Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Шаргородської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141515 |
Вебсайт: | http://www.shedu.vn.ua |
Місцезнаходження: | 23500, Україна , Вінницька обл., місто Шаргород, вул.Героїв Майдану, 224 |
Контактна особа: |
Голоднюк Наталя Юріївна +380434421004 jcdsnf@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2020 11:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2020 11:11 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2020 11:11 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2020 15:29 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2020 10:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2020 10:30 |
перелік змін (чинна редакція) .pdf | |
10 квітня 2020 10:30 |
Тендерна документація (чинна редакція).pdf | |
08 квітня 2020 10:35 |
. | |
08 квітня 2020 10:35 |
. | |
08 квітня 2020 10:35 |
Додаток 5 (чинна редакція).pdf | |
08 квітня 2020 10:35 |
Додаток 4(чинна редакція).pdf | |
08 квітня 2020 10:35 |
. | |
08 квітня 2020 10:35 |
Додаток 3 (чинна редакція).pdf | |
08 квітня 2020 10:35 |
. | |
08 квітня 2020 10:35 |
Додаток 2 (чинна редакція).pdf | |
08 квітня 2020 10:35 |
. | |
08 квітня 2020 10:35 |
Додаток 1(чинна редакція).pdf | |
08 квітня 2020 10:35 |
. |
10 квітня 2020 10:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
10 квітня 2020 10:30 |
перелік змін (чинна редакція) .pdf
|
|||||||||
10 квітня 2020 10:30 |
Тендерна документація (чинна редакція).pdf
|
|||||||||
08 квітня 2020 10:35 |
.
|
|||||||||
08 квітня 2020 10:35 |
.
|
|||||||||
08 квітня 2020 10:35 |
Додаток 5 (чинна редакція).pdf
|
|||||||||
08 квітня 2020 10:35 |
Додаток 4(чинна редакція).pdf
|
|||||||||
08 квітня 2020 10:35 |
.
|
|||||||||
08 квітня 2020 10:35 |
Додаток 3 (чинна редакція).pdf
|
|||||||||
08 квітня 2020 10:35 |
.
|
|||||||||
08 квітня 2020 10:35 |
Додаток 2 (чинна редакція).pdf
|
|||||||||
08 квітня 2020 10:35 |
.
|
|||||||||
08 квітня 2020 10:35 |
Додаток 1(чинна редакція).pdf
|
|||||||||
08 квітня 2020 10:35 |
.
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-21-000062 ● bc34904cc0d946f1b160307c6071913e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2020 17:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.04.2020 №17
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 21.04.2020 №17
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2020-04-03-000546-a 03.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-22 09:31:32
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі щепи паливної інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-04-03-000546-а та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому розмір забезпечення згідно оголошення про проведення відкритих торгів перевищує 3 відсотка очікуваної вартості закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-23 09:43:29
Відповідь на запит моніторингу UA-M-2020-04-21-000062
Доброго дня! Розглянувши ваш запит щодо проведеного моніторингу ( номер моніторингу UA-M-2020-04-21-000062) щодо процедури відкритих торгів «щепа паливна» (номер закупівлі UA-2020-04-03-000546-a), відділ освіти Шаргородської районної державної адміністрації повідомляє наступне:
Враховуючи гіркий досвід щодо неналежного виконання зобов’язання постачальниками та характер закупівлі, що є дуже важливим для закладів освіти району, для нас, як для замовника, є дуже важливим підбір сумлінного постачальника для поставки щепи, який в свою чергу повинен відповідати кваліфікаційним критеріям, мати достатню матеріально–технічну базу, кваліфікований персонал, досвід виконання аналогічних робіт, гарну репутацію та спроможність поставити товар за закупівлею в повному обсязі з належною якістю. Тому для нас дуже важливим критерієм є фінансова спроможність постачальника. Виходячи з вищевикладеного нами було встановлено розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 20 000,00 грн. Можливість отримання постачальником від банка такого забезпечення свідчить про гарний фінансовий стан учасника закупівлі, а також серйозні наміри щодо підписання договору за результатами закупівлі та його сумлінного та якісного виконання в подальшому. Хочемо зауважити, що учасниками не було подано вимоги чи скарги щодо невірного обчислення розміру тендерного забезпечення. Таким чином всі учасники закупівлі погодились з умовами закупівлі. В подальшому при здійсненні публічних закупівель зобов’язуємось суворо дотримуватись розмірів забезпечення, що встановлені діючим законодавством.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно з частиною 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі "замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень,що виникли через виявленн іпорушення законодавстваз питань публічних закупівель.
2020-04-30 10:32:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів.
2020-05-04 16:50:15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Ковальчук Євген Володимирович |
257 700,00
UAH з ПДВ
|
253 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ПІЩАНСЬКИЙ СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ |
440 000,00
UAH з ПДВ
|
255 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СЛАВРЕСУРС |
356 400,00
UAH з ПДВ
|
356 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СТАРГРУП" |
385 200,00
UAH з ПДВ
|
385 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "САЛЮС ГРУП" |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Ковальчук Євген Володимирович #3172208897 |
Очікує рішення |
253 200,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2020 16:08
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 28 квітня 2020 15:09 |
Коментар щодо відміни: | Згідно з частиною 1статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник відміняє торги в разі :неможливост усунення порушень,що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
28 квітня 2020 15:09
|
протокол.pdf |