Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 15320000-7 Фруктові та овочеві соки (Соки фруктові та овочеві)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2020-04-02-003710-b 5f8a1e01ae1e40799cbe96e6cf04b801
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Григорівна Мотузка

+380442571274 lyubov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37479398
Місцезнаходження: 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
Контактна особа: Любов Григорівна Мотузка
+380442571274
lyubov-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020 18:47
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 14:52
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки


торги проводяться повторно
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50000 літр
Соки фруктові та овочеві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 100% післяоплата. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Замовником шляхом безготівкової сплати на підставі видаткової накладної, відстрочка платежу за Товар становить 10 (десять) банківських днів з моменту передачі Товару Замовнику. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлениу Товар здійснюється на протязі 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 18:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 18:48
Додаток 4.doc
02 квітня 2020 18:48
Додаток 1..docx
02 квітня 2020 18:48
Додаток 2.doc
02 квітня 2020 18:48
Додаток 3 .docx
02 квітня 2020 18:48
ТД (соки ).docx
02 квітня 2020 18:48
ТД Титулка.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо поставки
Дата подання: 03 квітня 2020 09:59
Дата відповіді: 07 квітня 2020 07:35
Добрий день. Який графік поставок? Якими партіями?Скільки разів на місяць?
Відповідь: Відповідно до Додатку 2 тендерної документації товар має постачатися за заявками та на адресу кожного навчального закладу замовника, не менше 1 (одного разу на тиждень) і підтверджуватися документами, що засвідчують якість та безпечність продукту, залишковий термін зберігання отриманого товару має бути не менше 80% від загального. Дислокація навчальних закладів знаходиться в Додатку 3 документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженною відповідальністю "ЕКО-СФЕРА" 945 000,00
UAH з ПДВ
945 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВКФ " Смолка" 990 000,00
UAH з ПДВ
990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 квітня 2020 11:07
Електронний підпис
28 квітня 2020 11:04
Довідка УО Голосієво.pdf
28 квітня 2020 11:04
УМВС 15.04.20.PDF
18 квітня 2020 03:10
Електронний підпис
18 квітня 2020 03:06
№2.pdf
18 квітня 2020 03:06
№1.pdf
18 квітня 2020 03:06
Південний.zip
18 квітня 2020 03:06
Південний.pdf
18 квітня 2020 03:06
Укрсиббанк.pdf
18 квітня 2020 03:06
довідка про гарантію.zip
18 квітня 2020 03:06
016-001-14328-2020.zip
18 квітня 2020 03:06
цінова.PDF

Публічні документи

15 квітня 2020 10:08
Електронний підпис
15 квітня 2020 10:06
пропозиція соки.pdf
15 квітня 2020 10:06
аналог.договори соки.PDF
15 квітня 2020 10:06
ст.17.PDF
15 квітня 2020 10:06
інформаційні довідки.PDF
15 квітня 2020 10:06
медичні книжки.PDF
15 квітня 2020 10:06
мат.тех.база.pdf
15 квітня 2020 10:06
установчі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженною відповідальністю "ЕКО-СФЕРА"

ТОВ ВКФ " Смолка"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженною відповідальністю "ЕКО-СФЕРА"
#32320552
Переможець 945 000,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 12:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2020 12:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженною відповідальністю "ЕКО-СФЕРА"
#32320552
945 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 лютого 2021 10:32
ЗпВД (Соки).pdf укладений
15 лютого 2021 10:32
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 11:09
Дод.угода № 3 (Сік).pdf зміни до договору
18 січня 2021 11:07
ПЗД № 3 (Сік).pdf зміни до договору
18 січня 2021 11:07
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 17:01
ПЗД № 2 (Соки).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 17:01
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 17:00
ПЗД № 1 (Соки).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:58
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 12:09
Договір № 123 (Соки).pdf укладений
08 травня 2020 12:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшується в зв’язку зі зменшенням потреби в закупівлі товару на 270 496,80 (двісті сімдесят тисяч чотириста дев’яносто шість) грн. 80 коп. Підпункт 3.1. викласти в наступній редакції: «Ціна цього договору становить: 674 503,20 (шістсот сімдесят чотири тисячі п’ятсот три) грн. 20 коп. (з ПДВ)».
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити дію Договору № 123 від 08.05.2020р. (далі – Договір) та викласти в наступній редакції: «п.5.1 Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими на це представниками Сторін і діє до 31.03.2021 року, а в частині розрахунків до повного їх виконання». 2. Загальна вартість товарів, що будуть закуплені в період з 04.01.2021 року по 31.03.2021 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису). 3. Конкретний обсяг товарів, що будуть закуплені в період з 04.01.2021 року по 31.03.2021 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису).
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Постачальник зобов’язується поставити товар в порядку та за ціною, визначеною в Договорі № 123 від 08.05.2020 року в період з 04.01.2021 по 31.03.2021 року. 2. Загальна сума вартості Договору № 123 від 08.05.2020 року на момент підписання даної угоди з усіма змінами становить 809 392,50 (вісімсот дев’ять тисяч триста дев’яносто дві) грн. 50 коп. (з ПДВ). Відповідно до затверджених видатків на 2021 рік 20 відсотків від загальної суми договору складає 134 889,30 ( сто тридцять чотири тисячі вісімсот вісімдесят дев’ять грн. 30 коп. (з ПДВ). 3. Кількість/обсяг товарів згідно п. 1.1 з урахуванням змін становить 7 137 л.
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 809 392,50
UAH (в тому числі ПДВ 134 898,75 UAH)