Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса від км 237+108 до км 274+435 (45233142-6 Ремонт доріг)
Current minor repairs of the public highway M-05 Kyiv-Odesa from km 237 + 108 to km 274 + 435 (45233142-6 Road-repair works)
Current minor repairs of the public highway M-05 Kyiv-Odesa from km 237 + 108 to km 274 + 435 (45233142-6 Road-repair works)
Очікувана вартість
26 006 343,00 UAH
UA-2020-04-03-001237-a ● e88a07333d71428a9a50f27cf884b216
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 24718432 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна , Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38 |
Контактна особа: |
Тендерно договірний відділ 380522378943 sadko_tender_y@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Kirovohrad Oblast of State Motor Road Service of Ukraine |
National ID: | 24718432 |
Contact point: |
Tender and contracting department 380522378943 sadko_tender_y@meta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2020 13:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 травня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 20 травня 2020 15:30 |
Очікувана вартість: | 26 006 343,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 006,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 780190 UAH |
Publication date: | 03 квітня 2020 13:37 |
Enquiries until: | 25 квітня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 01 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 травня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 26 006 343 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 26 006 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса від км 237+108 до км 274+435 (45233142-6 Ремонт доріг)
Current minor repairs of the public highway M-05 Kyiv-Odesa from km 237 + 108 to km 274 + 435 (45233142-6 Road-repair works)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса від км 237+108 до км 274+435 (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, автомобільна дорога загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса, від км 237+108 до км 274+435
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Індекс автомобільних доріг: M-05 — Київ - Одеса
Current minor repairs of the public highway M-05 Kyiv-Odesa from km 237 + 108 to km 274 + 435 (45233142-6 Road-repair works)
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 20 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник, в межах отриманого бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, щомісячно здійснює розрахунки за надані послуги з Підрядником протягом десяти робочих днів на підставі акту приймання виконаних робіт (форма КБ№-2в) та довідки про вартість виконаних послуг (робіт) (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Дата подання заявки | Авансування робіт (послуг) можливе за умови наявності відповідного дозволу на попередню оплату від головного розпорядника бюджетних коштів відповідно до вимог законодавства. За наявності відповідного дозволу від розпорядника бюджетних коштів, попередня оплата (авансування) може бути здійснена на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30 відсотків від їх річної вартості, виходячи з лімітів, встановлених планом використання бюджетних коштів на поточний рік. Попередня оплата (авансування) здійснюється Замовником шляхом спрямування протягом 5 робочих днів з дня звернення Підрядника бюджетних коштів Підряднику на банківський рахунок з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунку для цілей, визначених цим Договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби України для здійснення відповідних платежів. По закінченню терміну використання попередньої оплати (авансу) Підрядник зобов’язаний надати Замовнику документи, що підтверджують її використання для цілей цього Договору або повернути суму попередньої оплати (авансу) Замовнику. У випадку несвоєчасного документального підтвердження використання попередньої оплати (авансу) для цілей цього Договору або несвоєчасного повернення попередньої оплати (авансу), Підрядник сплачує на користь Замовника штрафні санкції (пеню) у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України за кожен день прострочення від суми отриманої попередньої оплати (авансу). У випадку використання попередньої оплати (авансу) для цілей не обумовлені цим Договором Підрядник сплачує на користь Замовника штрафні санкції у подвійному розмірі суми отриманої від Замовника попередньої оплати (авансу). | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 квітня 2020 14:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 квітня 2020 14:52 |
Протокол змін 1 до ТД ПДР М-05.pdf | |
21 квітня 2020 14:51 |
Додаток 7 до ТД ПДР 2020 (М-05) ТЗ (Нова редакція 1).docx | |
21 квітня 2020 14:51 |
Додатки 1-6 до ТД ПДР 2020 (М-05)(Нова редакція 1).doc | |
21 квітня 2020 14:48 |
ТД ПДР 2020 (М-05) (Нова редакція 1).doc |
21 квітня 2020 14:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 квітня 2020 14:52 |
Протокол змін 1 до ТД ПДР М-05.pdf
|
|||
21 квітня 2020 14:51 |
Додаток 7 до ТД ПДР 2020 (М-05) ТЗ (Нова редакція 1).docx
|
|||
21 квітня 2020 14:51 |
Додатки 1-6 до ТД ПДР 2020 (М-05)(Нова редакція 1).doc
|
|||
21 квітня 2020 14:48 |
ТД ПДР 2020 (М-05) (Нова редакція 1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо надати роз'яснення
Дата подання: 21 квітня 2020 11:56
Дата відповіді: 21 квітня 2020 14:56
Згідно умов Тендерної документації Учасник має надати довідку довільної форми про вартість чистих активів підприємства станом на кінець I кварталу 2019 року (стосується лише товариств з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю). Чи не є помилкою вказаний рік, і не є доцільнішим надати довідку на кінець I кварталу 2020 року, просимо надати роз'яснення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесено відповідні зміни.
Не відповідності у Тендерній документації
Дата подання: 21 квітня 2020 13:18
Дата відповіді: 21 квітня 2020 14:56
1.) У складі Тендерної документації вказаний розмір Тендерного забезпечення: 949 000,00 грн. Система PROZZORO - відображає розмір 780 190,00 грн. На яку суму орієнтуватись під час оформлення Тендерного забезпечення?
2.) У складі Тендерної пункт 4.4 Розділу І вказано, що строк поставки товарів (надання послуг) - протягом 2019 року. Просимо Замовника внести зміни на 2020 рік.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесено відповідні зміни.
Досвід
Дата подання: 22 квітня 2020 12:02
Дата відповіді: 27 квітня 2020 14:55
Відповідно до ТД для підтвердження наявності аналогічного досвіду учасник в складі тендерної пропозиції має надати копію аналогічного договору (без додатків), за яким учасником надавались послуги з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування.
Просимо внести зміни до ТД та включити можливість надання учасником в якості підтвердження досвіду виконання аналогічного договору договори на надання послуг з поточного середнього ремонту, адже роботи згідно з технічною специфікацією при виконанні поточного середнього ремонту відповідають видам робіт, зазначених у технічній специфікації до предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію аналогічного договору (без додатків), за яким учасником надавались послуги з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування.
Зазначену вимогу обумовлено специфікою виконання робіт, а не їх видами. Так, проєктом договору, який є частиною тендерної документації (Додаток №6), визначено, що «послуги надаються Підрядником згідно щомісячних Планів-завдань та кошторисної документації, складеної на основі Актів-дефектів, затверджених Замовником, в межах ціни цього договору. Надання послуг здійснюється Підрядником після одержання ним Плану-завдання від Замовника. Перед початком надання послуг Замовник спільно з Підрядником погоджує склад та обсяги послуг, Підрядник комісійно з Замовником складають акт дефектів, відповідно до діючих нормативних документів. Розробка кошторисної документації покладається на Підрядника, з подальшим затвердженням її Замовником».
Таким чином, поточний дрібний ремонт є безперервним протягом терміну дії договору процесом, в ході якого підряднику заздалегідь не відоме місце, вид та обсяги робіт на наступний місяць, що вимагає від підрядника відповідного досвіду.
У зв’язку з викладеним зазначена вимога тендерної документації не містить жодних ознак дискримінаційних умов
Зазначену вимогу обумовлено специфікою виконання робіт, а не їх видами. Так, проєктом договору, який є частиною тендерної документації (Додаток №6), визначено, що «послуги надаються Підрядником згідно щомісячних Планів-завдань та кошторисної документації, складеної на основі Актів-дефектів, затверджених Замовником, в межах ціни цього договору. Надання послуг здійснюється Підрядником після одержання ним Плану-завдання від Замовника. Перед початком надання послуг Замовник спільно з Підрядником погоджує склад та обсяги послуг, Підрядник комісійно з Замовником складають акт дефектів, відповідно до діючих нормативних документів. Розробка кошторисної документації покладається на Підрядника, з подальшим затвердженням її Замовником».
Таким чином, поточний дрібний ремонт є безперервним протягом терміну дії договору процесом, в ході якого підряднику заздалегідь не відоме місце, вид та обсяги робіт на наступний місяць, що вимагає від підрядника відповідного досвіду.
У зв’язку з викладеним зазначена вимога тендерної документації не містить жодних ознак дискримінаційних умов
Досвід
Дата подання: 22 квітня 2020 20:48
Дата відповіді: 27 квітня 2020 14:55
Просимо внести зміни до ТД та включити можливість надання учасником в якості підтвердження досвіду виконання аналогічного договору договори на надання послуг з поточного середнього ремонту, адже роботи згідно з технічною специфікацією при виконанні поточного середнього ремонту відповідають видам робіт, зазначених у технічній специфікації до предмету закупівлі.
Вважаємо дискримінаційними умови діючої редкцції, відносно аналогічного досвіду
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію аналогічного договору (без додатків), за яким учасником надавались послуги з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування.
Зазначену вимогу обумовлено специфікою виконання робіт, а не їх видами. Так, проєктом договору, який є частиною тендерної документації (Додаток №6), визначено, що «послуги надаються Підрядником згідно щомісячних Планів-завдань та кошторисної документації, складеної на основі Актів-дефектів, затверджених Замовником, в межах ціни цього договору. Надання послуг здійснюється Підрядником після одержання ним Плану-завдання від Замовника. Перед початком надання послуг Замовник спільно з Підрядником погоджує склад та обсяги послуг, Підрядник комісійно з Замовником складають акт дефектів, відповідно до діючих нормативних документів. Розробка кошторисної документації покладається на Підрядника, з подальшим затвердженням її Замовником».
Таким чином, поточний дрібний ремонт є безперервним протягом терміну дії договору процесом, в ході якого підряднику заздалегідь не відоме місце, вид та обсяги робіт на наступний місяць, що вимагає від підрядника відповідного досвіду.
У зв’язку з викладеним зазначена вимога тендерної документації не містить жодних ознак дискримінаційних умов
Зазначену вимогу обумовлено специфікою виконання робіт, а не їх видами. Так, проєктом договору, який є частиною тендерної документації (Додаток №6), визначено, що «послуги надаються Підрядником згідно щомісячних Планів-завдань та кошторисної документації, складеної на основі Актів-дефектів, затверджених Замовником, в межах ціни цього договору. Надання послуг здійснюється Підрядником після одержання ним Плану-завдання від Замовника. Перед початком надання послуг Замовник спільно з Підрядником погоджує склад та обсяги послуг, Підрядник комісійно з Замовником складають акт дефектів, відповідно до діючих нормативних документів. Розробка кошторисної документації покладається на Підрядника, з подальшим затвердженням її Замовником».
Таким чином, поточний дрібний ремонт є безперервним протягом терміну дії договору процесом, в ході якого підряднику заздалегідь не відоме місце, вид та обсяги робіт на наступний місяць, що вимагає від підрядника відповідного досвіду.
У зв’язку з викладеним зазначена вимога тендерної документації не містить жодних ознак дискримінаційних умов
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 14 травня 2020
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 24718432 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна, Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ШРБУ-48 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД СЕРВІС ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 травня 2020 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" |
20 369 498,00
UAH з ПДВ
|
17 499 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" |
21 821 290,00
UAH з ПДВ
|
17 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ШРБУ-48 |
25 750 000,00
UAH з ПДВ
|
19 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" #38260976 |
Переможець |
17 499 998,00
UAH з ПДВ
|
26 травня 2020 10:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 09:27
|
Договір 128_20 (ДУ 5).pdf | укладений |
24 грудня 2020 09:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 09:21
|
Договір 128_20 (ДУ 5).pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 09:18
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2020 08:46
|
Договір 128_20 (додаток).pdf | укладений |
15 червня 2020 08:42
|
Договір 128_20.pdf | укладений |
15 червня 2020 08:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 1 частини 5 статті 41 Закону |
Номер договору про закупівлю: | 128/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 20 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
9 700 012,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 616 668,67 UAH)
|