Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютеризоване робоче місце)
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-04-03-001388-a ba89768c5d8f4923a8d05dc54e09a8e1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шелудько Алла Андріївна

380577258400
380577258409
sheludko.alla@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Слобідського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146297
Вебсайт: http://kominternovskiy-ruo.edu.kh.ua/
Місцезнаходження: 61001, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Плеханівська, 94
Контактна особа: Шелудько Алла Андріївна
380577258400,380577258409
sheludko.alla@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 квітня 2020 13:48
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютеризоване робоче місце)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютеризоване робоче місце)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, Харків, проїзд Садовий, 7; проїзд Садовий, 18 Б; вул. Самаркандська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2020 16:26
Шановні учасники зміни.docx
16 квітня 2020 16:24
Тендерна_документація_комп_зміни_16_04_20.docx
16 квітня 2020 16:24
проект договору_зміни_16_04_20.docx
13 квітня 2020 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 13:16
Шановні учасники.docx
16 квітня 2020 16:26
Шановні учасники зміни.docx
16 квітня 2020 16:24
Тендерна_документація_комп_зміни_16_04_20.docx
13 квітня 2020 13:16
Тендерна документація комп_зміни.doc
03 квітня 2020 14:06
Тендерна документація комп.doc
16 квітня 2020 16:24
проект договору_зміни_16_04_20.docx
13 квітня 2020 13:16
проект договору.doc
03 квітня 2020 14:08
проект договору.doc
13 квітня 2020 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 13:16
Шановні учасники.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Дата подання: 06 квітня 2020 10:20
Дата відповіді: 06 квітня 2020 10:32
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за ваше питання. В тендерній документації зазначено: "Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника." Тому в разі виникнення у Замовника підозри у неліценційності програмного забезпечення, Замовник може звернутися для підтвердження інформації до офіційного представника Microsoft в Україні.
тендер
Дата подання: 06 квітня 2020 15:18
Дата відповіді: 06 квітня 2020 15:31
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за ваше питання. В тендерній документації не зазначено жодних посилань на торгові марки. Тому продукція, яка відповідає або краще вказаних характиристик в інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики буде розглядатися як предмет закупівлі

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-03-001388-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 06 квітня 2020 10:20
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.

Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 квітня 2020 10:28
Доброго дня. По законодавству Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. Після чого замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Тому в разі виникнення у Замовника підозри щодо неліценційності програмного забезпечення, Замовник може звернутися для підтвердження інформації до офіційного представника Microsoft в Україні.
Крім цього в тендерній документації зазначено про необхідність надати авторизаційний лист на ім'я замовника від виробника ноутбуків або офіційного дистриб'ютора виробника на пропоновані моделі ноутбуків, що також підтвердить справжність ноутбуків, якщо в них передбачено попередньо установлено офіційну версію програмного забезпечення
Розгорнути Згорнути
Відхилити вимогу. Зміни до тендерної документації не будуть вноситися

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2020 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 333 333,00
UAH з ПДВ
333 333,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 437 130,00
UAH з ПДВ
437 130,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЛАГОДА І.П. 450 000,00
UAH з ПДВ
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ 450 000,00
UAH з ПДВ
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 23:20
СЕРТИФІКАТ СЕС HP.pdf
23 квітня 2020 23:20
Тендерна Пропозиція .pdf
23 квітня 2020 23:20
Договір .pdf
23 квітня 2020 23:20
Гарантійний лист 6.pdf
23 квітня 2020 23:20
Гарантійний лист 5.pdf
23 квітня 2020 23:20
Гарантійний лист 4.pdf
23 квітня 2020 23:20
Гарантійний лист 3.pdf
23 квітня 2020 23:20
Гарантійний лист 2.pdf
23 квітня 2020 23:20
Гарантійний лист 1.pdf
23 квітня 2020 23:20
Лист згода.pdf
23 квітня 2020 23:20
Довідка_повноваження.pdf
23 квітня 2020 23:20
Довідка_працівники.pdf
23 квітня 2020 23:20
Довідка_Статут.pdf
23 квітня 2020 23:20
Витяг_1006441600.pdf

Публічні документи

23 квітня 2020 23:16
Електронний підпис
23 квітня 2020 22:10
Сертифікат Lenovo IdeaPad.rar
23 квітня 2020 22:10
Тендерна Пропозиція .pdf

Публічні документи

23 квітня 2020 22:26
Виписка2.pdf
23 квітня 2020 22:26
Виписка1.pdf
23 квітня 2020 22:26
Витяг.pdf
23 квітня 2020 22:26
Паспорт 3..pdf
23 квітня 2020 22:26
Паспорт 2..pdf
23 квітня 2020 22:26
Паспорт 1..pdf
23 квітня 2020 22:26
Код..pdf
23 квітня 2020 22:26
Компи.pdf
23 квітня 2020 22:26
Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП ЛАГОДА І.П.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2479304276
Відхилено 333 333,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 16:32
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 437 130,00
UAH з ПДВ
12 травня 2020 16:56
ФОП ЛАГОДА І.П.
#3238606973
Переможець 450 000,00
UAH з ПДВ
04 червня 2020 15:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2020 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЛАГОДА І.П.
#3238606973
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2020 10:44
протокол 64.pdf зміни до договору
03 липня 2020 10:42
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2020 12:34
дод.угода 2 комп.техн.pdf зміни до договору
02 липня 2020 12:21
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 16:15
Дод.угода 1 комп.pdf зміни до договору
26 червня 2020 16:11
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 13:58
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 13:57
договір 100 комп.pdf укладений
26 червня 2020 13:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.1 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі": "зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника"
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в п.1.1, 1.3, 3.1. 9.2, а також згідно п.1 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі": "зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника"
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 300 000,00
UAH