Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація/ видалення сміття та поводження зі сміттям (Вивезення сміття)
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2020-04-03-000627-b dc81441f4e8e4d46bab674111c7efb52
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ольга Федорівна Бібла

+380962510824 afanasovka@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Панасівський геріатричний пансіонат Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 03188300
Місцезнаходження: 51224, Україна , Дніпропетровська обл., Новомосковський район, с.Панасівка,, вул.Північна, 36
Контактна особа: Ольга Федорівна Бібла
+380962510824
afanasovka@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 10:58
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2020 11:55
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 10:55
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Обласний бюджет - загальний фонд
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Утилізація/ видалення сміття та поводження зі сміттям (Вивезення сміття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51224, Україна, Дніпропетровська область, с. Панасівка Новомосковський р.-н, вул. Північна, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата за наданні послуги проводяться на протязі 30 календарних днів після фактично наданних послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця з дати підписання акту здачі –приймання наданих послуг за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. .Оплата послуг виконується згідно ст.49 бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються на протязі 10-ти банківських днів з дня отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо наявності євроконтейнерів
Дата подання: 07 квітня 2020 13:00
Дата відповіді: 07 квітня 2020 16:10
Добрий день! Підкажіть будь-ласка, у Вашій тендерній документації зазначено наступне: "Накопичення відходів здійснюється в металеві або пластикові євроконтейнери об'ємом 1,1 куб.м. з рухомою сферичною кришкою". Ці контейнери вже є у наявності у Замовника, чи у вартість даної закупівлі входить і придбання Учасником таких контейнерів, якщо кількості наявної у Учасника буде недостатньо. І чи є якась обов'язково необхідна кількість євроконтейнерів, які повинен мати Учасник для виконання вимог даної закупівлі? Будемо дуже вдячні за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Замовник не має в наявності контейнерів. Тож, послуга з вивезення сміття виконується цілком силами Учасника. Обов'язково необхідна кількість євроконтейнерів Замовником не передбачена, це питання на розсуд Учасника.
Щодо умов договору
Дата подання: 07 квітня 2020 13:08
Дата відповіді: 07 квітня 2020 15:56
У п.1.3 Проекту Договору, що підвантажений на майданчик у складі Тендерної документації на закупівлю зазначено: "Послуги за цим Договором мають бути надані в термін з 06.04.2020 р. до 31.12.2020 року." Прохання відкоригувати дату з якої послуги мають бути надані, так як, навіть не враховуючи період розгляду наданих пропозицій, лише період подання пропозицій триває до 13.04....
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У п.1.3 Проекту Договору, що підвантажений на майданчик у складі Тендерної документації на закупівлю зазначено: "Послуги за цим Договором мають бути надані в термін з 01.05.2020 р. до 31.12.2020р. "

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 10:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМСІТІ" 78 000,00
UAH з ПДВ
78 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 16:45
Електронний підпис
10 квітня 2020 16:42
довідка сан обробка.PDF
10 квітня 2020 16:42
інфо ст 17.PDF
10 квітня 2020 16:42
довідка ліцензія.PDF
10 квітня 2020 16:42
захист довкілля.PDF
10 квітня 2020 16:42
технічні вимоги тпв 2020.PDF
10 квітня 2020 16:42
інфо учасника.PDF
10 квітня 2020 16:42
наказ Зайцев директор.PDF
10 квітня 2020 16:42
витяг ПДВ завір.PDF
10 квітня 2020 16:42
пропозиція тпв 2020.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМСІТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМСІТІ"
#40131916
Переможець 78 000,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 09:27

Документи

14 квітня 2020 09:26
переможець.jpg
14 квітня 2020 09:26
лист перем..jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2020 09:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМСІТІ"
#40131916
78 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 квітня 2020 09:26
переможець.jpg
14 квітня 2020 09:26
лист перем..jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дод.уг.1.jpg укладений
28 квітня 2020 17:42
договор мусор1.jpg укладений
22 квітня 2020 15:12
договор мусор2.jpg укладений
22 квітня 2020 15:12
договор мусор 3.jpg укладений
22 квітня 2020 15:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Невідповідність чинній редакції Закону "Про публічні закупівлі"