Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 277 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 01488038 |
Місцезнаходження: | 02222, Україна , Київська обл., Київ, Сабурова,6 |
Контактна особа: |
Гарбар Катерина Григорівна 380445302624 sh277@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2020 13:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2020 13:26 |
Очікувана вартість: | 2 139 504,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 698,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2020 13:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2020 13:23 |
Тендерна документація (2).pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керується ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами діючого законодавства України , враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципом добросовісної конкуренція серед учасників та їх недискримінації.
ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає порядку розміщення конкретних документів у складі тендерної документації. Замовник розміщує документи на власний розсуд, керуючись нормами чинного законодавства України.
Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами діючого законодавства України , враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципом добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації.
Сертифікат ISO 37001:2018 - це стандарт, розроблений для того, щоб допомогти організаціям у впровадженні системи протидії корупції.
Тому не має потреби вносити зміни в ТД.
Вимоги про усунення порушення
Встановлення енергетичної базової лінії, визначення критичних областей і розуміння елементів, які впливають на використання енергії;
Періодичне прогнозування енергоспоживання, що допомагає створити чітку картину для планування інвестицій і поліпшень;
Ми займаємось встановленням систем протипожежного захисту і не проацюємо в сфері оптимізації енергоспоживання та збільшення обсягу використання енергії з відновлюваних джерел і такого сертифікату немаємо.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-09-000008 ● 48363f397a664de8938e6b74f6a801ce
- Статус: вирішено ● Дата: 26 серпня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2020 08:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.06.2020 № 99
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 11.06.2020 № 99
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2020-04-03-001146-а 03.04.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-15 15:11:46
Запит про надання пояснень
1. Чи укладений за результатами процедури закупівлі договір з Переможцем торгів ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «СИСТЕМИ ЗАХИСТУ»»?
2. Якщо договір за вищезазначеною процедурою укладено – чому його не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в установлені законодавством строки?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-15 19:07:34
Пояснення щодо укладання Договору
Відповідно до п.6 ст.33 Закону України "Про публічні закупівлі " у редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі " та деяких інших актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" (далі-Закон) , у випадку обгрунтованої необхідності строк укладання Договору може бути продовжений до 60 днів. Такою обгрунтованою необхідністю є вимога Замовника щодо " Розроблення проектно-кошторисної документації на систему пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей, яка повинна мати експертизу проектно-кошторисної документації на відповідність нормативно-правовим актам з питань пожежної безпеки в Україні" ( п.8 Додатку № 4 до тендерної документації). ТОВ НВП "Системи захисту" було надіслано Лист-прохання про продовження строку підписання Договору ( вих № 19-05/20). Рішення було ухвалено на засідання засідання ТК ( Протокол № 49 від 20.05.2020 ).
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-06-15 19:05:53
Пояснення щодо укладання Договору
Відповідно до п.6 ст.33 Закону України "Про публічні закупівлі " у редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі " та деяких інших актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" (далі-Закон) , у випадку обгрунтованої необхідності строк укладання Договору може бути продовжений до 60 днів. Такою обгрунтованою необхідністю є вимога Замовника щодо " Розроблення проектно-кошторисної документації на систему пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей, яка повинна мати експертизу проектно-кошторисної документації на відповідність нормативно-правовим актам з питань пожежної безпеки в Україні" ( п.8 Додатку № 4 до тендерної документації).
ТОВ НВП "Системи захисту" було надіслано Лист-прохання про продовження строку підписання Договору ( вих № 19-05/20).
Рішення було ухвалено на засідання засідання ТК ( Протокол № 49 від 20.05.2020 ).
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-06-17 12:42:48
Пояснення щодо Договору
Просимо Вас, Пояснення надане Замовником від 15.06.2020 року та Протокол № 49 від 20.05.2020 р. вважати не дійсними та такими, які оприлюднено помилково, Договір № 30 від 14.05.2020 року був підписаний з ТОВ "НВП "СИСТЕМИ ЗАХИСТУ", але у зв'язку з карантином не був вчасно оприлюднено на порталі Прозорро.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Неможливість усунення
2020-06-30 16:43:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто
-
2020-08-26 15:05:48
Ризики, що спрацювали
RISK1-8_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СИСТЕМИ ЗАХИСТУ"" |
1 899 206,72
UAH з ПДВ
|
1 888 508,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БАГР.УКР" |
1 890 500,00
UAH з ПДВ
|
1 890 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКСПЕРТ112" |
2 139 500,00
UAH з ПДВ
|
2 139 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СИСТЕМИ ЗАХИСТУ"" #42945066 |
Переможець |
1 888 508,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2020 15:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2020 16:07
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
23 червня 2020 16:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2020 16:03
|
Додаткова угола № 1.pdf | зміни до договору |
23 червня 2020 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2020 12:05
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2020 12:04
|
Договір № 30.pdf | укладений |
17 червня 2020 12:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |