Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
система дистанційного вимірювання температури тіла
Очікувана вартість
64 952 000,00 UAH
UA-2020-04-02-002335-a 0586994547044aef8a62e20745ce4f7a
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губаненко Юрій Петрович

380677897738 kp.informatika.kmda@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 31024875
Місцезнаходження: 03186, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Левка Мацієвича, 3
Контактна особа: Губаненко Юрій Петрович
380677897738
kp.informatika.kmda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38410000-2: Лічильні прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 комплект
система дистанційного вимірювання температури тіла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03113, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Дегтярівська, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 квітня 2020
ДК 021:2015: 38410000-2 — Лічильні прилади

Документація

Тендерна документація

02 квітня 2020 19:06
Електронний цифровий підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-03-000010 ● 669bea30dd6e42749ffaf2b95e1e8967
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 квітня 2020 12:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.04.2020 № 50
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.04.2020 № 50

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
27 UA-2020-04-02-002335-a 02.04.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (п.4 та п. 6 Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 20.03.2020 № 225.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (п.4 та п. 6 Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 20.03.2020 № 225.) • усунуто

договір розірвано

2020-07-07 11:24:38

Ризики, що спрацювали

RISK1-10_1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕВРО»
#35093282
Переможець 64 951 992,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 19:51

Документи

02 квітня 2020 19:49
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
02 квітня 2020 20:34
sign.p7s укладений
02 квітня 2020 20:34
Договір 10_20_04 від 02.04.2020 система дистанційного вимірювання температури тіла.pdf укладений
02 квітня 2020 20:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 64 951 992,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 825 332,00 UAH)
Причини розірвання договору: На вимогу зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: п. 4 та п. 6 Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 20.03.2020 № 225.

Актуальні тендери

До пошуку