Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання для облаштування Класу Конфуція Київського університету імені Бориса Грінченка
Очікувана вартість
235 500,00 UAH
UA-2020-04-03-001120-a f0d28185f5b449f68766abd19e8c160e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрєєва Світлана Михайлівна

380442721490 xtender@kubg.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський університет імені Бориса Грінченка
Код ЄДРПОУ: 02136554
Вебсайт: http://kubg.edu.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2
Контактна особа: Андрєєва Світлана Михайлівна
380442721490
xtender@kubg.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 13:14
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2020 08:00
Очікувана вартість: 235 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 177,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Комп'ютерне обладнання для облаштування Класу Конфуція Київського університету імені Бориса Грінченка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04212, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 06 квітня 2020 15:06
Дата відповіді: 07 квітня 2020 12:48
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформуємо, що згідно Технічного Завдання: “Технічні характеристики повинні відповідати технічним вимогам товару або бути кращими". Учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов повної відповідності технічним характеристикам, тому всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Необхідність зазначення марки, моделі в технічних вимогах складових частин комп’ютера пов’язана з метою забезпечення сумісності з наявним комп’ютерним обладнанням та унеможливлення виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням комп’ютера. Аналоги мають повністю відповідати технічним вимогам, які зазначені в тендерній документації. Щодо п. 2 - дивіться технічні характеристики (п.2, підпункт 20)
Аналоги та постачання
Дата подання: 09 квітня 2020 11:16
Дата відповіді: 09 квітня 2020 13:47
Шановний Замовник! В зв'язку з карантинними заходами та складністю постачання товару пов'язаними з ним, пропонуємо Вам розглялюту можливість аналогів з кращими характеристиками. Для забезпечення закупівлі якісного, зручного товару і його тривалого використання, пропонуємо внести наступні зміни до технічного завдання: 1. Інтерактивна панель – ресурс роботи не менше 50000 годин; Число торкань: 20 (Windows та Android); Програмне забезпечення з необмеженим строком дії та ліцензією не менше, ніж на 5 пристроїв в комплекті; наявність на передній панелі механічних клавіш керування – не менше 7; наявність функцій бездротового зв’язку BYOD (одночасне відображення не менше, ніж 4 пристроїв на екрані панелі; можливість керування підключеним пристроєм з панелі).... Також в додатку до питання ми позначили кращі характеристики моноблоків та обгрунтоване прохання з приводу выдміни авторизації на моноблоки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Згідно з Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.06.2017 № 687 «Про погодження планів закупівель, технічних завдань та технічних вимог у сфері інформаційних технологій» Київський університет імені Бориса Грінченка, як комунальний заклад, зобов’язаний погоджувати технічні вимоги / технічні завдання на закупівлю комп’ютерної техніки в Департаменті інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Департамент). Комп’ютерну техніку, що є предметом закупівлі, було погоджено Департаментом саме за такими технічними характеристиками, що містяться в Додатку 2 до Тендерної документації. Тому ми не маємо права вносити зміни до ТД, які стосуються технічних характеристик комп’ютерної техніки, попередньо не погодивши їх з Департаментом. Разом з тим, учасник не позбавлений права пропонувати на торги еквівалент товару, що є предметом закупівлі, з такими самими або кращими характеристиками.
Аналоги та постачання
Дата подання: 09 квітня 2020 11:19
Дата відповіді: 09 квітня 2020 12:01
НАжаль не можемо додати файл до запитання. Де його для зручності можливо опублікувати?
Відповідь: Щодо розміщення файлів прохання вернутись до адміністраторів авторизованого електронного майданчика
Авторизація моноблоки
Дата подання: 10 квітня 2020 01:04
Дата відповіді: 10 квітня 2020 14:29
Шановний Замовник! Чи можливо виключити з кваліфікаційних вимог пункт авторизації на моноблоки, так як у закупівлі невелика кількість обладнання, а саме моноблоків, та автентичнічть їх можливо перевірити на веб-сторінці виробника?
Відповідь: Листи авторизації витребовуються замовником з метою запобігання закупівлі нелегальної продукції, уникнення поставки низькоякісного товару та організації безперервного та безперебійного навчального процесу, що відбувається у тому числі на обладнанні, що закуповується. Також листи авторизації підтверджують можливість учасника виконати всі умови договору в частині строків поставки, обсягів поставки, те, що продукція (товар) буде відповідати нормам і стандартам чинним на території України та технічно-якісним вимогам предмету закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-03-001120-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", Код ЄДРПОУ:42286822
Дата подання: 09 квітня 2020 12:47
Аналоги та постачання
Файл до теми запитання"Аналоги та постачання"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2020 13:55
Згідно з Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.06.2017 № 687 «Про погодження планів закупівель, технічних завдань та технічних вимог у сфері інформаційних технологій» Київський університет імені Бориса Грінченка, як комунальний заклад, зобов’язаний погоджувати технічні вимоги / технічні завдання на закупівлю комп’ютерної техніки в Департаменті інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Департамент). Комп’ютерну техніку, що є предметом закупівлі, було погоджено Департаментом саме за такими технічними характеристиками, що містяться в Додатку 2 до Тендерної документації. Тому ми не маємо права вносити зміни до ТД, які стосуються технічних характеристик комп’ютерної техніки, попередньо не погодивши їх з Департаментом. Разом з тим, учасник не позбавлений права пропонувати на торги еквівалент товару, що є предметом закупівлі, з такими самими або кращими характеристиками.
Розгорнути Згорнути
Вимогу не задоволено Замовником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 квітня 2020 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛИТЕР-ІКТ" 235 440,00
UAH з ПДВ
235 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 квітня 2020 22:15
Електронний підпис
19 квітня 2020 22:14
Авторизація Литком.pdf
19 квітня 2020 22:14
iso-9001-canon_переклад.pdf
19 квітня 2020 22:14
iso-9001-canon_Завірено.pdf
19 квітня 2020 22:14
тендерна пропозиція.pdf
19 квітня 2020 22:14
проект договору.pdf
19 квітня 2020 22:14
порівняльна таблиця.pdf
19 квітня 2020 22:14
Опис_Статут_ 27_12_2019.PDF
19 квітня 2020 22:14
Витяг_ПДВ_ІКТ Завірено.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛИТЕР-ІКТ"

Інформація про відміну

Дата відміни
20 квітня 2020 08:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій