Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Обладнання для анестезії та реанімації( апарат для інтенсивної терапії)
Очікувана вартість
718 000,00 UAH
UA-2020-04-02-003463-b 6dffdcc3b87e4ef4aaa84193e3c63105
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Роєнко

+380509773046 sarnycrl@sowa.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САРНЕНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" САРНЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01999796
Місцезнаходження: 34500, Україна , Рівненська обл., Сарненський район, м. Сарни, вул. Ярослава Мудрого, буд. 3
Контактна особа: Віталій Роєнко
+380509773046
sarnycrl@sowa.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ Апарат штучної вентиляції легеньV8600 або еквівалент Базові режими вентиляції • VCV(A/C),PCV(A/C),PRVC (опція), PSV (опція), Режим очікування • SIMV(VCV)+PSV,SIMV(PCV)+PSV,SIMV(PRVC)+PSV • SPONT/CPAP+PSV • BIVENT/APRV+PSV (опція) • NIV/CPAP,NIV-T,NIV-S/T Унікальні особливості • Апное вентиляція • Тригер по Тиску і Потоку • Автоматична компенсація газів в дихальному контурі • Небулайзер • Ручний вдих • Затримка вдиху і видиху • Зупинка графіків • Розумне всмоктування • Маневр мобілізації альвеол Базові режими вентиляції • Дихальний об’єм (VT) 20-2000 мл • Частота дихання (RR) 1 до 80 вдих / хв. • Час вдиху (Ti) 0.2 до 9с (дорослий), 0.2 до 5 с (дитина) • Потік вдиху (Flow) 0 до 180 л / хв (дорослий), 0 до 100 л / хв (дитина) • Інспіраторного тиску (PINSP) 5 до 70мбар (або см H2O) • Ліміт тиску вдиху (PMAX) 80 мбар (або см H2O) • (PEEP)ПДКВ 0 до 35мбар (або см H2O) • Час схилу 0 - 2сек • Концентрація кисню (FiO2) 21 до 100% • Чутливість тригера 0.5 до 20 л / хв. (Тригер по потоку), -20 до 0 мбар (або см H2O) (Тригер по тиску) • Співвідношення вдиху і видиху 1/10 до 4/1 Вимірювані параметри • Значення тиску PPLAT, PPEAK, PMEAN, PMIN, PEEP • Значення об’єму / потоку VTI, VTE, MV, MVe, MVspont • Значення часу Ftotal, Fspont, I: E; • Концентрація кисню (FiO2), Концентрація CO2 до кінця видиху (etCO2); • Комплайнс (динамічний & статичний), Резистанс (R), MVleak, RSBI, WOB, I: E, Vdaw, PEEPi; • Петлі: Тиск / Об’єм, Тиск / Потік, Потік / Об’єм. * - у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент» Товар повинен бути введений в обіг відповідно до законодавства України у сфері технічного регулювання. Учасник повинен надати документальне підтвердження відповідності запропонованого товару технічному регламенту. У разі не надання відповідних документів, Учасник повинен надати відповідне пояснення із посиланням на чинне законодавство України. Доставка, установка (монтаж) та введення в експлуатацію товару має здійснюватися за рахунок Учасника за адресою: Рівненська область, м. Сарни, вул. Ярослава Мудрого, 3. До вартості Пропозиції обладнання обов’язково включаються усі додаткові витрати, які пов’язані з доставкою товару, його монтажем, запуском, випробуванням, обов’язкові платежі, збори тощо. Медичне обладнання та вироби медичного призначення, яке пропонується, повинно бути новим та таким, що не було у використанні. Гарантійний термін обслуговування повинен становити не менше 12 місяців з дня підписання акту введення в експлуатацію. 5. Якість товару має відповідати вимогам державних стандартів України та/або міжнародних стандартів. На запропонований товар під час його транспортування, виготовлення, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України та/або міжнародним законодавством. 6. Вимоги щодо якості товару: якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов'язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов'язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник. Строки поставки: згідно із заявкою Замовника. Учасник повинен мати усі необхідні дозволи на пра-во реалізації та транспортування товару (предмету закупівлі) в заклади охорони здоров’я та поставляти товар з документальним підтвердженням відповідності товарів, а саме: - Копії декларації про відповідність вимогам технічного регламенту, завірену Продавцем; - Копію Висновку щодо якості ввезеного товару в Україну, завірену Продавцем; - Копії сертифікатів якості та/або інших документів, що підтверджують якість предмету закупівлі; - Видаткову накладну (в 2-х примірниках) та рахунок. Методичні рекомендації/ інструкції по використанню, щодо застосування надаються під час поставки на кожну партію товару.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Апарат штучної вентиляції легень загального призначення для інтенсивної терапії модель V8600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34500, Україна, Рівненська область, м.Сарни, вул. Ярослава Мудрого, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 квітня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 47244 — Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТ+"
#38716926
Переможець 718 000,00
UAH
02 квітня 2020 17:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
02 квітня 2020 17:17
Договір швл апарат.pdf укладений
02 квітня 2020 17:15
sign.p7s зміни до договору
26 травня 2020 14:35
Дод.угода №1 до Договору №02 ШВЛ апарат.pdf укладений
26 травня 2020 14:33
Лист_Сарни.pdf укладений
26 травня 2020 14:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати договір, у звязку з тим, що Постачальник не може поставити товар.

Актуальні тендери

До пошуку