Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Геотекстиль
Очікувана вартість
82 215,00 UAH
UA-2020-04-03-000813-c 1d6a1e7440364134b5528322ca2588de
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Порохнавець Оксана Михайлівна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Контактна особа: Порохнавець Оксана Михайлівна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 23 квітня 2020 12:53
Очікувана вартість: 82 215,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 822,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19260000-6: Текстильні матеріали


Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8100 м.кв.
Геотекстиль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19260000-6 — Текстильні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Для платників ПДВ: - за наявності підписаного сторонами цього договору акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної оплата здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленої та зареєстрованої згідно вимог чинного законодавства. Для неплатників ПДВ: - Покупець здійснює оплату протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної.. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2020 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 14:36
1851159930 ТД (Геотекстиль).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-03-000813-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Вестхем Груп", Код ЄДРПОУ:40752518
Дата подання: 02 травня 2020 13:28
Прохання надати роз'яснення щодо відхилення пропозиції ТОВ "ВЕСТХЕМ ГРУП"
Згідно з протоколу розгляду тендерних пропозицій №18 від 29.04.2020р. на закупівлю наступного: (Геотекстиль) згідно оголошення UA-2020-04-03-000813-c тендерна пропозиція ТОВ «ВЕСТХЕМ ГРУП» була відхилена через невідповідність умовам тендерної документації, а саме:
- в «Довідці про товар» згідно вимог тендерної документації необхідно було зазначити нормативно-технічні документи, яким відповідає продукція, що пропонується до постачання.
В Довідці про товар згідно п.2.2. Додатку №6 Тендерної документації наданою ТОВ «ВЕСТХЕМ ГРУП» були вказані два нормативно-технічні документи – це ТУ У 13.9-36636399-001:2016 та ГБН В.2.3-37641918-544:2014. Тобто зазначені документи п.2.2. Додатку 6 повністю відповідали вимогам Тендерної документації;
- згідно вимог п.2.3. Додатку 6 Тендерної документації необхідно було надати один із нормативно-технічних документів Копія ГОСТу, або копія ДСТУ, або копія ГСТУ, або копія технічних умов виробника на виготовлення товару із змінами (у разі наявності)*, або витяг з копії технічних умов виробника з даними про товар (найменування, тип, вид, виконання товару, правила приймання, випробування, транспортування, експлуатації та/або зберігання, основні технічні характеристики товару тощо), або копія технічного завдання виробника на виготовлення товару із змінами (у разі наявності)*, або копія технічних регламентів, або копія стандартів Міністерства промислової політики. Нормативно-технічні документи, копії яких надаються, повинні діяти в Україні.
ТОВ «ВЕСТХЕМ ГРУП» надало один із нормативно-технічних документів, який є діючим в Україні, а саме копію ГБН В.2.3-37641918-544:2014 тим самим повністю задовільнило вимоги п.2.3. Додатку 6 Тендерної документації;
- відповідно до п.2.6. Додатку 6 Тендерної документації, якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником або його представництвом в Україні (в разі відсутності в Україні виробників або їх представництв – офіційного дистриб’ютора на території України): діючий договір або сертифікат дистриб’ютора, дилера або лист про представництво його інтересів учасником. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії щодо якості продукції.
ТОВ «ВЕСТХЕМ ГРУП» надало Лист про представництво тим самим задовільнило п. 2.6. Додатку 6 Тендерної документації. Гарантія щодо якості продукції також надана ТОВ «ВЕСТХЕМ ГРУП» та зазначена в Паспорті якості виробника та Довідці про товар, згідно вимог п. 2.2 та п.2.4. Додатку 6 та Додатку 5 Тендерної документації.
Враховуючи вище зазначене, просимо Голову тендерного комітету надати обґрунтоване роз’яснення щодо предмету відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТХЕМ ГРУП» оскільки дані, які вказані в протоколі відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТХЕМ ГРУП», не відповідають вимогам Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2020 16:18
Доброго дня. У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що в довідці «Дані про товар» зазначено нормативно-технічні документи, яким відповідає продукція, що пропонується до постачання, зокрема ТУ У 13.9-36636399-001:2016. В складі тендерної пропозиції учасника не міститься ТУ У 13.9-36636399-001:2016, що суперечить умовам п.2.3 додатку 6 тендерної документації.
Лист про представництво ПП «Елана» його інтересів учасником не містить гарантії щодо якості продукції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2020 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Вестхем Груп" 66 177,00
UAH
61 500,00
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКТИВИ ЛЬВОВА" 80 595,00
UAH
61 560,00
UAH
Документи
ТОВ "Дан Сервіс Груп" 81 000,00
UAH
81 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 квітня 2020 08:59
Паспорт виробника.pdf
18 квітня 2020 08:59
Копія норм_ГБН.pdf
18 квітня 2020 08:59
Тендерна пропозиція.pdf
18 квітня 2020 08:59
Документ_ЄДР_1006509740.zip
18 квітня 2020 08:59
Статут.pdf

Публічні документи

07 травня 2020 14:00
Пропозиція.pdf
07 травня 2020 14:00
МВС.pdf
07 травня 2020 14:00
ЄДР.pdf
07 травня 2020 14:00
ДПС.pdf
22 квітня 2020 15:42
Електронний підпис
22 квітня 2020 15:41
ТУ Геотекстиль.pdf
22 квітня 2020 15:41
ТП.pdf
22 квітня 2020 15:41
Тех.pdf
22 квітня 2020 15:41
Рішення.pdf
22 квітня 2020 15:41
ОРИГІНАЛ_СТАТУТУ.pdf
22 квітня 2020 15:41
Наказ.pdf
22 квітня 2020 15:41
Довідки.pdf
22 квітня 2020 15:41
АЛ_ВИТЯГ_ПДВ.pdf
22 квітня 2020 15:41
АЛ_ВИПИСКА з ЄДРПОУ.pdf
22 квітня 2020 15:41
АЛ Витяг ЄДРПОУ 150819.pdf
22 квітня 2020 15:41
АЛ Банк300819.pdf

Публічні документи

22 квітня 2020 11:40
Електронний підпис
22 квітня 2020 11:38
ТУ 2.pdf
22 квітня 2020 11:38
ТУ 1.pdf
22 квітня 2020 11:38
Тендерна пропозиція.pdf
22 квітня 2020 11:38
Статут ДСГ.нов..pdf
22 квітня 2020 11:38
Приват 2020.pdf
22 квітня 2020 11:38
паспорт 100.pdf
22 квітня 2020 11:38
лист ПУЛЬСАР-РФНМ.jpg
22 квітня 2020 11:38
Документи геотекстиль.pdf
22 квітня 2020 11:38
Договір Пульсар-ДАН.pdf
22 квітня 2020 11:38
довідка про товар.pdf
22 квітня 2020 11:38
Дан Сервіс установчі.pdf
22 квітня 2020 11:38
ДАН РІШЕННЯ 5 000 000.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Вестхем Груп"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКТИВИ ЛЬВОВА"

ТОВ "Дан Сервіс Груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Вестхем Груп"
#40752518
Відхилено 61 500,00
UAH
29 квітня 2020 18:06
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКТИВИ ЛЬВОВА"
#36026531
Переможець 61 560,00
UAH
06 травня 2020 16:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2020 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКТИВИ ЛЬВОВА"
#36026531
61 560,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 квітня 2021 17:47
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 17:59
ДУ-1 (18) (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 17:59
1_ДУ-1.pdf укладений
24 грудня 2020 17:58
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 14:27
Договір.pdf укладений
21 травня 2020 14:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"Покупець і Постачальник дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.03.2021р., в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі.
Номер договору про закупівлю: Л/НХ-20235/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 61 560,00
UAH