Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навчальне обладнання для оснащення кабінетів інформатики
Очікувана вартість
893 180,00 UAH
UA-2020-04-03-000659-b b7a034d1bc484ce59c2dc6e6a2c53188
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Іванович

+380683605836 ap.osvitavk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Апостолівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40220031
Місцезнаходження: 53802, Україна , Дніпропетровська обл., м. Апостолове, вул. Визволення, 31-А
Контактна особа: Богдан Іванович
+380683605836
ap.osvitavk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 11:02
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 11:24
Очікувана вартість: 893 180,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 466,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Навчальне обладнання для оснащення кабінетів інформатики
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Навчальне обладнання для оснащення кабінету інформатики (тип А)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53802, Україна, Дніпропетровська область, м. Апостолове, вул. Олеся Гончара, буд. 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплект
Навчальне обладнання для оснащення кабінету інформатики (тип Б)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53802, Україна, Дніпропетровська область, м. Апостолове, вул. Визволення, буд. 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Після оплата протягом 15 банківських днів з дня поставки Товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2020 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 11:02
ДОК НООКІ 2020 2шт.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 06 квітня 2020 14:14
Дата відповіді: 07 квітня 2020 17:26
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення!
1) Так допускаємо. Тендерна документація чітко містить характеристики, за якими предмет закупівлі буде визначатися як еквівалент або аналог відповідно до таблиці 1 додатку 3. Системні блоки на базі процесора AMD будуть взяті на розгляд, якщо вони відповідатимуть вимогам тендерної документації.
2) Монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання обов'язково повинно входити в розрахунок пропозиції учасника та повинні бути здійснені переможцем торгів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-03-000659-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 08 квітня 2020 15:54
Умови
Шановний Замовнику!

В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.


Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Так, відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати «Операційна система: Microsoft® Windows® 10 Pro UKR, предінстальована з відповідною ліцензією та необмеженим терміном використання з технологію ОЕМ активації ОА 3.0) ».

Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій.

Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію.

Також, наявна вимога: «Персональний комп’ютер вчителя (системний блок з монітором) повинні бути продуктом від одного виробника.»

Це значно обмежує вибір обладнання та ще більше звужує коло потенційних учасників, що є також вітчизняними виробниками. Оскільки якісні та економічно вигідні системні блоки виготовляє чимало українських виробників на відміну від моніторів, які дійсно самостійно виготовляє лише один виробник, клавіатур та мишек. Тож відповідти такій вимозі зможуть лише товари одного українського виробника або товари виключно 100%-ого іноземного походження, що відповідно вплине на відчутне здорожчення пропозиції та дискримінує вітчизняних виробників.

Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.

Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників.


Усунення вищеперелічених дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 квітня 2020 14:11
Доброго дня! Ваша вимога була розглянута на засіданні тендерного комітету. В ході розгляду було встановлено наступне:
Документація для даної закупівлі розроблена та затверджена Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того було враховано нормативно-правові акти, норми та правила, акти щодо дотримання санітарного законодавства, нормативно-правові акти щодо забезпечення охорони здоров’я дітей та розпорядчі документи і рекомендації органів управління освітою.
По частині вимоги, щодо - «Персональний комп'ютер вчителя (системний блок з монітором) повинні бути продуктом від одного виробника» повідомляємо Вам та звертаємо Вашу увагу, що на ринку України є більше двох виробників комп'ютерної техніки, які відповідають даній вимозі, а саме: Acer, Asus, Lenovo, Dell, HP та інші. Виходячи з цього замовник ніяким чином не обмежує вибір обладнання, яке можна запропонувати до закупівлі та конкуренцію серед учасників. Крім того, дана вимога встановлена з метою економії державних коштів, оскільки це дасть змогу значно полегшити обслуговування і управління фахівцем такого обладнання, а також гарантійне і післягарантійне обслуговування (у разі обслуговування техніки територіально в одному сервісному центрі при необхідності), оскільки ми як користувачі, звертаємось саме до сервісного центру виробника. У випадку відсутності сервісного центру виробника в нашому регіоні або його наявність в різних територіально розміщених місцях, обумовить потребу в надмірних витратах замовника для звернення до сервісного центру, що суперечитиме принципу максимальної економії та ефективності, так як після поставки товару в ході експлуатації може виникнути необхідність звернутися до сервісного центру виробника обладнання.
Вимоги встановлені розробленою документацією ніяким чином не порушують вимоги статті 3 - Принципи здійснення закупівель, статті 5 – Недискримінація учасників Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" та умовами тендерної документації (додаток 3) передбачено, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати як вираз «або еквівалент». Виходячи з вищезазначеного, вами, як потенційним учасником, може бути запропонований еквівалент товару зі встановленою операційною системою Microsoft Windows 10 Pro ukr та підтверджуючими документами щодо її ліцензійності.
З викладено вище, Ваша вимога не може бути задоволена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС" 892 500,00
UAH з ПДВ
888 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КИРИЛЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ 893 000,00
UAH з ПДВ
888 534,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 22:22
Електронний підпис
24 квітня 2020 22:21
несудимость 150420.rar
24 квітня 2020 22:21
Довідка податк 220420.pdf
17 квітня 2020 12:12
Електронний підпис
17 квітня 2020 12:11
Електронний підпис
17 квітня 2020 00:38
Електронний підпис
17 квітня 2020 00:34
Сес ACER.pdf
17 квітня 2020 00:34
Сес Epson бфп.pdf
17 квітня 2020 00:34
Сес Epson проектор.pdf
17 квітня 2020 00:34
Копія Витяг ЄДР22.04.19.pdf
17 квітня 2020 00:34
Копія ЕМЕНС ПК ISO.pdf
17 квітня 2020 00:34
Сес Шафи зарядні.pdf
17 квітня 2020 00:34
Сес Дошка-екран.pdf
17 квітня 2020 00:34
Epson_Еменс_Апостолово.pdf
17 квітня 2020 00:34
Проект договору.pdf
17 квітня 2020 00:34
Витяг ЕДР 060420.pdf
17 квітня 2020 00:34
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"

ФОП КИРИЛЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"
#42647754
Переможець 888 000,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 10:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 10:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"
#42647754
888 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 08:50
ДУ1 від 12 06 Д30во.pdf укладений
23 червня 2020 08:49
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 09:29
Д30во 1205 3023.pdf укладений
12 травня 2020 09:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв'язку з відсутністю фінансування.