Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ноутбуки
Очікувана вартість
367 500,00 UAH
UA-2020-04-03-000453-b a589a31b98094118848e136143e43345
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Пакіна

+380685347430 pvalentina77@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Роменської районної державної адміністрації Сумської області
Код ЄДРПОУ: 02147813
Вебсайт: http://rmn.sm.gov.ua
Місцезнаходження: 42070, Україна , Сумська обл., Роменський р-н, с. Бобрик, вул. Київська, 56
Контактна особа: Валентина Пакіна
+380685347430
pvalentina77@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 10:29
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2020 11:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 11:52
Очікувана вартість: 367 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 штуки
ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, м.Ромни, б-р Свободи, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2020 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 10:29
Додаток 7 - переможцю.docx
03 квітня 2020 10:29
Додаток 3 вимоги ст.16,17.docx
03 квітня 2020 10:29
Додаток 2 технiчнi вимоги (ноутбук).docx
03 квітня 2020 10:29
Додаток 4 проект Договору (ноутбуки).doc
03 квітня 2020 10:29
Тендерна документацiя (ноутбук).doc
03 квітня 2020 10:29
Додаток 5,6 лист-згода.doc
03 квітня 2020 10:29
Додаток 1 Форма пропозицiя.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-18-000045 ● 9d74cc9abbb74a0982fae065e3a6f71f
  • Статус: вирішено ● Дата: 18 червня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 травня 2020 16:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

18.05.2020 №19

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 18.05.2020 №19

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-04-03-000453-b 03.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-05-22 11:17:15

Заперечення до висновку про результати моніторингу

Відповідно до абзацу 2 п.8, ч. 7 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі Відділу освіти Роменської районної державної адміністрації Сумської області (далі Замовник) Код ДК 021:201: 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (ноутбуки).

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Вжиті заходи щодо розірвання договору купівлі-продажу товару № 509 від 04.05.2020 року, шляхом укладення додаткової угоди №1 від 26.05.2020 року про розірвання договору (Протокол засідання ТК № 59 від 25.05.2020р.).

2020-05-26 09:00:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

.

2020-05-26 15:03:06

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АНТАНДАР" 362 943,00
UAH з ПДВ
362 943,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕВЕН АЙ ТІ" 364 896,00
UAH з ПДВ
364 896,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 квітня 2020 14:09
Електронний підпис
27 квітня 2020 14:08
Dovidka_20112452940490637681.pdf
27 квітня 2020 14:08
Dovidka_20112452940490637681.pdf.p7s
27 квітня 2020 13:49
Електронний підпис
27 квітня 2020 13:48
Dovidka_201124503204107495160.pdf
24 квітня 2020 14:01
sndt4920.pdf
21 квітня 2020 15:07
Електронний підпис
17 квітня 2020 16:21
Електронний підпис
17 квітня 2020 16:20
Копія Статут.pdf
17 квітня 2020 16:20
Копія Паспорт , ІНН.pdf
17 квітня 2020 16:20
Сангіг Ант.pdf
17 квітня 2020 16:20
Копія витягу.pdf
17 квітня 2020 16:20
Копія Протокол, наказ.pdf
17 квітня 2020 16:20
Авторизація.pdf
17 квітня 2020 16:20
Копія Витяг ПДВ.pdf
17 квітня 2020 16:20
Пропозиція.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 11:19
Електронний підпис
17 квітня 2020 11:19
Квал частина 2.pdf
17 квітня 2020 11:19
Квал частина 1.pdf
17 квітня 2020 11:19
Dell P47F_dec.pdf
17 квітня 2020 11:19
Тех частина.pdf
17 квітня 2020 11:19
Сангиг Dell.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АНТАНДАР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕВЕН АЙ ТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АНТАНДАР"
#39594603
Переможець 362 943,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 10:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 10:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АНТАНДАР"
#39594603
362 943,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 08:54
дод.угода №1 (розірвання).pdf укладений
26 травня 2020 08:53
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 09:55
Договір ноутбуки.pdf укладений
04 травня 2020 09:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: встановлені порушення законодавства у сфері закупівель