Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
(ДК 021:2015 – 24310000-0 – Основні неорганічні хімічні речовини) гідроксихлорид алюмінію (коагулянт у рідкому стані)
Очікувана вартість
3 170 000,00 UAH
UA-2020-04-03-001524-a ● 48a2bc9b89d94a759811be6c0acec505
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Івано-Франківськводоекотехпром" |
Код ЄДРПОУ: | 32360815 |
Вебсайт: | http://www.vodokanal.if.ua |
Місцезнаходження: | 76011, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Ботанічна, 2 |
Контактна особа: |
Даниловський Вадим Леонідович 380503731867 vadim.danilovskiy@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2020 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 18 травня 2020 14:28 |
Очікувана вартість: | 3 170 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
176 тони
Гідроксихлорид алюмінію (коагулянт у рідкому стані) (ДК 021:2015 – 24310000-0 – Основні неорганічні хімічні речовини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2020 14:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2020 14:35 |
Scan1.pdf | |
03 квітня 2020 14:33 |
ТД_Коагулянт_2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання до вимог Замовника
Дата подання: 12 квітня 2020 13:54
Дата відповіді: 14 квітня 2020 16:20
1.Додаток 4 передбачає, що Форма поставки – автотранспорт постачальника, автоцистерна, що має обладнання та комутаційну апаратуру для перекачування реагенту до сховищ. Об’єм разової поставки – не менше 24-х тон. Закуповується 176 т продукції. Просимо пояснити, чому поставка має бути не менше 24-х тон. Та який об’єм автоцистерни має бути? Якщо 24 тони, то 176/24 = 7,3333… не зрозуміло обгрунтування поставок автоцистерною саме не менше 24 –х тон. Вважаємо такі умови спеціально передбачені для певного Учасника.
2. Замовником встановлена вимога про надання Учасником копії сертифіката управління якості згідно вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2008 та/або ISO 9001:2015 в області розробки, виробництва та продажу алюмінієвих коагулянтів для водопідготовки, що засвідчують якість продукції та її безпечність за умови використання у галузі господарсько-питного водопостачання. Просимо виключити дану вимогу, адже не всі Учасники мають відповідний сертифікат саме із вказаною дослівно сферою застосування. Або пояснити, чт може Учасник надати такий діючий сертифікат, але з іншим формулюванням сфери застосування щодо продукції, яка закуповується.
3. Замовником встановлена вимога про надання Учасником довідки на підтвердження позитивних результатів дослідження коагулянту в лабораторії замовника, підтверджені промисловими випробовуваннями на очисних спорудах замовника, в різну пору року. Просимо пояснити чи це має бути довідка в довільній формі від Учасника чи довідка надана Учаснику Замовником? Чи повинна така довідка підтверджуватись наданням результатів таких лабораторних досліджень в складі тендерної пропозиції.
4. Замовником встановлена вимога про надання Учасником довідки на підтвердження того, що коагулянт був випробуваний на станції водо підготовки замовника та внесений до технологічного регламенту очисних споруд (Чернігівський комплекс водоочисних споруд) КП “ Івано-Франківськводоекотехпром” (згідно ДБН В.2.5-74:2013 “Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування”). Витяг з власного технологічного завдання замовником надається. Просимо виключити дану вимогу як дискримінаційну, оскільки Учасники, які пропонують до закупівлі коагулянти інші, ніж встановлені в технологічному регламенті позбавлені можливості приймати участь у закупівлі, що є дискримінаційним відношенням, в той час як законодавство України передбачає рівний підхід та неупереджену оцінку у розгляді тендерних пропозицій Учасників. В самому технологічному регламенті вказано лише один коагулянт – РАХ-18. В Україні існує лише один постачальник вказаного коагулянту – ТОВ «Вегло-Стал», отже закупівля здійснюється під одного учасника.
5. На підтвердження кваліфікаційних критеріїв, Замовником вимагається надання інформації про виконання аналогічних договорів та встановлено до такої інформації додаткові вимоги, які не передбачені законодавством та штучно звужують коло Учасників. Просимо виключити вимогу, що під аналогічним договором замовник має на увазі договір на постачання коагулянту для підготовки питної води на водопровідних станціях виробничою потужністю не менше 70 тис. м3/добу і такий коагулянт внесено до технологічного регламенту роботи цих водоочисних споруд.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Поставки в об’ємі не меншому, ніж 24 т обумовлюються тим, що ємності для зберігання коагулянту у замовника саме такого об’єму. Кількість необхідного для закупівлі товару визначається замовником самостійно. Кількість використаного протягом року коагулянту (в умовах замовника) залежить виключно від природних умов і є не прогнозованою. Закуповуватись товар буде виключно за потреби і за заявкою замовника.
2. Законодавчими актами зобов’язання щодо забезпечення нормативів питного водопостачання, додержання державних стандартів у сфері питного водопостачання, та відповідальність за якість питної води покладені на підприємства питного водопостачання ( ст. 7, ст. 42 Закону України № 2918-ІІІ від 10.01.2002 р «Про питну воду, питне водопостачання і водовідведення», та ч.1 ст.18 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»). Розуміючи свою відповідальність замовник під час розроблення тендерної документації врахував усі необхідні нормативно-правові акти, які регулюють стандарти, норми і правила з підготовки води і подачі питної води споживачам.
Зазначені Сертифікати засвідчують якість продукції та її безпечність за умови використання у галузі господарсько-питного водопостачання, тобто у тій галузі, в якій працює замовник. Ніщо не заважає виробникам коагулянту отримати ці сертифікати.
3. Довідка має бути надана від Учасника в довільній формі. Надання результатів лабораторних досліджень у складі тендерної пропозиції не обов’язкове.
4. Щодо ніби-то дискримінаційності вимоги про необхідність випробовування коагулянту лабораторією Замовника на очисних спорудах. Аналогічні вимоги по аналогічній закупівлі UA-2019-01-03-000684-c вже розглядалися в Антимонопольному комітеті та визнані недискримінаційними. Скаржнику відмовлено у вимозі щодо виключення таких вимог із тендерної документації як дискримінаційних (рішення Постійнодіючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №903-р/пк-пз від 28.01.2019). Тому, якщо Ваш коагулянт не пройшов лабораторних та промислових випробовувань на очисних спорудах Замовника, пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає тендерній документації.
В Технологічному регламенті замовника вказаний коагулянт, який пройшов випробування і отримав позитивний відгук щодо його застосування. Коагулянт з подібними технічними характеристиками не є ексклюзивним на ринку України. Будь-кому з учасників не заборонено провести подібні випробування в різні пори року. Звичайно, що це не робиться в стислі терміни під час проведення закупівлі.
5. Кваліфікаційні критерії, визначені ст. 16 Законом, встановлюються замовником з єдиною метою, а саме оцінити спроможність учасника виконати вимоги замовника. Який саме досвід виконання подібних договорів є аналогічним визначений тендерною документацією. Право і обов’язок замовника переконатись в спроможності учасника виконати як одноразову поставку в об’ємі 10-20 тон, так і в спроможності здійснювати подібні поставки регулярно. Замовник, усвідомлюючи наявність різних за своєю потужністю очисних станцій, визначив умовою аналогічного договору потужність водопровідної станції подібну до нашої, оскільки поставляти небезпечні хімічні речовини «відрами» по 200-300 літрів або промисловими партіями по 10-20 тон це різні речі. Тому жодної дискримінації в цій вимозі немає. Об’єм поставок не має визначального впливу на добропорядність учасника, проте має значення для підтвердження досвіду і спроможності учасника здійснити відповідні поставки. Жоден з принципів, визначених нормами ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», не порушений.
2. Законодавчими актами зобов’язання щодо забезпечення нормативів питного водопостачання, додержання державних стандартів у сфері питного водопостачання, та відповідальність за якість питної води покладені на підприємства питного водопостачання ( ст. 7, ст. 42 Закону України № 2918-ІІІ від 10.01.2002 р «Про питну воду, питне водопостачання і водовідведення», та ч.1 ст.18 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»). Розуміючи свою відповідальність замовник під час розроблення тендерної документації врахував усі необхідні нормативно-правові акти, які регулюють стандарти, норми і правила з підготовки води і подачі питної води споживачам.
Зазначені Сертифікати засвідчують якість продукції та її безпечність за умови використання у галузі господарсько-питного водопостачання, тобто у тій галузі, в якій працює замовник. Ніщо не заважає виробникам коагулянту отримати ці сертифікати.
3. Довідка має бути надана від Учасника в довільній формі. Надання результатів лабораторних досліджень у складі тендерної пропозиції не обов’язкове.
4. Щодо ніби-то дискримінаційності вимоги про необхідність випробовування коагулянту лабораторією Замовника на очисних спорудах. Аналогічні вимоги по аналогічній закупівлі UA-2019-01-03-000684-c вже розглядалися в Антимонопольному комітеті та визнані недискримінаційними. Скаржнику відмовлено у вимозі щодо виключення таких вимог із тендерної документації як дискримінаційних (рішення Постійнодіючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №903-р/пк-пз від 28.01.2019). Тому, якщо Ваш коагулянт не пройшов лабораторних та промислових випробовувань на очисних спорудах Замовника, пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає тендерній документації.
В Технологічному регламенті замовника вказаний коагулянт, який пройшов випробування і отримав позитивний відгук щодо його застосування. Коагулянт з подібними технічними характеристиками не є ексклюзивним на ринку України. Будь-кому з учасників не заборонено провести подібні випробування в різні пори року. Звичайно, що це не робиться в стислі терміни під час проведення закупівлі.
5. Кваліфікаційні критерії, визначені ст. 16 Законом, встановлюються замовником з єдиною метою, а саме оцінити спроможність учасника виконати вимоги замовника. Який саме досвід виконання подібних договорів є аналогічним визначений тендерною документацією. Право і обов’язок замовника переконатись в спроможності учасника виконати як одноразову поставку в об’ємі 10-20 тон, так і в спроможності здійснювати подібні поставки регулярно. Замовник, усвідомлюючи наявність різних за своєю потужністю очисних станцій, визначив умовою аналогічного договору потужність водопровідної станції подібну до нашої, оскільки поставляти небезпечні хімічні речовини «відрами» по 200-300 літрів або промисловими партіями по 10-20 тон це різні речі. Тому жодної дискримінації в цій вимозі немає. Об’єм поставок не має визначального впливу на добропорядність учасника, проте має значення для підтвердження досвіду і спроможності учасника здійснити відповідні поставки. Жоден з принципів, визначених нормами ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», не порушений.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-03-001524-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Дезсистема, Код ЄДРПОУ:41196801
Дата подання: 17 квітня 2020 11:27
Дата подання: 17 квітня 2020 11:27
Оскарження тендерної документації Замовника
Скарга до Антимонопольного комітету України на тендерну документацію Змовника.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2020 11:18
Рішення від 22.04.2020 № 7663 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 11:18
інформація про перенесення розгляду скарги від 17.04.2020 № UA-2020-04-03-001524-a.c1.pdf
Дата публікації: 06 травня 2020 21:46
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.05.2020 № 8912.pdf
Дата публікації: 08 травня 2020 21:48
Рішення від 07.05.2020 № 8912.pdf
Дата публікації: 13 травня 2020 21:51
Номер скарги: UA-2020-04-03-001524-a.b2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ Дезсистема, Код ЄДРПОУ:41196801
Дата подання: 28 травня 2020 11:38
Дата подання: 28 травня 2020 11:38
Оскарження результату закупівлі
Скарга до Антимонопольного комітету України на результат розгляду тендерних пропозицій
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 червня 2020 15:13
рішення вд 01.06.2020№10741+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 02 червня 2020 15:12
Інформація про перенесення розгляду скарги від 28 травня 2020 № UA-2020-04-03-001524-a.b2.pdf
Дата публікації: 18 червня 2020 21:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.06.2020 №12183.pdf
Дата публікації: 22 червня 2020 16:58
рішення від 19.06.2020№12183.pdf
Дата публікації: 25 червня 2020 00:00
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Дезсистема #41196801 |
Відхилено |
2 112 000,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2020 13:49
|
товариство з обмеженою відповідальністю "ВЕГЛО-СТАЛ" #35172835 |
Переможець |
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2020 09:04
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 25 червня 2020 11:23 |
Коментар щодо відміни: | Виконання рішення АМКУ № 12183 - р/пк-пз від 19.06.20р. |
Документи:
25 червня 2020 11:22
|
№ 429 Протокол виконання рішення.PDF |