Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системні блоки
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2020-04-03-001372-a 2bed42048fbc499b84f99a3c2b5d8357
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баклан Олександр Анатолійович

+380552459343 gunp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Херсонській області
Код ЄДРПОУ: 40108782
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, м. Херсон, вулиця Лютеранська, будинок 4
Контактна особа: Баклан Олександр Анатолійович
+380552459343
gunp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2020 23:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 13:04
Початок аукціону: 21 квітня 2020 13:04
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


для потреб ГУНП Херсонській області

для потреб ГУНП Херсонській області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130 штуки
Системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-03-001372-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 07 квітня 2020 11:42
Умови
Шановний Замовнику!

В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.

Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Так, відповідно до вимог Замовника учасники мають надати гарантію на складові, що входять до закуповуваних системних блоків, строком від 96 до 120 місяців.

Звертаємо увагу Замовника на той факт, що навіть виробники не дають на свою продукцію гарантію більше 2-3-х років (24-36 міс). Подальшу відповідальність за продукцію несе вже сам покупець (користувач). Замовник же вимагає, щоб Постачальник надавав гарантію в три-чотири рази більшу, ніж сам виробник продукції. Цю вимогу виконати впродовж 8-10 років буде технічно неможливо. Це термін, за який значно змінюються технології, тож знайти аналогічну заміну дефектної деталі/компоненту в 2025-2030 році не виявиться можливим, оскільки ком’ютерне обладнання доволі швидко застаріває.


Додатково Замовником визначені вимоги, а саме «1. Товар повинен поставлятися Постачальником за заявкою Замовника на протязі трьох робочих днів після отримання ним від Замовника заявки на поставку комп’ютерного обладнання.
2. Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником по факту поставки комп’ютерного обладнання з відстрочкою платежу до 180 днів. ». Це пряма дискримінаційна умова, адже поставити продукцію в такий короткий термін може лише той постачальник, який вже заздалегідь знає про обсяги закупівлі, у якого продукція а вже, відповідно, є в наявності. Мало хто з постачальників, у тому числі виробників, завчасно закуповують чи виробляють необхідну кількість продукції, при цьому не боячись великих строків оплати.

Свідоме заниження строків поставки та завищення строків оплати у поєднанні з сумнівними вимогами щодо гарантії на комплектуючі наштовхує на думку про створення штучного обмеження для учасників та можливу наявність «свого» обраного постачальника, на виконання зобов'язань яким будуть "закриватися очі".

Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадають під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.

Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності.
Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція.

Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційної вимоги встановленої до учасників, а саме переглянути вимоги, зокрема, щодо строків поставки продукції, що є предметом цієї закупівлі, скоротити термін гарантії на товар до 36 місяців. Це сприятиме конкуренції серед учасників та дозволить отримати Вам, як Замовнику, нижчу ціну за товар, зекономивши кошти платників податків.

Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2020 16:43
Доброго дня. Щодо гарантій: повідомляємо що кожен товар має життєвий цикл – (сукупність вартості предмета закупівлі або його частини та інших витрат, які нестиме безпосередньо замовник під час використання, обслуговування та припинення використання предмета закупівлі). Встановлюючи таку вимогу перш за все думаємо про майбутнє, а саме зменшення витрат у майбутньому, тобто заощадження державного бюджету. Якщо учасник наддасть гарантійний лист, щодо термінів гарантії, ГУНП в Херсонській області буде впевнене, що товар буде ЯКІСНИМ! Складається враження, що учасники хочуть тільки заробити гроші, а нести відповідальність за свої дії ніхто не хоче! Товар поставляють неякісний, а після поломки Замовник залишається сам на сам зі своєю проблемою. Також повідомляємо, що всі торгові мережі пропонують РОЗШИРЕНУ гарантію на товар, яка в 2-3 рази більше заводської. Що Вам заважає надати розширену гарантію??? Відповідальність??? Чи у Вас товар не легального походження за який ви не можете поручитись??? До того ж в Україні скасовано обов’язкову сертифікацію, яким чином нам переконатись у якості товару окрім гарантій Учасників?
Щодо поставки товару: 3 дні для Вас мало? В любий куточок України кур’єрські служби доставляють товар не більше 3 днів. За Вашою логікою любий термін поставки який ми поставимо буде дискримінаційний для когось (для Вас зробимо виключення – до 10 робочих днів буде достатньо?).
Щодо періоду оплати: що зміниться якщо ми напишемо 30 днів, а по факту фінансування не буде до кінця року, Вас так влаштує? Даємо термін ДО 180 днів, це означає від 1 дня до 180 днів.
На майбутнє: Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Дискримінаційні вимоги у тендерній документації відсутні. Кожен МОЖЕ надати РОЗШИРЕНУ гарантію, поставити товар за 3 дні та отримати кошти за поставлений товар до 180 днів!
Дякуємо за увагу та чекаємо на Вашу пропозицію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 674 310,00
UAH з ПДВ
647 390,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сантарекс 695 822,40
UAH з ПДВ
647 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 692 640,00
UAH з ПДВ
668 849,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 699 855,00
UAH з ПДВ
691 072,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 691 080,00
UAH з ПДВ
691 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 квітня 2020 13:30
Електронний підпис
18 квітня 2020 11:35
аналогічні договори.pdf
18 квітня 2020 11:35
Додаток 2 стаття 17..pdf
18 квітня 2020 11:35
порівняльна таблиця.pdf
18 квітня 2020 11:35
Статут.pdf
18 квітня 2020 11:35
Штатний розпис 11.2019.pdf

Публічні документи

18 квітня 2020 14:53
Електронний підпис
18 квітня 2020 14:51
цінова пропозиція.PDF
18 квітня 2020 14:51
технічний опис.PDF
18 квітня 2020 14:51
рішення ЕУ.PDF
18 квітня 2020 14:51
лист щодо згоди.PDF
18 квітня 2020 14:51
документи пропозиції.PDF
18 квітня 2020 14:50
довідка гарант центр.PDF
18 квітня 2020 14:50
витяг сантарекс 07 04 2020.PDF
18 квітня 2020 14:50
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
18 квітня 2020 14:50
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf
18 квітня 2020 14:50
штатний розклад.PDF

Публічні документи

19 квітня 2020 00:35
Електронний підпис
19 квітня 2020 00:34
Проект договору_533375.pdf
19 квітня 2020 00:34
Технічні вимоги.pdf
19 квітня 2020 00:34
Пропозиція_533375.pdf
19 квітня 2020 00:34
Витяг ПДВ_копія.pdf
19 квітня 2020 00:34
Статут копія.pdf

Публічні документи

13 квітня 2020 17:53
Електронний підпис
13 квітня 2020 17:51
Проект договору.pdf
13 квітня 2020 17:51
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 14:41
Тендерна пропозиція.pdf
17 квітня 2020 14:41
Порівняльна таблиця.pdf
17 квітня 2020 14:41
Технічний опис.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ Сантарекс

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 647 390,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 10:14
ТОВ Сантарекс
#30126040
Відхилено 647 400,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 11:06
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 668 849,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 14:42
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 691 072,20
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 15:25
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Відхилено 691 080,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 16:57

Документи

27 квітня 2020 10:14
Електронний підпис

Документи

27 квітня 2020 11:06
Електронний підпис

Документи

27 квітня 2020 14:42
Електронний підпис

Документи

27 квітня 2020 15:25
Електронний підпис

Документи

27 квітня 2020 16:56
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
27 квітня 2020 16:57
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі