Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(ДК 021:2015 – 24310000-0 – Основні неорганічні хімічні речовини) гідроксихлорид алюмінію (коагулянт у рідкому стані)
Очікувана вартість
3 170 000,00 UAH
UA-2020-04-03-001524-a 48a2bc9b89d94a759811be6c0acec505
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Даниловський Вадим Леонідович

380503731867 vadim.danilovskiy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Івано-Франківськводоекотехпром"
Код ЄДРПОУ: 32360815
Вебсайт: http://www.vodokanal.if.ua
Місцезнаходження: 76011, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Ботанічна, 2
Контактна особа: Даниловський Вадим Леонідович
380503731867
vadim.danilovskiy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 16:00
Початок аукціону: 18 травня 2020 14:28
Очікувана вартість: 3 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
176 тони
Гідроксихлорид алюмінію (коагулянт у рідкому стані) (ДК 021:2015 – 24310000-0 – Основні неорганічні хімічні речовини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 14:35
Scan1.pdf
03 квітня 2020 14:33
ТД_Коагулянт_2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання до вимог Замовника
Дата подання: 12 квітня 2020 13:54
Дата відповіді: 14 квітня 2020 16:20
1.Додаток 4 передбачає, що Форма поставки – автотранспорт постачальника, автоцистерна, що має обладнання та комутаційну апаратуру для перекачування реагенту до сховищ. Об’єм разової поставки – не менше 24-х тон. Закуповується 176 т продукції. Просимо пояснити, чому поставка має бути не менше 24-х тон. Та який об’єм автоцистерни має бути? Якщо 24 тони, то 176/24 = 7,3333… не зрозуміло обгрунтування поставок автоцистерною саме не менше 24 –х тон. Вважаємо такі умови спеціально передбачені для певного Учасника. 2. Замовником встановлена вимога про надання Учасником копії сертифіката управління якості згідно вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2008 та/або ISO 9001:2015 в області розробки, виробництва та продажу алюмінієвих коагулянтів для водопідготовки, що засвідчують якість продукції та її безпечність за умови використання у галузі господарсько-питного водопостачання. Просимо виключити дану вимогу, адже не всі Учасники мають відповідний сертифікат саме із вказаною дослівно сферою застосування. Або пояснити, чт може Учасник надати такий діючий сертифікат, але з іншим формулюванням сфери застосування щодо продукції, яка закуповується. 3. Замовником встановлена вимога про надання Учасником довідки на підтвердження позитивних результатів дослідження коагулянту в лабораторії замовника, підтверджені промисловими випробовуваннями на очисних спорудах замовника, в різну пору року. Просимо пояснити чи це має бути довідка в довільній формі від Учасника чи довідка надана Учаснику Замовником? Чи повинна така довідка підтверджуватись наданням результатів таких лабораторних досліджень в складі тендерної пропозиції. 4. Замовником встановлена вимога про надання Учасником довідки на підтвердження того, що коагулянт був випробуваний на станції водо підготовки замовника та внесений до технологічного регламенту очисних споруд (Чернігівський комплекс водоочисних споруд) КП “ Івано-Франківськводоекотехпром” (згідно ДБН В.2.5-74:2013 “Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування”). Витяг з власного технологічного завдання замовником надається. Просимо виключити дану вимогу як дискримінаційну, оскільки Учасники, які пропонують до закупівлі коагулянти інші, ніж встановлені в технологічному регламенті позбавлені можливості приймати участь у закупівлі, що є дискримінаційним відношенням, в той час як законодавство України передбачає рівний підхід та неупереджену оцінку у розгляді тендерних пропозицій Учасників. В самому технологічному регламенті вказано лише один коагулянт – РАХ-18. В Україні існує лише один постачальник вказаного коагулянту – ТОВ «Вегло-Стал», отже закупівля здійснюється під одного учасника. 5. На підтвердження кваліфікаційних критеріїв, Замовником вимагається надання інформації про виконання аналогічних договорів та встановлено до такої інформації додаткові вимоги, які не передбачені законодавством та штучно звужують коло Учасників. Просимо виключити вимогу, що під аналогічним договором замовник має на увазі договір на постачання коагулянту для підготовки питної води на водопровідних станціях виробничою потужністю не менше 70 тис. м3/добу і такий коагулянт внесено до технологічного регламенту роботи цих водоочисних споруд.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Поставки в об’ємі не меншому, ніж 24 т обумовлюються тим, що ємності для зберігання коагулянту у замовника саме такого об’єму. Кількість необхідного для закупівлі товару визначається замовником самостійно. Кількість використаного протягом року коагулянту (в умовах замовника) залежить виключно від природних умов і є не прогнозованою. Закуповуватись товар буде виключно за потреби і за заявкою замовника.

2. Законодавчими актами зобов’язання щодо забезпечення нормативів питного водопостачання, додержання державних стандартів у сфері питного водопостачання, та відповідальність за якість питної води покладені на підприємства питного водопостачання ( ст. 7, ст. 42 Закону України № 2918-ІІІ від 10.01.2002 р «Про питну воду, питне водопостачання і водовідведення», та ч.1 ст.18 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»). Розуміючи свою відповідальність замовник під час розроблення тендерної документації врахував усі необхідні нормативно-правові акти, які регулюють стандарти, норми і правила з підготовки води і подачі питної води споживачам.
Зазначені Сертифікати засвідчують якість продукції та її безпечність за умови використання у галузі господарсько-питного водопостачання, тобто у тій галузі, в якій працює замовник. Ніщо не заважає виробникам коагулянту отримати ці сертифікати.

3. Довідка має бути надана від Учасника в довільній формі. Надання результатів лабораторних досліджень у складі тендерної пропозиції не обов’язкове.

4. Щодо ніби-то дискримінаційності вимоги про необхідність випробовування коагулянту лабораторією Замовника на очисних спорудах. Аналогічні вимоги по аналогічній закупівлі UA-2019-01-03-000684-c вже розглядалися в Антимонопольному комітеті та визнані недискримінаційними. Скаржнику відмовлено у вимозі щодо виключення таких вимог із тендерної документації як дискримінаційних (рішення Постійнодіючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №903-р/пк-пз від 28.01.2019). Тому, якщо Ваш коагулянт не пройшов лабораторних та промислових випробовувань на очисних спорудах Замовника, пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає тендерній документації.
В Технологічному регламенті замовника вказаний коагулянт, який пройшов випробування і отримав позитивний відгук щодо його застосування. Коагулянт з подібними технічними характеристиками не є ексклюзивним на ринку України. Будь-кому з учасників не заборонено провести подібні випробування в різні пори року. Звичайно, що це не робиться в стислі терміни під час проведення закупівлі.

5. Кваліфікаційні критерії, визначені ст. 16 Законом, встановлюються замовником з єдиною метою, а саме оцінити спроможність учасника виконати вимоги замовника. Який саме досвід виконання подібних договорів є аналогічним визначений тендерною документацією. Право і обов’язок замовника переконатись в спроможності учасника виконати як одноразову поставку в об’ємі 10-20 тон, так і в спроможності здійснювати подібні поставки регулярно. Замовник, усвідомлюючи наявність різних за своєю потужністю очисних станцій, визначив умовою аналогічного договору потужність водопровідної станції подібну до нашої, оскільки поставляти небезпечні хімічні речовини «відрами» по 200-300 літрів або промисловими партіями по 10-20 тон це різні речі. Тому жодної дискримінації в цій вимозі немає. Об’єм поставок не має визначального впливу на добропорядність учасника, проте має значення для підтвердження досвіду і спроможності учасника здійснити відповідні поставки. Жоден з принципів, визначених нормами ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», не порушений.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-03-001524-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Дезсистема, Код ЄДРПОУ:41196801
Дата подання: 17 квітня 2020 11:27
Оскарження тендерної документації Замовника
Скарга до Антимонопольного комітету України на тендерну документацію Змовника.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2020 11:18
Номер скарги: UA-2020-04-03-001524-a.b2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ Дезсистема, Код ЄДРПОУ:41196801
Дата подання: 28 травня 2020 11:38
Оскарження результату закупівлі
Скарга до Антимонопольного комітету України на результат розгляду тендерних пропозицій
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 червня 2020 15:13

Документи подані скаржником

17 квітня 2020 11:26
Скарга
04 травня 2020 11:24
Доповнення до скарги

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

28 травня 2020 11:38
Скарга

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2020 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дезсистема 2 112 000,00
UAH з ПДВ
2 112 000,00
UAH з ПДВ
Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "ВЕГЛО-СТАЛ" 3 100 000,00
UAH з ПДВ
2 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2020 10:02
Електронний підпис
22 квітня 2020 10:01
Технічні вимоги.pdf
22 квітня 2020 10:01
ст 17 санкції.pdf
22 квітня 2020 10:00
Проект договора.pdf
22 квітня 2020 10:00
Кваліфікаційні вимоги.pdf
22 квітня 2020 10:00
Інші.pdf

Публічні документи

25 травня 2020 20:01
Електронний підпис
25 травня 2020 19:56
МВС.pdf
25 травня 2020 18:45
довідка ст 17 п2 ч1.pdf
25 травня 2020 18:44
цінова пропозиція (1).pdf
22 квітня 2020 13:00
Електронний підпис
22 квітня 2020 12:54
Додаток 4 (1).pdf
22 квітня 2020 12:54
Weglo-Stal_Distributor_certificate_2020 .pdf
22 квітня 2020 12:54
дов_дка_виробник (6).pdf
22 квітня 2020 12:54
дов_дка_дослідження.pdf
22 квітня 2020 12:54
ІSО переклад (1).pdf
22 квітня 2020 12:54
ISO 2019 English.pdf
22 квітня 2020 12:54
МОЗ.pdf
22 квітня 2020 12:54
Сертификат якост__ PAX 18.pdf
22 квітня 2020 12:54
тп автоцистерна.pdf
22 квітня 2020 12:54
довідка мат база.pdf
22 квітня 2020 12:54
Weglo-Stal_Distributor_certificate_2020 .pdf
22 квітня 2020 12:54
Лист гарантія 1.pdf
22 квітня 2020 12:54
Лист підтвердження.pdf
22 квітня 2020 12:54
довідка печатка.pdf
22 квітня 2020 12:54
довідка ст 17.pdf
22 квітня 2020 12:54
договір_Вінниця.pdf
22 квітня 2020 12:54
договір_ІФ.pdf
22 квітня 2020 12:54
Umova_avto_WegloStal_2019_01.pdf
22 квітня 2020 12:54
дов_дка_транспорт (3).pdf
22 квітня 2020 12:54
лист_згода.pdf
22 квітня 2020 12:54
Паспорт.pdf
22 квітня 2020 12:54
НДС (2).pdf
22 квітня 2020 12:54
Протокол.pdf
22 квітня 2020 12:54
протокол2.pdf
22 квітня 2020 12:54
протокол зборів.pdf
22 квітня 2020 12:54
Статут.pdf
22 квітня 2020 12:54
довідка_учасник .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дезсистема

товариство з обмеженою відповідальністю "ВЕГЛО-СТАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Дезсистема
#41196801
Відхилено 2 112 000,00
UAH з ПДВ
20 травня 2020 13:49
товариство з обмеженою відповідальністю "ВЕГЛО-СТАЛ"
#35172835
Переможець 2 600 000,00
UAH з ПДВ
22 травня 2020 09:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2020 09:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "ВЕГЛО-СТАЛ"
#35172835
2 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 червня 2020 11:23
Коментар щодо відміни: Виконання рішення АМКУ № 12183 - р/пк-пз від 19.06.20р.
Документи:
25 червня 2020 11:22
№ 429 Протокол виконання рішення.PDF