Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Генеральний план та план зонування міста Ізяслав Ізяславського району Хмельницької області
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2020-04-02-002879-b 14b4445059cf463d972567742c62f068
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Редько Олександра Анатоліївна

+380385242135 iz.mr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ізяславська міська рада Ізяславського району Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 04060720
Вебсайт: http://izyaslav.miskrada.org.ua
Місцезнаходження: 30300, Україна , Хмельницька обл., Місто Ізяслав, вул.Незалежності,43
Контактна особа: Редько Олександра Анатоліївна
+380385242135
iz.mr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2020 15:51
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2020 15:51
Початок аукціону: 22 квітня 2020 13:41
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Генеральний план та план зонування міста Ізяслав Ізяславського району Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30300, Україна, Хмельницька область, місто Ізяслав, вул.Незалежності, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Генеральний план та план зонування міста Ізяслав Ізяславського району Хмельницької області Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Генеральний план та план зонування міста Ізяслав Ізяславського району Хмельницької області Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-02-002879-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН", Код ЄДРПОУ:38689510
Дата подання: 30 квітня 2020 15:35
Інформація щодо пропозиції переможця
Вимога у вкладенні
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 травня 2020 08:25
Вимогу ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН" про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Архітектурно-просторове планування" відхилено.

Документи подані скаржником

Документи

05 травня 2020 08:25
Протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-02-002879-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН", Код ЄДРПОУ:38689510
Дата подання: 07 травня 2020 10:45
Скарга на неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
Скарга на результат кваліфікації
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 травня 2020 14:32
рішення від 12.05.2020 № 9102.pdf
Дата публікації: 13 травня 2020 14:32
рішення від 28.05.2020 № 10597.pdf
Дата публікації: 02 червня 2020 16:05

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-09-000056 ● ad95b594b1eb44d8a19366c049740b97
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2020 09:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
09.04.2020 №21

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 09.04.2020 № 21
Витяг з перелікупроцедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-04-02-002879-b 02.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В. о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення законодавства в частині подання замовником тендерної документації, виявлені за результатами моніторингу згідно висновку від 14.04.2020 року, усунені замовником шляхом внесення змін до тендерної документації у порядку, передбаченому статтею 23 Закону України "Про публічні закупівлі" , та оприлюднення внесених змін відповідно до статті 10 цього Закону.

2020-04-14 15:35:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто шляхом внесення змін в тендерну документацію 14.04.2020

2020-04-14 16:02:27

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-ПРОСТОРОВЕ ПЛАНУВАННЯ" 701 362,97
UAH з ПДВ
444 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ" 738 323,86
UAH з ПДВ
445 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "ДНІПРОВСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ" 1 000 033,79
UAH з ПДВ
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН" 760 008,50
UAH з ПДВ
626 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ГЕОНІКС" 848 000,00
UAH з ПДВ
627 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2020 16:51
Електронний підпис
04 травня 2020 16:50
Лист Чубенко.pdf
28 квітня 2020 17:56
Електронний підпис
28 квітня 2020 17:55
КОШТОРИС.pdf
28 квітня 2020 17:55
Довідка МВС.pdf
28 квітня 2020 17:55
довідка ДФС.pdf
21 квітня 2020 15:12
Електронний підпис
21 квітня 2020 15:11
9_Лист-згода на ОПД.pdf
21 квітня 2020 15:11
7_календарний план.pdf
21 квітня 2020 15:11
3_відповідність_СТ.17.pdf
21 квітня 2020 15:11
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 19:02
Електронний підпис
17 квітня 2020 19:01
32.Обладнання.pdf
17 квітня 2020 18:29
33. Опис документів.pdf
17 квітня 2020 18:29
30. Договір співпраці.pdf
17 квітня 2020 18:29
29.Працівники.pdf
17 квітня 2020 18:29
28. Досвід.pdf
17 квітня 2020 18:28
26. Календарний план.pdf
17 квітня 2020 18:28
25. Довідка з банку.pdf
17 квітня 2020 18:28
24. Паспорт-код.pdf
17 квітня 2020 18:28
23. Тендерна пропозиція.pdf
17 квітня 2020 18:28
21.Проект договору.pdf
17 квітня 2020 18:28
20.Технічне завдання.pdf
17 квітня 2020 18:28
18.Несуттєві помилки.pdf
17 квітня 2020 18:28
17.Захист довкілля.pdf
17 квітня 2020 18:28
16.Лист про ліцензію.pdf
17 квітня 2020 18:28
15.Лист про печатку.pdf
17 квітня 2020 18:28
14.Уповноважена особа.pdf
17 квітня 2020 18:28
12.Згода з договором.pdf
17 квітня 2020 18:28
11.Лист про діяльність.pdf
17 квітня 2020 18:27
9.Стаття 17.pdf

Публічні документи

21 квітня 2020 15:20
key_12186015_51349889.jks
21 квітня 2020 15:18
Додаток 7.pdf
21 квітня 2020 15:18
Додаток 6.pdf
21 квітня 2020 15:18
Додаток 5.pdf
21 квітня 2020 15:18
Додаток 4.pdf
21 квітня 2020 15:18
Додаток 3.pdf
21 квітня 2020 15:18
Додаток 2-3.pdf
21 квітня 2020 15:18
Додаток 2.pdf
21 квітня 2020 15:18
Додаток 2-2.pdf
21 квітня 2020 15:18
Додаток 1.pdf

Публічні документи

21 квітня 2020 14:44
Електронний підпис
21 квітня 2020 14:43
17 Технічне завдання.pdf
21 квітня 2020 14:43
5.2 Відгук .PDF
21 квітня 2020 14:43
3.2 Авторизаційний лист.PDF
21 квітня 2020 14:43
3.1 ArcGIS (Оригінал).pdf
21 квітня 2020 14:43
2. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

21 квітня 2020 14:21
Електронний підпис
21 квітня 2020 14:21
Реєстр.pdf
21 квітня 2020 14:21
Копія довідка рахунки.pdf
21 квітня 2020 14:21
Протокол 38.pdf
21 квітня 2020 14:21
Виписка.pdf
21 квітня 2020 14:21
Витяг.pdf
21 квітня 2020 14:21
Довідка сп.pdf
21 квітня 2020 14:21
Лист згода.pdf
21 квітня 2020 14:21
Проект договору.pdf
21 квітня 2020 14:20
копія код.pdf
21 квітня 2020 14:20
Календарний план.pdf
21 квітня 2020 14:20
копія паспорту.pdf
21 квітня 2020 14:20
копія Статуту.pdf
21 квітня 2020 14:20
Технічні.pdf
21 квітня 2020 14:20
Довідки ст 17.pdf
21 квітня 2020 14:20
Аналог договір.pdf
21 квітня 2020 14:20
Працівники.pdf
21 квітня 2020 14:20
Обладнання та МТБ.pdf
21 квітня 2020 14:20
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-ПРОСТОРОВЕ ПЛАНУВАННЯ"

ТОВ "ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ"

ДП "ДНІПРОВСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ"

ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН"

ТОВ "КОМПАНІЯ ГЕОНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-ПРОСТОРОВЕ ПЛАНУВАННЯ"
#41888835
Переможець 444 999,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 10:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2020 10:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-ПРОСТОРОВЕ ПЛАНУВАННЯ"
#41888835
444 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 09:55
Електронний підпис укладений
20 серпня 2021 16:00
ДОДАТКОВА УГОДА.pdf зміни до договору
20 серпня 2021 15:57
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 11:42
ДОДАТКОВА УГОДА.pdf зміни до договору
30 квітня 2021 11:37
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 15:55
Додаткова угода.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 15:51
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 15:15
Договір укладений
05 червня 2020 15:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Необхідність закупівлі послуг з топографічного дознімання території Ізяславської міської ради та м. Ізяслав з метою покращення якості предмета закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку із продовженням дії карантину, продовжити строк дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку із продовженням дії карантину, продовжити строк дії договору та виконання зобов"язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об"єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 червня 2020 — 28 грудня 2021
Сума оплати за договором: 444 999,00
UAH