Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

щепа паливна
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-04-03-000546-a 0a5cb8d668794379b24c5892fc6a3e10
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голоднюк Наталя Юріївна

+380434421004 jcdsnf@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Шаргородської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141515
Вебсайт: http://www.shedu.vn.ua
Місцезнаходження: 23500, Україна , Вінницька обл., місто Шаргород, вул.Героїв Майдану, 224
Контактна особа: Голоднюк Наталя Юріївна
+380434421004
jcdsnf@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 11:07
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2020 11:11
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2020 11:11
Початок аукціону: 22 квітня 2020 15:29
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 т
щепа паливна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Шаргородський р-н, навчальні заклади району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2020 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 10:30
перелік змін (чинна редакція) .pdf
10 квітня 2020 10:30
Тендерна документація (чинна редакція).pdf
08 квітня 2020 10:35
.
08 квітня 2020 10:35
.
08 квітня 2020 10:35
Додаток 5 (чинна редакція).pdf
08 квітня 2020 10:35
Додаток 4(чинна редакція).pdf
08 квітня 2020 10:35
.
08 квітня 2020 10:35
Додаток 3 (чинна редакція).pdf
08 квітня 2020 10:35
.
08 квітня 2020 10:35
Додаток 2 (чинна редакція).pdf
08 квітня 2020 10:35
.
08 квітня 2020 10:35
Додаток 1(чинна редакція).pdf
08 квітня 2020 10:35
.
10 квітня 2020 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 10:30
перелік змін (чинна редакція) .pdf
08 квітня 2020 10:35
перелік змін (чинна редакція) .pdf
08 квітня 2020 09:53
перелік змін .pdf
10 квітня 2020 10:30
Тендерна документація (чинна редакція).pdf
08 квітня 2020 10:35
Тендерна документація (чинна редакція).pdf
03 квітня 2020 11:07
Тендерна документація.pdf
08 квітня 2020 10:35
.
08 квітня 2020 09:53
Додаток 1 (нова редакція).pdf
08 квітня 2020 10:35
.
08 квітня 2020 09:53
Тендерна документація (нова редакція) .pdf
08 квітня 2020 10:35
Додаток 5 (чинна редакція).pdf
03 квітня 2020 11:08
Додаток_5.pdf
08 квітня 2020 10:35
Додаток 4(чинна редакція).pdf
03 квітня 2020 11:08
Додаток_4.pdf
08 квітня 2020 10:35
.
08 квітня 2020 09:53
Додаток 5 (нова редакція).pdf
08 квітня 2020 10:35
Додаток 3 (чинна редакція).pdf
03 квітня 2020 11:08
Додаток_3.pdf
08 квітня 2020 10:35
.
08 квітня 2020 09:53
Додаток 4 (нова редакція).pdf
08 квітня 2020 10:35
Додаток 2 (чинна редакція).pdf
03 квітня 2020 11:08
Додаток_2.pdf
08 квітня 2020 10:35
.
08 квітня 2020 09:53
Додаток 3 (нова редакція) .pdf
08 квітня 2020 10:35
Додаток 1(чинна редакція).pdf
03 квітня 2020 11:08
Додаток_1.pdf
08 квітня 2020 10:35
.
08 квітня 2020 09:53
Додаток 2 (нова редакція).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТОРГИ?????
Дата подання: 09 квітня 2020 10:40
Дата відповіді: 10 квітня 2020 08:53
Яка мета проведення даних торгів???
Відповідь: Доброго дня! Дана закупівля потрібна для забезпечення закладів освіти Шаргородського району паливом!
Внесення змін
Дата подання: 09 квітня 2020 15:24
Дата відповіді: 10 квітня 2020 10:38
Розмір заберпечення цифрами 20000,00 грн. а прописом двадцять пять тисяч гривень.Яку цифру вважати правильною, внесіть зміни.
Відповідь: Доброго дня! Дана помилка була усунута шляхом внесення змін до тендерної документації!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-03-000546-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП Ярмолинецьке лісове господарство, Код ЄДРПОУ:00993343
Дата подання: 07 квітня 2020 09:48
помилки в додатку №3
В додатку №3 до тендерної документації на закупівлю 03410000-7 Деревина ( щепа паливна) виявлено невідповідність, тобто в п.4 та п.7 найменування товару вказано як паливні гранули з деревини. Просимо уточнити.
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 квітня 2020 10:43
Доброго дня! Дана невідповідність була усунута шляхом внесення змін до тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-21-000062 ● bc34904cc0d946f1b160307c6071913e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2020 17:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
21.04.2020 №17
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 21.04.2020 №17
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2020-04-03-000546-a 03.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-22 09:31:32

запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі щепи паливної інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-04-03-000546-а та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому розмір забезпечення згідно оголошення про проведення відкритих торгів перевищує 3 відсотка очікуваної вартості закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-23 09:43:29

Відповідь на запит моніторингу UA-M-2020-04-21-000062

Доброго дня! Розглянувши ваш запит щодо проведеного моніторингу ( номер моніторингу UA-M-2020-04-21-000062) щодо процедури відкритих торгів «щепа паливна» (номер закупівлі UA-2020-04-03-000546-a), відділ освіти Шаргородської районної державної адміністрації повідомляє наступне:
Враховуючи гіркий досвід щодо неналежного виконання зобов’язання постачальниками та характер закупівлі, що є дуже важливим для закладів освіти району, для нас, як для замовника, є дуже важливим підбір сумлінного постачальника для поставки щепи, який в свою чергу повинен відповідати кваліфікаційним критеріям, мати достатню матеріально–технічну базу, кваліфікований персонал, досвід виконання аналогічних робіт, гарну репутацію та спроможність поставити товар за закупівлею в повному обсязі з належною якістю. Тому для нас дуже важливим критерієм є фінансова спроможність постачальника. Виходячи з вищевикладеного нами було встановлено розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 20 000,00 грн. Можливість отримання постачальником від банка такого забезпечення свідчить про гарний фінансовий стан учасника закупівлі, а також серйозні наміри щодо підписання договору за результатами закупівлі та його сумлінного та якісного виконання в подальшому. Хочемо зауважити, що учасниками не було подано вимоги чи скарги щодо невірного обчислення розміру тендерного забезпечення. Таким чином всі учасники закупівлі погодились з умовами закупівлі. В подальшому при здійсненні публічних закупівель зобов’язуємось суворо дотримуватись розмірів забезпечення, що встановлені діючим законодавством.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно з частиною 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі "замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень,що виникли через виявленн іпорушення законодавстваз питань публічних закупівель.

2020-04-30 10:32:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів.

2020-05-04 16:50:15

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ковальчук Євген Володимирович 257 700,00
UAH з ПДВ
253 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПІЩАНСЬКИЙ СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ 440 000,00
UAH з ПДВ
255 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СЛАВРЕСУРС 356 400,00
UAH з ПДВ
356 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТАРГРУП" 385 200,00
UAH з ПДВ
385 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САЛЮС ГРУП" 420 000,00
UAH з ПДВ
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 10:56
Електронний підпис
21 квітня 2020 10:52
Гарантыя.pdf
21 квітня 2020 10:52
1178-20.rar
21 квітня 2020 10:52
Інші документи.pdf
21 квітня 2020 10:52
Додаток 2 ст17.pdf
21 квітня 2020 10:52
1 Додаток 3 Техн характ.pdf

Публічні документи

20 квітня 2020 15:40
Електронний підпис
20 квітня 2020 15:37
БГ.zip
20 квітня 2020 15:37
7 Інші документи.pdf
20 квітня 2020 15:36
6 Тендерна пропозиція.pdf
20 квітня 2020 15:36
5 Проект договору.pdf
20 квітня 2020 15:36
3 Технічна частина.pdf
20 квітня 2020 15:36
2 ст 17.pdf

Публічні документи

21 квітня 2020 11:07
Електронний підпис
21 квітня 2020 11:06
02 Проект договору.pdf
21 квітня 2020 11:06
01 Тендерна пропозицiя.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 18:48
Тендерна документація.pdf
17 квітня 2020 18:48
статут одним файлом.pdf
17 квітня 2020 18:48
сертифікат на вагу.pdf
17 квітня 2020 18:48
опис до статуту.pdf
17 квітня 2020 18:48
лист-відгук.pdf
17 квітня 2020 18:48
витяг-13.02.2018-р.pdf
17 квітня 2020 18:48
витяг ПДВ.pdf
17 квітня 2020 18:48
виписка нова (1).pdf
17 квітня 2020 18:48
Банківська Гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ковальчук Євген Володимирович

ФОП ПІЩАНСЬКИЙ СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ

ТОВ СЛАВРЕСУРС

ТОВ "СТАРГРУП"

ТОВ "САЛЮС ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ковальчук Євген Володимирович
#3172208897
Очікує рішення 253 200,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 16:08

Документи

22 квітня 2020 16:09
Звіт з ЄДР (припинено)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 квітня 2020 15:09
Коментар щодо відміни: Згідно з частиною 1статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник відміняє торги в разі :неможливост усунення порушень,що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
28 квітня 2020 15:09
протокол.pdf