система дистанційного вимірювання температури тіла
Очікувана вартість
64 952 000,00 UAH
UA-2020-04-02-002335-a 0586994547044aef8a62e20745ce4f7a
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 31024875
Місцезнаходження: 03186, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Левка Мацієвича, 3
Контактна особа: Губаненко Юрій Петрович
380677897738
kp.informatika.kmda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 комплект
система дистанційного вимірювання температури тіла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03113, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Дегтярівська, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 квітня 2020
ДК 021:2015: 38410000-2 — Лічильні прилади

Документація

Тендерна документація

02 квітня 2020 19:06
Електронний цифровий підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-03-000010 ● 669bea30dd6e42749ffaf2b95e1e8967
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-04-03
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-04-06 12:51:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.04.2020 № 50
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.04.2020 № 50

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
27 UA-2020-04-02-002335-a 02.04.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 07 квітня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 22 квітня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ), 31024875, Україна, м. Київ, Левка Мацієвича, 3
  2. Інформація про предмет закупівлі: система дистанційного вимірювання температури тіла, 64952000UAH, 38410000-2, ДК021, 400, комплект
  3. Інформація про оприлюднення: 0586994547044aef8a62e20745ce4f7a, 2020-04-02
  4. Застосована процедура закупівлі: Звіт про укладений договір
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 06 квітня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06.04.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, порядок проведення закупівлі та укладання договору, оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, звіт про укладений договір, договір від 02.04.2020 № 10/20-04. За результатами здійсненого моніторингу встановлено, що Замовником не дотримано строків проведення закупівлі (не раніше ніж через 48 годин з моменту оприлюднення інформації в електронній системі закупівель), чим порушено вимоги п. 6 Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 20.03.2020 № 225 (далі – Порядок). Вищевказане призвело до порушення п. 4 Порядку в частині дотримання принципу відкритості та прозорості під час організації та проведення закупівлі.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення п. 4 та п. 6 Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 20.03.2020 № 225. За результатами моніторингу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (п.4 та п. 6 Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 20.03.2020 № 225.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (п.4 та п. 6 Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 20.03.2020 № 225.) • усунуто

договір розірвано

2020-07-07 11:24:38

Ризики, що спрацювали

RISK1-10_1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕВРО»
#35093282
Переможець 64 951 992,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 19:51

Документи

02 квітня 2020 19:49
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
02 квітня 2020 20:34
sign.p7s укладений
02 квітня 2020 20:34
Договір 10_20_04 від 02.04.2020 система дистанційного вимірювання температури тіла.pdf укладений
02 квітня 2020 20:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 64 951 992,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 825 332,00 UAH)
Причини розірвання договору: На вимогу зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: п. 4 та п. 6 Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 20.03.2020 № 225.

Актуальні тендери

До пошуку