Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом CPV – 30210000-4 за ДК 021:2015 (Планшети)
Очікувана вартість
680 000,00 UAH
UA-2020-04-02-002970-b ● 275aa6ffb98f429e98174cc9fb35f9dc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 26199708 |
Вебсайт: | https://www.blagoustriy.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2 |
Контактна особа: |
Репецька Катерина Євгенівна +380444893149 kyivblago.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2020 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2020 12:19 |
Очікувана вартість: | 680 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 680,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки:
вул. Дегтярівська, 31 корпус 2, м. Київ, 03057
Кількість: 60 штук
Детально вимоги до предмету закупівлі визначені у Додатку №3 до тендерної документації
Строк поставки до 08.05.2020 року включно
вул. Дегтярівська, 31 корпус 2, м. Київ, 03057
Кількість: 60 штук
Детально вимоги до предмету закупівлі визначені у Додатку №3 до тендерної документації
Строк поставки до 08.05.2020 року включно
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 шт
Планшети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, Київська область, Київ, Дегтярівська 31 корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 травня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за отриманий Товар здійснюється Покупцем на підставі рахунку-фактури шляхом перерахування у безготівковій формі, в гривнях, грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з моменту підписання видаткової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2020 15:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2020 15:56 |
Додаток 5.docx | |
02 квітня 2020 15:56 |
Додаток 4.docx | |
02 квітня 2020 15:56 |
Додаток 3.docx | |
02 квітня 2020 15:56 |
Додаток 2.docx | |
02 квітня 2020 15:56 |
Додаток 1.docx | |
02 квітня 2020 15:56 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічна деталізація
Дата подання: 03 квітня 2020 16:34
Дата відповіді: 07 квітня 2020 09:48
Просто неймовірна деталізація!
Ми маємо перевірену інформацію, що кількість транзисторів в планшеті який ви бажаєте має не 4млд а 3млд, при постачанні обов’язково перерахуйте. Що стосується вимоги «Матеріал корпусу – не гірше ніж алюміній;», поясніть, що може бути гіршим за алюміній?
Відповідь: Технічні характеристики до предмета закупівлі визначено із врахуванням потреб замовника, а їх деталізація є необхідною та оптимальною, що дозволить закупити якісний товар. Також інформуємо, що в розумінні технічних вимог до предмета закупівлі гіршим показником матеріалу корпусу є скло та/або пластик.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-02-002970-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛАЙФСЕЛЛ", Код ЄДРПОУ:22859846
Дата подання: 10 квітня 2020 16:42
Послуги з поклейки скла на планшет
Доброго дня!
Відповідно до Додатку 3 (технічні вимоги) до тендерної документації на закупівлю планшетів наявна вимога, щодо надання пропозиції на поставку планшетів в комплекті з чохлом, навушниками та захисним склом. В свою чергу, скло має бути встановлене на планшет. Данна вимога суперечить вимозі в пункті 3 Додатку 3 до тендерної документації , що товар повинен бути новим та таким що не перебував у експлуатації, тому що Постачальником буде знято захисну плівку Виробника з екрану планшету. В свою чергу, захисна плівка від Виробника є одним із свідчень, що товар є новим та не був у використанні. А це може призвести до відмови прийняття Замовником товару.
Просимо усунути вимогу щодо поклейки захисного скла на планшет.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Додатку 3 (технічні вимоги) до тендерної документації на закупівлю планшетів наявна вимога, щодо надання пропозиції на поставку планшетів в комплекті з чохлом, навушниками та захисним склом. В свою чергу, скло має бути встановлене на планшет. Данна вимога суперечить вимозі в пункті 3 Додатку 3 до тендерної документації , що товар повинен бути новим та таким що не перебував у експлуатації, тому що Постачальником буде знято захисну плівку Виробника з екрану планшету. В свою чергу, захисна плівка від Виробника є одним із свідчень, що товар є новим та не був у використанні. А це може призвести до відмови прийняття Замовником товару.
Просимо усунути вимогу щодо поклейки захисного скла на планшет.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 квітня 2020 16:17
За результатами опрацювання вимоги інформуємо, що Додатком № 3 до тендерної документації передбачено постачання планшетів у комплекті із захисним склом, поклейка такого скла має бути здійснена Постачальником. Документацією не передбачено коли саме має бути здійснена така поклейка, а тому вона може бути здійснена силами Постачальника, зокрема, і при поставі товару після його перевірки, в тому числі за місцем знаходження Замовника.
Враховуючи викладене вимога Замовника щодо поклейки захисного скла на планшет не суперечить п. 3 Додатку 3 до тендерної документації, і, як наслідок, вимога учасника не підлягає задоволенню.
Враховуючи викладене вимога Замовника щодо поклейки захисного скла на планшет не суперечить п. 3 Додатку 3 до тендерної документації, і, як наслідок, вимога учасника не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФСЕЛЛ" |
597 600,00
UAH з ПДВ
|
597 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
618 656,40
UAH з ПДВ
|
618 656,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" |
639 990,00
UAH з ПДВ
|
639 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "САЙНТІС" |
679 996,80
UAH з ПДВ
|
679 996,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФСЕЛЛ" #22859846 |
Відхилено |
597 600,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 11:59
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
618 656,40
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 12:03
|
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" #41554748 |
Переможець |
639 990,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 12:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2020 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2020 15:29
|
Договір 69 ТОВ ТКК Фрай.pdf | укладений |
07 травня 2020 15:27
|