Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Півмаски фільтрувальні
Очікувана вартість
780 000,00 UAH
UA-2020-04-03-000818-c 5d15632f8e1046c1a2cd349466d4abe0
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шершень Юлія

+380363664873 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Шершень Юлія
+380363664873
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Півмаски фільтрувальні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50000 шт
Півмаски фільтрувальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 квітня 2020  —  18 квітня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно з видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатку продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції, за умови реєстрації Постачальником податкової накладної у ЄРПН. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». Про дату оформлення ярлика на придатку продукцію Замовник письмово повідомляє Постачальника не пізніше п’яти робочих днів з дати оформлення ярлика. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

03 квітня 2020 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Мікрофільтр"
#38052694
Переможець 780 000,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 15:30

Документи

03 квітня 2020 15:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 листопада 2022 14:09
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2020 10:37
COVID-19_РПЗ_п.762_ДУ.pdf зміни до договору
24 липня 2020 10:34
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 15:40
COVID-19_РПЗ_п.762.pdf укладений
03 квітня 2020 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни ціни у зв'язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок.
Номер договору про закупівлю: 53-122-08-20-09417
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 650 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)