Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне марки ДГ, брикети паливні з деревини), 2 лоти: Лот 1 - вугілля кам’яне марки ДГ Лот 2 - брикети паливні з деревини
Очікувана вартість
706 000,00 UAH
UA-2020-04-03-000364-c d84f4deb2b2d4f10b1fd7daf37d10d0e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кулініч Олена Вікторівна

+380463765282 yablunovka_bx@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Яблунівський ліцей" Чернігівської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05266240
Місцезнаходження: 17591, Україна , Чернігівська обл., село Яблунівка, вул. Яблунева,17
Контактна особа: Кулініч Олена Вікторівна
+380463765282
yablunovka_bx@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2020 23:00
Очікувана вартість: 706 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Тендерна документація

03 квітня 2020 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 11:34
Тендерна_документацiя_тверде_паливо.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Економія
Дата подання: 03 квітня 2020 14:34
Дата відповіді: 03 квітня 2020 15:45
Доброго дня! Оскільки відкриті торгі передбачають економію бюджетних коштів, то пропонуємо замість закупівлі паливних брикетів в тоннах, закупити їх еквівалент в одиницях теплоти. Наприклад Вам треба 20 тонн брикетів. У відповідності до тендерної документації Ви очікуєте нижчу теплоту згоряння 18,5 МДж/кг, відповідно з вказаного об'єму Ви отримаєте щонайменьше 20000*18,5=370000МДж. Але якщо виробник буде пропонувати брикет з більшою теплотою згоряння то відповідно треба буде меньшу массу брикетів. Наприклад Вам запропонують брикет з нижчою теплотою згоряння 25 МДж/кг, якщо Вам треба теплота 370000МДж, то це вже буде 14,8 тонн брикету. При цьому виробник може отримати економію через те що йому треба доставляти меньший обсяг брикету, так само з пакуванням, навантаженням і розвантаженням. При такому розрахунку треба буде доставляти вже меньше брикету при цьому збрерігається теплота згоряння. Більш того при спалюванні меньшої кількості брикету із збереженням теплоти згоряння, Ви отримаєте меньше відходів та трудозатрат на обслуговування котельні. Також зверніть увагу, що виробник який може запропонувати брикет з більшою теплотою згоряння виробляє більш якісний брикет, а Ви відповідно зможете закупити більш якісний брикет за меньшу вартість за рахунок економії на доставці, пакуванні, навантаженні та розвантаженні. Також такий підхід дозволить уникнути маніпуляцій з відповідністю до стандартів виробників брикету низької якості. Вважаємо такий підхід більш розумним, якщо звісно Вас не цікавить закупівля води, що містится у брикеті у вигляді вологи, але це значно знижує теплоту згоряння. Так само пісок і земля можуть збільшити вагу брикету без додавання теплоти згоряння, при цьому збільшується зольність брикету. Але ж вибір за тендерним комітетом, що саме планується закуповувати - тепло чи вагу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовнику необхідно закупити товар
Проігнороване запитання
Дата подання: 03 квітня 2020 20:59
Дата відповіді: 04 квітня 2020 14:42
З Вашої відповіді виходить що Ви не зацікавлені в придбанні якісного товару за меншу вартість? Чи вкажіть помилку в наданих розрахунках? Чи гроші не ваші, а платників податків, то вам всеодно, аби на товар витратити?
Відповідь: Закупівля здійснюється відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" за кодом економічної класифікації видатків 2275. На виконання статті 22 Закону у ч. 6 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 6 до цієї тендерної документації вказано інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Проігнороване запитання.
Дата подання: 04 квітня 2020 18:57
Дата відповіді: 05 квітня 2020 20:48
Але ж перерахунок ваги паливних брикетів на необхідну теплоту згоряння у відповідності до технічних, якісних харакретистик предмету закупівлі не суперечить закону. Натомість є можливість економії грошей платників податків за рахунок придбання більш якісного товару (з більшою теплотою згоряння) замість товару на нижній границі параметрів якості зазначених у документації. Якщо звісно Вас цікавить придбання якісного товару, а не води до 8% (у вигляді вологи за вказаною Вами вартістю) яка значно знижує теплоту згоряння, та піску або землі до 1,2% (у вигляді зольності) які також не додають якості паливу. Але рішення за тендерним комітетом, що саме придбати брикет з водою, чи якісний брикет.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги та Інформація про технічні, якісні
та кількісні характеристики предмета закупівлі визначена у Додатку 3 до тендерної документації.
У Замовника відсутня потреба закуповувати паливні брикети в еквівалентних одиницях теплоти.
Щодо працівників
Дата подання: 07 квітня 2020 10:16
Дата відповіді: 07 квітня 2020 11:25
Шановний Замовнику, якщо учасник має в штаті має одного працівника - директора, але має в наявності укладені договори на надання послуг зберігання, зважування, навантаження-розвантаження, перевезення, і саме працівники надавачів послуг будуть залучені до виконання умов договору, як учаснику заповнювати графу «Штатний або сумісник» таблиці, що наведена в п.2.1. Додатку 1, і чи потрібно при цьому надавати документи, передбачені в цьому ж пункті, на підтвердження трудових відносин між надавачем послуг та його працівниками?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Тендерній документації Замовником установлені кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону та вимоги для учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям (Додаток 1 до тендерної документації):
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Критерій «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» означає, що у Учасника повинні бути оформлені трудові відносини із вищевказаними працівниками, та таких працівників повинно бути більше ніж 1.

Трудові відносини в Україні регулюються Кодексом законів про працю. Він поширюється на всі підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, виду діяльності, галузевої приналежності, а також на осіб, які працюють за трудовими договорами у фізичних осіб суб’єктів підприємницької діяльності. Трудовий договір – це угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядку, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівнику заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін (ст. 21 КЗпП України). Трудовий договір може бути безстроковим, що укладається на невизначений строк, та строковим, що укладається на визначений строк, встановлений за погодженням сторін або на час виконання певної роботи. Строковий трудовий договір укладається у випадках, коли трудові відносини не можуть бути встановлені на невизначений строк з урахуванням характеру наступної роботи, або умов її виконання, або інтересів працівника та в інших випадках, передбачених законодавчими актами.
Трудові відносини між громадянином, який наймається на роботу та роботодавцем (юридичною або фізичною особою — підприємцем) оформлюються в письмовій формі. Роботодавець не має права допускати працівника до роботи без оформлення трудових відносин, але слід зауважити, що таке оформлення буде вважатися проведеним за умови додержання наступних дій:
по-перше, роботодавець складає трудовий договір у формі наказу (розпорядження) про прийняття на роботу/призначення на посаду, а фізичні особи — підприємці можуть керуватися формою трудового договору, затвердженою наказом Мінпраці «Про затвердження Форми трудового договору між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю, та Порядку реєстрації трудового договору між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю» від 08.06.2001 № 260;
по-друге, до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором, роботодавець зобов’язаний подати повідомлення про прийняття працівника на роботу (за встановленою формою), до територіального органу Державної фіскальної служби за місцем обліку його як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, відповідно до постанови Кабінету Міністрів «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 № 413. Перед допуском працівників до роботи роботодавець повинен провести оформлення трудових відносин з додержанням вимог статті 24 КЗпП України.
Уточнення стосовно довідки про працівників
Дата подання: 07 квітня 2020 20:40
Дата відповіді: 08 квітня 2020 08:20
У довідці про наявність працівників учасник повинен зазначити інформацію про ВСІХ працівників, які перебувають у трудових відносинах з учасником, або лише інформацію про тих працівників, які перебувають у трудових відносинах з учасником ТА БЕЗПОСЕРЕДНЬО БУДУТЬ ЗАЛУЧЕНІ до виконання умов договору про закупівлю?
Відповідь: В довідці Учасник повинен в надати інформацію про загальну чисельність персоналу учасника (серед наведених у формі працівників учасник має право зазначити також інших працівників, що будуть залучені до виконання поставки товару).
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - вугілля кам’яне марки ДГ
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 630 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 300,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18500 UAH

Аукціон

Початок: 21 квітня 2020 14:12
Закінчення: 21 квітня 2020 14:39
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

150 т
вугілля кам’яне марки ДГ
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17591, Україна, Чернігівська область, село Яблунівка, ВУЛИЦЯ ЯБЛУНЕВА, будинок 17
Дата доставки: 31 серпня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата після поставки товару. У разі затримки бюджетного фінансування та /або затримки здійснення платежів не з вини Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2020 11:34
проект договору лот 1.doc

Запитання до процедури

Прохання додати в предмет закупівлі ще 10 тон вугілля марки ДГЖАКОМ 13-100. Таке вугілля добре себе зарекомендувало в котельних установках. Дана марка передбачена чинним ДСТУ 7146-2010. Дякуємо за розуміння.
Дата подання: 04 квітня 2020 18:20
Дата відповіді: 05 квітня 2020 20:41
Прохання додати в предмет закупівлі ще 10 тон вугілля марки ДГЖАКОМ 13-100. Таке вугілля добре себе зарекомендувало в котельних установках. Дана марка передбачена чинним ДСТУ 7146-2010. Дякуємо за розуміння.
Відповідь: У Замовника відсутня потреба у вугіллі марки ДГЖАКОМ 13-100

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СЛАВРЕСУРС 432 000,00
UAH з ПДВ
432 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АКТИВ-ДНІПРО 539 700,00
UAH з ПДВ
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" 517 500,00
UAH з ПДВ
494 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 13:34
Електронний підпис
24 квітня 2020 13:33
Документи по ст.17
24 квітня 2020 13:33
Довідка МВС 06.04.2020
24 квітня 2020 13:33
Довідка ДФС 23.04.2020
21 квітня 2020 16:06
Електронний підпис
17 квітня 2020 19:29
Електронний підпис
17 квітня 2020 19:27
Licenziya DEA (14).pdf
17 квітня 2020 19:27
Licenziya (64).zip
17 квітня 2020 19:27
Dovirenist (30).zip
17 квітня 2020 19:27
Doverennost DEA (18).pdf
17 квітня 2020 19:27
BG 2295-20G SLAVRESURS (1).zip
17 квітня 2020 19:27
5 Розяснення ПДВ.pdf
17 квітня 2020 19:27
4 лот 1 пропозиція.pdf
17 квітня 2020 19:27
2 згода з договором.pdf
17 квітня 2020 19:27
10 інші документи.pdf
17 квітня 2020 19:27
9 лист санкції.pdf
17 квітня 2020 19:27
8 захист довкілля.pdf
17 квітня 2020 19:27
7 пояснення фіз особа.pdf
17 квітня 2020 19:27
5 Cтатут.pdf
17 квітня 2020 19:27
2 відповідність ст 17.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 18:28
Електронний підпис
17 квітня 2020 18:26
Трудова Кугукова.pdf
17 квітня 2020 18:26
техпаспорти.pdf
17 квітня 2020 18:26
Штатний розпис.pdf
17 квітня 2020 18:26
технічна специфікація.pdf
17 квітня 2020 18:26
технічні вимоги.pdf
17 квітня 2020 18:26
паспорт на ваги.pdf
17 квітня 2020 18:26
СТАТУТ актуальний.pdf
17 квітня 2020 18:26
проект договору.pdf
17 квітня 2020 18:26
ст.17 окремі довідки.pdf
17 квітня 2020 18:26
ДГ 25-100.pdf
17 квітня 2020 18:26
Витяг із Статуту 05.02.2020.pdf
17 квітня 2020 18:26
Витяг із Статуту.7z
17 квітня 2020 18:26
відгук нижанковичі 2.pdf
17 квітня 2020 18:26
відгук нижанковичі 1.pdf
17 квітня 2020 18:26
ст.17.pdf
17 квітня 2020 18:26
дог.з виробником.pdf
17 квітня 2020 18:26
Договір Нижанковичі 2.pdf
17 квітня 2020 18:26
Витяг Протокол НР.pdf
17 квітня 2020 18:26
Договір Нижанковичі 1.pdf
17 квітня 2020 18:26
оренда авто.pdf
17 квітня 2020 18:26
дог.ваги.pdf
17 квітня 2020 18:26
Банківська ліцензія.7z
17 квітня 2020 18:26
Протокол НР.7Z
17 квітня 2020 18:25
Оренда складу.pdf
17 квітня 2020 18:25
повірка 2020 (1).pdf
17 квітня 2020 18:25
Паспорт кугукова і.в..pdf
17 квітня 2020 18:25
повірка 2020 (2).pdf
17 квітня 2020 18:25
Банківська ліцензія.pdf
17 квітня 2020 18:25
дод8.pdf
17 квітня 2020 18:25
Копія наказу Кубай.pdf
17 квітня 2020 18:25
дог навантажувач.pdf
17 квітня 2020 18:25
довідка щодо предмету.pdf
17 квітня 2020 18:25
Копія витягу ПДВ.pdf
17 квітня 2020 18:25
Гарантія 15820-19-32.7z
17 квітня 2020 18:25
Наказ Фролова Ю.М.pdf
17 квітня 2020 18:25
Наказ Фролова Ю.М.7Z
17 квітня 2020 18:25
відгук.pdf
17 квітня 2020 18:25
Наказ № 1.pdf
17 квітня 2020 18:25
мтб.pdf
17 квітня 2020 18:25
ПОСВІДЧЕННЯ якості ДГ.pdf
17 квітня 2020 18:25
пояснення ліцензія.pdf
17 квітня 2020 18:25
працівники.pdf
17 квітня 2020 18:25
про пільгу пдв.pdf
17 квітня 2020 18:25
Доручення.pdf
17 квітня 2020 18:25
Довіреність.pdf
17 квітня 2020 18:25
згода щодо умов.pdf
17 квітня 2020 18:25
копія наказу.pdf
17 квітня 2020 18:25
Наказ Фролова Ю.М.pdf.p7s
17 квітня 2020 18:25
довідка довкілля.pdf
17 квітня 2020 18:25
Наказ Фролова Ю.М.pdf (1).p7s
17 квітня 2020 18:25
Витяг Протокол НР.pdf.p7s
17 квітня 2020 18:25
Витяг Протокол НР.pdf (1).p7s
17 квітня 2020 18:25
Виписка з Протоколу.pdf
17 квітня 2020 18:25
Банківська ліцензія.pdf.p7s
17 квітня 2020 18:25
аналогічні.pdf
17 квітня 2020 18:25
15820-19_32.pdf
17 квітня 2020 18:25
акт нижанковичі.pdf
17 квітня 2020 18:25
15820-19_32.pdf.p7s
17 квітня 2020 18:25
15820-19_32.pdf (1).p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СЛАВРЕСУРС

ТОВ АКТИВ-ДНІПРО

ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СЛАВРЕСУРС
#37939071
Переможець 432 000,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 10:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2020 10:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СЛАВРЕСУРС
#37939071
432 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:28
ЗВІТ.docx укладений
04 січня 2021 09:24
Електронний підпис укладений
13 травня 2020 10:01
Договір укладений
13 травня 2020 09:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 432 000,00
UAH