Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Мастильні засоби» код 09210000-4 за ДК 021:2015 (мастила)
Очікувана вартість
846 120,00 UAH
UA-2020-04-03-001548-b de232aae77284f27b7c284ad741f8081
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Зарицький

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Віталій Зарицький
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 13:17
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 12:00
Початок аукціону: 23 квітня 2020 12:20
Очікувана вартість: 846 120,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,95%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8461.2 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 найменувань
«Мастильні засоби» код 09210000-4 за ДК 021:2015 (мастила)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 90 (дев’яносто) робочих днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2020 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 13:17
ТД Мастила.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-07-27-000032 ● 0c034817912545ac8c41b1bf51948a2f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2022 14:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

27.07.2022


155




Київ

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2
UA-2020-04-03-001548-b
03.04.2020
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-08-04 13:35:12

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі мастильних засобів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-03-001548-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ІОЙЛ» умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Просимо надати документи та інформацію щодо виконання умов пункту 4.3.1 договору від 15.05.2020 № 52.20-208 в частині перерахування постачальником забезпечувального (гарантійного) платежу в сумі 25200,00 грн.
5. Просимо надати документи та інформацію щодо виконання умов пункту 5.2, 5.6, 5.7 договору від 15.05.2020 № 52.20-208 в частині поставки товару та здійснення оплати за надані послуги (видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, платіжні доручення та інші документи).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-08-08 16:03:11

відповідь

У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 04.08.2022 р. до процедури закупівлі Мастильні засоби, код 09210000-4 за ДК 021:2015 (мастила) оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-04-03-001548-b, про надання пояснень яким чином та на підставі яких документів було здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість повідомляю наступне.
Вимоги до технічних та якісних характеристик ґрунтуються на основі припису виробника рухомого складу, що додається до «настанови з експлуатації». Розрахунок розміру витрат базується на обсягах транспортної роботи, що виконується наявним рухомим складом, а також на плані виконання технічних робіт за обслуговуванням рухомого складу, що надається головним інженером. Очікувана вартість визначається закупівлі визначається на основі моніторингу цін за допомогою відкритих джерел. Стосовно виконання припису Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 повідомляємо наступне: відповідно до зазначеної постанови державні замовники повинні на власному сайті публікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, розповсюджуються на визначене коло суб’єктів, таких як головні розпорядники бюджетних коштів, розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня, і суб’єкти господарювання державного сектору економіки. Комунальне підприємство «Київпастранс» не має статусу бюджетної установи і є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником. Зазначаємо, що дана постанова має виключно рекомендаційний характер для підприємства.
Також повідомляємо, що ТОВ «ІОЙЛ виконало вимоги виконав вимоги п. 6 р. VІ тендерної документації та п. 4.3.1 Договору від 15.05.2020 №52.20-208 в частині забезпечення виконання договору про закупівлю, що підтверджується платіжним дорученням від 15.05.2020 №29.
На підтвердження виконання вимог п. 5.2, 5.6, 5.7 договору від 15.05.2020 № 52.20-208 надаємо копії первинних документів щодо поставки товару, а саме: видаткові накладні, товарно-транспортних накладні, рахунки-фактури, сертифікат, платіжні доручення.

Додається:
лист ініціатора закупівлі на 1 арк.
Копія платіжного доручення від 15.05.2020 №29 на 1 арк на 1 арк..
Видаткова накладна від 01.12.2020 №РН-0000026 на 1 арк.,
Товарно-транспортна накладна від 01.12.2020 №0000026 на 2 арк.
Рахунок-фактура від 01.12.2020 «СФ-0000024 на 1 арк.
Копія сертифікату від 13.11.2020 на 2 арк.
Видаткова накладна від 13.11.2020 №РН-0000025 на 1 арк.,
Товарно-транспортна накладна від 13.11.2020 №0000025 на 2 арк.
Рахунок-фактура від 13.11.2020 «СФ-0000023 на 1 арк.
Видаткова накладна від 30.06.2020 №РН-0000017 на 1 арк.
Товарно-транспортна накладна від 30.06.2020 №0000017 на 2 арк.
Рахунок-фактури від 360.06.2020 №СФ-0000014 на 1 арк.
Копії платіжних доручень від 07.12.2020 №СТА01625/1, №СТА01614/2, №СТА01613/1, №СТА01607/1, від 30.11.2020 №СТА01592/1, від 21.10.2020 №СТА0139/1, від 12.10.2020 №СТА01294/1, від 21.07.2020 №СТА00768/1 на 4 арк.

Надання інформації про усунення порушення замовником

18.08.2022 о 18:27 год. в електронній системі закупівель опубліковано висновок про результати проведення моніторингу закупівлі: «Мастильні засоби» код 09210000-4 за ДК 021:2015 (мастила) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-03-001548-b) (далі – Закупівля) за результатами розгляду якого повідомляємо наступне. Закон України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 № 114-ІХ (далі – нова редакція Закону, Закон 114) набрав чинності 20.10.2019 та був введений в дію з 19.04.2020. Згідно з пунктом 5 р. Х ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону 114 процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. При цьому, пунктом 4 р. Х ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону 114 передбачено, що до 1 січня 2022 року замовник може утворювати тендерний комітет (комітети) для організації та проведення процедур закупівель. Тендерний комітет серед іншого, забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до цього Закону, здійснює інші дії, передбачені цим Законом. Необхідно зазначити, що рішення щодо закупівлі «Мастильні засоби» код 09210000-4 за ДК 021:2015 (мастила) приймалися тендерним комітетом та відповідно до порядку, що діяв до введення в дію Закону 114. Тендерний комітет припинив свою діяльність 23.12.2021 відповідно до наказу КП «Київпастранс» №240. При цьому, Замовником здійснено роз’яснювальні заходи направлені на дотримання уповноваженими особами вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та недопущення подібного в подальшому. Додаток: копія наказу від 23.12.2021 №240.

2022-08-23 14:03:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 18 серпня 2022
Кінцевий строк оскарження: 02 вересня 2022

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2020 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІОЙЛ" 840 000,00
UAH з ПДВ
840 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРОМАСТИЛА" 846 120,00
UAH з ПДВ
846 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2020 10:11
Електронний підпис
08 травня 2020 10:10
Довідка ДПІ.pdf
04 травня 2020 09:23
Електронний підпис
04 травня 2020 09:23
Dovidka_20117695390380200914.pdf
22 квітня 2020 11:49
Електронний підпис
22 квітня 2020 11:49
Лист НБУ по ліцензії.pdf
22 квітня 2020 11:36
Електронний підпис
22 квітня 2020 11:27
Уставні документи.pdf
22 квітня 2020 11:27
Технічна частина.pdf

Публічні документи

22 квітня 2020 11:49
протокол 14,02,19.pdf
22 квітня 2020 11:49
Приказ_директор.jpg
22 квітня 2020 11:49
НДС.jpg
22 квітня 2020 11:49
Статут новий умен.pdf
22 квітня 2020 11:49
SDS_ISOFLEX_LDS_18_SPECIAL_A_004013_RU_ru.pdf
22 квітня 2020 11:49
ISOFLEX_LDS_18_SPECIAL_A_RU_ru.pdf
22 квітня 2020 11:49
PI_RENOLIT_LX_PEP_2_UA.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІОЙЛ"

ТОВ "ЄВРОМАСТИЛА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІОЙЛ"
#43432719
Переможець 840 000,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 16:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2020 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІОЙЛ"
#43432719
840 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 серпня 2022 16:22
звіт про виконання договору.pdf укладений
09 серпня 2022 16:21
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 12:30
52.20-208.pdf укладений
18 травня 2020 12:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 549 576,00
UAH (в тому числі ПДВ 91 596,00 UAH)