Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з озеленення території бібліотеки № 115 для дітей за адресою: 02225, місто Київ, вул. Бальзака Оноре де, 28
Очікувана вартість
196 000,00 UAH
UA-2020-04-03-001516-a ● 31eb8aff9ec34d51859fa1c5ec78bec0
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37501627 |
Вебсайт: | http://desn.gov.ua |
Місцезнаходження: | 02660, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Володимира Маяковського, буд.29, каб.205. |
Контактна особа: |
Управління Культури ДРДА 380445159601 kyltyra_drda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2020 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2020 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2020 11:08 |
Очікувана вартість: | 196 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з озеленення території бібліотеки № 115 для дітей за адресою: 02225, місто Київ, вул. Бальзака Оноре де, 28
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02225, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Оноре де Бальзака, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 травня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2020 17:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2020 17:28 |
ОГОЛОШЕННЯ озеленення б-ка 115 зі змінами.docx |
03 квітня 2020 17:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 квітня 2020 17:28 |
ОГОЛОШЕННЯ озеленення б-ка 115 зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-03-001516-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БОХАНЧЕНКО ЮРІЙ СЕРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3178913095
Дата подання: 23 квітня 2020 12:45
Причина дискваліфікації
Шановний Замовнику,
Просимо надати конкретну причину дискваліфікації учасника ФОП Боханченко Ю.С. відповідно до Статті 14 Закону України Про публічні закупівлі. У протоколі засідання №162 від 22.04.2020 у Пункті 5 вказано: Обгрунтування відхилення пропозиції кандидата ФОП "Боханченко Юрій Сергійович": тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам згідно до оголошення закупівлі. Таке формулювання є досить розмитим, та не пояснює точну причину та конкретну вимогу тендерної документації, якій не відповідає пропозиція ФОП Боханченко Ю.С.
Тому просимо надати більш докладну відповідь про причини відхилення пропозиції учасника.
З повагою,
ФОП Боханченко Ю.С.
Розгорнути
Згорнути
Просимо надати конкретну причину дискваліфікації учасника ФОП Боханченко Ю.С. відповідно до Статті 14 Закону України Про публічні закупівлі. У протоколі засідання №162 від 22.04.2020 у Пункті 5 вказано: Обгрунтування відхилення пропозиції кандидата ФОП "Боханченко Юрій Сергійович": тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам згідно до оголошення закупівлі. Таке формулювання є досить розмитим, та не пояснює точну причину та конкретну вимогу тендерної документації, якій не відповідає пропозиція ФОП Боханченко Ю.С.
Тому просимо надати більш докладну відповідь про причини відхилення пропозиції учасника.
З повагою,
ФОП Боханченко Ю.С.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 квітня 2020 17:03
1. Замовник просив у документації надати «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт: (наказ (розпорядження) та копія протоколу установчих (загальних) зборів), Статут або витяг зі Статуту (перша сторінка, сторінка(и) з переліком видів діяльності підприємства, сторінка (и) щодо повноважень директора та загальних зборів (акціонерів та /або учасників) та остання сторінка).
Копії паспорту (ів) посадової (их) та/або уповноваженої (их) осіб на право підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт надаються учасником додатково за вимогою замовника.»
Учасник не надав підтвердження права підпису (пункт оголошення 4).
2. Замовник у своїй документації просив «Довідка на фірмовому бланку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності) , що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору, підтверджена завіреною копією документа на право власності або право користування матеріально-технічної бази (договори оренди, технічні паспорти тощо)».
Учасником не було підтверджено довідку правом власності (пункт оголошення 10).
Копії паспорту (ів) посадової (их) та/або уповноваженої (их) осіб на право підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт надаються учасником додатково за вимогою замовника.»
Учасник не надав підтвердження права підпису (пункт оголошення 4).
2. Замовник у своїй документації просив «Довідка на фірмовому бланку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності) , що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору, підтверджена завіреною копією документа на право власності або право користування матеріально-технічної бази (договори оренди, технічні паспорти тощо)».
Учасником не було підтверджено довідку правом власності (пункт оголошення 10).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2020 11:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "БОХАНЧЕНКО ЮРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" |
187 124,00
UAH з ПДВ
|
164 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Деснянського району м. Києва |
196 000,00
UAH з ПДВ
|
165 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БОХАНЧЕНКО ЮРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" #3178913095 |
Відхилено |
164 999,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2020 13:10
|
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Деснянського району м. Києва #04589645 |
Відхилено |
165 000,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2020 19:20
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій