Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Очікувана вартість
362 776,00 UAH
UA-2020-04-03-000527-b 31ed7a0108ca417c9de6d16fa224de0b
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Балян

+380975771971 hospital17@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №17" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01986351
Місцезнаходження: 50102, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Каткова, буд. 2
Контактна особа: Оксана Балян
+380975771971
hospital17@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 10:44
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2020 17:00
Очікувана вартість: 362 776,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Тендерна документація

03 квітня 2020 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 10:44
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
03 квітня 2020 10:44
Тендерна документація 33190000-8.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 08 квітня 2020 16:57
Дата відповіді: 10 квітня 2020 08:13
Вам необхідний гарантійний лист виробника, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару чи достатньо гарантійного листа учасника з таким підтвердженням?
Відповідь: Доброго дня, в тендерній документації зазначено, що Учасник надає оригінал (або копію) гарантійного листа, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначенні цією документацією та пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення оприлюдненого на електронному майданчику, а також назву предмету закупівлі та назву Замовника згідно оголошення, що підтверджує зобов’язання ним під час постачання товару. Гарантійного листа від Учасника буде достатньо.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-03-000527-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 27 квітня 2020 10:37
Вимога на результати закупівлі
Замовник оголосив державну закупівлю: код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні - 2 лота: Лот 1. –– Системи – 2 найменування; Лот 2. - Пробірки – 2 найменування - найменування та короткий опис товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічне завдання).
Розкриття тендерних пропозицій відбулося 21.04.2020 року.
Замовник опублікував ПРОТОКОЛ від 24.04.2020р. засідання тендерного комітету, згідно якого тендерну пропозицію учасника ТОВ «Ледум» було відхилено.
Вважаємо це рішення незаконним з наступних правових підстав:

Згідно п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі” Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Зі змісту Протоколу вбачається, що підставами для відхилення, на думку Замовника, було те, що учасник ТОВ «Ледум» не надав витяг з ЄДРПОУ, статут підприємства, а також нібито не надав документів для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, їх повного (часткового виконання). Ці підстави та висновки Замовника є необгрунтованими та безпідставними.

Згідно п.5.1.1. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації: «Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
- довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідної для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі (наприклад – виробнича база, транспортні засоби, тощо), із зазначенням інформації щодо найменування такого обладнання та матеріально-технічної бази, його технічного стану, кількості, тощо;
- копії відповідних підтверджуючих документів про наявність власного або орендованого транспорту (або так само отримання учасником відповідних послуг із залученням транспортних засобів на договірних засадах) - копія договору оренди транспорту, або свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, або копія договору про надання послуг з перевезення вантажів, тощо;
- довідку про досвід виконання аналогічних договорів, складена у довільній формі. Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів щодо постачання товарів, що входять до відповідної групи згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет цієї закупівлі, а саме підтвердити повне або часткове виконання не менше ніж 3 аналогічних договорів шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією.
- копію не менше 3-х виконаних (частково виконаних) аналогічних договорів з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів.
- позитивні відгуки від замовників згідно виконання аналогічних договорів, копії яких надані у складі тендерної пропозиції (але не менше двох відгуків), що повинні містити інформацію про найменування поставлених товарів покупцеві, інформацію про виконання учасником своїх обов’язків згідно договору».

Звертаємо увагу, що вищезгадані у переліку документи були надані учасником ТОВ «Ледум» у складі тендерної пропозиції. Зокрема, надана довідка про досвід виконання трьох аналогічних договорів, надані відповідно копії 3-х виконаних аналогічних договорів зі специфікаціями (згідно довідки), а також два позитивні відгуки від замовників згідно виконання аналогічних договорів, зі змісту яких вбачається, що дані договори були фактично виконані у повному обсязі та претензії з боку Замовників відсутні.
З приводу не надання учасником ТОВ «Ледум» витягу з ЄДРПОУ, статуту підприємства – в цій частині підстави та вимоги Замовника є необґрунтованими взагалі, оскільки надання даних документів учасником не передбачена тендерною документацію Замовника, а тому учасник ТОВ «Ледум» не порушив жодного пункту (умови) тендерної документації.

З вищезазначеного вбачається, що учасник ТОВ «Ледум» виконав усі вимоги тендерної документації, надав усі необхідні підтверджуючі документи, а підстави Замовника про відхилення його тендерної пропозиції є необґрунтованими та незаконними.

Беручи до уваги вищевикладене, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”, вимагаємо скасувати рішення Замовника (ПРОТОКОЛ від 24.04.2020р. засідання тендерного комітету), згідно якого тендерну пропозицію учасника ТОВ «Ледум» було відхилено.



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 квітня 2020 18:40
Тендерний комітет КНП «Криворізької міської лікарні №17» КМР розлянули вимогу Учасника 1 закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «Ледум» та повідомляємо наступне: відповідно до ч.3.ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, ,вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомлені, може повторно звернутися з вимогою додатково надати інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та /або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження звернення через електронну систему закупівель. Вимоги щодо скасування рішення Замовника (ПРОТОКОЛ від 24.04.2020р. засідання тендерного комітету), згідно якого тендерну пропозицію учасника ТОВ «Ледум» було відхилено, не передбачено законодавством.

Документи подані скаржником

Документи

30 квітня 2020 18:40
Протокол вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-03-000527-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 30 квітня 2020 14:18
Скарга на результати закупівлі
СКАРГА на результати закупівлі Замовник оголосив державну закупівлю: код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні - 2 лота: Лот 1. –– Системи – 2 найменування; Лот 2. - Пробірки – 2 найменування - найменування та короткий опис товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічне завдання). Розкриття тендерних пропозицій відбулося 21.04.2020 року. Замовник опублікував ПРОТОКОЛ від 24.04.2020р. засідання тендерного комітету, згідно якого тендерну пропозицію учасника ТОВ «Ледум» було відхилено. Вважаємо це рішення незаконним з наступних правових підстав: Згідно п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі” Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Зі змісту Протоколу вбачається, що підставами для відхилення, на думку Замовника, було те, що учасник ТОВ «Ледум» не надав витяг з ЄДРПОУ, статут підприємства, а також нібито не надав документів для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, їх повного (часткового виконання). Ці підстави та висновки Замовника є необгрунтованими та безпідставними. Згідно п.5.1.1. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації: «Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідної для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі (наприклад – виробнича база, транспортні засоби, тощо), із зазначенням інформації щодо найменування такого обладнання та матеріально-технічної бази, його технічного стану, кількості, тощо; - копії відповідних підтверджуючих документів про наявність власного або орендованого транспорту (або так само отримання учасником відповідних послуг із залученням транспортних засобів на договірних засадах) - копія договору оренди транспорту, або свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, або копія договору про надання послуг з перевезення вантажів, тощо; - довідку про досвід виконання аналогічних договорів, складена у довільній формі. Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів щодо постачання товарів, що входять до відповідної групи згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет цієї закупівлі, а саме підтвердити повне або часткове виконання не менше ніж 3 аналогічних договорів шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією. - копію не менше 3-х виконаних (частково виконаних) аналогічних договорів з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів. - позитивні відгуки від замовників згідно виконання аналогічних договорів, копії яких надані у складі тендерної пропозиції (але не менше двох відгуків), що повинні містити інформацію про найменування поставлених товарів покупцеві, інформацію про виконання учасником своїх обов’язків згідно договору». Звертаємо увагу, що вищезгадані у переліку документи були надані учасником ТОВ «Ледум» у складі тендерної пропозиції. Зокрема, надана довідка про досвід виконання трьох аналогічних договорів, надані відповідно копії 3-х виконаних аналогічних договорів зі специфікаціями (згідно довідки), а також два позитивні відгуки від замовників згідно виконання аналогічних договорів, зі змісту яких вбачається, що дані договори були фактично виконані у повному обсязі та претензії з боку Замовників відсутні. З приводу не надання учасником ТОВ «Ледум» витягу з ЄДРПОУ, статуту підприємства – в цій частині підстави та вимоги Замовника є необґрунтованими взагалі, оскільки надання даних документів учасником не передбачена тендерною документацію Замовника, а тому учасник ТОВ «Ледум» не порушив жодного пункту (умови) тендерної документації. З вищезазначеного вбачається, що учасник ТОВ «Ледум» виконав усі вимоги тендерної документації, надав усі необхідні підтверджуючі документи, а підстави Замовника про відхилення його тендерної пропозиції є необґрунтованими та незаконними. Крім того, Замовник порушив вимоги ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки у встановлений триденний строк Замовник не розглянув вимогу учасника ТОВ «Ледум» щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції та не надав відповіді. Повідомляємо, що надалі Замовник після оцінки тендерної пропозиції іншого учасника прийняв рішення та визнав переможцем ТОВ «НВП «Хімек» (Протокол від 29.04.2020р.), однак з огляду на вищевикладені обставини дане рішення є безпідставним, передчасним та підлягає скасуванню. Слід зазначити, що згідно ч.5 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» (нова редакція, яка чинна з 19.04.20р.) «Процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону». Звертаємо увагу, що дана закупівля створена до 19.04.20р., а тому проводиться та оскаржується згідно положень попередньої редакції Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст. 3 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.” Враховуючи вищезазначене, спираючись на ст.ст. 3, 18, 22, 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”,- ПРОШУ: 1.Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі: ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні - 2 лота: Лот 1. –– Системи – 2 найменування; Лот 2. - Пробірки – 2 найменування (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-03-000527-b). 2.Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2020-04-03-000527-b. 3.Зобов'язати Замовника скасувати рішення: Протокол від 29.04.2020р., яким визнано переможцем ТОВ «НВП «Хімек»; Протокол від 24.04.2020р., згідно якого тендерну пропозицію учасника ТОВ «Ледум» було відхилено та зобов’язати Замовника повторно провести оцінку тендерної пропозиції ТОВ «Ледум». Додатки: 1. Платіжне доручення. 2. Копії Протоколу від 24.04.2020р., Протоколу від 29.04.2020р засідання тендерного комітету. 3. Копії довідки, договорів, відгуків (які надані у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Ледум»). Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко 30.04.2020 року
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 травня 2020 10:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконання рішення постійно діючої адміністративної колегія Антимонопольного комітету України №10209-р/пк-пз від 25.05.2020 року про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЛЕДУМ" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІМЕК" переможцем процедури закупівлі – «Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 33190000-8 —« Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні», оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-04-03-000527-b, за лотом № 2.-Пробирки
Дата виконання рішення замовником: 09 червня 2020 15:45

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Системи
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 277 299,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 277,30 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

585 шт
Одноразові системи для переливання крові

ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 43324 — Система для переливання рідин загального призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50102, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий ріг, вулиця Каткова, будинок 2
Дата доставки: 31 грудня 2020
38862 шт
Одноразові системи для переливання інфузійних розчинів

ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 43324 — Система для переливання рідин загального призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50102, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий ріг, вулиця Каткова, будинок 2
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СТАРІШКО ОЛЕГ ІВАНОВИЧ 263 870,28
UAH з ПДВ
263 870,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2020 09:23
Електронний підпис
15 квітня 2020 09:22
Довідка щодо тари.pdf
15 квітня 2020 09:22
Витяг.pdf
15 квітня 2020 09:22
Довідка мат-техн база .pdf
15 квітня 2020 09:22
Довідка статистика.pdf
15 квітня 2020 09:22
Ст.17.2.pdf
15 квітня 2020 09:22
Оренда транспорту.pdf
15 квітня 2020 09:22
Ст.17.1.pdf
15 квітня 2020 09:22
Ст.17.4.pdf
15 квітня 2020 09:22
Довідка про учасника.pdf
15 квітня 2020 09:22
Довідка щодо підпису.pdf
15 квітня 2020 09:22
Ст.17.3.pdf
15 квітня 2020 09:22
Цінова пропозиція.pdf
15 квітня 2020 09:22
Проект договору.pdf
15 квітня 2020 09:22
Паспорт та код.pdf
15 квітня 2020 09:22
Ст.17.6.pdf
15 квітня 2020 09:22
Ст.17.5.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СТАРІШКО ОЛЕГ ІВАНОВИЧ

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 липня 2020 14:24
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель