Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код за ДК 021-2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (капітальний ремонт бібліотеки-філії № 16 по вул. Бучми, 96 в м. Вінниці)
Очікувана вартість
3 571 452,00 UAH
UA-2020-04-03-001267-a ● 4d62321941104030bf6e983a208bd23c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Заклад культури "Вінницька міська централізована бібліотечна система" |
Код ЄДРПОУ: | 02222147 |
Вебсайт: | http://www.vinbiblio.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе, б. 4 |
Контактна особа: |
Скорик Ніна Іванівна 380432553203 library.vmcbs@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2020 13:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 27 квітня 2020 11:31 |
Очікувана вартість: | 3 571 452,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 857,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
капітальний ремонт бібліотеки-філії № 16 по вул. Бучми, 96 в м. Вінниці
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Код за ДК 021-2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (капітальний ремонт бібліотеки-філії № 16 по вул. Бучми, 96 в м. Вінниці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21023, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Бучми, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 травня 2020
—
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | капітальний ремонт бібліотеки-філії № 16 по вул. Бучми, 96 в м. Вінниці | Аванс | 20 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | капітальний ремонт бібліотеки-філії № 16 по вул. Бучми, 96 в м. Вінниці | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2020 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2020 15:32 |
Перелік змін.docx | |
03 квітня 2020 13:45 |
ТД кап. ремонт бібліотеки-філії № 16_на оприлюднення.docx |
17 квітня 2020 15:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 квітня 2020 15:32 |
Перелік змін.docx
|
|||
03 квітня 2020 13:45 |
ТД кап. ремонт бібліотеки-філії № 16_на оприлюднення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація і огляд об`єкту
Дата подання: 06 квітня 2020 13:09
Дата відповіді: 06 квітня 2020 13:37
В зв`язку з каратнином не можливо ознайомится з документацією і оглянути об`'єкт. Ваш контактний телефон не працює.
Відповідь: Ознайомится з документацією і оглянути об'єкт ви зможете, попередньо домовившись про дату і час із заступником директора по господарській роботі за даним контактним телефоном: +380 67 393 0665
Надання роз'яснень
Дата подання: 08 квітня 2020 22:20
Дата відповіді: 09 квітня 2020 11:43
Прошу надати роз'яснення щодо наступної абривіатури: "ГТІБ", що зазначена в п. 2 додатку 2 до тендерної документації.
Чи, можливо, має місце помилка, і необхідно читати ПІБ?
Відповідь: Так, необхідно читати ПІБ
Досвід виконання аналогічного договору
Дата подання: 08 квітня 2020 22:32
Дата відповіді: 09 квітня 2020 11:49
Надайте роз'яснення, в чому полягає необхідність обмеження періоду підтвердження виконання аналогічного договору 2018-2019 роками?
Чим відрязняється досвід виконання аналогічних робіт в 2017 році від аналогічного досвіду в наступних роках.
Відповідь: Необхідність обмеження періоду підтвердження виконання аналогічного договору 2018-2019 роками пояснюється бажанням замовника бачити якість вашої роботи за останній період.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-03-001267-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСКУРТ", Код ЄДРПОУ:41627082
Дата подання: 21 травня 2020 11:48
Скарга на прийняття рішення замовником
Скарга на прийняття рішення замовником щодо обрання переможця закупівлі. Більш детально в прикріпленому документі.
Просимо надати обгрунтовні пояснення.
З повагою Директор ТОВ "БАСКУРТ" Ільченко Володимир Віталійович
Просимо надати обгрунтовні пояснення.
З повагою Директор ТОВ "БАСКУРТ" Ільченко Володимир Віталійович
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 травня 2020 10:23
Замовником проведено розгляд звернення до Замовника за роз'ясненнями, що надійшло через систему електронних закупівель від ТОВ «БАСКУРТ» код ЄДРПОУ 41627082 датоване від 21.05.2019 року та завантажене на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель о 11 год. 48 хв. ID: UA-2020-04-03-001267-a.a1 та в межах компетенції повідомляємо наступне:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі-Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, Законом визначено, що інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку виключно учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
Аналогічна позиція висвітлена і в узагальненнях оприлюднених Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.
Розгорнути
Згорнути
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі-Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, Законом визначено, що інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку виключно учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
Аналогічна позиція висвітлена і в узагальненнях оприлюднених Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.
Оскільки Законом визначено, що інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку виключно учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції, Замовник прийняв рішення дану вимогу / скаргу відхилити
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" |
3 417 888,77
UAH з ПДВ
|
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНПРОЕКТБУД" |
2 785 670,40
UAH з ПДВ
|
2 734 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСКУРТ" |
2 853 088,80
UAH з ПДВ
|
2 735 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ТУР" |
2 883 530,40
UAH з ПДВ
|
2 735 776,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" |
2 957 770,00
UAH з ПДВ
|
2 735 777,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТБС-ПРОФ" |
3 180 000,00
UAH з ПДВ
|
3 162 140,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ |
3 306 365,68
UAH з ПДВ
|
3 179 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БМУ-2-ЛТД" |
3 388 309,97
UAH з ПДВ
|
3 388 309,97
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" #34765828 |
Відхилено |
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2020 13:48
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНПРОЕКТБУД" #37618365 |
Переможець |
2 734 999,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2020 15:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2021 16:09
|
Дод. угода 5 до Договору № 18 від 08.10.2021.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2021 16:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 квітня 2021 17:10
|
Дод. угода 4 до Договору № 18 від 26.04.2020.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2021 17:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 15:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 15:56
|
Дод. угода 3 до Договору № 18 від 28.12.2020.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 15:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2020 12:13
|
Дод. угода 2 до Договору № 18.pdf | зміни до договору |
27 травня 2020 12:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2020 12:06
|
Дод. угода 1 до Договору № 18.pdf | зміни до договору |
27 травня 2020 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2020 10:43
|
Додатки до Договору_3.pdf | укладений |
25 травня 2020 10:39
|
Додатки до Договору_2.pdf | укладений |
25 травня 2020 10:39
|
Додатки до Договору_1.pdf | укладений |
25 травня 2020 10:38
|
Договір підряду № 18.pdf | укладений |
25 травня 2020 10:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення п. 24 "Юридичні адреси та банківські реквізити" Генпідрядника - ТОВ "ВІНПРОЕКТБУД", рахунком на передоплату Управління Держказначейства у м. Вінниці |
Номер договору про закупівлю: | № 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування календарного плану виконання робіт, а саме: запланована сума на 2020 р. (1-й етап виконання робіт) становить 2 536 668,05 |
Номер договору про закупівлю: | № 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною обсягів і складу робіт у 2020 році суму договору№ 18 від 25.05.2020 року зменшено у 2020 році на 00 грн. 19 коп. ( Нуль грн. 19 коп). Внесено зміни у додаток № 2 Календарний план виконання робіт до договору |
Номер договору про закупівлю: | № 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно календарного плану виконання робіт запланована сума на 2021 р. виконання "Капітального ремону бібліотеки- філії № 16 по вул.Бучми.96 в м. Вінниці" договір № І8 від 25 травня 2020 року становить 198331 грн. 14 коп. (сто дев’яносто вісім тисяч триста тридцять одна грн. 14 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | № 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною обсягів обсягу і складу капітального ремонту у 2021 р., сторони домовилися зменшити суму договору на 1512,50грн. та внести зміни до календарного плану виконання робіт на 2021 р. Загальна вартість робіт у 2021 році складає 196818,64грн.(Сто дев’яносто шість тисяч вісімсот вісімнадцять грн.64коп.). Загальна вартість робіт складає 2733486,50грн.(Два мільйони сімсот тридцять три тисячі чотириста вісімдесят шість грн.50коп.) |
Номер договору про закупівлю: | № 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Інформація про відміну
Період оскарження
Коментар щодо відміни: | Помилково вказана вартість закупівлі без ПДВ |