Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція учбово-готельного комплексу під влаштування адміністративних приміщень по вул. Деревлянській, 8 в м. Києві (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
132 177 188,00 UAH
UA-2020-04-02-003632-b ● 136143267a854bbd9480151a738c3b8b
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Дирекція з будівництва та реконструкції газотранспортної системи" АТ "Укртрансгаз" |
Код ЄДРПОУ: | 38605210 |
Місцезнаходження: | 18023, Україна , Черкаська обл., Черкаси, м. Черкаси, вул. Сумгаїтська, 3, каб. 412 |
Контактна особа: |
Зубач Юрій +380472391471 zybach-ya@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2020 18:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 08 травня 2020 11:54 |
Очікувана вартість: | 132 177 188,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 321 771,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 660000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-02-27-003513-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Реконструкція учбово-готельного комплексу під влаштування адміністративних приміщень по вул. Деревлянській, 8 в м. Києві». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція учбово-готельного комплексу під влаштування адміністративних приміщень по вул. Деревлянській, 8 в м. Києві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2020
—
01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | З моменту отримання від Підрядника оригіналів належним чином оформленого рахунку та безумовної безвідкличної банківської гарантії повернення авансового платежу | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Після підписання актів виконаних проектно-вишукувальних робіт, актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в, акту змонтованого обладнання, довідки КБ-3 | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 08 квітня 2020 21:40
Дата відповіді: 13 квітня 2020 17:31
Згідно вимог тендерної документації, Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних робіт, а саме: будівельні роботи з реконструкції, капітального ремонту або будівництва адміністративних приміщень/офісів тощо загальною площею не менше 2000 м2 , що здійснюються уповноваженими на це особами та організаціями будь-яких форм власності. Яким чином Учасник має підтвердити загальну площу будівлі, якщо проводився капітальний ремонт чи реконструкція окремих його приміщень? Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, а тому вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуто. Наразі визначається можливість та необхідність внесення змін в тендерну документацію
аналогічний договір
Дата подання: 09 квітня 2020 15:20
Дата відповіді: 14 квітня 2020 15:56
Пунктом 2 додатку 2 Замовником виставлено вимога щодо підтвердження аналогічного досвіду шляхом надання відповідних документів та підтвердження досвіду з визначенням мінімальних вимог по досвіду, а саме:
* Під аналогічним договором слід розуміти комплекс робіт, а саме: будівельні роботи з реконструкції, капітального ремонту або будівництва адміністративних приміщень/офісів тощо загальною площею не менше 2000 м2 , що здійснюються уповноваженими на це особами та організаціями будь-яких форм власності;
На думку Учасника, дана вимога обмежує коло Учасників які мають досвід виконання будівельних робіт з реконструкції, капітального ремонту на інших аналогічних об’єктах іншого призначення та меншої площі.
Пропонуємо змінити обмеження до Учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуто. Наразі визначається можливість та необхідність внесення змін в тендерну документацію
Графік виконання робіт
Дата подання: 09 квітня 2020 15:21
Дата відповіді: 14 квітня 2020 15:57
пунктом 2 додатку 3 «Графік виконання робіт» до договору передбачено завершення етапу Робіт наявністю «Документа Державної архітектурно-будівельної інспекції України, що підтверджує відповідність закінченого будівництвом об’єкта» тобто Сертифікату.
Відповідно до Постанови КМУ №461 від 13.04.2011, після завершення робіт на об’єкті, Замовник та Підрядник оформляють акт готовності об’єкту до експлуатації, в тому числі з підписами Замовника, Генпідрядника, Субпідрядників тощо. Наступним кроком вже Замовник оформляє Заяву на отримання Сертифікату та самостійно подає його до відповідного уповноваженого органу. На думку Учасника, шляхом підписання Акту готовності, часові та організаційні питання щодо подання та отримання Сертифікату лежать в полі Замовника та Підрядник не в змозі впливати на бездіяльність Замовника в питанні затягування часу з отримання Сертифікату, та як наслідок затримки оплат Підряднику та вимог до Підрядника на сплату штрафних санкцій.
Пропонуємо факт завершення підрядником робіт по договору вважатидату видачі Сертифікату відповідності закінченого будівництвом об’єкту, але не пізніше 20 днів з дати підписання Акту готовності об’єкту до експлуатації, якщо Сертифікат не видано з причин, не пов’язаних з виною Підрядника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуто. Наразі визначається можливість та необхідність внесення змін в тендерну документацію
щодо відповідальності
Дата подання: 09 квітня 2020 15:23
Дата відповіді: 14 квітня 2020 15:57
Пунктом 8.3. Додатку Проекту договору Передбачена наступна вимога: «У випадку несвоєчасного виконання Робіт, передбачених Графіком виконання Робіт, до Підрядника застосовуються штрафні санкції у вигляді пені у розмірі 0,1 % від ціни Договору за кожен день прострочення виконання Робіт, а при порушенні строку виконання Робіт більш ніж на 30 календарних днів Підрядник додатково сплачує Замовнику штраф у розмірі 10% ціни цього Договору».
В абзаці 3 п. 2 ст. 231 Господарського кодексу зазначено наступне: «за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.»
Враховуючи вище викладене, пропонуємо привести проект договору в частині відповідальності Підрядника до вимог чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуто. Наразі визначається можливість та необхідність внесення змін в тендерну документацію
щодо відповідності
Дата подання: 10 квітня 2020 12:06
Дата відповіді: 14 квітня 2020 15:58
Пункті 5.3. підрядник зобов’язаний:
підпунктом 5.3.2. Додатку Проекту договору Передбачена наступна вимога: Мати встановлені законом дозволи та ліцензії на виконання окремих видів робіт. Просимо додати вимогу щодо надання Учасником, для підтвердження спроможності виконання робіт ліцензію на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів не нижче СС2, дозвола Держпраці на право виконання робіт підвищеної небезпеки та декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуто. Наразі визначається можливість та необхідність внесення змін в тендерну документацію
щодо відповідності
Дата подання: 10 квітня 2020 12:09
Дата відповіді: 14 квітня 2020 15:58
Пункті 5.3. підрядник зобов’язаний: підпунктом 5.3.2. Додатку Проекту договору Передбачена наступна вимога: Мати встановлені законом дозволи та ліцензії на виконання окремих видів робіт. Просимо додати вимогу щодо надання Учасником, для підтвердження спроможності виконання робіт ліцензію на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів не нижче СС2, дозвола Держпраці на право виконання робіт підвищеної небезпеки та декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуто. Наразі визначається можливість та необхідність внесення змін в тендерну документацію
щодо Додатків
Дата подання: 10 квітня 2020 13:51
Дата відповіді: 14 квітня 2020 15:59
В тендерній документації відсутній Додаток 1-а, що зазначений в п.1. Додатку ІІ "Перелік інформації, що відноситься до складу тендерної пропозиції та підлягає завантаженню в ЄЗС у вигляді файлів".
Відповідь: Найближчим часом відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 07 травня 2020 09:42 |
Коментар щодо відміни: | Відміна торгів через відсутність подальшої потреби керуючись п.1 ч. 1 ст.32 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922- «відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг» |
Документи:
07 травня 2020 09:42
|
Протокол відміни торгів №3601-20-025-5в від 07.05.2020.docx |