Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запасні частини до колійних машин
Очікувана вартість
2 879 833,98 UAH
UA-2020-04-03-001021-c 91ade07be0d84e49b25b280850f54c1e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 05 травня 2020 12:11
Очікувана вартість: 2 879 833,98 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 399,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 86300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


запасні частини до колійних машин
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
Сервовентиль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
2 шт
Елемент фільтруючий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
1 шт
Маятник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
2 шт
Гідромотор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2020 09:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 09:05
3734 ТД зч до колійних машин нова редакція 23 04 2020.docx
24 квітня 2020 09:05
Зміни до тендеру_3734_23 04 2020.doc
03 квітня 2020 15:43
Додаток №9 (5).docx
24 квітня 2020 09:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 09:05
3734 ТД зч до колійних машин нова редакція 23 04 2020.docx
03 квітня 2020 15:43
3734 ТД зч до колійних машин.docx
24 квітня 2020 09:05
Зміни до тендеру_3734_23 04 2020.doc
03 квітня 2020 15:43
Додаток №9 (5).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

До пункту 1 Додатку 6 ТД
Дата подання: 10 квітня 2020 14:10
Дата відповіді: 24 квітня 2020 09:06
До пункту 1 Додатку6 ТД: У зв’язку з тим, що на час обмежувальних заходів через коронавірус згідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17.03.2020, більшість установ переведено на дистанційну форму роботи, просимо Вас доповнити Додаток №6 тендерної документації можливістю надання відтвореної на папері електронної копії довідки МВС України або відповідного територіального підрозділу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни.
До п.2.3.1 Додатку 1 ТД
Дата подання: 10 квітня 2020 14:11
Дата відповіді: 24 квітня 2020 09:07
Згідно п.2.3.1 Додатку1 ТД Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення , потрібно надати лист виробника або визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення (локомотив, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо); З метою уникнення непорозумінь та належної підготовки тендерної пропозиції просимо внести зміни та доповнити пункт 2.3.1 наступним: «Якщо продукція виготовляється за конструкторською документацією на машину, механізм і обладнання, то надається лист від виробника про те, що продукція виготовляється згідно креслеників (номерів деталей), що входять до повного комплекту конструкторської документації на машину, механізм та обладнання із зазначенням найменування продукції та креслення (номера деталі) згідно конструкторської документації.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення пункт 2.3.1 Додатку 1 Тендерної документації залишити в діючій редакції.
До Додатку 4 ТД
Дата подання: 10 квітня 2020 14:13
Дата відповіді: 24 квітня 2020 09:07
Просимо внести зміни в Додток4 ТД: Розділом «Технічні характеристики (Додаток А)» тендерної документації вимагається гарантійний термін зберігання продукції - 12 місяців від дати отримання продукції кінцевим споживачем, що суперечить Додатку №4 тендерної документації «Дані на товар», яким вимагається гарантійний термін зберігання з дати виготовлення продукції. З метою уникнення суперечностей у вимогах тендерної документації, просимо Вас внести зміни в Додаток 4 тендерної документації та вказати вимогу до гарантійного терміну зберігання продукції - : «У разі, якщо технічними вимогами визначено гарантійні строки:… У колонці 10 – вказується гарантійний строк зберігання продукції, який обчислюється від дня отримання продукції кінцевим споживачем.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни.
До пункту 2.1. Додатку 1 ТД
Дата подання: 10 квітня 2020 14:14
Дата відповіді: 24 квітня 2020 09:08
Внести зміни до пункту 2.1. Додатку1 ТД Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: З метою створення рівноправних умов для всіх учасників закупівлі, просимо Вас Внести зміни до тендерної документації та викласти абзац перший пункту 2.1 у наступній редакції: « 2.1 Для продукції залізничного призначення надати: - на продукцію, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів або технічних умов або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслеників (крім продукції, яка виготовляється згідно креслеників, що входять до повного комплекту конструкторської документації на машину, механізм та обладнання) відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити пункт 2.1 Додатку 1 Тендерної документації без змін.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-03-001021-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 10 квітня 2020 22:17
Вимога
Продукція, що вимагається до закупівлі (аукціон № UA-2020-04-03-001021-c), не є продукцією суто залізничного призначення, та може використовуватись у інших видах транспорту та галузях промисловості.
Враховуючи вищенаведене, просимо видалити з таблиці Вимог до оцінки відповідності продукції (Додаток №1 Тендерної документації) з колонки Продукція залізничного призначення позначки «+». Враховуючи те, що вся продукція, що вимагається до закупівлі (аукціон № UA-2020-04-03-001021-c) не є продукцією суто залізничного призначення, та може використовуватись у інших видах транспорту та галузях промисловості, просимо змінити п. 2.3. Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та викласти його у наступній редакції: «2.3 Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати: 2.3.1 Для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення – лист виробника або визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення (локомотив, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо); Для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що не входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення:
- підтвердження про актуальність креслеників шляхом їх письмового узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом. Письмове узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом повинно бути датовано не раніше минулого календарного року;
- документ (документи) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо);
2.3.2 для виробів, загального призначення:
- скановану копію кресленика на продукцію, з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;
- документ (документи) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо); Якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання. В іншому разі просимо викласти нормативний документ, згідно якого продукція, що вимагається до закупівлі, визначена продукцією залізничного призначення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2020 09:09
Замовником прийнято рішення вимоги до таблиці Вимоги до оцінки відповідності продукції Додатку 1 Тендерної документації залишити без змін.
Номер вимоги: UA-2020-04-03-001021-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 10 квітня 2020 22:18
Вимога
У пункті 2.1 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі сказано наступне: «…Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95…».
Для можливості участі у процедурі закупівлі іноземних виробників просимо Вас дану частину пункту 2.1 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі викласти у наступній редакції: «…Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95. Для продукції, яка виготовлена на території країн СНД, допускається погодження ТУ з уповноваженою організацією залізничної адміністрації країни СНД…» Також просимо Вас доповнити п. 2.3. Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі наступним : «Для продукції іноземного виробництва (яка виготовлена на території країн СНД), допускається надання сканованої копії кресленика на продукцію, з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;- документу (документів) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо)»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2020 09:09
Замовником прийнято рішення залишити пункт 2.1 Додатку 1 Тендерної документації без змін.
Номер вимоги: UA-2020-04-03-001021-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕРА-ЛТД", Код ЄДРПОУ:39998322
Дата подання: 11 квітня 2020 07:54
Вимога замовнику
Згідно п. 2.1 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: «Для продукції залізничного призначення надати:
- на продукцію, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів або технічних умов або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслеників відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції;
- для дослідних зразків (партій), установчих серій (перших промислових партій) – копію протоколу (акту) приймальної комісії щодо визначення необхідності проведення експлуатаційних випробувань (підконтрольної експлуатації) продукції, яка виготовляється згідно з вимогами технічних умов (технічних завдань) або креслеників, узгоджених АТ «Укрзалізниця», відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009), або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017.
Копії повинні бути завірені підписом виробника та печаткою - за наявності…».
Ми вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що порушує норми Статті 5 «Закону України про публічні закупівлі «1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах… 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників…», оскільки іноземні виробники не зможуть надати вказані документи.
Враховуючи вищевказане, для можливості участі у процедурі закупівлі іноземних виробників, просимо озвучену вимогу «Для продукції залізничного призначення надати:
- на продукцію, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів або технічних умов або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслеників відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції;
- для дослідних зразків (партій), установчих серій (перших промислових партій) – копію протоколу (акту) приймальної комісії щодо визначення необхідності проведення експлуатаційних випробувань (підконтрольної експлуатації) продукції, яка виготовляється згідно з вимогами технічних умов (технічних завдань) або креслеників, узгоджених АТ «Укрзалізниця», відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009), або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017.
Копії повинні бути завірені підписом виробника та печаткою - за наявності…» видалити з п. 2.1 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2020 09:10
Замовником прийнято рішення залишити пункт 2.1 Додатку 1 Тендерної документації без змін.
Номер вимоги: UA-2020-04-03-001021-c.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕРА-ЛТД", Код ЄДРПОУ:39998322
Дата подання: 11 квітня 2020 07:55
Вимога замовнику
Для можливості участі у процедурі закупівлі іноземних виробників просимо Вас
доповнити п. 2.3. Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі наступним : «Для продукції, яка виготовлена на території країн СНД, допускається надання сканованої копії кресленика на продукцію, з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;- документу (документів) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо)»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2020 09:10
Замовником прийнято рішення залишити пункт 2.3 Додатку 1 Тендерної документації без змін.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БРАДОС УКРАЇНА" 2 879 833,98
UAH з ПДВ
2 865 432,48
UAH з ПДВ
Документи
"METALHIMCARGO” Ltd. 2 870 690,88
UAH з ПДВ
2 870 690,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2020 08:48
Електронний підпис
04 травня 2020 08:42
ТЕНДЕРНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.rar
04 травня 2020 08:42
ДОДАТОК 2.rar
04 травня 2020 08:42
ДОДАТОК 1 -2частина.rar
04 травня 2020 08:42
ДОДАТОК 1 -1частина.rar
04 травня 2020 08:42
ПРОПОЗИЦІЯ.rar

Публічні документи

03 травня 2020 14:46
Цінова пропозиція.pdf
03 травня 2020 14:46
Юнікредит Булбанк.pdf
03 травня 2020 14:46
Установчий акт.pdf
03 травня 2020 14:46
Сертифіка ISO.pdf
03 травня 2020 14:46
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ.pdf
03 травня 2020 14:46
МЕТАЛХИМКАРГО АКТ.pdf
03 травня 2020 14:46
додаток 10.pdf
03 травня 2020 14:46
Додаток 9.pdf
03 травня 2020 14:46
Додаток 5.pdf
03 травня 2020 14:46
Додаток 4.pdf
03 травня 2020 14:46
Довідка Довкілля.pdf
03 травня 2020 14:46
Декларація.pdf
03 травня 2020 14:46
passport_Lazarov (1).pdf
03 травня 2020 14:46
Bank Reference METALHIMKARGO.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БРАДОС УКРАЇНА"

"METALHIMCARGO” Ltd.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БРАДОС УКРАЇНА"
#41243966
Переможець 2 865 432,48
UAH з ПДВ
02 червня 2020 16:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 червня 2020 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БРАДОС УКРАЇНА"
#41243966
2 865 432,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 13:47
ЦЗВ-03-02720-01.pdf укладений
01 квітня 2021 13:47
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 12:56
ЦЗВ-03-02720-01 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2020 12:56
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2020 11:54
ЦЗВ-03-02720-01 (1).pdf зміни до договору
25 червня 2020 11:54
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 13:39
ЦЗВ-03-02720-01.pdf укладений
15 червня 2020 13:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-02720-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-02720-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 червня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 851 248,48
UAH (в тому числі ПДВ 475 208,08 UAH)