Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОСЕРВІС "СВІТАНОК"" |
Код ЄДРПОУ: | 32830821 |
Місцезнаходження: | 93412, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Гагаріна, 115 |
Контактна особа: |
Руслан Олійник +380645221097 svitanoksd2020@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2020 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 квітня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2020 15:18 |
Очікувана вартість: | 2 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника в національній валюті України протягом 7 (семи) робочих днів після перерахування з міського бюджету на рахунок КП “Житлосервіс Світанок” коштів для придбання Товару ( згідно п.3.3. Договору) та підписання Сторонами Акту приймання-передачі Товару, видаткової накладної та отримання всіх супровідних документів на Товар згідно п. 4.4 даного Договору (про факт отримання всіх супровідних документів на Товар згідно п. 4.4 даного Договору свідчить підписання Сторонами Акту приймання-передачі Товару, видаткової накладної на Товар) | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2020 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2020 16:26 |
Додаток 3 до Документації.doc | |
02 квітня 2020 16:26 |
Додаток 2 до Документації.doc | |
02 квітня 2020 16:26 |
Додаток 4 до Документації.doc | |
02 квітня 2020 16:26 |
Додаток 5 проект договору .doc | |
02 квітня 2020 16:26 |
File0001.PDF | |
02 квітня 2020 16:26 |
ТД 2020.doc | |
02 квітня 2020 16:26 |
Додаток 7 до Документації.doc | |
02 квітня 2020 16:26 |
Додаток 6 до Документації.doc | |
02 квітня 2020 16:26 |
Додаток 1 до Документації.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Однак варто зауважити, що ваші запропоновані вимоги призведуть до погіршення предмету закупівлі, оскільки:
1) чим більше колісна база автомобіля, тим менша буде маневреність та зручність використання такого автомобіля на вузьких вулицях, у дворових арках та прибудинкових територіях, де як правило і буде працювати автогідропідіймач;
2) конструкція стріли «телескопічна» має гіршу робочу зону у порівнянні з ричажно-телескопічною стрілою (пантограф + телескопічна секція), оскільки саме наявність ричажної секції (пантографу) дозволяє оператору проводити роботи «з-за» перешкодою, коли дістатися до необхідного об’єкту можливо тільки через перешкоду, наприклад при обслуговування дахів будинків, на заваді можуть бути дерева чи інші складні об’єкти.
3) передбачення можливості знаходження електричних кабелів автогідропідіймача збоку, що означає «ззовні стріл», а не «всередині стріл» (як зазначено в п.2.12 Додатку 4 до ТД) призведе до збільшення ризику пошкодження або обриву цих кабелів при роботі автогідропідіймача, наприклад при кронуванні та обрізки гілок дерев. Саме тому розміщення електричних кабелів та гідравлічних шлангів всередині стріл є обґрунтованим з точки зору безпеки експлуатації автогідропідіймача.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-24-000084 ● 87f66ff2b36243ee928c005775f5a453
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 квітня 2020 09:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.04.2020 № 27
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 24.04.2020 № 27
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-04-02-003199-b 02.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерний комітет прийняв рішення: Відмінити процедуру відкритих торгів згідно предмету закупівлі «Придбання автогідропідіймача» Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби, з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
2020-05-06 11:24:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" |
2 448 900,00
UAH з ПДВ
|
2 448 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТД Будшляхмаш |
2 449 920,00
UAH з ПДВ
|
2 449 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" #42775998 |
Переможець |
2 448 900,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 11:51
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 06 травня 2020 11:27 |
Коментар щодо відміни: | Тендерний комітет прийняв рішення: Відмінити процедуру відкритих торгів згідно предмету закупівлі «Придбання автогідропідіймача» Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби, з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
06 травня 2020 11:27
|
Електронний підпис |
06 травня 2020 11:26
|
Протокол відміни торгів 06.05.2020.PDF |