Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друкована продукція з елементами захисту за кодом CPV за ДК 021:2015 -"22450000-9" (придбання та виготовлення поліграфічної продукції)
Очікувана вартість
2 000,00 UAH
UA-2020-04-02-003661-b 98ae5474a8bc4feca75ae1b54066b287
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Геник

+380343347571 tender_kolrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Коломийська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04054334
Вебсайт: http://kolrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, проспект Михайла Грушевського, 1
Контактна особа: Наталя Геник
+380343347571
tender_kolrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту


придбання інформаційної листівки (023169) формат А4 в кількості 1 тис.шт за ціною 2 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 тисяч штук
придбання та виготовлення поліграфічної продукції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78203, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, проспект Михайла Грушевського, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі накладної протягом 30 календарних днів з моменту поставки Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

02 квітня 2020 18:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛОМИЙСЬКА ДРУКАРНЯ ІМ. ШУХЕВИЧА"
#20540164
Переможець 2 000,00
UAH
02 квітня 2020 18:17

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 18:21