Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби для догляду за малюками
Очікувана вартість
521 000,00 UAH
UA-2020-04-02-003059-b c8aa82ecb2b5498399f06bfb3db47761
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Врабій

+380963116055 5ckpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "П'ЯТИЙ ЧЕРКАСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 21367489
Місцезнаходження: 18029, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. 30 років Перемоги, 20
Контактна особа: Лариса Врабій
+380963116055
5ckpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 14:52
Очікувана вартість: 521 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 605,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Засоби для догляду за малюками( підгузки) за кодом НК 024:2019:11239-Підгузки для дорослих.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25470 штуки
Засоби для догляду за малюками( підгузки) за кодом НК 024:2019:11239-Підгузки для дорослих.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18029, Україна, Черкаська область, Черкаси, 30 Років Перемоги,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Засоби для догляду за малюками( підгузки) за кодом НК 024:2019:11239-Підгузки для дорослих. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 16:07
ПД підгузки.docx
02 квітня 2020 16:07
ТД_підгузки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо технічної характеристики
Дата подання: 09 квітня 2020 16:01
Дата відповіді: 14 квітня 2020 10:02
Просимо надати роз’яснення щодо технічної характеристики «паропроникаючий прошарок», а саме більш детально розшифрувати термінами, які притаманні підгузкам та вказати який саме склад повинен бути в зазначеному прошарку. Заздалегідь вдячні!
Відповідь: Абсорбуючий шар з целюлозної сировини, якій містить абсорбент для
запобігання витіканню рідини назовні

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-02-003059-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:42648365
Дата подання: 09 квітня 2020 16:02
Щодо дискримінаційних вимог
Уважно вивчивши тендерну документацію (далі –ТД) повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме наступне.
1). Однією із вимог до технічних характеристик підгузків для дорослих являється «Еластична гумка в поясі з переду і ззаду (для забезпечення прилягання до тіла)». Вказана характеристика притаманна лише підгузкам торгової марки «SENI», а отже є дискримінаційною. Повідомляємо Вам, що на ринку України існує велика кількість «еквівалентів» підгузків для дорослих такої ж та кращої якості, у яких наявне різне розташування гумок на поясі, які повною мірою задовольняють потреби пацієнтів, так як місце розташування гумок на поясі не має визначального відношення до основних характеристик та якості підгузника.
Підтвердженням того, що вищезазначена вимога є дискримінаційною є також наступне:
- по перше, в раніше проведених Вами закупівлях за аналогічним предметом (а саме підгузки для дорослих), на стадії уточнення іншими Учасниками вже надходили зауваження щодо встановлення Вами вимоги «Еластична гумка в поясі з переду і ззаду (для забезпечення прилягання до тіла)», а це означає, що встановлення такої вимоги унеможливлює участь у закупівлі багатьох Учасників та обмежує конкуренцію;
- по друге, переможцями в раніше проведених Вами закупівлях за аналогічним предметом (а саме підгузки для дорослих) та з аналогічними вимогами, ставали Учасники, які пропонували підгузки для дорослих виключно ТМ «SENI», таким чином вважаємо, що тендерна документація цілеспрямовано прописана лише під виробника/дистриб`ютора ТМ «SENI», що являється грубим порушенням законодавства України, а саме Закону України «Про публічні закупівлі».
Також зазначаємо, що Ваш «дозвіл» надавати еквівалент, зазначений тендерній документації ( «Учасникам торгів надається можливість надавати пропозиції відповідно до вищевказаного переліку або еквівалент до нього») є формальним, так як Ви прописуєте технічні характеристики, які можуть бути притаманні лише для продукції однієї торгової марки - ТМ «SENI».
Нагадуємо Вам, що відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо вимогу «Еластична гумка в поясі з переду і ззаду (для забезпечення прилягання до тіла)» видалити з тендерної документації, в іншому випадку, ми будемо змушені звертатися з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 квітня 2020 11:53
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника, не можливо виключити вимогу щодо наявності «еластична гумка в поясі з переді і ззаду (для забезпечення прилягань до тіла)» з тендерної документації.(Надаємо відповідь у файлі)

Номер вимоги: UA-2020-04-02-003059-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Б-777", Код ЄДРПОУ:35662229
Дата подання: 09 квітня 2020 19:44
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону щодо визначення інформації, яку повинна містити Тендерна документація, є «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.»
Ознайомившись із тендерною документацією, а саме у Додатку 2 «Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» Вами було вказано характеристики товару, які повинні повністю відповідати вимогам Замовника згідно вимог «Технічного завдання».
У технічному завданні (що міститься у таблиці) Вами встановлені чіткі вимоги до предмету закупівлі, а саме:
• Дихаючий зовнішній шар на всій поверхні підгузника;
• Еластична гумка в поясі з переду і ззаду (для забезпечення прилягання до тіла);
• Подвійний всмоктуючий шар, паропроникаючий прошарок;
• Бічні внутрішні бортики (забезпечення додаткового захисту від протікання);
• Еластичні подвійні застібки-липучки для багаторазового закріплювання і відкріплювання в будь-якому місці підгузка без ризику розриву зовнішнього шару
Провівши порівняльну характеристику властивостей підгузників для дорослих серед виробників та торгових марок на підставі технічних даних виробників, було встановлено, що більшість підгузників відповідають зазначеним вимогам Замовника. Але враховуючи ту обставину, що на даний час існує значна кількість торгових марок та виробників підгузників для дорослих – кожен виробник продукції намагається надати своєму товару якісь особливі, нестандартні якості. Останні можуть бути як важливими, так і такими, що особливо не впливають на основні характеристики товару. Тому, конкуренція виробників зосереджується не тільки на ціні, а й на цих особливих якостях товару.
Тому, вказана вимога щодо наявності «еластичної гумки в поясі з переді і ззаду (для забезпечення прилягання до тіла)» і є тією «особливою», але не вирішальною якістю товару, яка притаманна лише підгузникам для дорослих торгової марки «SENI».
Так, у тендерній документації та додатках до неї Вами не вказано конкретної назви торгової марки та/або виробника підгузників, проте такий критерій як «еластична гумка в поясі з переді і ззаду (для забезпечення прилягання до тіла)» позиціонується як перевага в підгузниках для дорослих саме торгової марки «SENI».
Встановлюючи дані вимоги до предмета закупівлі, Вами порушено право учасників, бо суттєво зменшує можливість запропоновувати підгузки, що функціонально та якісно являються еквівалентними замовленим. Тому, встановлення таких вимог є неприпустимим та таким, що порушує основоположний принцип здійснення публічних закупівель, як недискримінація учасників.
Обмеження конкуренції між Учасниками тягне за собою перевитрату бюджетних коштів, оскільки унеможливлює подання «еквіваленту» такої ж та кращої якості, але за меншу ціну, а таким чином порушується такий принцип здійснення процедури державних закупівель як максимальна економія та ефективність, що передбачений ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»
Враховуючи вищевикладене, Вами порушено законодавство у сфері публічних закупівель шляхом встановлення в тендерній документації вимог, що є необґрунтованими та такими, що усувають конкуренцію і містять ознаки дискримінації для потенційних учасників процедури закупівлі.
Зважаючи на вищевикладене, зауважимо, що технічні вимоги, викладені Вами в тендерній документації, розроблені під одного виробника, що в свою чергу робить неможливим нашу участь та участь інших Учасників у зазначених торгах. Таким чином, встановлені Вами в тендерній документації технічні вимоги до предмету закупівлі не відповідають законодавству України, при цьому порушують законні права та інтереси потенційних учасників зазначених торгів, а також створюють умови (переваги) для перемоги одного учасника торгів.
Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів, які визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на вищевикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Внести зміни до тендерної документації та усунути вимоги, які є дискримінаційними та не дають можливості постачальникам надати свої пропозиції для участі в закупівлі.
В іншому випадку, ми змушені будемо звертатися зі скаргою до Антимонопольного комітету України, оскільки встановлення даних вимог у Вашій Тендерній документації є грубим порушенням законодавства України у сфері здійснення державних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 квітня 2020 11:50
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника, не можливо виключити вимогу щодо наявності «еластична гумка в поясі з переді і ззаду (для забезпечення прилягань до тіла)» з тендерної документації.(Надаємо конкретну відповідь у файлі)

Документи

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХОМВЕЙ ТРАНС" 520 650,00
UAH з ПДВ
520 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Капрі Трейд 520 794,00
UAH з ПДВ
520 794,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГОЙМАН ДЕНИС ІВАНОВИЧ" 520 999,20
UAH з ПДВ
520 999,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 12:42
Електронний підпис
24 квітня 2020 12:41
Довідка_20105642250530354312.pdf
24 квітня 2020 12:41
Довідка ДПС 5ий.pdf
17 квітня 2020 13:55
Електронний підпис
17 квітня 2020 13:52
Склад ХВТ.rar
17 квітня 2020 13:52
Скан_установчі_ХВТ.rar
17 квітня 2020 13:52
Seni Sertificates.rar
17 квітня 2020 13:52
Договір перевезення.pdf
17 квітня 2020 13:52
Проект договору 5й.pdf
17 квітня 2020 13:52
Лист виробника 5й.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 16:51
Терміни товару.jpg
17 квітня 2020 16:51
ст 17.jpg
17 квітня 2020 16:51
Пропозиція.jpg
17 квітня 2020 16:51
приміщення.jpg
17 квітня 2020 16:51
Порівняльна Таблиця.jpg
17 квітня 2020 16:51
персональні дані.jpg
17 квітня 2020 16:51
Лист погодження умов.jpg
17 квітня 2020 16:51
дотримання екології.jpg
17 квітня 2020 16:51
Довідка Обладнання.jpg
17 квітня 2020 16:51
тех паспорт авто.pdf
17 квітня 2020 16:51
стстут11.jpg
17 квітня 2020 16:51
статут12.jpg
17 квітня 2020 16:51
статут10.jpg
17 квітня 2020 16:51
Сертификаты Сени (2) (1).jpg
17 квітня 2020 16:51
статут9.jpg
17 квітня 2020 16:51
Сертификаты Сени (1) (1).jpg
17 квітня 2020 16:51
статут8.jpg
17 квітня 2020 16:51
санит хеппи (1).JPG
17 квітня 2020 16:51
статут7.jpg
17 квітня 2020 16:51
санит хеппи2 (1).JPG
17 квітня 2020 16:51
рахунок_КТ_ІВAN_Аваль.jpg
17 квітня 2020 16:51
статут6.jpg
17 квітня 2020 16:51
ПДВ витяг.jpg
17 квітня 2020 16:51
статут5.jpg
17 квітня 2020 16:51
ПД_2020.pdf
17 квітня 2020 16:51
опис.jpg
17 квітня 2020 16:51
статут4.jpg
17 квітня 2020 16:51
статут3.jpg
17 квітня 2020 16:51
КТД Super Seni укр.28.07.2016 (3).pdf
17 квітня 2020 16:51
статут2.jpg
17 квітня 2020 16:51
ІН.jpg
17 квітня 2020 16:51
статут1.jpg
17 квітня 2020 16:51
статут.jpg
17 квітня 2020 16:50
Документ_ЄДР_1006348935.zip
17 квітня 2020 16:50
договір_приміщення.pdf
17 квітня 2020 16:50
довідка 12_02_20_106.pdf
17 квітня 2020 16:50
Довiдка_примiщення (1).pdf
17 квітня 2020 16:50
Виписка1.jpg
17 квітня 2020 16:50
Виписка.jpg
17 квітня 2020 16:50
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 17:22
склад.pdf
17 квітня 2020 17:22
Персонал учасника.pdf
17 квітня 2020 17:22
оптововідпускні ціни.pdf
17 квітня 2020 17:22
ВТ-5.pdf
17 квітня 2020 17:22
ТП-5.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХОМВЕЙ ТРАНС"

ТОВ Капрі Трейд

ФОП "ГОЙМАН ДЕНИС ІВАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХОМВЕЙ ТРАНС"
#42061846
Переможець 520 650,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 12:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2020 12:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХОМВЕЙ ТРАНС"
#42061846
520 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 11:56
Електронний підпис укладений
07 травня 2020 12:35
Договір № 8 від 07.05.2020р підгузки.pdf укладений
07 травня 2020 12:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 520 650,00
UAH (в тому числі ПДВ 34 061,22 UAH)