Придбання автогідропідіймача
Очікувана вартість
2 450 000,00 UAH
UA-2020-04-02-003199-b 9e31b5f32a9042039fb3889339609ea2
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОСЕРВІС "СВІТАНОК""
Код ЄДРПОУ: 32830821
Місцезнаходження замовника: 93412, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Гагаріна, 115
Контактна особа замовника: Руслан Олійник
+380645221097
svitanoksd2020@gmail.com
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 15:18
Очікувана вартість: 2 450 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Придбання автогідропідіймача
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Гагаріна, 115
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника в національній валюті України протягом 7 (семи) робочих днів після перерахування з міського бюджету на рахунок КП “Житлосервіс Світанок” коштів для придбання Товару ( згідно п.3.3. Договору) та підписання Сторонами Акту приймання-передачі Товару, видаткової накладної та отримання всіх супровідних документів на Товар згідно п. 4.4 даного Договору (про факт отримання всіх супровідних документів на Товар згідно п. 4.4 даного Договору свідчить підписання Сторонами Акту приймання-передачі Товару, видаткової накладної на Товар) Пiсляоплата 7 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

02 квітня 2020 16:29
Електронний цифровий підпис
02 квітня 2020 16:26
Додаток 3 до Документації.doc
02 квітня 2020 16:26
Додаток 2 до Документації.doc
02 квітня 2020 16:26
Додаток 4 до Документації.doc
02 квітня 2020 16:26
Додаток 5 проект договору .doc
02 квітня 2020 16:26
File0001.PDF
02 квітня 2020 16:26
ТД 2020.doc
02 квітня 2020 16:26
Додаток 7 до Документації.doc
02 квітня 2020 16:26
Додаток 6 до Документації.doc
02 квітня 2020 16:26
Додаток 1 до Документації.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-02-003199-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "АВТОТРАНСПОРТНИК", Код ЄДРПОУ:20572715
Дата подання: 06 квітня 2020 22:59
зміна параметрів
Наша компанія являється виробником та офіційним дилером автопідйомників. Для розширення кола учасників та для можливості отримання автопідйомника у максимально короткі терміни(є готовий на складі) пропонуємо внести зміни у технічні вимоги: колісна база "не більше 3400 м" прописати у форматі "не менше 3400 м", конструкція стріли додати "або телескопічна", та передбачити можливість знаходження електричних кабелів автопідйомника збоку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 квітня 2020 16:09
Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» та Примірною тендерною документацією, затвердженою наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 №680 від 13.04.2016 не встановлено обов’язку зазначати в тендерній документації обґрунтування закупівлі того чи іншого предмета закупівлі та його складових. Для недискримінації учасників у Примітках Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником передбачена можливість подання учасниками «еквіваленту», за умови, що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками.

Однак варто зауважити, що ваші запропоновані вимоги призведуть до погіршення предмету закупівлі, оскільки:
1) чим більше колісна база автомобіля, тим менша буде маневреність та зручність використання такого автомобіля на вузьких вулицях, у дворових арках та прибудинкових територіях, де як правило і буде працювати автогідропідіймач;
2) конструкція стріли «телескопічна» має гіршу робочу зону у порівнянні з ричажно-телескопічною стрілою (пантограф + телескопічна секція), оскільки саме наявність ричажної секції (пантографу) дозволяє оператору проводити роботи «з-за» перешкодою, коли дістатися до необхідного об’єкту можливо тільки через перешкоду, наприклад при обслуговування дахів будинків, на заваді можуть бути дерева чи інші складні об’єкти.
3) передбачення можливості знаходження електричних кабелів автогідропідіймача збоку, що означає «ззовні стріл», а не «всередині стріл» (як зазначено в п.2.12 Додатку 4 до ТД) призведе до збільшення ризику пошкодження або обриву цих кабелів при роботі автогідропідіймача, наприклад при кронуванні та обрізки гілок дерев. Саме тому розміщення електричних кабелів та гідравлічних шлангів всередині стріл є обґрунтованим з точки зору безпеки експлуатації автогідропідіймача.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-24-000084 ● 87f66ff2b36243ee928c005775f5a453
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-04-24
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-04-27 09:00:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
24.04.2020 № 27
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Тетяна ЖИХАР

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 24.04.2020 № 27
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-04-02-003199-b 02.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет прийняв рішення: Відмінити процедуру відкритих торгів згідно предмету закупівлі «Придбання автогідропідіймача» Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби, з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель

2020-05-06 11:24:10

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 29 квітня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 15 травня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОСЕРВІС "СВІТАНОК"", 32830821, Україна, м. Сєвєродонецьк, вул. Гагаріна, 115
  2. Інформація про предмет закупівлі: Придбання автогідропідіймача, 2450000UAH, 34140000-0, ДК021, 1, штуки
  3. Інформація про оприлюднення: 9e31b5f32a9042039fb3889339609ea2, 2020-04-02
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 27 квітня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, визначення переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Комунального підприємства «Житлосервіс «Світанок» (далі – Замовник) затверджену рішенням тендерного комітету від 02.04.2020 р., тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Альфатекс» (далі - ТОВ «Торговий дім «Альфатекс»), протокол Замовника від 23.04.2020 № б/н, повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір документів що підтверджують відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пункті 5 частини першої статті 17 Закону № 922, чим порушено вимоги частини третьої статті 17 Закону № 922 та п. 2 частини другої статті 22 Закону № 922.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17 та частини другої статті 22 Закону №922. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, розгляду тендерних пропозицій – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною 1 статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" 2 448 900,00
UAH з ПДВ
2 448 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТД Будшляхмаш 2 449 920,00
UAH з ПДВ
2 449 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 13:59
sign.p7s
23 квітня 2020 13:45
Dovidka_20104408230840603347.pdf.p7s
23 квітня 2020 13:45
Довідка ДФС.pdf
16 квітня 2020 16:15
sign.p7s
16 квітня 2020 15:58
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 квітня 2020 15:30
sign.p7s
13 квітня 2020 10:14
Технічна частина.pdf
13 квітня 2020 10:14
Витяг з ЄДР.pdf
13 квітня 2020 10:14
Статуту.pdf
13 квітня 2020 10:14
Кваліфікац. частина.pdf
13 квітня 2020 10:14
Тендерна пропозиція .pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС"
#42775998
Переможець 2 448 900,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 11:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 11:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС"
#42775998
2 448 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 травня 2020 11:27
Коментар щодо відміни: Тендерний комітет прийняв рішення: Відмінити процедуру відкритих торгів згідно предмету закупівлі «Придбання автогідропідіймача» Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби, з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
06 травня 2020 11:27
Електронний цифровий підпис
06 травня 2020 11:26
Протокол відміни торгів 06.05.2020.PDF

Актуальні тендери

До пошуку