Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційне утримання (влаштування захисних шарів з емульсійно-мінеральних сумішей локальними картами на ділянках лущення і викришування асфальтобетонного покриття) на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-11 Львів – Шегині, км 9+128 – км 80+761, Львівської області
Operational maintenance (construction of emulsion-mineral mixtures protective layers by local maps on sections of peeling and clearing of asphalt concrete coating) on public road of public importance M-11 Lviv – Shehyni, km 9 + 128 – km 80 + 761, Lviv region
Operational maintenance (construction of emulsion-mineral mixtures protective layers by local maps on sections of peeling and clearing of asphalt concrete coating) on public road of public importance M-11 Lviv – Shehyni, km 9 + 128 – km 80 + 761, Lviv region
Очікувана вартість
5 928 830,40 UAH
UA-2020-04-02-003827-b ● 6eb8c49864a642ffbf77f94060f7a2c3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Місцезнаходження: | 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54 |
Контактна особа: |
Познанський Роман Орестович +380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Lviv Oblast |
National ID: | 25253009 |
Contact point: |
Poznanskyi Roman +380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2020 20:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 травня 2020 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2020 21:00 |
Початок аукціону: | 30 червня 2020 11:48 |
Очікувана вартість: | 5 928 830,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 644,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 29644 UAH |
Publication date: | 02 квітня 2020 20:30 |
Enquiries until: | 15 травня 2020 21:00 |
Complaints submission until: | до 21 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 травня 2020 21:00 |
Information
Estimated total value: | 5 928 830 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 29 644 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Експлуатаційне утримання (влаштування захисних шарів з емульсійно-мінеральних сумішей локальними картами на ділянках лущення і викришування асфальтобетонного покриття) на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-11 Львів – Шегині, км 9+128 – км 80+761, Львівської області. Джерело фінансування - Державний бюджет України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Operational maintenance (construction of emulsion-mineral mixtures protective layers by local maps on sections of peeling and clearing of asphalt concrete coating) on public road of public importance M-11 Lviv – Shehyni, km 9 + 128 – km 80 + 761, Lviv region. The source of financing - State budget of Ukraine.
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за надані послуги/виконані роботи в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), підписаних Сторонами. Здача до оплати наданих послуг може проводитись подекадно. Ненадання Підрядником хоча б однієї з форм актів: актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) чи довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) є підставою для їх повернення Підряднику. Замовник може провести з дозволу Головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату (аванс), розмір якої не може перевищувати 30 відсотків виділеного фінансування на поточний рік терміном не більше трьох місяців. Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства надані послуги протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2020 18:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2020 18:05 |
Проект договору.docx.pdf | |
13 травня 2020 18:05 |
Нова редакція від 13.05.2020 тендерна документація+технічне завдання.pdf | |
13 травня 2020 18:05 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 13.05.2020.pdf | |
05 травня 2020 18:15 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 05.05.2020.pdf |
13 травня 2020 18:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 травня 2020 18:05 |
Проект договору.docx.pdf
|
||||||
13 травня 2020 18:05 |
Нова редакція від 13.05.2020 тендерна документація+технічне завдання.pdf
|
||||||
13 травня 2020 18:05 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 13.05.2020.pdf
|
||||||
05 травня 2020 18:15 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 05.05.2020.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо гарантійних термінів, передбачених проектом договору
Дата подання: 15 травня 2020 18:16
Дата відповіді: 19 травня 2020 12:22
Пунктом 2.9 Проекту договору передбачено гарантійний термін , протягом якого підрядник гарантує якість та можливість експлуатації об’єкта, - три роки з моменту прийняття робіт.
Послуги відповідно до предмету закупівлі «Експлуатаційне утримання (влаштування захисних шарів з емульсійно-мінеральних сумішей локальними картами на ділянках лущення і викришування асфальтобетонного покриття) на автомобільній дорозі загального користування державного значенняМ-11 Львів – Шегині, км 9+128 – км 80+761, Львівської області, відповідають класифікації робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (СОУ 41.1-37641918-105:2013), а саме: пп1 п5.3 «– влаштування захисних шарів з емульсійно-мінеральних сумішей та поверхневої обробки локальними картами на ділянках лущення і викришування асфальтобетонних і цементобетонних покриттів, в тому числі на тротуарах».
Просимо передбачити гарантійні терміни, що відповідають послугам визначеним класифікацією робіт з експлуатаційного утримання, і внести відповідні зміни до п.2.9 договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В СОУ 41.1-37641918-105:2013, на який ви посилаєтесь не передбачено гарантійного терміну, протягом якого підрядник гарантує якість та можливість експлуатації об’єкта, а відповідно до вимог СОУ 42.1-37641918-128:2014 «Настанова щодо прийняття робіт з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування», а саме Додатка Л (Довідковий) Гарантійні строки експлуатації окремих конструктивних елементів об’єктів, Таблиця Л.1, гарантійний термін для тонкошарових покриттів з литих емульсійно-мінеральних та асфальтобетонних сумішей становить 3 роки. Відповідно, Замовником не будуть вноситися зміни до п.2.9. Проекту договору на цю закупівлю.
щодо інформації, зазначеної в п1.4 проекту договору
Дата подання: 15 травня 2020 18:27
Дата відповіді: 19 травня 2020 12:22
Відповідно до П.1.4 договору «На період дії Договору та протягом гарантійного періоду, Підрядник відповідно до Закону України «Про дорожній рух» та норм Глави 82 Цивільного кодексу України, в повній мірі відповідає за належне утримання дороги, забезпечення умов безпеки руху і несе повну безумовну майнову та іншу юридичну відповідальність в частині відшкодування майнової (матеріальної) і нематеріальної (в т.ч. моральної) шкоди та компенсації витрат власникам транспортних засобів, іншим учасникам дорожнього руху, якщо дорожньо-транспортна пригода виникла з причини незадовільного стану автомобільної дороги, під час дії Договору, а також забезпечує повне майнове відшкодування Замовнику у разі заподіяння збитків користувачами доріг, та/або в процесі використання смуги відведення юридичними чи фізичними особами на автомобільній дорозі» Чому підрядник зобов’язаний в повній мірі нести відповідальність за належне утримання дороги на період дії Договору та протягом гарантійного періоду , якщо згідно предмету закупівлі Експлуатаційне утримання (влаштування захисних шарів з емульсійно-мінеральних сумішей локальними картами на ділянках лущення і викришування асфальтобетонного покриття) на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-11 Львів – Шегині, км 9+128 – км 80+761, Львівської області і у відповідності до технічного завдання підрядник має виконувати лише один вид робіт - влаштування захисних шарів з емульсійно-мінеральних сумішей локальними картами на ділянках лущення і викришування асфальтобетонного покриття? Просимо внести зміни до проекту договору, шляхом виключення п.1.4.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.2 ст. 1210 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) шкода, завдана внаслідок недоліків робіт (послуг), підлягає відшкодуванню їх виконавцем. Водночас, згідно п. 2 ст. 1166 ЦКУ особа, яка завдала шкоди, звільняється від її відшкодування, якщо вона доведе, що шкоди завдано не з її вини. Відповідальність на підрядника покладається лише в частині виконання його робіт. Відповідно, Замовником не будуть вноситися зміни до п.1.4. Проекту договору на цю закупівлю.
технічне завдання
Дата подання: 15 травня 2020 20:55
Дата відповіді: 19 травня 2020 12:22
В разі наявності вибоїн та зміни профілю покриття у вигляді просідань, ділянок з гребінкою або напливами, колійності, розкритих швів та тріщин покриття, перед виконанням влаштування тонкошарового покриття з литої емульсійно -мінеральної суміші , необхідні попередні роботи з ліквідації зазначених нерівностей дорожнього покриття та герметизації швів та тріщин.
Технічним завданням не передбачені підготовчі роботи для забезпечення рівності покриття перед влаштуванням тонкошарових покриттів.
??
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У разі виникнення потреби у непердбачуваних підготовчих роботах для забезпечення герметизації тріщин та ліквідації нерівностей, такі роботи будуть виконуватися експлуатуючими підрядними організаціями, згідно існуючих договірних зобов’язань із Службою автомобільних доріг у Львівській області.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 23 червня 2020
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Місцезнаходження: | 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД СЕРВІС ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 червня 2020 12:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс" |
5 501 220,00
UAH з ПДВ
|
4 999 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
5 810 000,00
UAH з ПДВ
|
5 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД СЕРВІС ГРУП" |
5 890 000,00
UAH з ПДВ
|
5 890 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс" #38143539 |
Переможець |
4 999 920,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2020 19:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2020 20:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2020 20:01
|
Додаткова угода 2 до Договору 94-07-20 (1).pdf | зміни до договору |
19 листопада 2020 20:00
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2020 19:39
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2020 19:33
|
1_Додаткова угода 2 до Договору 94-07-20.pdf | укладений |
19 листопада 2020 19:30
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2020 18:02
|
Договір 94-07-20 від 16.07.2020.PDF | укладений |
16 липня 2020 18:02
|
Кошторис до договору 94-07-20.PDF | укладений |
16 липня 2020 18:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.5 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (в редакції від 02.04.2020) та керуючись п.3.2., п.3.3, п.9.3. Договору № 94-07/20 від 16.07.2020р. сторони Договору погоджують зміну ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг) та припинення Зобов’язаннь за даним Договором, крім припинення зобов’язань Підрядника щодо гарантій якості та можливості експлуатації об’єкта за гарантійними термінами. |
Номер договору про закупівлю: | 94-07/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |