Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання (влаштування захисних шарів з емульсійно-мінеральних сумішей локальними картами на ділянках лущення і викришування асфальтобетонного покриття) на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-11 Львів – Шегині, км 9+128 – км 80+761, Львівської області
Operational maintenance (construction of emulsion-mineral mixtures protective layers by local maps on sections of peeling and clearing of asphalt concrete coating) on public road of public importance M-11 Lviv – Shehyni, km 9 + 128 – km 80 + 761, Lviv region
Очікувана вартість
5 928 830,40 UAH
UA-2020-04-02-003827-b 6eb8c49864a642ffbf77f94060f7a2c3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Познанський Роман Орестович

+380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54
Контактна особа: Познанський Роман Орестович
+380322457832
SADLO-TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Lviv Oblast
National ID: 25253009
Contact point: Poznanskyi Roman
+380322457832
SADLO-TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 квітня 2020 20:30
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2020 21:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 11:48
Очікувана вартість: 5 928 830,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 644,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29644 UAH
Publication date: 02 квітня 2020 20:30
Enquiries until: 15 травня 2020 21:00
Complaints submission until: до 21 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 травня 2020 21:00

Information

Estimated total value: 5 928 830 UAH including VAT
Minimal lowering step: 29 644 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Експлуатаційне утримання (влаштування захисних шарів з емульсійно-мінеральних сумішей локальними картами на ділянках лущення і викришування асфальтобетонного покриття) на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-11 Львів – Шегині, км 9+128 – км 80+761, Львівської області. Джерело фінансування - Державний бюджет України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Operational maintenance (construction of emulsion-mineral mixtures protective layers by local maps on sections of peeling and clearing of asphalt concrete coating) on public road of public importance M-11 Lviv – Shehyni, km 9 + 128 – km 80 + 761, Lviv region. The source of financing - State budget of Ukraine.
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані послуги/виконані роботи в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), підписаних Сторонами. Здача до оплати наданих послуг може проводитись подекадно. Ненадання Підрядником хоча б однієї з форм актів: актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) чи довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) є підставою для їх повернення Підряднику. Замовник може провести з дозволу Головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату (аванс), розмір якої не може перевищувати 30 відсотків виділеного фінансування на поточний рік терміном не більше трьох місяців. Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства надані послуги протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо гарантійних термінів, передбачених проектом договору
Дата подання: 15 травня 2020 18:16
Дата відповіді: 19 травня 2020 12:22
Пунктом 2.9 Проекту договору передбачено гарантійний термін , протягом якого підрядник гарантує якість та можливість експлуатації об’єкта, - три роки з моменту прийняття робіт. Послуги відповідно до предмету закупівлі «Експлуатаційне утримання (влаштування захисних шарів з емульсійно-мінеральних сумішей локальними картами на ділянках лущення і викришування асфальтобетонного покриття) на автомобільній дорозі загального користування державного значенняМ-11 Львів – Шегині, км 9+128 – км 80+761, Львівської області, відповідають класифікації робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (СОУ 41.1-37641918-105:2013), а саме: пп1 п5.3 «– влаштування захисних шарів з емульсійно-мінеральних сумішей та поверхневої обробки локальними картами на ділянках лущення і викришування асфальтобетонних і цементобетонних покриттів, в тому числі на тротуарах». Просимо передбачити гарантійні терміни, що відповідають послугам визначеним класифікацією робіт з експлуатаційного утримання, і внести відповідні зміни до п.2.9 договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В СОУ 41.1-37641918-105:2013, на який ви посилаєтесь не передбачено гарантійного терміну, протягом якого підрядник гарантує якість та можливість експлуатації об’єкта, а відповідно до вимог СОУ 42.1-37641918-128:2014 «Настанова щодо прийняття робіт з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування», а саме Додатка Л (Довідковий) Гарантійні строки експлуатації окремих конструктивних елементів об’єктів, Таблиця Л.1, гарантійний термін для тонкошарових покриттів з литих емульсійно-мінеральних та асфальтобетонних сумішей становить 3 роки. Відповідно, Замовником не будуть вноситися зміни до п.2.9. Проекту договору на цю закупівлю.
щодо інформації, зазначеної в п1.4 проекту договору
Дата подання: 15 травня 2020 18:27
Дата відповіді: 19 травня 2020 12:22
Відповідно до П.1.4 договору «На період дії Договору та протягом гарантійного періоду, Підрядник відповідно до Закону України «Про дорожній рух» та норм Глави 82 Цивільного кодексу України, в повній мірі відповідає за належне утримання дороги, забезпечення умов безпеки руху і несе повну безумовну майнову та іншу юридичну відповідальність в частині відшкодування майнової (матеріальної) і нематеріальної (в т.ч. моральної) шкоди та компенсації витрат власникам транспортних засобів, іншим учасникам дорожнього руху, якщо дорожньо-транспортна пригода виникла з причини незадовільного стану автомобільної дороги, під час дії Договору, а також забезпечує повне майнове відшкодування Замовнику у разі заподіяння збитків користувачами доріг, та/або в процесі використання смуги відведення юридичними чи фізичними особами на автомобільній дорозі» Чому підрядник зобов’язаний в повній мірі нести відповідальність за належне утримання дороги на період дії Договору та протягом гарантійного періоду , якщо згідно предмету закупівлі Експлуатаційне утримання (влаштування захисних шарів з емульсійно-мінеральних сумішей локальними картами на ділянках лущення і викришування асфальтобетонного покриття) на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-11 Львів – Шегині, км 9+128 – км 80+761, Львівської області і у відповідності до технічного завдання підрядник має виконувати лише один вид робіт - влаштування захисних шарів з емульсійно-мінеральних сумішей локальними картами на ділянках лущення і викришування асфальтобетонного покриття? Просимо внести зміни до проекту договору, шляхом виключення п.1.4.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.2 ст. 1210 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) шкода, завдана внаслідок недоліків робіт (послуг), підлягає відшкодуванню їх виконавцем. Водночас, згідно п. 2 ст. 1166 ЦКУ особа, яка завдала шкоди, звільняється від її відшкодування, якщо вона доведе, що шкоди завдано не з її вини. Відповідальність на підрядника покладається лише в частині виконання його робіт. Відповідно, Замовником не будуть вноситися зміни до п.1.4. Проекту договору на цю закупівлю.
технічне завдання
Дата подання: 15 травня 2020 20:55
Дата відповіді: 19 травня 2020 12:22
В разі наявності вибоїн та зміни профілю покриття у вигляді просідань, ділянок з гребінкою або напливами, колійності, розкритих швів та тріщин покриття, перед виконанням влаштування тонкошарового покриття з литої емульсійно -мінеральної суміші , необхідні попередні роботи з ліквідації зазначених нерівностей дорожнього покриття та герметизації швів та тріщин. Технічним завданням не передбачені підготовчі роботи для забезпечення рівності покриття перед влаштуванням тонкошарових покриттів. ??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі виникнення потреби у непердбачуваних підготовчих роботах для забезпечення герметизації тріщин та ліквідації нерівностей, такі роботи будуть виконуватися експлуатуючими підрядними організаціями, згідно існуючих договірних зобов’язань із Службою автомобільних доріг у Львівській області.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 червня 2020
UA-2020-04-02-003827-b6eb8c49864a642ffbf77f94060f7a2c3
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД СЕРВІС ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

25 травня 2020 18:56
Електронний підпис
25 травня 2020 18:56
Електронний підпис
25 травня 2020 18:54
Договір- база - Фастів.pdf
25 травня 2020 18:54
Машиніст котка Шутун.pdf
25 травня 2020 18:54
Машиніст котка Корж.pdf
25 травня 2020 18:54
Майстер Юрчук.pdf
25 травня 2020 18:54
Виконроб Мороз.pdf
25 травня 2020 18:54
Водій Омелянович.pdf
25 травня 2020 18:54
Водій Герасименко.pdf
25 травня 2020 18:54
Водій Ракочий.pdf
25 травня 2020 18:54
Довідка лабораторія.pdf
25 травня 2020 18:54
Свідоцтво лабораторія.pdf
25 травня 2020 18:54
КБ-2 В Хмельницький 1.pdf
25 травня 2020 18:54
КБ-2В Хмельницький 2.pdf
25 травня 2020 18:54
КБ-3 частина 2.pdf
25 травня 2020 18:54
КБ-3 частина 1.pdf
25 травня 2020 18:54
Довідка ст. 17.pdf
25 травня 2020 18:54
Протокол, наказ.pdf
25 травня 2020 18:54
Протокол про участь.pdf
25 травня 2020 18:54
Довіреність Директор.pdf
25 травня 2020 18:54
Довідка ст. 17.pdf
25 травня 2020 18:54
Довідка санкції РНБО.pdf
25 травня 2020 18:54
Гарантійний лист.pdf

Документи

Публічні документи

06 липня 2020 18:28
Електронний підпис
02 липня 2020 13:48
Електронний підпис
25 травня 2020 19:45
Електронний підпис
25 травня 2020 19:45
Електронний підпис
25 травня 2020 19:39
ДОДАТОК 7.pdf
25 травня 2020 19:39
Гарантія М-11.rar
25 травня 2020 19:39
Додаток 4.pdf
25 травня 2020 19:39
Довідка СТ 17.pdf
25 травня 2020 19:39
Аналогічний договір.pdf
25 травня 2020 19:39
Атестати.pdf
25 травня 2020 19:39
Оренда приміщень.pdf
25 травня 2020 19:39
ТЕХНІКА.pdf

Документи

Публічні документи

25 травня 2020 19:51
Електронний підпис
25 травня 2020 19:51
Електронний підпис
25 травня 2020 19:49
Техпаспорти ч.1.pdf
25 травня 2020 19:49
Техпаспорти ч.2.pdf
25 травня 2020 19:49
Dyplomy_150520.pdf
25 травня 2020 19:49
38_дод 7.pdf
25 травня 2020 19:49
Nakazy_150520.pdf
25 травня 2020 19:49
38_дод 1.1.1.pdf
25 травня 2020 19:49
38_повноваження.pdf
25 травня 2020 19:49
38_дод 2_3_4_6.pdf
25 травня 2020 19:49
38_дод 1.2.pdf
25 травня 2020 19:49
vytyag_21.05.2020.pdf
25 травня 2020 19:49
38_дод 1.3.pdf
25 травня 2020 19:49
18739 Онур К.І. p7s.zip
25 травня 2020 19:49
18739-1 Онур К.І. p7s.zip
25 травня 2020 19:49
38_суб.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД СЕРВІС ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс" 5 501 220,00
UAH з ПДВ
4 999 920,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 5 810 000,00
UAH з ПДВ
5 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД СЕРВІС ГРУП" 5 890 000,00
UAH з ПДВ
5 890 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2020 18:28
Електронний підпис
02 липня 2020 13:48
Електронний підпис
25 травня 2020 19:45
Електронний підпис
25 травня 2020 19:45
Електронний підпис
25 травня 2020 19:39
ДОДАТОК 7.pdf
25 травня 2020 19:39
Гарантія М-11.rar
25 травня 2020 19:39
Додаток 4.pdf
25 травня 2020 19:39
Довідка СТ 17.pdf
25 травня 2020 19:39
Аналогічний договір.pdf
25 травня 2020 19:39
Атестати.pdf
25 травня 2020 19:39
Оренда приміщень.pdf
25 травня 2020 19:39
ТЕХНІКА.pdf

Публічні документи

25 травня 2020 19:51
Електронний підпис
25 травня 2020 19:51
Електронний підпис
25 травня 2020 19:49
Техпаспорти ч.1.pdf
25 травня 2020 19:49
Техпаспорти ч.2.pdf
25 травня 2020 19:49
Dyplomy_150520.pdf
25 травня 2020 19:49
38_дод 7.pdf
25 травня 2020 19:49
Nakazy_150520.pdf
25 травня 2020 19:49
38_дод 1.1.1.pdf
25 травня 2020 19:49
38_повноваження.pdf
25 травня 2020 19:49
38_дод 2_3_4_6.pdf
25 травня 2020 19:49
38_дод 1.2.pdf
25 травня 2020 19:49
vytyag_21.05.2020.pdf
25 травня 2020 19:49
38_дод 1.3.pdf
25 травня 2020 19:49
18739 Онур К.І. p7s.zip
25 травня 2020 19:49
18739-1 Онур К.І. p7s.zip
25 травня 2020 19:49
38_суб.pdf

Публічні документи

25 травня 2020 18:56
Електронний підпис
25 травня 2020 18:56
Електронний підпис
25 травня 2020 18:54
Договір- база - Фастів.pdf
25 травня 2020 18:54
Машиніст котка Шутун.pdf
25 травня 2020 18:54
Машиніст котка Корж.pdf
25 травня 2020 18:54
Майстер Юрчук.pdf
25 травня 2020 18:54
Виконроб Мороз.pdf
25 травня 2020 18:54
Водій Омелянович.pdf
25 травня 2020 18:54
Водій Герасименко.pdf
25 травня 2020 18:54
Водій Ракочий.pdf
25 травня 2020 18:54
Довідка лабораторія.pdf
25 травня 2020 18:54
Свідоцтво лабораторія.pdf
25 травня 2020 18:54
КБ-2 В Хмельницький 1.pdf
25 травня 2020 18:54
КБ-2В Хмельницький 2.pdf
25 травня 2020 18:54
КБ-3 частина 2.pdf
25 травня 2020 18:54
КБ-3 частина 1.pdf
25 травня 2020 18:54
Довідка ст. 17.pdf
25 травня 2020 18:54
Протокол, наказ.pdf
25 травня 2020 18:54
Протокол про участь.pdf
25 травня 2020 18:54
Довіреність Директор.pdf
25 травня 2020 18:54
Довідка ст. 17.pdf
25 травня 2020 18:54
Довідка санкції РНБО.pdf
25 травня 2020 18:54
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД СЕРВІС ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс"
#38143539
Переможець 4 999 920,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 19:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2020 19:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс"
#38143539
4 999 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 20:10
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 20:01
Додаткова угода 2 до Договору 94-07-20 (1).pdf зміни до договору
19 листопада 2020 20:00
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 19:39
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 19:33
1_Додаткова угода 2 до Договору 94-07-20.pdf укладений
19 листопада 2020 19:30
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 18:02
Договір 94-07-20 від 16.07.2020.PDF укладений
16 липня 2020 18:02
Кошторис до договору 94-07-20.PDF укладений
16 липня 2020 18:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.5 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (в редакції від 02.04.2020) та керуючись п.3.2., п.3.3, п.9.3. Договору № 94-07/20 від 16.07.2020р. сторони Договору погоджують зміну ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг) та припинення Зобов’язаннь за даним Договором, крім припинення зобов’язань Підрядника щодо гарантій якості та можливості експлуатації об’єкта за гарантійними термінами.
Номер договору про закупівлю: 94-07/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 926 336,00
UAH (в тому числі ПДВ 821 056,00 UAH)