня 2020 12:20
Технічні вимоги.pdf
01 травня 2020 12:18
Технічні вимоги.pdf
30 квітня 2020 17:25
Електронний підпис
30 квітня 2020 17:25
Проект договору.pdf
30 квітня 2020 17:25
Реєстр.pdf
30 квітня 2020 17:25
Технічні вимоги.pdf
30 квітня 2020 17:25
Вимоги по ст. 16.pdf
30 квітня 2020 17:25
Вимоги по ст. 17.pdf
30 квітня 2020 17:25
Оригінали документів.rar
30 квітня 2020 17:24
67. Банківська гарантія.rar

Документи

Публічні документи

22 травня 2020 17:43
Електронний підпис
22 травня 2020 17:35
MVS.pdf
22 травня 2020 17:35
FLOREX BORG.pdf
22 травня 2020 17:35
final offer Darnytsa.pdf
01 травня 2020 10:31
Електронний підпис
01 травня 2020 10:31
Електронний підпис
01 травня 2020 10:28
OFFER DARNICA.pdf
01 травня 2020 10:28
ECP VYTIAG DZK ACTUAL21042020.pdf
01 травня 2020 10:28
BG DARNICA.rar

Документи

Публічні документи

01 травня 2020 22:54
Електронний підпис
01 травня 2020 22:54
Електронний підпис
01 травня 2020 22:51
Дарниця.pdf
01 травня 2020 22:51
Vutyag_z_nakazu_Savchenko.zip
01 травня 2020 22:51
Dovirenist_Savchenko.zip
01 травня 2020 22:51
Dovidka_pro_nazvu.zip
01 травня 2020 22:51
Bankivska_Licenzia.zip
01 травня 2020 22:51
203507_ГР_1019_150_000.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ІП "Корнеліс"

ТОВ Флорекс Україна

ТОВ АГРІТЕК

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 травня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Флорекс Україна 4 798 500,00
UAH з ПДВ
4 515 210,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АГРІТЕК 4 901 500,00
UAH з ПДВ
4 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 травня 2020 17:43
Електронний підпис
22 травня 2020 17:35
MVS.pdf
22 травня 2020 17:35
FLOREX BORG.pdf
22 травня 2020 17:35
final offer Darnytsa.pdf
01 травня 2020 10:31
Електронний підпис
01 травня 2020 10:31
Електронний підпис
01 травня 2020 10:28
OFFER DARNICA.pdf
01 травня 2020 10:28
ECP VYTIAG DZK ACTUAL21042020.pdf
01 травня 2020 10:28
BG DARNICA.rar

Публічні документи

01 травня 2020 22:54
Електронний підпис
01 травня 2020 22:54
Електронний підпис
01 травня 2020 22:51
Дарниця.pdf
01 травня 2020 22:51
Vutyag_z_nakazu_Savchenko.zip
01 травня 2020 22:51
Dovirenist_Savchenko.zip
01 травня 2020 22:51
Dovidka_pro_nazvu.zip
01 травня 2020 22:51
Bankivska_Licenzia.zip
01 травня 2020 22:51
203507_ГР_1019_150_000.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Флорекс Україна

ТОВ АГРІТЕК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Флорекс Україна
#33781534
Переможець 4 515 210,00
UAH з ПДВ
22 травня 2020 17:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2020 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Флорекс Україна
#33781534
4 515 210,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:04
Електронний підпис укладений
10 червня 2020 15:03
Договір кущі.pdf укладений
10 червня 2020 15:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 540 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 256 700,00 UAH)