Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світильник консольний вуличний світлодіодний 25-35 Вт.
Очікувана вартість
510 000,00 UAH
UA-2020-04-03-000741-c 43e0557f4eac4caa9e228ef2e867a1be
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федоренко Олена Сергіївна

+380619422161 melgorsvet2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міськсвітло" Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 03344929
Місцезнаходження: 72312, Україна , Запорізька обл., місто Мелітополь, 1-й пров. Чернишевського, буд. 11
Контактна особа: Федоренко Олена Сергіївна
+380619422161
melgorsvet2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 14:15
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2020 16:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 14:01
Очікувана вартість: 510 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


першочергові кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 шт
Світильник консольний вуличний світлодіодний 25-35 Вт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72312, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, 1-й провулок Чернишевського, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару на підставі рахунку (рахунків), видаткової накладної (накладних) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2020 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 12:31
Перелік змін до ТД 2.docx
09 квітня 2020 12:31
ТД 2020 .docx
06 квітня 2020 16:30
Перелік змін до ТД.docx
09 квітня 2020 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 12:31
Перелік змін до ТД 2.docx
09 квітня 2020 12:31
ТД 2020 .docx
06 квітня 2020 16:30
ТД 2020 .docx
03 квітня 2020 14:24
ТД 2020.docx
06 квітня 2020 16:30
Перелік змін до ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Номінальна та споживана потужність
Дата подання: 06 квітня 2020 12:00
Дата відповіді: 07 квітня 2020 08:31
Доброго дня! Відповідно до Додатку 2 Потужність (Вт) - 28-35. Просимо вказати відсоткове значення допуску до цих значень. Чи буде відхилена пропозиція, якщо Учасник запропонує до поставки світильник світлодіодний з номінальною потужністю 36 Вт, споживана потужність за протоколом випробування становить 35,62 Вт?
Відповідь: Доброго дня. Допустимим значенням щодо потужності консольних вуличних світлодіодних світильників відповідно п.4 Додатку №2 є діапазон 25-35 Вт. Тобто З5 Вт. - гранична потужність за даним предметом закупівлі.
Технічні вимоги
Дата подання: 06 квітня 2020 14:29
Дата відповіді: 07 квітня 2020 07:49
Доброго дня. У вимогах Ви вказуєте обовязковою наявність в учсників сертифікату - УКРСЕПРО. Прошу Вас звернутим увагу, що дана вимога суперечить законодавству України. З 1 січня 2018 р. припиняє своє існування Державна система сертифікації (раніше вона називалася УкрСЕПРО) відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України №46-93. З 1 січня 2018 року на заміну сертифікації УкрСЕПРО зразка 1993 року актуальності набуває сертифікат відповідності, виданий акредитованим органом. Прошу внести зміни в Тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником внесено зміни до тендерної документації п.2 "Вимоги до заводу- виробника" Додатку №2 "Технічні вимоги до предмета закупівлі" стосовно цього питання.
П.19 Додатку№2
Дата подання: 08 квітня 2020 11:37
Дата відповіді: 09 квітня 2020 12:41
Шановний Замовнику! Відповідно до п.19 Додатку 2 тендерної документації, зазначена наступна інформація: № Найменування Кількість 19 Договір про гарантійне обслуговування та обмін Сканована з оригіналу договору (або проект договору) Вважаємо, що зазначений в п.19 Додатку №2 критерій, не має жодного відношення до технічних вимог предмета закупівлі, та треба вважати за дискримінаційний та такий, що суто обмежує коло потенційних учасників, оскільки на товар який зазначений у предметі закупівлі, а саме Код за ДК 021:2015 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (Світильник консольний вуличний світлодіодний 25-35Вт.) не всі виробники використовують «Договір про гарантійне обслуговування та обмін», також гарантійні зобов’язання можуть виконуватись за заявкою покупця з зазначенням гарантійних випадків. Таким чином просимо вас змінити п.19 Додатку №2, та викласти у наступній редакції (або викреслити вимогу п.19 Додатку 2 взагалі з тендерної документації): № Найменування Кількість 19 Документ, що підтверджує здійснення гарантійного обслуговування та обмін неякісної продукції на протязі гарантійного терміну Сканована з оригіналу договору (або проект договору), або лист від виробника з гарантією дотримання обслуговування та обміну неякісною продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником внесено зміни до тендерної документації п.19 Додатку №2 "Технічні вимоги до предмета закупівлі" стосовно цього питання та викладено його у новій редакції.
Форми №1 БАЛАНС та № 2 Звіт
Дата подання: 08 квітня 2020 14:59
Дата відповіді: 09 квітня 2020 07:46
Шановний Замовнику! В Додатку 7 Тендерної документації в розділі "Інші вимоги та відповідні документи(для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)" є вимога надати копію форми №1 БАЛАНС та форму № 2 Звіт про фінансові результати за попередній квартал. Згідно встановлених строків, подача форми №1 БАЛАНСу та форми № 2 Звіту про фінансові результати за І квартал 2020 року спливає 25 квітня 2020 року, тоді як кінцева дата подання пропозицій 20 квітня 2020р. Чи буде дискваліфіковано Учасника, якщо ним буде подано форму №1 БАЛАНСу та форму № 2 Звіту про фінансові результати за 2019 рік?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Враховуючи те, що строки подання форми №1 БАЛАНС та форми №2 Звіт про фінансові результати за I квартал 2020 року спливають 25 квітня 2020 року, а кінцева дата подання пропозицій становить 20 квітня 2020 року, Учасника, що подав форму № 1 БАЛАНС та форму №2 Звіт про фінансові результати за 2019 рік, не буде дискваліфіковано.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ САН-ЛЕД 336 492,00
UAH з ПДВ
280 728,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Нордкліфф" 359 694,00
UAH з ПДВ
280 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Сола - Р" 360 000,00
UAH з ПДВ
293 382,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСВЕТ" 446 760,00
UAH з ПДВ
293 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" 468 000,00
UAH з ПДВ
330 030,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ ТА ОСВІТЛЕННЯ" 389 700,00
UAH з ПДВ
351 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ" 428 400,00
UAH з ПДВ
352 788,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електронні технології України" 438 900,00
UAH з ПДВ
438 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 16:40
Електронний підпис
17 квітня 2020 16:36
Технічні умови.pdf
17 квітня 2020 16:36
Статут Сола - Р.pdf
17 квітня 2020 16:36
Договір 21 08 Тернопіль .pdf
17 квітня 2020 16:36
Фінзвіт (1).pdf
17 квітня 2020 16:36
Лист-відгук.pdf
17 квітня 2020 16:36
Фото Sola R 1x4200 T750 .pdf
17 квітня 2020 16:36
Витяг платника ПДВ.pdf
17 квітня 2020 16:36
Витяг з ЄДР 15.04.2020.pdf
17 квітня 2020 16:35
Паспорт світильника.pdf
17 квітня 2020 16:35
лист - роз'яснення .pdf
17 квітня 2020 16:35
Лист-роз'яснення.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 17:34
Електронний підпис
17 квітня 2020 17:34
Фін.звіт з квитанцією.pdf
17 квітня 2020 17:34
Тендерна пропозиція.pdf
17 квітня 2020 17:34
Статут з Описом.pdf
17 квітня 2020 17:34
Сертифікат дилера.pdf
17 квітня 2020 17:34
Протокол на тендер.pdf
17 квітня 2020 17:34
Паспорт світильника.pdf
17 квітня 2020 17:34
Лист код доступу.pdf
17 квітня 2020 17:34
Довідка працівники.pdf
17 квітня 2020 17:33
Довідка бенефіціар.pdf
17 квітня 2020 17:33
Витяг ПДВ.pdf
17 квітня 2020 17:33
Витяг ЄДРПОУ від 30.03.2020.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 14:22
Електронний підпис
17 квітня 2020 14:21
Протокол випробувань.pdf
17 квітня 2020 14:21
скалка фото.jpg
17 квітня 2020 11:17
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
17 квітня 2020 11:17
Статут учасника.pdf
17 квітня 2020 11:17
Статистика.pdf
17 квітня 2020 11:17
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf
17 квітня 2020 11:17
ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ.pdf
17 квітня 2020 11:17
Паспорт директора.pdf
17 квітня 2020 11:17
Опис до Статуту.pdf
17 квітня 2020 11:17
Наказ про призначення.pdf
17 квітня 2020 11:17
ЛИСТ-ВІДГУК (оригінал).pdf
17 квітня 2020 11:17
Довідка з ЄДР.pdf
17 квітня 2020 11:17
ВИТЯГ З ЄДР.pdf
17 квітня 2020 11:17
Баланс 2019.pdf

Публічні документи

16 квітня 2020 15:21
Електронний підпис
16 квітня 2020 15:06
9.Санкції.pdf
16 квітня 2020 15:06
8.Згоди перс.дані.pdf
16 квітня 2020 15:06
7.Довкілля.pdf
16 квітня 2020 15:06
5.Правомочність.pdf
16 квітня 2020 15:06
4.Технічні Додаток 2.pdf
16 квітня 2020 15:06
3.Ст.17 Додаток 7.pdf
16 квітня 2020 15:06
1.Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ САН-ЛЕД

ТОВ "Нордкліфф"

ТОВ "Сола - Р"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСВЕТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ"

ТОВ "СИСТЕМИ ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ ТА ОСВІТЛЕННЯ"

ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Електронні технології України"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ САН-ЛЕД
#42499463
Відхилено 280 728,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 17:13
ТОВ "Нордкліфф"
#36685535
Переможець 280 800,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 15:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2020 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Нордкліфф"
#36685535
280 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 07:56
Протокол укладений
06 січня 2021 07:54
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 10:06
Договор укладений
20 травня 2020 10:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 280 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 46 800,00 UAH)