Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівлі опорного закладу загальної середньої освіти I – III ступенів імені героя України Миколи Паньківа Солонківської сільської ради Пустомитівського району Львівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
20 844 652,80 UAH
UA-2020-04-03-001242-c 7837de230c604c949aada74f015f7caf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухта Ірина Миколаївна

+380322271695 sol_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ СОЛОНКІВСЬКОЇ ОТГ
Код ЄДРПОУ: 41850927
Місцезнаходження: 81131, Україна , Львівська обл., Пустомитівський район село Солонка, вул. Центральна, будинок 3
Контактна особа: Кухта Ірина Миколаївна
+380322271695
sol_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 19:38
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2020 09:00
Початок аукціону: 22 квітня 2020 14:41
Очікувана вартість: 20 844 652,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,48%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт будівлі опорного закладу загальної середньої освіти I – III ступенів імені героя України Миколи Паньківа Солонківської сільської ради Пустомитівського району Львівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (державний/місцевий бюджети) (Обсяг виконання робіт: згідно Технічного завдання (Додаток 3 до Тендерної документації))
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81131, Україна, Львівська область, Пустомитівського району, Солонка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може надати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі 30% відсотків вартості робіт на __________р. строком на 3 місяці, на протязі 30 (тридцяти) банківських днів з дати укладення Договору (даний пункт погоджується під час укладення договору). Аванс 30 Банківські 30
Iнша подія Оплата проводиться поетапно залежно від реального фінансування Замовника на підставі наданих Підрядником Актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання вказаних документів. Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2020 19:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 19:39
Тендерна документація_.doc
03 квітня 2020 19:39
Додаток 7.doc
03 квітня 2020 19:39
Додаток 6.doc
03 квітня 2020 19:39
Додаток 5.doc
03 квітня 2020 19:39
Додаток 4.doc
03 квітня 2020 19:39
Додаток 3.doc
03 квітня 2020 19:39
Додаток 2.doc
03 квітня 2020 19:39
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зауваження/Роз`яснення
Дата подання: 08 квітня 2020 21:21
Дата відповіді: 10 квітня 2020 18:11
1) Прошу розтулмачити положення Додатоку 6Календарний графік виконання робіт, а саме колонка "І т.Д.", яка інформація повинна там повинна міститися і порядок її заповнення ? 2) Чим передбачена необхідність надання дозвільної документації окрім робіт, які є предметом закупівлі, також на супутні роботи? 3) У випадку необхідності залучення субпідрядників після укладення договору - що потрібно надавати стосовно субпідрядника, в якому обсязі та порядок надання документації стосовно субпідрядника ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Щодо графіку: колонка «Обсяг робіт, передбачених до виконання в окремі періоди (кількість/кошторисна вартість) розписується по місяцях/кварталах (і.т.д. – означає конкретний місяць/квартал тощо).
2. Щодо дозвільної документації: Замовником вказано, що учасники у складі пропозиції повинні подати наступні документи: дозвіл (-ли) або/ Ліцензія (-ї) на виконання спеціальних видів робіт (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал), (якщо роботи не потребують дозволу та/або ліцензії на виконання спеціальних видів робіт надати обґрунтування такого з посиланнями на норми відповідних законодавчих актів України). Увага: якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, Учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення;
3. Учасники мають право залучати субпідрядників, про що вказується на стадії подання пропозиції. Перелік вимог встановлений в Додатку 4 до ТД.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ" 20 003 970,00
UAH з ПДВ
20 003 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЬВІВСЬКА ДОРОЖНЯ СЛУЖБА" 20 735 641,11
UAH з ПДВ
20 735 641,11
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 травня 2020 11:11
Електронний підпис
01 травня 2020 11:10
public_doc.pdf
01 травня 2020 11:10
public_doc.p7s
29 квітня 2020 14:46
Електронний підпис
29 квітня 2020 14:46
Довідка_28041.zip
29 квітня 2020 14:46
Довідка_2804.zip
28 квітня 2020 19:24
Електронний підпис
28 квітня 2020 19:23
Dovidka_20114652230600034045.pdf.p7s
28 квітня 2020 19:23
Dovidka_20114652230600034045.pdf
28 квітня 2020 19:23
ДФС.pdf
21 квітня 2020 00:02
Електронний підпис
20 квітня 2020 21:01
Електронний підпис
20 квітня 2020 21:01
ДОГОВІРНА ЦІНА с.1-47.pdf
20 квітня 2020 21:01
договірна ціна.pdf
20 квітня 2020 08:42
Електронний підпис
20 квітня 2020 08:41
ДОГОВІРНА ЦІНА с. 127-170.pdf
20 квітня 2020 08:41
ДОГОВІРНА ЦІНА с. 80-126.pdf
20 квітня 2020 08:41
ДОГОВІРНА ЦІНА с. 48-79.pdf
20 квітня 2020 08:41
ДОГОВІРНА ЦІНА с. 1-47.pdf
20 квітня 2020 08:41
проект договору.pdf
20 квітня 2020 08:41
витяг ПДВ.pdf
20 квітня 2020 08:41
витяг єдрпоу.pdf
20 квітня 2020 08:41
Баланс.pdf
20 квітня 2020 08:41
Статут,опис,код.pdf
20 квітня 2020 08:41
технічне завдання.pdf
20 квітня 2020 08:41
договірна ціна.pdf

Публічні документи

20 квітня 2020 12:48
Статут.pdf
20 квітня 2020 12:48
ст 17.pdf
20 квітня 2020 12:48
протокол дозвіл.pdf
20 квітня 2020 12:48
Пояснення дозволи.pdf
20 квітня 2020 12:48
Ліцензія.pdf
20 квітня 2020 12:48
Лист-гарантія санкції.pdf
20 квітня 2020 12:48
КК Штатний розпис.pdf
20 квітня 2020 12:48
КК МТБ ФОП Коцюруба.pdf
20 квітня 2020 12:48
КК МТБ ФОП Дасів.pdf
20 квітня 2020 12:48
КК МТБ Навзаєм.pdf
20 квітня 2020 12:48
КК МТБ Граніт.pdf
20 квітня 2020 12:48
КК Звіт ЄСВ.pdf
20 квітня 2020 12:48
КК Звіт 1-ДФ.pdf
20 квітня 2020 12:48
КК Довідка працівники.pdf
20 квітня 2020 12:48
КК Довідка МТБ.pdf
20 квітня 2020 12:48
Додаток 6.pdf
20 квітня 2020 12:48
Додаток 5.pdf
20 квітня 2020 12:48
Додаток 3.pdf
20 квітня 2020 12:48
Додаток 1.pdf
20 квітня 2020 12:48
Витяг з ЄДР.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ"

ТОВ "ЛЬВІВСЬКА ДОРОЖНЯ СЛУЖБА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ"
#38992487
Переможець 20 003 970,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 15:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2020 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ"
#38992487
20 003 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 16:29
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 16:24
Повiдомлення_2.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 10:19
Повiдомлення_1.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 10:19
Додаткова угода.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 10:18
Договірна ціна.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 10:18
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 14:54
Дод_угода_Трудовi_ресурси.pdf зміни до договору
26 серпня 2020 14:43
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 16:50
Додаткова угода Трудові ресурси_1.pdf зміни до договору
13 серпня 2020 16:45
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 20:56
Договiрна_цiна_2ч.pdf укладений
08 травня 2020 20:55
Договiрна_цiна_1ч.pdf укладений
08 травня 2020 20:55
Договір.pdf укладений
08 травня 2020 20:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю додаткову угоду про наступне: Викласти Розділ 13 Фінансування виконання робіт п.13.2. Договору в наступній редакції: п. 13.2 Фінансування робіт здійснюється за рахунок державного/місцевого бюджету. На 2020 р. фінансування становить 4560887,00 грн. Дана гранична ціна передбачає максимальну величину коштів, які Замовник сплатить Підряднику за виконання підрядних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів імені героя України Миколи Паньківа Солонківської сільської ради Пустомитівського району Львівської області» за цим Договором №08-05 від 08 травня 2020р. Обсяг проведення виконання підрядних робіт по об’єкту між розрахунковими рахунками Замовника здійснюється на розсуд Замовника, при цьому загальний обсяг проведених підрядних робіт та гранична сума Договору №08-05 від 08 травня 2020р. залишаються незмінними. Решта умов Договору залишається без змін, і Сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. (додається в окремому файлі до Повідомлення. Інші пункти Договору, які не змінені цим Додатковим договором, залишити без змін. (Примітки: Замовником обрано випадок внесення змін «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі», оскільки на майданчику відсутні інші випадки внесення змін у договір про закупівлю. Окрім того, зміни, що вносять не впливають на зміну істотних умов договору згідно Закону).
Номер договору про закупівлю: 08-05
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне п.13.2 Розділ 13 «Фінансування виконання робіт» Договору в наступній редакції: зменшити обсяги фінансування у 2021 році на суму 15 443 083 грн в тому числі ПДВ, шляхом збільшення обсягів фінансування на 2020 на суму 15 443 083 грн в тому числі ПДВ. Загальна сума бюджетних зобов’язань на 2020 рік становить 20 003 970,00 грн., в тому числі ПДВ Інші пункти Договору, які не змінені цим Додатковим договором, залишити без змін. Додатки: Календарний графік виконання робіт. План фінансування робіт. (додається в окремому файлі до Повідомлення. Інші пункти Договору, які не змінені цим Додатковим договором, залишити без змін. (Примітки: Замовником обрано випадок внесення змін «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі», оскільки на майданчику відсутні інші випадки внесення змін у договір про закупівлю. Окрім того, зміни, що вносять не впливають на зміну істотних умов договору згідно Закону).
Номер договору про закупівлю: 08-05
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відсутністю потреби у виконанні певного об’єму робіт, який був передбачений у Договорі № 08-05 від 08.05.2020року, Замовник і Підрядник вирішили «Сторони Договору, у зв’язку із зменшенням об’ємів закупівлі, дійшли згоди щодо зменшення ціни договору № 08-05 від 08 травня 2020р. на суму 2 475 781. 26 грн.. та викласти п.3.1. в наступній редакції: 3.1. Договірна ціна визначається згідно Додатку 1 і складає 17 528 188,74 грн. в т. ч. ПДВ 2 921 364,79 грн. У зв’язку з цим викласти у новій редакції Додатки до договору: Договірна ціна загальна на суму 17 528 188,74 грн.; Календарний графік виконання робіт; План фінансування робіт (додоються у прикріплених файл, через великий обсяг інформації) (13. Номер додаткової угоди. 3 14. Сума договору після внесення змін. 17 528 188,74 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 1 роб. (згідно Додатків до Договору Договірна ціна)
Номер договору про закупівлю: 08-05
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 17 528 188,74
UAH (в тому числі ПДВ 2 921 364,79 UAH)