Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021-2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (капітальний ремонт бібліотеки-філії № 16 по вул. Бучми, 96 в м. Вінниці)
Очікувана вартість
3 571 452,00 UAH
UA-2020-04-03-001267-a 4d62321941104030bf6e983a208bd23c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скорик Ніна Іванівна

380432553203 library.vmcbs@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Заклад культури "Вінницька міська централізована бібліотечна система"
Код ЄДРПОУ: 02222147
Вебсайт: http://www.vinbiblio.com.ua/
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе, б. 4
Контактна особа: Скорик Ніна Іванівна
380432553203
library.vmcbs@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 27 квітня 2020 11:31
Очікувана вартість: 3 571 452,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 857,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


капітальний ремонт бібліотеки-філії № 16 по вул. Бучми, 96 в м. Вінниці
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Код за ДК 021-2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (капітальний ремонт бібліотеки-філії № 16 по вул. Бучми, 96 в м. Вінниці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21023, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Бучми, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 травня 2020  —  30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт капітальний ремонт бібліотеки-філії № 16 по вул. Бучми, 96 в м. Вінниці Аванс 20 Календарні 30
Виконання робіт капітальний ремонт бібліотеки-філії № 16 по вул. Бучми, 96 в м. Вінниці Пiсляоплата 15 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 15:32
Перелік змін.docx
03 квітня 2020 13:45
ТД кап. ремонт бібліотеки-філії № 16_на оприлюднення.docx
17 квітня 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 15:32
Перелік змін.docx
03 квітня 2020 13:45
ТД кап. ремонт бібліотеки-філії № 16_на оприлюднення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація і огляд об`єкту
Дата подання: 06 квітня 2020 13:09
Дата відповіді: 06 квітня 2020 13:37
В зв`язку з каратнином не можливо ознайомится з документацією і оглянути об`'єкт. Ваш контактний телефон не працює.
Відповідь: Ознайомится з документацією і оглянути об'єкт ви зможете, попередньо домовившись про дату і час із заступником директора по господарській роботі за даним контактним телефоном: +380 67 393 0665
Надання роз'яснень
Дата подання: 08 квітня 2020 22:20
Дата відповіді: 09 квітня 2020 11:43
Прошу надати роз'яснення щодо наступної абривіатури: "ГТІБ", що зазначена в п. 2 додатку 2 до тендерної документації. Чи, можливо, має місце помилка, і необхідно читати ПІБ?
Відповідь: Так, необхідно читати ПІБ
Досвід виконання аналогічного договору
Дата подання: 08 квітня 2020 22:32
Дата відповіді: 09 квітня 2020 11:49
Надайте роз'яснення, в чому полягає необхідність обмеження періоду підтвердження виконання аналогічного договору 2018-2019 роками? Чим відрязняється досвід виконання аналогічних робіт в 2017 році від аналогічного досвіду в наступних роках.
Відповідь: Необхідність обмеження періоду підтвердження виконання аналогічного договору 2018-2019 роками пояснюється бажанням замовника бачити якість вашої роботи за останній період.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-03-001267-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСКУРТ", Код ЄДРПОУ:41627082
Дата подання: 21 травня 2020 11:48
Скарга на прийняття рішення замовником
Скарга на прийняття рішення замовником щодо обрання переможця закупівлі. Більш детально в прикріпленому документі.
Просимо надати обгрунтовні пояснення.

З повагою Директор ТОВ "БАСКУРТ" Ільченко Володимир Віталійович
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 травня 2020 10:23
Замовником проведено розгляд звернення до Замовника за роз'ясненнями, що надійшло через систему електронних закупівель від ТОВ «БАСКУРТ» код ЄДРПОУ 41627082 датоване від 21.05.2019 року та завантажене на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель о 11 год. 48 хв. ID: UA-2020-04-03-001267-a.a1 та в межах компетенції повідомляємо наступне:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі-Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, Законом визначено, що інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку виключно учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
Аналогічна позиція висвітлена і в узагальненнях оприлюднених Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.
Розгорнути Згорнути
Оскільки Законом визначено, що інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку виключно учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції, Замовник прийняв рішення дану вимогу / скаргу відхилити

Документи подані скаржником

21 травня 2020 11:47
Вимога.pdf
21 травня 2020 11:48
ВИМОГА.docx
21 травня 2020 11:48
Проект договору.pdf
21 травня 2020 11:48
Тендерна пропозиція.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" 3 417 888,77
UAH з ПДВ
2 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНПРОЕКТБУД" 2 785 670,40
UAH з ПДВ
2 734 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСКУРТ" 2 853 088,80
UAH з ПДВ
2 735 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТУР" 2 883 530,40
UAH з ПДВ
2 735 776,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" 2 957 770,00
UAH з ПДВ
2 735 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТБС-ПРОФ" 3 180 000,00
UAH з ПДВ
3 162 140,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ 3 306 365,68
UAH з ПДВ
3 179 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БМУ-2-ЛТД" 3 388 309,97
UAH з ПДВ
3 388 309,97
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 квітня 2020 12:55
Електронний підпис
28 квітня 2020 12:53
Електронний підпис
28 квітня 2020 12:52
Розрахунки.pdf
28 квітня 2020 12:52
Пояснювальна записка.pdf
28 квітня 2020 12:52
Підсумкова відомість.pdf
28 квітня 2020 12:52
Локальні кошториси.pdf
28 квітня 2020 12:52
Договірна ціна.pdf
21 квітня 2020 12:29
Електронний підпис
16 квітня 2020 09:16
Електронний підпис
15 квітня 2020 15:50
Електронний підпис
15 квітня 2020 15:46
Електронний підпис
15 квітня 2020 15:43
78. 193.imd
15 квітня 2020 15:43
76. Цінова пропозиція.PDF
15 квітня 2020 15:43
71. Витяг із ЄДРПОУ.PDF
15 квітня 2020 15:43
53. Додаток №6.PDF
15 квітня 2020 15:43
52. Додаток №5.PDF
15 квітня 2020 15:43
51. Додаток №4.PDF
15 квітня 2020 15:43
49.Акт прийому передачі.PDF
15 квітня 2020 15:43
34. Договір ОНКО.pdf
15 квітня 2020 15:43
26. Календарний графік.PDF
15 квітня 2020 15:43
24. Розрахунок прибутку.PDF
15 квітня 2020 15:43
18. Локальні кошториси.pdf
15 квітня 2020 15:43
17. Договірна ціна.PDF
15 квітня 2020 15:43
14. Додаток №1.PDF
15 квітня 2020 15:43
13. Ліцензія з додатком.pdf
15 квітня 2020 15:43
6.Оригінал статут.pdf
15 квітня 2020 15:43
4. Протокол.PDF

Публічні документи

13 травня 2020 09:19
Проект договору (3).pdf
07 травня 2020 16:06
Електронний підпис
06 травня 2020 12:45
Проект договору (2).pdf
24 квітня 2020 16:34
Електронний підпис
23 квітня 2020 20:14
Проект договору (1).pdf
17 квітня 2020 14:41
витяг ПДВ.pdf
17 квітня 2020 10:05
Аналогічні договора 3.1.pdf
17 квітня 2020 10:05
Аналогічні договора 3.2.pdf
17 квітня 2020 10:05
Аналогічні договора 2.2.pdf
17 квітня 2020 10:05
Аналогічні договора 2.1.pdf
17 квітня 2020 10:05
Аналогічні договора 1.pdf
17 квітня 2020 10:05
Технічні специфікації.pdf
17 квітня 2020 10:05
Розрахунок АВ.pdf
17 квітня 2020 10:05
Тендерна пропозиція.pdf
17 квітня 2020 10:05
Огляд об'єкту.pdf
17 квітня 2020 10:05
Розрахунок ЗВВ.pdf
17 квітня 2020 10:05
Розрахунок ЗП.pdf
17 квітня 2020 10:05
Проект договору.pdf
17 квітня 2020 10:05
Реєстр документів.pdf
17 квітня 2020 10:05
Статут та опис.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 16:55
Електронний підпис
24 квітня 2020 16:52
Електронний підпис
24 квітня 2020 16:51
6.1 Довідка (ОБЛАДНАННЯ).pdf
24 квітня 2020 16:51
5.1 Довідка (ПРАЦІВНИКИ).pdf
24 квітня 2020 16:51
4.1 Довідка (ДОСВІД).pdf
24 квітня 2020 16:51
3.9 Розрахунки (часть 2).pdf
24 квітня 2020 16:50
3.8 Розрахунки (часть 1).pdf
24 квітня 2020 16:50
3.7 Календарний план.pdf
24 квітня 2020 16:50
3.2 Проект договору.pdf
24 квітня 2020 16:50
3.10 Розрахунки (часть 3).pdf
24 квітня 2020 16:50
3.1 Тендерна пропозиція.pdf
24 квітня 2020 16:50
2.4 УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.pdf
24 квітня 2020 16:49
0.1 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 10:21
Електронний підпис
24 квітня 2020 10:20
Реєстр документів ..pdf
23 квітня 2020 18:03
Електронний підпис
23 квітня 2020 09:49
13221 Кошторис.imd
23 квітня 2020 09:49
Розрахунки.pdf
22 квітня 2020 22:05
Пропозиція.pdf
22 квітня 2020 22:05
Аналог.договір.rar
22 квітня 2020 20:23
Розрахунки.pdf
22 квітня 2020 20:23
Кошторис6.1.pdf
22 квітня 2020 20:23
Кошторис6.pdf
22 квітня 2020 20:23
Кошторис5.pdf
22 квітня 2020 20:23
Кошторис4.pdf
22 квітня 2020 20:23
Кошторис3.pdf
22 квітня 2020 20:23
Кошторис2.pdf
22 квітня 2020 20:23
Кошторис1.pdf
17 квітня 2020 18:20
Довіріність 001.pdf
15 квітня 2020 19:15
Довідка банка.pdf
13 квітня 2020 20:42
Довіріність.pdf
13 квітня 2020 20:42
Тендерна документ.ч.1.pdf
13 квітня 2020 20:42
Проект договору.pdf
11 квітня 2020 14:33
Статут ПП ТУР.pdf
07 квітня 2020 16:40
Ліцензія,дозвол (1).pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 11:31
Електронний підпис
24 квітня 2020 11:29
26. Сертифікат ISO.pdf
24 квітня 2020 11:29
25. Лист-звернення.pdf
24 квітня 2020 11:29
20. Проект договору.pdf
24 квітня 2020 11:29
9. Тендерна пропозиція.pdf
24 квітня 2020 11:29
7. Ліцензія з додатком.pdf
24 квітня 2020 11:29
4. Копія Статуту.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 11:52
Електронний підпис
24 квітня 2020 11:50
Реєстр пропозиції.pdf
24 квітня 2020 10:25
Електронний підпис
22 квітня 2020 23:21
Електронний підпис
21 квітня 2020 18:53
звв та адмін.витрати.pdf
21 квітня 2020 18:53
30.Бабчинці договір 288.pdf
21 квітня 2020 18:53
25.Виписка з ЄДР копія.PDF
21 квітня 2020 18:53
16.акт огляду обєкту.pdf
21 квітня 2020 18:53
14.Довідка працівники.pdf
21 квітня 2020 18:53
13. Довідка матбаза.pdf
21 квітня 2020 18:53
12 Стаття 17.pdf
21 квітня 2020 18:53
11.Санкції.pdf
21 квітня 2020 18:53
07.Платник ПДВ.pdf
21 квітня 2020 18:53
06-1.Довідка довкілля.pdf
21 квітня 2020 18:53
02.Підтвердження ТЗ.pdf
21 квітня 2020 18:53
01.Відповідність ТЗ.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 19:32
Електронний підпис
15 квітня 2020 19:08
Електронний підпис
15 квітня 2020 18:50
Електронний підпис
15 квітня 2020 18:37
78.Лист (істотні умови).pdf
15 квітня 2020 18:37
77.Лист.pdf
15 квітня 2020 18:36
76.Лист.pdf
15 квітня 2020 18:36
75.Довідка.pdf
15 квітня 2020 18:36
68. Розрахунок прибутку.pdf
15 квітня 2020 18:36
51.Договірна ціна.pdf
15 квітня 2020 18:35
15.Лист-підтвердження.pdf
15 квітня 2020 18:35
14.Лист.pdf
15 квітня 2020 18:35
11.Довідка.pdf
15 квітня 2020 18:35
3.Довідка-пояснення.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 16:06
7. Тендерна пропозиція.PDF
24 квітня 2020 16:06
3. Статут підприємства.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ""

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНПРОЕКТБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСКУРТ"

ПП "ТУР"

ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"

ТОВ "ТБС-ПРОФ"

ТОВ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ

ТОВ "БМУ-2-ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ""
#34765828
Відхилено 2 300 000,00
UAH з ПДВ
05 травня 2020 13:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНПРОЕКТБУД"
#37618365
Переможець 2 734 999,00
UAH з ПДВ
12 травня 2020 15:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2020 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНПРОЕКТБУД"
#37618365
2 734 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2021 16:09
Дод. угода 5 до Договору № 18 від 08.10.2021.pdf зміни до договору
08 жовтня 2021 16:08
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2021 17:10
Дод. угода 4 до Договору № 18 від 26.04.2020.pdf зміни до договору
26 квітня 2021 17:09
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:58
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:56
Дод. угода 3 до Договору № 18 від 28.12.2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:55
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2020 12:13
Дод. угода 2 до Договору № 18.pdf зміни до договору
27 травня 2020 12:13
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2020 12:06
Дод. угода 1 до Договору № 18.pdf зміни до договору
27 травня 2020 12:04
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 10:43
Додатки до Договору_3.pdf укладений
25 травня 2020 10:39
Додатки до Договору_2.pdf укладений
25 травня 2020 10:39
Додатки до Договору_1.pdf укладений
25 травня 2020 10:38
Договір підряду № 18.pdf укладений
25 травня 2020 10:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення п. 24 "Юридичні адреси та банківські реквізити" Генпідрядника - ТОВ "ВІНПРОЕКТБУД", рахунком на передоплату Управління Держказначейства у м. Вінниці
Номер договору про закупівлю: № 18
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування календарного плану виконання робіт, а саме: запланована сума на 2020 р. (1-й етап виконання робіт) становить 2 536 668,05
Номер договору про закупівлю: № 18
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною обсягів і складу робіт у 2020 році суму договору№ 18 від 25.05.2020 року зменшено у 2020 році на 00 грн. 19 коп. ( Нуль грн. 19 коп). Внесено зміни у додаток № 2 Календарний план виконання робіт до договору
Номер договору про закупівлю: № 18
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно календарного плану виконання робіт запланована сума на 2021 р. виконання "Капітального ремону бібліотеки- філії № 16 по вул.Бучми.96 в м. Вінниці" договір № І8 від 25 травня 2020 року становить 198331 грн. 14 коп. (сто дев’яносто вісім тисяч триста тридцять одна грн. 14 коп.)
Номер договору про закупівлю: № 18
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною обсягів обсягу і складу капітального ремонту у 2021 р., сторони домовилися зменшити суму договору на 1512,50грн. та внести зміни до календарного плану виконання робіт на 2021 р. Загальна вартість робіт у 2021 році складає 196818,64грн.(Сто дев’яносто шість тисяч вісімсот вісімнадцять грн.64коп.). Загальна вартість робіт складає 2733486,50грн.(Два мільйони сімсот тридцять три тисячі чотириста вісімдесят шість грн.50коп.)
Номер договору про закупівлю: № 18
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 733 486,50
UAH (в тому числі ПДВ 455 581,08 UAH)

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: Помилково вказана вартість закупівлі без ПДВ