Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівлі управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Заводському району за адресою: вул. Аматорська, б. 56, м. Запоріжжя». Коригування 2
Очікувана вартість
6 714 737,00 UAH
UA-2020-04-03-000377-a 48e7e5ee6a174fc5bbb05792e6a28ba3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міняйло Оксана Леонідівна

+380612270220 06121968o@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління cоціального захисту населення Запорізької міської ради по Заводському району
Код ЄДРПОУ: 37573859
Місцезнаходження: 69009, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Аматорська, буд. 56
Контактна особа: Міняйло Оксана Леонідівна
+380612270220
06121968o@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 10:32
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2020 10:36
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2020 10:36
Початок аукціону: 22 квітня 2020 12:45
Очікувана вартість: 6 714 737,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 67 147,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26849 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
635 найменувань
«Капітальний ремонт будівлі управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Заводському району за адресою: вул. Аматорська, б. 56, м. Запоріжжя». Коригування 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69106, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Аматорська, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт «Капітальний ремонт будівлі управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Заводському району за адресою: вул. Аматорська, б. 56, м. Запоріжжя». Коригування 2 Пiсляоплата 45 Календарні 70
Виконання робіт згідно пост КМУ від 23.04.2014 №117 Аванс 90 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо уповноваженої особи
Дата подання: 07 квітня 2020 21:04
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:08
Абз.4 п.2 розд.ІІІ Тендерної документації трактує наступне: " Гарантія обов’язково повинна містити посилання на актуальне рішення уповноваженої особи, про затвердження тендерної документації, дату та номер оголошення процедури закупівлі та свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити замовнику суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у п.3 р. ІІІ цієї тендерної документації" при цьому тендерна документація затверджена Головою тендерного комітету. Питання в адресу якої особи повинно бути посилання в гарантії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: в даному випадку мається на увазі голова тендерного комітету
Щодо умов оплати
Дата подання: 07 квітня 2020 21:41
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:09
В описі закупівлі зазначено: Умови оплати: основні етапи фінансування Оплата після події: виконання робіт Тип оплати: післяоплата Розмір оплати: 100% Період (днів): 10 (банківські) Опис: «Капітальний ремонт будівлі управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Заводському району за адресою: вул. Аматорська, б. 56, м. Запоріжжя». Коригування 2 Абз.6 п.3.2 проекту договору трактує наступне: ..." - поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт, узгоджених з представниками технічного нагляду, у термін до 45 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів" Якщо попередня оплата, згідно п 3.2 договору передбачена, то післяоплата, згідно опису повинна складати 70% Питання - Які умови оплати дійсні? Прошу привести опис чи договір до відповідності
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за зауваження. Внесено зміни до опису умов оплати
Щодо обсягів фінансування
Дата подання: 07 квітня 2020 21:50
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:10
П4.3 розд.І ТД визначає: "Термін виконання робіт (поставки товарів, надання послуг) До 31.12.2021 року." З метою коректного оформлення графіку виконання робіт, згідно Додатку 11 до ТД, прошу надати розміри очікуваного фінансування у 2020 та 2021 роках помісячно
Відповідь: Закупівля проводиться на очікувану вартість.
Щодо річного обігу
Дата подання: 07 квітня 2020 22:07
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:15
На підставі ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв, а саме: 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимога п.2.2.3 розділу V тендерної документації "Річний оборот коштів за 2018 рік не повинен бути менше ніж очікувана вартість процедури закупівлі робіт. У підтвердження Учасник надає Фінансовий звіт за 2018 рік, з відміткою територіального органу Держстату України, або наданням квитанції про прийняття електронної звітності" Дана норма може бути застосована тільки після 19/03//2020 зі вступом в дію нової редакції ЗУ "Про публічні закупівлі" на даний час ця норма є дискримінаційною та суперечить законодавству. Прошу виключити вищезазначений пункт зі складу тендерної документації та привести тендерну документацію до відповідності до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 2. Ст 16 Закону 922 Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Разом з тим, відповідно до ч. 3 ст 22 Закону 922 Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи наведене, повідомяємо, що вимоги п. 2.2.3 розділу V ТД Замовника, не є кваліфікаційними критерієм, а є умовою яка необхідна для проведення даної закувлі в порядку передбаченому ч. 3 ст. 22 Закону, зокрема, наявність достатнього фінансового забезпечення підприємства. Додатково звертаємо увагу, що вимагється фінансовий звіт за 2019 рік
Щодо надання кошторисної частини
Дата подання: 07 квітня 2020 22:17
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:16
В підпункті "Примітки" п.1 розділу III тендерної документації зазначено " Усі довідки, складені Учасником (окрім кошторисної частини) повинні бути надані в сканованому вигляді в форматі PDF (Portable Document Format), на фірмовому бланку, завірені підписом уповноваженої особи учасника процедури (за винятком оригіналів документів, виданих іншими установами).Кожен документ подається окремим файлом" при цьому в тендерній документації не визначено склад кошторисної документації необхідної для подачі пропозиції та спосіб її подання. Зазначено лише вичерпний перелік складу кошторисної частини при укладанні договору. Прошу надати роз'яснення щодо необхідності подання у складі тендерної пропозиції кошторисної частини
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, надаєтья у вигляді файлу без сканування
Щодо надання дозволів на обробку персональних даних
Дата подання: 07 квітня 2020 23:13
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:29
Згідно пп.12 п.1 розд.ІІІ ТД Тендерна пропозиція повинна містити - Дозвіл на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних суб'єктів персональних даних Згідно Закону України «Про захист персональних даних» для забезпечення участі у процедурі закупівлі, цивільно-правових та господарських відносинах (Додаток 10 до тендерної документації). Додаток 10 передбачає надання дозволу від юридичної особи - учасника, що є розпорядником персональних даних, та вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб'єкта (володільця). Враховуючи протоколи розгляду тендерних пропозицій попередніх торгів за цією закупівлею та відхилення учасників з вищезазначеної вимоги прошу надати чітке та прозоре роз'яснення на підставі якого законодавчого документу, якої форми та від яких суб'єктів ви вимагаєте надати дозволи на обробку персональних даних. (при наданні відповіді прошу врахувати, що кожна юридична особа є Розпорядником персональних даних, якому надано право обробляти ці дані від імені володільця)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вимагає дозволи від всіх осіб, що працюють на підприємстві підрядника. Додаток 3 Примітка: "Також надати суб’єктами персональних даних субпідрядної організації копію дозволу (в довільній формі) на обробку, зберігання та використання їх персональних даних".
Аналогічні договори
Дата подання: 07 квітня 2020 23:39
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:18
Довідкою "Про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" Додатку 3 до Тендерної документації передбачено надання аналогічних договорів. Згідно пункту "Примітки" зазначеної довідки - Під аналогічними, маються на увазі ремонтно-побудові роботи приміщень ДСТУ Б Д.1.1-1:20133.2 Чітко визначає види будівництва,а саме:нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об'єктів. Ремонтно-побудові роботи - не відповідає жодному з наведених видів. Договори на які вили робіт необхідно надати, як аналогічні, у складі тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналогічним договором є договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі. Замовник має на увазі ті види робіт, що містятся в проектно-кошторисній документації. Посилання на неї є в ТД
Щодо дозволів на обробку персональних даних
Дата подання: 09 квітня 2020 21:18
Дата відповіді: 13 квітня 2020 11:32
Дякуємо за попередню відповідь на зазначене питання, але Ви посилаєтесь у відповіді на текст Додатка 3 Примітка: "Також надати суб’єктами персональних даних субпідрядної організації копію дозволу (в довільній формі) на обробку, зберігання та використання їх персональних даних" де визначено подання зазначених дозволів від працівників субпідрядної організації. Прошу надати роз'яснення, якщо підприємство має дозвіл від власних працівників та є, в свою чергу, розпорядником цих даних та несе згідно Закону відповідальність за неправомірне розповсюдження персональних даних навіщо дублювати ці дозволи у тендерній пропозиції, тим самим порушуючи Закон та розміщувати дані працівників в мережі інтернет. Наведена форма Додатку 10 передбачає надання дозволу на обробку персональних даних від імені підприємства та передбачає наявність відповідних дозволів працівників у підприємства. У разі залучення працівника до виконання робіт за договором ЦПХ в такому разі він діє, як субпідрядник отже наявність дозволу в такому випадку необхідно. Прошу надати більш розширену відповідь з цього питання. Прошу також повідомити про форму дозволу від фізичної особи чи яку основну інформацію він повинен містити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник повинен надати дозволи на обробку персональних даних всіх суб’єктів персональних даних підприємства. У разі залучення субпідрядних організацій - дозволи на обробку всіх суб’єктів персональних даних субпідрядника. Форма дозволу на обробку персональних даних фізичних осіб в довільній формі з обов’язковим ПІБ та з обов’язковим особистим підписом та датою надання такого дозволу.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-10-000010 ● e7f674fb28344c09af0628de350370b5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2020 12:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

10.06.2020 № 116

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.




Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 10.06.2020 №116

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
2) UA-2020-04-03-000377-a, яка проводиться Управлінням соціального захисту населення Запорізької міської ради по Заводському району, «Капітальний ремонт будівлі управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Заводському району за адресою: вул. Аматорська, б. 56, м. Запоріжжя». Коригування 2 код ДК 021:2015 — 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація);

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Про надання заперечень

2020-06-22 15:27:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява отримана судом 30 червня 2020 року. Єдиний унікальний номер справи 280/4268/20
Дата публікації: 30 червня 2020

Документи:

01 липня 2020 09:35
Позовна заява
01 липня 2020 09:35
Витяг
30 червня 2020 17:37
Електронний підпис

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДМОНТАЖСНАБ" 5 525 183,36
UAH з ПДВ
5 049 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РАДДІС" 6 461 721,68
UAH з ПДВ
5 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕПЛОБУДІМПОРТ" 6 714 500,00
UAH з ПДВ
5 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НВФ "ВОГНЕТРИВАВТОМАТИКАСЕРВІС" 6 714 000,00
UAH з ПДВ
6 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 19:07
Електронний підпис
24 квітня 2020 19:04
Оновлений Кошторис.pdf
24 квітня 2020 19:03
Додаток 9.pdf
24 квітня 2020 13:22
Електронний підпис
24 квітня 2020 13:21
Оновленний графік.pdf
24 квітня 2020 12:45
Електронний підпис
24 квітня 2020 12:44
Оновлений Кошторис.pdf
24 квітня 2020 12:44
Оновлений Графік.pdf
24 квітня 2020 12:44
Оновлена ДЦ.pdf
20 квітня 2020 18:18
Електронний підпис
20 квітня 2020 18:16
09 02 Додаток 11 Графік.pdf
20 квітня 2020 18:16
07 05 Лист що до ліцензії.pdf
20 квітня 2020 18:16
14 00 Санкції.pdf
20 квітня 2020 18:16
12 00 Додаток 10.pdf
20 квітня 2020 18:16
03 01 Дотаток 3.pdf
20 квітня 2020 18:16
04 Додаток 4 Субпідряд.pdf
20 квітня 2020 18:16
15 00 Довкілля.pdf
20 квітня 2020 18:16
07 01 СТАТУТ.pdf
20 квітня 2020 18:16
07 04 Ліцензія.pdf
20 квітня 2020 18:16
07 03 Дозвіл.pdf
20 квітня 2020 18:16
07 02 витяг з реєстру ПДВ.pdf
20 квітня 2020 18:16
17 00 Лист підтвердження.pdf
20 квітня 2020 18:16
22 00 Лист підтвердження.pdf
20 квітня 2020 18:16
10 00 Додаток 7.1 СТ 17.pdf
20 квітня 2020 18:16
06 00 Наказ на підпис.pdf
20 квітня 2020 18:16
21 00 Пункт 2.2.1.pdf
20 квітня 2020 18:16
06 01 протокол _1.pdf
20 квітня 2020 18:16
08 00 Гарантія.zip
20 квітня 2020 18:16
27 00 ДЦ.pdf
20 квітня 2020 18:16
03 03 Оборотно сальдова.pdf
20 квітня 2020 18:16
29 00 Кошторис.pdf

Конфіденційні документи

20 квітня 2020 18:16
05 01 Паспорт.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Персональні дані Уповноваженої особи

Публічні документи

21 квітня 2020 10:34
Електронний підпис
21 квітня 2020 10:28
Лицензия__с_ЭЦП.pdf
21 квітня 2020 10:28
Банківська гарантія1.pdf
21 квітня 2020 10:28
Договірна6.pdf
21 квітня 2020 10:28
Договірна5.pdf
21 квітня 2020 10:28
Договірна4.pdf
21 квітня 2020 10:28
Договірна3.pdf
21 квітня 2020 10:28
Договірна2.pdf
21 квітня 2020 10:28
Договірна.pdf
21 квітня 2020 10:28
Тендерна пропозиція.pdf
21 квітня 2020 10:28
Дозвіли Статут.pdf

Публічні документи

19 квітня 2020 19:43
Електронний підпис
19 квітня 2020 19:42
Пропозиція.part1.rar
19 квітня 2020 19:41
Пропозиція.part2.rar
19 квітня 2020 19:40
Пропозиція.part3.rar
19 квітня 2020 19:39
Пропозиція.part4.rar

Публічні документи

30 травня 2020 10:13
Електронний підпис
30 травня 2020 10:13
справка.pdf
26 травня 2020 12:30
Електронний підпис
20 квітня 2020 18:26
Електронний підпис
20 квітня 2020 18:17
9. Додаток 6.pdf
20 квітня 2020 18:17
7.4. Ліцензія.rar
20 квітня 2020 18:17
7.3. Дозвіл.rar
20 квітня 2020 18:16
7.1. Статут ВАС 2019.pdf
20 квітня 2020 18:16
6.1. Протокол.pdf
20 квітня 2020 18:16
3.1.Таблиця 6 за лютий 2020.pdf
20 квітня 2020 18:16
25. Баланс 2019.pdf
20 квітня 2020 18:16
23. Кошторис Аматорская.rar
20 квітня 2020 18:16
20. Лист-згода.pdf
20 квітня 2020 18:16
19. Гарантійний лист.pdf
20 квітня 2020 18:16
18. Розяснення ліцензія.pdf
20 квітня 2020 18:16
16. Лист-Підтвердження.pdf
20 квітня 2020 18:16
14. Лист-гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДМОНТАЖСНАБ"

ТОВ "РАДДІС"

ТОВ "ТЕПЛОБУДІМПОРТ"

ТОВ НВФ "ВОГНЕТРИВАВТОМАТИКАСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДМОНТАЖСНАБ"
#31757311
Відхилено 5 049 999,00
UAH з ПДВ
14 травня 2020 15:04
ТОВ "РАДДІС"
#41883360
Відхилено 5 050 000,00
UAH з ПДВ
19 травня 2020 12:25
ТОВ "ТЕПЛОБУДІМПОРТ"
#38362740
Відхилено 5 400 000,00
UAH з ПДВ
22 травня 2020 12:22
ТОВ НВФ "ВОГНЕТРИВАВТОМАТИКАСЕРВІС"
#30938181
Переможець 6 400 000,00
UAH з ПДВ
26 травня 2020 10:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2020 10:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НВФ "ВОГНЕТРИВАВТОМАТИКАСЕРВІС"
#30938181
6 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 квітня 2023 11:22
Виписка РБ ГРУП.PDF зміни до договору
20 квітня 2023 11:21
протокол 32.PDF зміни до договору
20 квітня 2023 11:21
Дод.уг.pdf зміни до договору
20 квітня 2023 11:21
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 10:31
ду7.PDF зміни до договору
29 грудня 2022 10:30
протокол147.PDF зміни до договору
29 грудня 2022 10:29
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 16:53
ДУ Вогнетривавтоматика.PDF зміни до договору
09 грудня 2021 16:48
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 12:49
ДОГОВІР ПІДРЯДУ № 5 укладений
11 червня 2020 12:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження терміну дії договору обумовлено фінансуванням в поточному році не в повному обсязі
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження строку дії договору про закупівлю, у зв'язку з відсутністю фінансування у 2022 році та подовження виконання робіт (договір подовжено до 31.12.2023 року).
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТОВ НВФ "Вогнетривавтоматикасервіс" переіменовано в ТОВ "Будівельна компанія "РБ ГРУП" зі зміною місцезнаходження та керівника. Усі істотні умови договору № 5 від 11.06.2020 залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML