Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Засоби для догляду за малюками (код НК 024:2019: 11239 - Підгузник для дорослих)
Очікувана вартість
811 212,00 UAH
UA-2020-04-03-000734-a ● e48f380facda4f92ac40f33d9ad8feb7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне Некомерційне Підприємство "Перший Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги |
Код ЄДРПОУ: | 38469862 |
Вебсайт: | http://e-tender.biz/ |
Місцезнаходження: | 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вулиця Дахнівська,34 |
Контактна особа: |
Коротун Володимир Миколайович 380472544831 bugalter_mp1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2020 11:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2020 15:51 |
Очікувана вартість: | 811 212,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 056,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 17000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1370 упаковка
Засоби для догляду за малюками (код НК 024:2019: 11239 - Підгузник для дорослих)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Дахнівська, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2020 11:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2020 11:50 |
ПД_2020.docx | |
03 квітня 2020 11:50 |
ТД_підгузки.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо технічної характеристики
Дата подання: 09 квітня 2020 16:22
Дата відповіді: 13 квітня 2020 10:03
Просимо надати роз’яснення щодо технічної характеристики «паропроникаючий прошарок», а саме більш детально розшифрувати термінами, які притаманні підгузкам та вказати який саме склад повинен бути в зазначеному прошарку. Заздалегідь вдячні!
Відповідь: Абсорбуючий шар з целюлозної сировини, який містить абсорбент для запобігання витіканню рідини назовні.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-03-000734-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:42648365
Дата подання: 09 квітня 2020 16:25
Щодо дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику!
Уважно вивчивши тендерну документацію (далі –ТД) повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме наступне.
1) Однією із вимог до технічних характеристик підгузків для дорослих являється «Еластична гумка в поясі з переду і ззаду (для забезпечення прилягання до тіла)». Вказана характеристика притаманна лише підгузкам торгової марки «SENI», а отже є дискримінаційною. Повідомляємо Вам, що на ринку України існує велика кількість «еквівалентів» підгузків для дорослих такої ж та кращої якості, у яких наявне різне розташування гумок на поясі, які повною мірою задовольняють потреби пацієнтів, так як місце розташування гумок на поясі не має визначального відношення до основних характеристик та якості підгузника.
Підтвердженням того, що вищезазначена вимога є дискримінаційною є також наступне:
- по-перше, в раніше проведених Вами закупівлях за аналогічним предметом (а саме підгузки для дорослих), на стадії уточнення Учасниками постійно надходили зауваження щодо встановлення Вами вимоги «Еластична гумка в поясі з переду і ззаду (для забезпечення прилягання до тіла)», а це означає, що встановлення такої вимоги унеможливлює участь у закупівлі багатьох Учасників та обмежує конкуренцію;
- по-друге, переможцями в раніше проведених Вами закупівлях за аналогічним предметом (а саме підгузки для дорослих) та з аналогічними вимогами, ставали Учасники, які пропонували підгузки для дорослих виключно ТМ «SENI», таким чином вважаємо, що тендерна документація цілеспрямовано прописана лише під виробника/дистриб`ютора ТМ «SENI», що являється грубим порушенням законодавства України, а саме Закону України «Про публічні закупівлі».
Також зазначаємо, що Ваш «дозвіл» надавати еквівалент, зазначений тендерній документації ( «Учасникам торгів надається можливість надавати пропозиції відповідно до вищевказаного переліку або еквівалент до нього») є формальним, так як Ви прописуєте технічні характеристики, які можуть бути притаманні лише для продукції однієї торгової марки - ТМ «SENI».
Нагадуємо Вам, що відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо вимогу «Еластична гумка в поясі з переду і ззаду (для забезпечення прилягання до тіла)» видалити з тендерної документації, в іншому випадку, ми будемо змушені звертатися з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України.
2) Вимога Замовника щодо наявності складських приміщень на території міста Черкаси із зазначенням адрес розташування та підстави використання є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, в зв’язку з тим, що унеможливлюють Участь у закупівлі Учасників, які можуть забезпечити своєчасну поставку товару (протягом 10 днів з моменту подання заявки, відповідно до пункту 5.1. проекту договору), проте не мають складського приміщення на території міста Черкаси. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо виключити вимогу щодо наявності складських приміщень на території міста Черкаси з тендерної документації.
В підтвердження цього є позиція Антимонопольного комітету (додається), що встановлення таких вимог є дискримінацією по відношенню до інших учасників та зобов’язує Замовника внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Уважно вивчивши тендерну документацію (далі –ТД) повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме наступне.
1) Однією із вимог до технічних характеристик підгузків для дорослих являється «Еластична гумка в поясі з переду і ззаду (для забезпечення прилягання до тіла)». Вказана характеристика притаманна лише підгузкам торгової марки «SENI», а отже є дискримінаційною. Повідомляємо Вам, що на ринку України існує велика кількість «еквівалентів» підгузків для дорослих такої ж та кращої якості, у яких наявне різне розташування гумок на поясі, які повною мірою задовольняють потреби пацієнтів, так як місце розташування гумок на поясі не має визначального відношення до основних характеристик та якості підгузника.
Підтвердженням того, що вищезазначена вимога є дискримінаційною є також наступне:
- по-перше, в раніше проведених Вами закупівлях за аналогічним предметом (а саме підгузки для дорослих), на стадії уточнення Учасниками постійно надходили зауваження щодо встановлення Вами вимоги «Еластична гумка в поясі з переду і ззаду (для забезпечення прилягання до тіла)», а це означає, що встановлення такої вимоги унеможливлює участь у закупівлі багатьох Учасників та обмежує конкуренцію;
- по-друге, переможцями в раніше проведених Вами закупівлях за аналогічним предметом (а саме підгузки для дорослих) та з аналогічними вимогами, ставали Учасники, які пропонували підгузки для дорослих виключно ТМ «SENI», таким чином вважаємо, що тендерна документація цілеспрямовано прописана лише під виробника/дистриб`ютора ТМ «SENI», що являється грубим порушенням законодавства України, а саме Закону України «Про публічні закупівлі».
Також зазначаємо, що Ваш «дозвіл» надавати еквівалент, зазначений тендерній документації ( «Учасникам торгів надається можливість надавати пропозиції відповідно до вищевказаного переліку або еквівалент до нього») є формальним, так як Ви прописуєте технічні характеристики, які можуть бути притаманні лише для продукції однієї торгової марки - ТМ «SENI».
Нагадуємо Вам, що відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо вимогу «Еластична гумка в поясі з переду і ззаду (для забезпечення прилягання до тіла)» видалити з тендерної документації, в іншому випадку, ми будемо змушені звертатися з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України.
2) Вимога Замовника щодо наявності складських приміщень на території міста Черкаси із зазначенням адрес розташування та підстави використання є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, в зв’язку з тим, що унеможливлюють Участь у закупівлі Учасників, які можуть забезпечити своєчасну поставку товару (протягом 10 днів з моменту подання заявки, відповідно до пункту 5.1. проекту договору), проте не мають складського приміщення на території міста Черкаси. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо виключити вимогу щодо наявності складських приміщень на території міста Черкаси з тендерної документації.
В підтвердження цього є позиція Антимонопольного комітету (додається), що встановлення таких вимог є дискримінацією по відношенню до інших учасників та зобов’язує Замовника внести зміни в тендерну документацію.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 квітня 2020 10:36
Шановний Учасник, предмет закупівлі «Засоби для догляду за малюками (підгузки для дорослих)» буде забезпечувати потребу інвалідів в наданні технічних засобів згідно міської програми.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні.
Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування.
Тобто, «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі і не є дискримінаційними. Якщо Учасник не має в наявності всього переліку виробів медичного призначення по даній закупівлі, то йому нічого не заважає закупити їх на ринку, звісно, якщо є бажання співпрацювати з виробниками чи іншими суб’єктами даної сфери торгівлі.
Однією із вимог до технічних характеристик підгузків для дорослих є «Еластична гумка в поясі з переду і ззаду (для забезпечення прилягання до тіла)».
Згідно ст.22 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля).
Тендерним комітетом та відповідними спеціалістами, визначена така вимога для зручності пацієнтів (інвалідів та важкохворих, лежачих) для, яких саме і проводиться дана закупівля. Технічні умови та характеристики підгузок розроблені Замовником для забезпечення догляду за особами із середнім і важким нетриманням сечі, для малорухомих і лежачих пацієнтів. Досвід роботи із пацієнтами довів, що саме такі технічні характеристики підгузок (еластичність застібок сприяє багаторазовому відкриттю(перевірки) та закриттю, з метою економічного використання підгузків) мають найменші нарікання від людей, для його ефективного використання та дотримання ергономічності тіла пацієнта. Тендерна документація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Наголушеємо, що ми зобов’язані забезпечити потреби своїх пацієнтів продукцією яка найбільш підходить для таких хворих. Підгузки покликані полегшити життя пацієнту.
Вимога Замовника щодо наявності складських приміщень на території міста Черкаси із зазначенням адрес розташування та підстави використання.
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Даний пункт тендерний документації передбачає надання інформації в довільній формі щодо своєчасного постачання товару та підтвердження наявності товару, що закуповується, з можливістю перевірки якості й санітарно-гігієнічним умов зберігання. Так, дійсно договором передбачено 10 днів на поставку від дня замовлення. Офіційним підтвердженням замовлення є письмове звернення до Постачальника, шляхом надсилання відповідного листа на адресу Постачальника. Термін отримання подібних листів із підтвердженням отримання замовлення для Постачальників з інших міст – 10 днів. Практика показує, що Постачальники не вкладаються в ці терміни і пацієнти та важкохворі залишаються незабезпеченими продукцією, що закуповується. Наші приміщення для зберігання підгузків (які є великооб’ємні) не пристосовані для такої кількості товару. Тому, Замовник має бути впевнений у якості доставки й кількості товарів, що закуповується за даними торгами.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника, не має потреби виключати вимогу щодо наявності «еластична гумка в поясі з переді і ззаду (для забезпечення прилягань до тіла)» та вимогу щодо наявності складських приміщень на території міста Черкаси із зазначенням адрес розташування та підстави використання з тендерної документації.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні.
Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування.
Тобто, «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі і не є дискримінаційними. Якщо Учасник не має в наявності всього переліку виробів медичного призначення по даній закупівлі, то йому нічого не заважає закупити їх на ринку, звісно, якщо є бажання співпрацювати з виробниками чи іншими суб’єктами даної сфери торгівлі.
Однією із вимог до технічних характеристик підгузків для дорослих є «Еластична гумка в поясі з переду і ззаду (для забезпечення прилягання до тіла)».
Згідно ст.22 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля).
Тендерним комітетом та відповідними спеціалістами, визначена така вимога для зручності пацієнтів (інвалідів та важкохворих, лежачих) для, яких саме і проводиться дана закупівля. Технічні умови та характеристики підгузок розроблені Замовником для забезпечення догляду за особами із середнім і важким нетриманням сечі, для малорухомих і лежачих пацієнтів. Досвід роботи із пацієнтами довів, що саме такі технічні характеристики підгузок (еластичність застібок сприяє багаторазовому відкриттю(перевірки) та закриттю, з метою економічного використання підгузків) мають найменші нарікання від людей, для його ефективного використання та дотримання ергономічності тіла пацієнта. Тендерна документація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Наголушеємо, що ми зобов’язані забезпечити потреби своїх пацієнтів продукцією яка найбільш підходить для таких хворих. Підгузки покликані полегшити життя пацієнту.
Вимога Замовника щодо наявності складських приміщень на території міста Черкаси із зазначенням адрес розташування та підстави використання.
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Даний пункт тендерний документації передбачає надання інформації в довільній формі щодо своєчасного постачання товару та підтвердження наявності товару, що закуповується, з можливістю перевірки якості й санітарно-гігієнічним умов зберігання. Так, дійсно договором передбачено 10 днів на поставку від дня замовлення. Офіційним підтвердженням замовлення є письмове звернення до Постачальника, шляхом надсилання відповідного листа на адресу Постачальника. Термін отримання подібних листів із підтвердженням отримання замовлення для Постачальників з інших міст – 10 днів. Практика показує, що Постачальники не вкладаються в ці терміни і пацієнти та важкохворі залишаються незабезпеченими продукцією, що закуповується. Наші приміщення для зберігання підгузків (які є великооб’ємні) не пристосовані для такої кількості товару. Тому, Замовник має бути впевнений у якості доставки й кількості товарів, що закуповується за даними торгами.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника, не має потреби виключати вимогу щодо наявності «еластична гумка в поясі з переді і ззаду (для забезпечення прилягань до тіла)» та вимогу щодо наявності складських приміщень на території міста Черкаси із зазначенням адрес розташування та підстави використання з тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 16:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ХОМВЕЙ ТРАНС" |
810 536,00
UAH з ПДВ
|
810 536,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Капрі Трейд |
810 916,50
UAH з ПДВ
|
810 916,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГОЙМАН ДЕНИС ІВАНОВИЧ" |
811 211,75
UAH з ПДВ
|
811 211,75
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ХОМВЕЙ ТРАНС" #42061846 |
Переможець |
810 536,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 12:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2020 08:04
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2020 09:19
|
Договір №90.rar | укладений |
07 травня 2020 09:12
|